Volt egy bejegyzés a közösségi médiában az úgynevezett Hustle Bros-ról, és egy a Reddit-en egy SEO-ról, aki elvesztette a leendő ügyfelet egy digitális marketingszakértő számára, akinek a hangmagassága egy dalt és táncot tartalmazott az AI keresési láthatóságról. Mindkét vita kiemeli azt a tendenciát, amelyben a potenciális ügyfelek biztosítani akarják a pozitív eredményeket, és érdemes megvitatni az AI keresési pozicionálást.
Hustle tesó kultúra?
Két független hozzászólás megérintette a SEO -kat, akik az ügyfelek számára zaklatnak és megszerzik őket. Az első bejegyzés a SEO „Hustle Bros” -ról szól, akik a Search Console képernyőképeket teszik közzé, hogy megmutassák munkájuk sikerét.
Ismerek egy olyan srácot, aki sokat tett közzé egy Facebook SEO csoportban, amíg a moderátorok rájöttek, hogy a Search Console képernyőképeit letöltötték a Google Images -ről. A Seo Hustle Bros, aki hamis képernyőképeket tesz közzé, tényleges dolog, és néha elkapják őket.
Tehát egy ember felvetette a Bluesky -t az emberekről, akik ezt teszik.
Itt van, amit közzétett:
„A SEO mekkora részét„ üldözi a szél után ”. Olyan sok hustle bros, programozási promóter és az emberek, akik grafikonokat tesznek közzé, a számokkal töröltek, hogy megmutassák a„ sikerüket ”.
Megváltozott valami?
A Google John Mueller válaszolt:
„Kíváncsi vagyok, hogy megváltozott -e az évek során, vagy csak az én (talán az ön) felfogásom változott -e.
Vagy talán az összes különféle SEO csak ugyanabban a néhány helyen van, ahelyett, hogy a független fórumaikat láthatóbbá teszik? ”
Lehet, hogy Mueller valamivel foglalkozik, mert a közösségi média és a YouTube megkönnyítették a legit SEO -k és a „Hustle Bros” számára, hogy nagyobb közönséget találjanak. De azt hiszem, hogy fontos szempont, hogy figyelembe vesszük, hogy ezek az emberek csatlakoznak a potenciális ügyfelekhez oly módon, hogy a legitim SEO -k esetleg nem csatlakoznak.
És ez vezet a következő közösségi média megbeszéléshez, amely a SEO -król szól, akik arról beszélnek, amit az ügyfelek hallani akarnak: AI bolyhos.
Ai „bolyhos” értékesítési SEO -k
Van egy bejegyzés a Reddit -en, ahol egy SEO megosztja, hogyan töltötték hónapokat egy potenciális ügyféllel kommunikálva, és elmentek az útból, hogy segítsenek egy kisvállalkozásnak, mint egy barátnak. Az összes megbeszélés után a SEO eljut arra a részre, ahol azt várják el, hogy a kisvállalkozás egy megállapodást vállaljon, és elmenekülnek, mondván, hogy egy másik SEO -val járnak, aki eladta őket az AI -hez.
Elmagyarázták:
„A SEO -k AI bolyhos értékesítése
Miután egy csomó kérdésre válaszolt e -mailben 3 hónapon keresztül (szokatlanul rászoruló ügyfél), de lényegében előzetes értékelés, mindez jól hangzik, és egy kickoff hívásra ugrálunk. Összefoglalja a hatókörét és állítsa vissza a kulcsfontosságú kapcsolatokat, és folytassa a beszélgetést a We Design Agency -vel. Eddig jó.
Aztán leesett.
Az ügyfelek oka? A másik SEO, akivel beszélgettek, sokkal inkább az AI technikákkal foglalkozik
Szeretném tudni, hogy milyen kristálygömb -miszticizmussal adták el őket. Lehet, hogy egy „koszinusz hasonlósági ellenőrzés”, talán beépítjük a „séma beágyazási elemzését” a migrációs projekttervünkbe, hogy megbizonyosodjon arról, hogy az AI botok elolvashatják az Ön webhelyét. Lol hűvös bármi tesó.
John Mueller válaszolt az adott személy posztjára, de aztán visszahúzta.
Ennek ellenére egy élénk vita következett be három fő ponttal:
- Az AI SEO az idei Eeat?
- Néhány potenciális ügyfél meg akarja vitatni az AI SEO -t
- Előfordulhat, hogy a SEO -knak foglalkozniuk kell az AEO/AIO/GEO -val
1. A SEO AI -je az idei Eeat?
A vita során sok redditor gúnyolódott az AI SEO ötletére. Ez nem az a helyzet, hogy a Luddites megtagadja a változásokat az időkkel. Az AI -keresés SEO taktikája továbbra is fejlődik.
