A Web Vitals technológiai jelentése az alapvető Web Vitals (CWV) által a legmagasabb rangú tartalomkezelő rendszereket mutatja be (a július statisztikái még nem jelennek meg). A Breakout Star ebben az évben egy e-kereskedelmi platform, amely figyelemre méltó, mivel a bevásárlóhelyek általában rossz teljesítményt nyújtanak a vásárlási funkciók biztosításához szükséges nehéz JavaScript és a képterhelés miatt.
Ez az összehasonlítás a következő festék (INP) pontszámok közötti interakciót is vizsgálja, mivel nem tükrözik a CWV pontszámokat. Az INP méri, hogy egy weboldal milyen gyorsan reagál vizuálisan, miután a felhasználó kölcsönhatásba lép vele. A „következő festék” kifejezés arra a pillanatra utal, amikor a böngésző vizuálisan frissíti az oldalt, válaszul a felhasználó interakciójára.
A rossz INP -pontszám azt jelentheti, hogy a felhasználók csalódnak a webhelyen, mert azt nem reagálják. A jó INP -pontszám korrelál a jobb felhasználói élménygel, mivel a weboldal milyen gyorsan teljesít.
Core Web Vitals Technológiai Jelentés
A HTTP archív technológiai jelentés két nyilvános adatkészletet egyesít:
- Chrome UX jelentés (Crux)
- HTTP archívum
1. Chrome UX jelentés (Crux)
A Crux adatait a Chrome felhasználóktól szerzi meg, akik úgy döntenek, hogy használati statisztikai jelentést készítenek, mivel több mint 8 millió webhelyet böngésznek. Ezek az adatok magukban foglalják a Web Vitals Metrikák alapvető teljesítményét, és havonta adatkészletekké alakítják.
2. HTTP archívum
A HTTP Archive adatait laboratóriumi tesztekből szerzi be olyan eszközökkel, mint a WebPageTest és a világítótorony, amelyek elemzik az oldalak felépítését, és hogy követik -e a teljesítmény legjobb gyakorlatait. Ezek az adatkészletek együttesen megmutatják, hogy a webhelyek hogyan teljesítenek, és milyen technológiákat használnak.
A CWV technológiai jelentés egyesíti a HTTP Archive (amely a weboldalakat laboratóriumi mászás és tesztelés útján nyomon követi) és a Crux (amely a Chrome felhasználóktól gyűjti a valós felhasználói teljesítmény adatait), és innen származik a tartalomkezelő rendszerek alapvető webes Vitals teljesítményadata.
#1 Rankált Core Web Vitals (CWV) előadóművész
A legjobban teljesítő tartalomkezelő rendszer a DUDA. A Duda platformon található webhelyek figyelemre méltó 83,63% -a kapott jó CWV -pontszámot. Duda következetesen rangsorolta az 1. helyet, és ez a hónap folytatja ezt a tendenciát.
A következő festési pontszámok közötti interakcióhoz a Duda a második helyzetben van.
#2 rangsorolt CWV CMS: Shopify
A következő pozíciót a Shopify foglalja el. A Shopify webhelyek 75,22% -a jó CWV -pontszámot kapott.
Ez rendkívüli, mivel a bevásárlóhelyeket általában túlzott JavaScript -rel terhelik az olyan teljesítményjellemzőkre, mint a termékszűrők, csúszkák, képhatások és egyéb eszközök, amelyekre a vásárlók támaszkodnak a választásukhoz. Úgy tűnik azonban, hogy a Shopify nagyrészt megoldotta ezeket a kérdéseket, és felülmúlja a többi platformot, például a Wix és a WordPress.
Az INP szempontjából a Shopify a 3. helyezett, a rangsor felső végén.
#3 rangsorolt CMS a CWV -hez: WIX
A Wix a harmadik helyen érkezik, közvetlenül a Shopify mögött. A Wix webhelyek 70,76% -a jó CWV -pontszámot kapott. Az INP pontszámok szempontjából a WIX webhelyek 86,82% -a kapott jó INP -pontszámot. Ez az INP negyedik helyre kerül.
