Az AI 1 héttel rövidíti a B2B értékesítési ciklusait
Egy új jelentés azt mutatja, hogy a B2B értékesítési csapata egyre inkább az AI -t használja a hatékonyság és a szoros
Egy új jelentés azt mutatja, hogy a B2B értékesítési csapata egyre inkább az AI -t használja a hatékonyság és a szoros
A YouTube alkotója, Rene Ritchie, a Liaison Ritchie azt tanácsolta a tartalom készítőinek, hogy alkalmazkodjanak a YouTube közelgő középhellyel rendelkező reklámváltozásaihoz.
A keresési és marketing közösségnek nagyobb figyelmet kell fordítania a YouTube -ra. A legfrissebb globális digitális jelentés szerint a YouTube.com a
A YouTube bemutatta a tervek szerint, hogy frissítse a közép-tekercs-hirdetések működését, május 12-én. A frissítés arra összpontosít, hogy több hirdetést mutatjon
Az Adilo videótartó platform tanulmánya feltárta a magas rangú YouTube-videók által megosztott közös tényezőket. A kutatás több mint 1,6 millió videót
A Tiktok, beleértve a kínai Douyin-t is, 6 milliárd dollárt keresett az alkalmazáson belüli vásárlásokban, több mint kétszeres versenytársa, az Sensor
A Reddit egy új AI-hajtású keresési funkciót tesztel, melynek neve „Reddit Answers”, az Egyesült Államokban egy kis felhasználócsoporttal. Ennek az eszköznek
A Tiktok harc nélkül nem megy le. 2024. december 9 -én a Tiktok sürgősségi indítványt nyújtott be egy olyan törvény blokkolására,
A Tiktok nem csupán a tánc kihívások vagy a divatos ajak-szinkron videók helye; Ez most az egyik legerősebb platform a hirdetők
Rengeteg oka van annak, hogy a YouTube -on szeretne lenni, közönség felépítését és felfedezését a YouTube algoritmusban. A YouTube a világ