A Reddit moderátor Weblinkr nyolc javítást kapott a megjegyzésükhöz:
„Igen – a SEO -k évek óta ilyenek voltak – Eeat,„ SEO ellenőrzések ” – alapvetően az emberek vásárolnak, ami„ értelme van ”vagy„ ésszerűnek hangzik ”, bár már bebizonyították, hogy fogalmam sincs, mi a SEO.”
Az EEAT -tól eltérően az AI -keresés minden bizonnyal megzavarja a láthatóságot. Ez egy igazi dolog. És tudok legalább egy SEO -t egy számítástechnikai diplomával, aki kitalálta.
De azt hiszem, nem túl a jelölés, ha azt mondjuk, hogy sok digitális marketingszakember még mindig kitalálja a dolgokat. Úgy tűnik, hogy a vita során a gúnyolódás alátámasztja azt az elképzelést, hogy az AI -keresés nem olyan, amiben minden SEO teljesen magabiztos.
2. Néhány ügyfél AI SEO -t kér
Talán a legfontosabb betekintés az, hogy a potenciális ügyfelek meg akarják tudni, mit tehet a SEO az AI optimalizáláshoz. Ha az ügyfelek az AI SEO -ról kérdezik, ez azt jelenti, hogy ez már nem hype? Vagy ez egy ismétlés annak, ami történt az Eeat -rel, ahol sok kerek nem forogott?
A Redditor Mkhaytman megosztotta:
„Tetszik vagy sem, az ügyfelek kérdéseket tesznek fel az AIS -hatásról és arról, hogy miként tudják kihasználni az új eszközöket, amelyeket az emberek használnak a kereséshez, és csak azt mondják nekik, hogy„ senki sem tudja! ” Nem kielégítő válasz.
3. AI AI keresés valódi: A SEO -knak beszélniük kell róla az ügyfelekkel
Harmadik nézőpont merült fel: ez valami igazi, amiről minden SEO -nak beszélnie kell. Nem olyasmi, amit figyelmen kívül lehet hagyni, és csak akkor vitathatjuk meg, ha egy ügyfél vagy kilátás kérdezi róla.
Az Svlibertine megosztotta:
„Az AIO, a GEO és az AEO harcolása kígyóolajnak tűnhet néhánynak, de… ott vagyunk, ahol indulunk. Most.
Ahhoz, hogy relevánsak maradjunk a mi területünkön, képesnek kell lennie arra, hogy ékesszólóan és meggyőzően beszéljen ezzel a bátor új világgal, amelyben megtaláljuk magunkat. Vagy a potenciális ügyfelek, vagy a főnökeink főnökein.
Szinte annyi időt töltök a munka után, hogy a fejlemények tetején maradjak, mint a nap folyamán. … Ennek ellenére… A SEO alapjai feltétlenül továbbra is érvényesek, és a tartalom továbbra is király. ”
Bizonytalanság a motor SEO válaszával kapcsolatban
Számos módon lehet figyelembe venni a SEO -t az AI -hez. Például van egy bizonyos mennyiségű konszenzus abban, hogy az AI a hagyományos keresőmotorokból származó webes keresési adatokat kap, ahol a hagyományos SEO vonatkozik. Erre tűnik a tartalom királyi kommentárja.
De akkor vannak olyan emberek, akik a megosztási gombokat használják a láthatóság növelésére azáltal, hogy az embereket arra kérik, hogy Chatgpt, Claude és Zavart megkérdezzék weboldalaikat. Ez egyfajta éles, de ez természetes része annak, hogy a SEO hogyan reagál az új dolgokra: kísérletezve és megnézve, hogyan reagál az algoritmikus fekete doboz.
Ez egy olyan időszak, amely hasonló ahhoz, amit a SEO hajnalán tapasztaltam, amikor a keresési marketingszakemberek különböző megközelítésekkel játszottak, és megtalálják azt, ami működik, amíg nem.
De itt van valami, amit tisztában kell lennie: vannak olyan idők, amikor az ügyfél bizonyos dolgokat követel, és csábító az ügyfelek számára, hogy azt kérik. De ha fenntartásai vannak, akkor hasznos lehet megosztani a kétségeidet.
Olvassa el a Google rangsorolási jeleit:
A Google minőségi rangsorolása támaszkodhat ezekre a tartalomjelekre