A Google Gary Illyes nemrégiben válaszolt arra a kérdésre, hogy a „legit” tartalommal együtt használt AI által generált képek befolyásolhatják-e a rangsorolást. Gary megvitatta, hogy hatással van -e a SEO -ra, és felhívta a figyelmet egy olyan műszaki kérdésre, amely magában foglalja a szerver erőforrásokat, ami lehetséges eredmény.
A Google bünteti-e az AI által generált tartalmat?
Hogyan reagál a Google az AI képtartalomra, amikor egy weboldal összefüggésében találkozik? A Google Gary Illyes válaszolt erre a kérdésre a kérdések és válaszok összefüggésében, és néhány nyomon követési megfigyelést nyújtott be arról, hogy ez hogyan vezethet a Google Image Search további forgalomhoz. A kérdést feltették a Kenichi Suzuki által készített és a YouTube-on közzétett interjú tíz perces jeléről.
Ezt a kérdést tették fel:
„Mondjuk, ha van olyan tartalom, hogy maga a tartalom legitim, akkor a mondatok legitimek, de sok olyan kép is releváns, amely magának a tartalomnak releváns, de mindegyik, mondjuk, hogy mindegyiket az AI generálja.
Ez egy fontos és ésszerű kérdés, mivel a Google körülbelül egy évvel ezelőtt frissítést futtatott, amely úgy tűnt, hogy az alacsony minőségű AI-generált tartalom rangú.
A Google Gary Ilyes válasza egyértelmű volt, hogy az AI által generált tartalom nem eredményez büntetést, és hogy nincs közvetlen hatása a SEO-ra.
Válaszolt:
„Nem, nem. Tehát az AI által generált kép nem befolyásolja a SEO -t. Nem közvetlen.
Tehát nyilvánvalóan, amikor képeket tesz a webhelyére, fel kell áldoznia néhány forrást ezekre a képekre … de különben nem fogsz, nem hiszem, hogy ebből negatív hatást fog látni.
Ha van valami, előfordulhat, hogy a képkutatásból vagy a videokeresésből, vagy bármi másból származhat, de egyébként csak rendben kell lennie. ”
AI által generált tartalom
Gary Illyes nem tárgyalta a hitelességet; Az AI által generált tartalom használatának összefüggésében azonban jó dolog figyelembe venni. A hitelesség fontos minőség a felhasználók számára, különösen olyan helyzetekben, ahol elvárják, hogy az illusztráció a tényleges eredmény vagy termék hűséges ábrázolása. Például a felhasználók arra számítanak, hogy a termék illusztrációi pontosan tükrözik a vásárolt termékeket, és az élelmiszer képernyőképeit ésszerűen ábrázolják a kitöltött ételeket a recept utasításainak követése után.
A Google gyakran azt mondja, hogy tartalmat kell létrehozni a felhasználók számára, és hogy a SEO -val kapcsolatos sok kérdést megfelelően megválaszolják annak összefüggései, hogy a felhasználók hogyan reagálnak rá. Az Illyes nem tükrözte ezt, de ezt a kiadóknak figyelembe kell venniük, ha érdekli -e, hogy a tartalom hogyan rezonál a felhasználókkal.
Gary válasza világossá teszi, hogy az AI által generált tartalomnak nem lesz negatív hatása a SEO-ra.