#4 rangsorolt CMS: Squarespace
A Squarespace webhelyek 67,66% -ának jó CWV -pontszáma volt, a negyedik helyre helyezve őket a CWV -hez, csak néhány százalékponttal a 3. számú WIX -rel.
Ugyanakkor a Squarespace az INP 1. helyezettje, a Squarespace webhelyek összesen 95,85% -a jó INP -pontszámot ér el. Ez nagy ügy, mert az INP a jó felhasználói élmény erős mutatója.
#5 rangsorolt CMS: Drupal
A Drupal platformon lévő helyszínek 59,07% -ának jó CWV -pontszáma volt. Ez a helyszínek több mint fele, jóval alacsonyabb, mint Duda 83,63% -os pontszáma, de magasabb, mint a WordPress pontszáma.
De amikor az INP -pontszámról van szó, a Drupal az utolsó helyen áll, a webhelyek mindössze 85,5% -a jó INP -pontszámot szerez.
#6 rangsorolt CMS: WordPress
A WordPress webhelyek csak 43,44% -ának volt jó CWV -pontszáma. Ez több mint tizenöt százalékponttal alacsonyabb, mint az ötödik helyezett Drupal. Tehát a WordPress nem csak az utolsó a CWV teljesítménye szempontjából; Utoljára széles margóval van.
A WordPress Performance ebben az évben sem egyre javult. A 2025 -ös 42,58%-kal kezdődött, majd áprilisban néhány ponttal 44,93%-ra emelkedett, majd 43,44%-ra esett vissza, júniusban kevesebb, mint egy százalékponttal magasabb, mint ahol az év elindult.
A WordPress az INP pontszámok ötödik helyén van, a WordPress webhelyek 85,89% -a jó INP -pontszámot ér el, mindössze 0,39 ponttal a Drupal felett, amely az utolsó helyen található.
De ez nem az egész történet a WordPress INP pontszámairól. A WordPress az évet 86,05% -os pontszámmal kezdte, és június véget ért valamivel alacsonyabb pontszámmal.
INP rangsorolás a CMS által
Itt vannak az INP rangsorolása, a helyek százalékos aránya jó INP -pontszámot mutat a CMS név mellett:
- Squarespace 95,85%
- Duda 93,35%
- Shopify 89,07%
- WIX 86,82%
- WordPress 85,89%
- Drupal 85,5%
Mint láthatja, a 3–6 pozíciók mind a nyolcvan százalékos tartományban vannak összekapcsolva, csak 3,57 százalékpontos különbséggel az utolsó elhelyezett Drupal és a harmadik helyezett Shopify között. Tehát egyértelműen, az összes tartalomkezelő rendszer megérdemli az INP pontszámok trófeáját. Ezek tisztességes pontszámok, különösen a Shopify számára, amely a CWV második helyezettje és az INP harmadik helyezettje.
Elvitel
- Duda az 1. számú
A DUDA vezet a Core Web Vitals (CWV) teljesítményében, a webhelyek 83,63% -a jól gólt, megőrizve a legfelső pozícióját. - A Shopify erős előadóművész
A Shopify a CWV 2. helyezettje, ez egy meglepő teljesítmény, figyelembe véve az e-kereskedelmi platformok összetettségét, és az INP-hez jó pontszámok. - Az 1. sz. Squarespace a felhasználói élményért
A Squarespace az INP 1. helyezettje, webhelyének 95,85% -a jó reagálást mutat, jelezve a kiváló felhasználói élményt. - A WordPress teljesítménypontjai stagnálnak
A WordPress messze elmarad, a helyek mindössze 43,44% -a halad át a CWV -vel, és nincs pozitív lendület jele. - Drupal szintén elmarad
A Drupal az INP -ben és az ötödik helyen áll a CWV -ben, a webhelyek több mint fele áthalad, de még mindig alulteljesít a legtöbb versenytárs ellen. - Az INP pontszámok általában magas az összes CMS -en
Összességében az INP pontszámok közel állnak az alsó négy platformon, ami arra utal, hogy az INP pontszámok viszonylag magasak az összes tartalomkezelő rendszerben.
Keresse meg a Looker Studio rangsorolását itt (be kell jelentkezni a Google -fiókba a megtekintéshez).