A Google John Mueller áttekintést nyújtott az EEAT -ról (tapasztalat, szakértelem, tekintélyképesség és megbízhatóság) a Search Central Live NYC rendezvényen, és megerősítette, hogy miért számít néhány webhelyre, és miért nem ez a SEO -k hozzáadhat egy weboldalt.
Eeat kapcsolata a minőségi értékelőkkel és az YMYL webhelyekkel
John Mueller a vita ezen részét azzal kezdte, hogy kifejezetten a koncepciót a harmadik fél minőségértékelőinek felhasználásával kötötte, hogy objektívebb megítélést nyújtson a keresési eredmények minőségéről. Nem mondta, hogy az EEAT -t úgy hozták létre, hogy a SEO -k rangsorolási tényezői útmutatóként használják, valójában kifejezetten azt mondta, hogy nem így működik.
Különösen figyelemre méltó az, hogy Mueller azt mondja, hogy az eeat algoritmikusan játszik olyan webhelyek számára, amelyek olyan témákban vannak, amelyek befolyásolják az egészséget vagy a pénzügyet, mi a Google a pénz vagy az élet (YMYL) témáinak.
Ezt mondta, a jegyzeteim szerint, amely tartalmaz néhány parafációt:
„Az eeat az egyik módja annak, hogy megvizsgáljuk az oldal minőségét. Az eeat tapasztalat, szakértelem, tekintélyképesség és megbízhatóság. És ezt mondjuk a harmadik fél minőségértékelőinek, hogy vigyázzanak az oldal minőségi értékelésére, és olyasmi, amit figyelembe veszünk, amikor azt gondoljuk, hogy a lekérdezés vagy az oldalak egy konkrét témájú, ahol valami kritikusabb, és ahol az Ön életét, és az Ön életét, és az Ön számára, hogy az Ön élettartamát, és az Ön számára, hogy az Ön élettartamát, és az Ön számára, hogy az Ön élettartamát, ahol az Ön életét. jelzi, hogy támaszkodhatnak a jelenlévő tartalomra. ”
Az eeat nem olyan, amit hozzáadsz a weboldalakhoz
Követési nyilatkozataiban elutasította azt az elképzelést, hogy egy SEO hozzáadhat eat-t weboldalaikhoz. Az eeat nem olyan, amit hozzáadhat egy weboldalhoz. Nem így működik. Tehát, ha az eeat hozzáadása része annak, amit a SEO -nak tesz, akkor álljon meg. Ez nem SEO.
Ezt mondta Mueller:
„Néha a SEO -k jönnek hozzánk, vagy megemlítik, hogy hozzáadtak eat -t a weboldalaikhoz. Nem így működik. Sajnálom, nem tudsz szórni néhány élményt a weboldalain. Olyan, mintha ennek nincs értelme.”
Fotó a Google Search Central Live NYC -től
Az EEAT-ra nincs szükség nem-imil oldalakon
Végül, Mueller megismételte azt a pontot, hogy az Eeat nem olyan, amit a malom webhelyeinek futtatásakor keresnek. Nyilvánvaló, hogy nagyszerű, ha a tartalom szakértelemmel és megbízhatósággal rendelkezik, és így tovább. De azt mondta, hogy ez nem valami, amire algoritmikusan figyelmeztetnek az ilyen típusú webhelyekre, különös tekintettel a recepthelyekre.
Ezt mondta:
„Gyakorlati szempontból fontos ezt megnézni, különösen, ha ezeket a kritikus témákban közzéteszi a dolgokat, és megvizsgálja, hogyan tudod kiemelni, hogy mi az, amit már megtesz, hogy ez egyértelmű a felhasználók számára.
De ha receptet készít a sütikhez, akkor nem kell, hogy az oldalsávhoz hasonlóan legyen: „Ez a szerző 27 éve készített sütiket.” Azt hiszem, a legtöbb ember képes lesz megérteni. ”
Elvitel
Eeat célja és hatókörje
Az EEAT-t a harmadik fél minőségi értékelõi használják a keresési eredményminőség értékelésére. A Google nem hozta létre a SEO ellenőrzőlista rangsorolási tényezőinek listájaként.
Eeat szerepe az ymyl témákban
A Google Algoritmikusan figyelembe veszi a felhasználók pénzügyeit vagy egészségét érintő oldalak eeat -jét, amelyet a Minőségi Raters irányelveiben utalnak a pénz vagy az élet (YMYL) témáiban. Ezek azok a témák, ahol a megbízhatóság és a bizalom kritikus fontosságú a felhasználói biztonság és a bizalom szempontjából, és ahol a Google különösen aggasztja, hogy ezeket a tulajdonságokat valamilyen módon és/vagy külsőleg fejezik ki ezekről a webhelyekről. A Google nem mondja meg, hogy mi a jelek.
Téves elképzelések az eeat -ről a SEO -ban
John Mueller hangsúlyozta, hogy az eeat nem olyan, amit a SEOS „hozzáadhat” egy weboldalhoz, ahogyan kulcsszavakat vagy belső linkeket adhat hozzá. Az „eeat hozzáadásának” megkísérlése félreértés, hogy a koncepció hogyan működik a keresésen belül.
Eeat és nem-imil webhelyek
Az eeat nem olyan, amire szükség van egy algoritmikus kontextusban a nem-imil-helyeknél, például receptblogok vagy más típusú nem kritikus tartalom. Noha általános vagy marketing értelemben hasznos a szakértelem és a bizalom tükrözése, ez nem a legtöbb téma rangsorolása.
Az EEAT kifejezetten úgy jön létre, hogy a harmadik fél minőségi értékelői objektívebb referenciaértékként használják. Ez a tény elveszik az EEAT témájáról szóló SEO -k összes beszélgetésében. Ez szintén nem különösebben fontos a YMYL témákon kívüli webhelyek számára. Végül, az eeat nem olyan, amit egy SEO hozzáadhat az oldalukhoz. Bio létrehozása egy AI által generált képpel, összekapcsolva azt egy hamis LinkedIn profilhoz, majd az eeatnek hívni nem. Például a megbízhatóság olyan dolog, amelyet megszereznek, és az eredmények, amelyek szerint az emberek ajánlásokat tesznek (ami nem azt jelenti, hogy a SEO -knak hamis közösségi média profilokat kell létrehozniuk, és el kell kezdenie a szerzőt egy weboldalon). Senki sem tudja, mi az eat jelek.