A Google frissítette a recept séma.org strukturált adatdokumentációt, hogy pontosabb útmutatást tükrözzen arról, hogy a kép strukturált adat tulajdonsága hogyan befolyásolja, és hol lehet további információkat találni a receptképek rangsorolásáról a rendszeres szerves keresési eredményekben.
Schema.org strukturált adatok és gazdag eredmények
A SEO és a Publisher közösség a szöveg eredményeire utal, mint organikus keresési eredmények vagy a tíz kék link. A Google a szöveg eredményeként utal rájuk.
A strukturált adatok elősegítik a webhely tartalmának jogosultságát a Google gazdag eredményeinek rangsorolására, de ez általában nem segíti a tartalom rangsorát a szöveg eredményeiben.
Ez a koncepció, amely a Google Frissítésének alapjául szolgál a recept strukturált adatkezelési útmutatására, két mondat hozzáadásával:
„A kép tulajdonságának meghatározása a receptjelzésben nincs hatással a szöveges eredményképhez kiválasztott képre. A szöveg eredményképének optimalizálása érdekében kövesse a kép SEO bevált gyakorlatait.”
A recept strukturált adatok befolyásolják a receptben gazdag eredményekben bemutatott képeket. A strukturált adatok nem befolyásolják a kép rangsorolását a szokásos szöveg eredményeiben (más néven a szerves keresési eredmények).
A képek rangsorolása a szöveg eredményeiben
A Google dokumentációt kínál a kép legjobb gyakorlataihoz, amelyek meghatározzák a normál HTML -t, mint a és
Különös figyelmet kell fordítani arra, hogy ne használjon olyan képeket, amelyek homályos tulajdonságai vannak. Mindig használjon éles képeket, hogy a képei a lehető legjobb esélyt biztosítsák a keresési eredmények megjelenítésére.
Tudom, hogy egyes képek az optimalizálási célokra kissé célzott elmosódást tartalmazhatnak (az elmosódás csökkenti a képméretet), és javíthatja az előtér és a háttér perspektíváját. De a Google azt javasolja, hogy használják az éles képeket, és kerüljék el a képek elmosódását. A Google nem mondja, hogy ez egy képregény tényező, de ezt az ajánlást teszi.
Íme, amit a Google Image Optimalization útmutatása javasol:
„A kiváló minőségű fotók inkább a felhasználók számára vonzódnak, mint homályos, nem egyértelmű képek. Az éles képek is vonzóak a felhasználók számára az eredmény bélyegképe, és növelhetik annak valószínűségét, hogy a forgalmat a felhasználóktól szerezzék.”
Véleményem szerint azt gondolom, hogy a legjobb, ha elkerüljük az elmosódás túlzott használatát. Csak a saját anekdotikus tapasztalataim vannak olyan szándékosan elmosódott képekkel, amelyek nem jelennek meg a keresési eredményekben. Tehát számomra érdekes látni, hogy tapasztalataim megerősítették, hogy a Google az elmosódott képeket negatív minőségű és éles képként kezelje pozitív minőségnek.
Olvassa el a Google frissített recept -strukturált adatdokumentációját a képekről:
https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/recipe#image
További információ a képekről a Google szövegének eredményeiben.
Olvassa el a homályos és éles képeket itt:
https://developers.google.com/search/docs/appearance/google-images#good-quality-photos%20Optimize-for Speed