A Google a keresési legfontosabb történetek „előnyben részesített forrásait” dobja ki

Peter

A Google új beállítást hoz létre, amely lehetővé teszi, hogy kiválaszthassa, mely hírleveleket szeretne látni a legfontosabb történetekben.

A szolgáltatás, amelyet hívnak Előnyben részesített forrásokma angolul indít az Egyesült Államokban és Indiában, szélesebb körű rendelkezésre állással azokon a piacokon a következő napokban.

Mi változik

Az előnyben részesített források lehetővé teszik egy vagy több üzlet kiválasztását, amelyeknek gyakrabban kell megjelenniük, ha friss, releváns lefedettséggel rendelkeznek a lekérdezéshez.

A Google egy dedikált is mutat A forrásaiból Az eredmények oldalon található szakasz. Még mindig látni fogja a jelentést más kiadványokból, így a legfontosabb történetek továbbra is az aljzatok keveréke.

A Google termékmenedzser, Duncan Osborn szerint a cél az, hogy segítsen Önnek „naprakészen tartani a követett és feliratkozott webhelyek legfrissebb tartalmát”.

Hogyan lehet bekapcsolni

  1. Keressen egy olyan témát, amely a hírekben van.
  2. Érintse meg az ikont a jobb oldalán Legnépszerűbb történetek fejléc.
  3. Keresse meg és válassza ki a prioritást élvezni kívánt üzleteket.
  4. Frissítse az eredményeket a frissített keverék megtekintéséhez.

Bármikor frissítheti választásait. Ha korábban laboratóriumokon keresztül választotta a kísérletet, akkor a mentett források átviszik.

A laboratóriumokon keresztüli korai tesztelés során a résztvevők több mint fele négy vagy több forrást választott. Ez azt sugallja, hogy az emberek értékelnek egy sor üzletet, miközben továbbra is olyan kiadványok felé támaszkodnak, amelyekben bíznak.

Miért számít

A kiadók számára az előnyben részesített források közvetlen módszert hoznak létre a hűséges olvasók ösztönzésére, hogy a keresés során többet láthassanak.

A hűséges közönség nagyobb valószínűséggel adja hozzá webhelyét preferált forrásként, amely növeli annak valószínűségét, hogy megjelenik számukra, ha friss, releváns jelentést készít.

A közönséget az új beállításra mutathatja, és elmagyarázhatja, hogyan lehet hozzáadni webhelyét a listájához. A Google súgóforrásokat is közzétett azoknak a kiadóknak, akik a funkciót a követők és az előfizetők számára kívánják népszerűsíteni.

Ez hozzáad egy másik személyre szabási réteget a szokásos rangsorolási tényezők tetején. A Google azt mondja, hogy továbbra is sokféle forrást fog látni, és hogy az üzletek csak akkor jelennek meg, ha új, releváns tartalommal rendelkeznek.

Előre nézve

Az előnyben részesített források illeszkednek a Google törekvéséhez, hogy a keresés testreszabását lehetővé tegyék, miközben a legfontosabb történetekben különféle perspektívákat tartanak.

Ha hűséges olvasóközönséggel rendelkezik, ez a szolgáltatás egy másik oka annak, hogy befektessenek a megtartásba és a hírlevelekbe, és megkönnyítsék az olvasók számára, hogy kövessék a lefedettséget a keresésen és a keresésen.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.