A Google elmagyarázza, miért kell irányítani a rangsorolási jeleket

Peter

A Google Gary Illyes válaszolt egy olyan kérdésre, hogy a Google miért nem használja a társadalmi megosztást rangsorolási tényezőként, elmagyarázva, hogy arról szól, hogy nem képes ellenőrizni bizonyos típusú külső jeleket.

Kenichi Suzuki interjú Gary Illyes -szel

A Kenichi Suzuki (LinkedIn Profile), a Faber Company (LinkedIn Profile) egy tisztelt japán keresési marketing szakértő, aki legalább 25 éves tapasztalattal rendelkezik a digitális marketing területén. Utoljára láttam, hogy néhány évvel ezelőtt beszélt egy PubCon -ülésen, ahol megosztotta az eredményeit olyan tulajdonságokkal kapcsolatban, amelyek a Google által felfedezett webhelyek számára rejlik.

Suzuki interjút tett közzé Gary Illyes -szel, ahol számos kérdést tett fel a SEO -val kapcsolatban, köztük ezt a SEO -ról, a közösségi médiáról és a Google rangsorolási tényezőiről.

Gary Illyes a Google (LinkedIn Profil) elemzője, akinek a története egyértelmű válaszokat ad, amelyek eloszlatják a SEO mítoszokat, és néha meglepően, mint a közelmúltban, amikor azt mondta, hogy a kapcsolatok kevésbé szerepet játszanak a rangsorolásban, mint a legtöbb SEO. Gary régen a webes kiadói közösség részévé vált, mielőtt a Google -nál dolgozott, sőt a WebMasterworld fórumok tagja volt a Methode becenév alatt. Tehát azt hiszem, Gary tudja, milyen érzés a SEO közösség részévé válni, és mennyire fontos a jó információ, és ez tükröződik a válaszok minőségében.

A közösségi média megosztása vagy nézete a Google rangsorolási tényezők?

A szociális média és a rangsorolási tényezők kérdését Rio Ichikawa (LinkedIn Profile), a Faber Company is feltette. Megkérdezte Gary -t, hogy a közösségi média nézete és részvénye rangsorolási jeleket vajon -e.

Gary válasza egyértelmű volt és nulla kétértelműséggel. Azt mondta, hogy nem. Válaszának érdekes része a magyarázat volt Miért A Google nem használja őket, és soha nem fogja rangsorolási tényezőként használni őket.

Ichikawa feltette a következő kérdést:

„Akkoriban minden rendben. A következő kérdés. Tehát ez a SEO -ról és a közösségi médiáról szól. A közösségi médiában a nézetek és megosztások száma… a SEO vagy általában általában rangsorolási jelekként használják?”

Gary válaszolt:

„Ehhez alapvetően egy nagyon régi, nagyon konzerv válaszunk van, és valami, amit megtanultunk, vagy ez valami olyan alapon alapul, amelyet az évek során megtanultunk, vagy különösen egy eseményen 2014 körül.

A válasz nem. És a jövőben valószínűleg nem.

És ez azért van, mert képesnek kell lennünk a saját jeleink irányítására. És ha külső jeleket vizsgálunk, tehát például a közösségi hálózat jeleit, akkor ez nem az irányításunkban van.

Tehát alapvetően, ha valaki ezen a közösségi hálózaton úgy dönt, hogy felfújja a számot, akkor nem tudjuk, hogy ez az infláció legitim volt -e vagy sem, és ezt nem tudjuk. ”

Könnyen elsajátítható jelek nem megbízhatók a SEO -ra

A külső jelek, amelyeket a Google nem tudja ellenőrizni, de a SEO befolyásolhatja, megbízhatatlanok. A googlerek hasonló véleményeket fejeztek ki más dolgokról, amelyek könnyen manipulálhatók, és ezért megbízhatatlanok, mint rangsorolási jelek.

Néhány SEO azt mondhatja: „Ha ez igaz, akkor mi lenne a strukturált adatokkal? Ezeket a SEO -k ellenőrzése alatt állnak, de a Google használja őket.”

Igen, a Google strukturált adatokat használ, de nem rangsorolási tényezőként; Csak a webhelyek gazdag eredményekre jogosultak. Ezenkívül a strukturált adatok kitöltése a weboldalon nem látható tartalommal a Google irányelveinek megsértése, és kézi művelethez vezethet.

A legfrissebb példa az LLMS.TXT protokoll javaslat, amely lényegében halott a vízben, pontosan azért, mert megbízhatatlan, amellett, hogy felesleges. A Google John Mueller azt mondta, hogy az LLMS.TXT protokoll nem megbízható, mivel könnyen felhasználható, hogy rangsorolási célokra nagyon optimalizált tartalmat jelenítsen meg, és ez analóg a kulcsszavak metacímkéjével, amelyet a SEO -k használtak minden kulcsszóhoz, amelyet a weboldalaik rangsorolására akartak.

Mueller mondta:

„Számomra ez összehasonlítható a kulcsszavak metacímkéjével-ez az, amit egy webhelytulajdonos szerint a webhelyük… (a webhely nagyon ilyen? Nos, ellenőrizheti. Ezen a ponton miért nem csak ellenőrizze a webhelyet?)”

Az LLMS.TXT és a kapcsolódó fájlok tartalma teljesen ellenőrzi a SEO -kat és a webes kiadókat, ami megbízhatatlanná teszi őket.

Egy másik példa a szerző Byline. Számos SEO elősegítette a szerzői bylines -t, hogy megmutassa a „hatalmat”, és befolyásolja a Google megértését a szakértelemről, a tapasztalatokról, az autoritivitásról és a megbízhatóságról. Néhány SEO, kiszámíthatóan, hamis LinkedIn profilokat talált ki, hogy összekapcsolják a hamis szerzői BIOS -t abban a hitben, hogy a szerző bylines rangsorolt jel. Az irónia az, hogy a szerzői bylines visszaélésének könnyűnek elég oknak kellett volna lennie ahhoz, hogy az átlagos SEO elutasítsa őket rangsorolással kapcsolatos jelként.

Véleményem szerint Gary válaszának kulcsfontosságú nyilatkozata ez a következő:

„… Képesnek kell lennünk a saját jeleink irányítására.”

Úgy gondolom, hogy a SEO -közösségnek, a továbblépésnek, valóban át kell gondolni néhány nem megerősített „rangsorolási jelet”, amelybe hisznek, mint például a márka megemlítése, és csak továbblépnie kell olyan dolgok elvégzéséhez, amelyek valóban változást hoznak, például a webhelyek népszerűsítését és a felhasználók által szeretett tapasztalatok létrehozását.

Nézze meg a kérdést és a választ a tíz perces jelnél:

https://www.youtube.com/watch?v=pstff6tcqxk

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.