A Google frissítése a recept strukturált adatokra megerősíti a rangsorolási kritériumokat

Peter

A Google frissítette a recept séma.org strukturált adatdokumentációt, hogy pontosabb útmutatást tükrözzen arról, hogy a kép strukturált adat tulajdonsága hogyan befolyásolja, és hol lehet további információkat találni a receptképek rangsorolásáról a rendszeres szerves keresési eredményekben.

Schema.org strukturált adatok és gazdag eredmények

A SEO és a Publisher közösség a szöveg eredményeire utal, mint organikus keresési eredmények vagy a tíz kék link. A Google a szöveg eredményeként utal rájuk.

A strukturált adatok elősegítik a webhely tartalmának jogosultságát a Google gazdag eredményeinek rangsorolására, de ez általában nem segíti a tartalom rangsorát a szöveg eredményeiben.

Ez a koncepció, amely a Google Frissítésének alapjául szolgál a recept strukturált adatkezelési útmutatására, két mondat hozzáadásával:

„A kép tulajdonságának meghatározása a receptjelzésben nincs hatással a szöveges eredményképhez kiválasztott képre. A szöveg eredményképének optimalizálása érdekében kövesse a kép SEO bevált gyakorlatait.”

A recept strukturált adatok befolyásolják a receptben gazdag eredményekben bemutatott képeket. A strukturált adatok nem befolyásolják a kép rangsorolását a szokásos szöveg eredményeiben (más néven a szerves keresési eredmények).

A képek rangsorolása a szöveg eredményeiben

A Google dokumentációt kínál a kép legjobb gyakorlataihoz, amelyek meghatározzák a normál HTML -t, mint a és elemek. A Google azt is javasolja, hogy használjon egy Image SiteMap -t, egy olyan webhelytérképet, amely kifejezetten a képekhez.

Különös figyelmet kell fordítani arra, hogy ne használjon olyan képeket, amelyek homályos tulajdonságai vannak. Mindig használjon éles képeket, hogy a képei a lehető legjobb esélyt biztosítsák a keresési eredmények megjelenítésére.

Tudom, hogy egyes képek az optimalizálási célokra kissé célzott elmosódást tartalmazhatnak (az elmosódás csökkenti a képméretet), és javíthatja az előtér és a háttér perspektíváját. De a Google azt javasolja, hogy használják az éles képeket, és kerüljék el a képek elmosódását. A Google nem mondja, hogy ez egy képregény tényező, de ezt az ajánlást teszi.

Íme, amit a Google Image Optimalization útmutatása javasol:

„A kiváló minőségű fotók inkább a felhasználók számára vonzódnak, mint homályos, nem egyértelmű képek. Az éles képek is vonzóak a felhasználók számára az eredmény bélyegképe, és növelhetik annak valószínűségét, hogy a forgalmat a felhasználóktól szerezzék.”

Véleményem szerint azt gondolom, hogy a legjobb, ha elkerüljük az elmosódás túlzott használatát. Csak a saját anekdotikus tapasztalataim vannak olyan szándékosan elmosódott képekkel, amelyek nem jelennek meg a keresési eredményekben. Tehát számomra érdekes látni, hogy tapasztalataim megerősítették, hogy a Google az elmosódott képeket negatív minőségű és éles képként kezelje pozitív minőségnek.

Olvassa el a Google frissített recept -strukturált adatdokumentációját a képekről:

https://developers.google.com/search/docs/appearance/structured-data/recipe#image

További információ a képekről a Google szövegének eredményeiben.

Olvassa el a homályos és éles képeket itt:

https://developers.google.com/search/docs/appearance/google-images#good-quality-photos%20Optimize-for Speed

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.