A LinkedIn jelentése szerint a szakemberek nagyobb valószínűséggel kérnek munkahelyi tanácsokat az általuk ismert emberektől, mint az AI eszközöktől vagy keresőmotoroktól.
Egy új LinkedIn-tanulmány megállapítja, hogy 43% -uk először a hálózatukhoz fordul, majdnem kétharmaduk szerint a kollégák segítenek számukra gyorsabban és magabiztosabban dönteni.
Legfontosabb eredmények
A LinkedIn kutatásai azt mutatják, hogy a professzionális hálózatok az AI előtt rangsorolnak, és a munkahelyi tanácsadást keresnek, 43% -uk az első megállónak nevezi a hálózatát.
Hatvannégy százalékuk szerint a kollégák javítják a döntéshozatal minőségét és sebességét. A tanulmány megjegyzi, hogy a hozzászólások 82% -os növekedése a túlterheltséggel vagy a változásokkal való navigálásról szól, ami azt sugallja, hogy az emberek egyértelműséget keresnek a megbízható emberi hangokból.
Nyomás az AI megtanulásához
Az AI megismerése sok ember számára stresszt okoz. Több mint fele (51%) azt mondja, hogy az Upskilling második munkaként érzi magát, 33% -uk zavarban van tudása miatt, és 35% -uk idegesnek érzi magát, hogy megvitatja az AI -t a munkahelyén.
Ezenkívül 41% -uk szerint az AI változások gyors üteme befolyásolja jólétüket. A fiatalabb munkavállalók, különösen a Z Gen Z, nagyobb valószínűséggel eltúlozzák AI készségeiket, mint a X. Gen.
A 18–24 éves kor között 75% úgy véli, hogy az AI nem helyettesítheti a megbízható kollégák intuícióját. Ez összhangban áll azzal a megállapítással, hogy az emberek inkább az ismert szakértők tanácsát részesítik előnyben, különösen akkor, ha a tét magas.
A B2B vásárlásának és marketingjének következményei
A tanulmány azt mutatja, hogy a B2B marketing vezetõinek 77% -a szerint a közönség mind a vállalat csatornáira, mind a szakmai hálózatokra támaszkodik. A Millennials és a Gen Z ma a B2B vásárlóinak 71% -át képviseli, a vezető marketingszakemberek számára, akik ezekben a hálózatokban megbízható személyekbe fektetnek be.
A marketingszakemberek nyolcvan százaléka azt tervezi, hogy növeli a közösségvezérelt tartalomra fordított kiadásokat, amelyek alkotók, alkalmazottak és szakértők szerepelnek. Úgy vélik, hogy a megbízható alkotók kulcsfontosságúak a hitelesség kiépítésében a fiatalabb vásárlókkal.
Ez kiemeli, hogy a társadalmi felfedezés és a közösség részvétele ugyanúgy számít, mint a keresési rangsorban. Az elismert szakértőkkel könnyen megosztható és összekapcsolt tartalom több embert érhet el, mint az általános márkaüzenetek.
Miért számít ez
Mivel a szakemberek tanácsadás céljából fordulnak hálózatukhoz, előfordulhat, hogy módosítania kell a bizalom kiépítését és a kereslet előállítását.
Ezt megteheti azzal, hogy arra ösztönzi alkalmazottait, hogy ossza meg az üzeneteket, dolgozzon a megbízható alkotókkal, és hozzon létre olyan szakértői vezetésű tartalmat, amelyet a közösségi médiában könnyű megtalálni.
Míg a hagyományos SEO és a fizetett hirdetések továbbra is számítanak, a hálózatok befolyásolhatják az emberek megtalálásának, megvitatásának és validálásának módját, mielőtt meglátogatják a webhelyet.
Előre nézve
Mivel egyre több ember használja az AI -t, a szakemberek megtanulják az új eszközöket a saját megítélésükkel kombinálni. A marketingszakemberek tartós előnyöket szerezhetnek azáltal, hogy a valós kapcsolatok kiépítésére összpontosítanak, ahelyett, hogy csak az AI eszközöket elsajátítanák.
Módszertan
A megállapítások a LinkedIn által megbízott és a népszámlálási szintű kutatásokon alapulnak. A tanulmányban 19 268 szakembert és 7000 B2B marketingszakembert vettek fel 14 országból, 2025. július 3 -tól július 15 -ig.
A fent említett százalékos arányokat és program részleteit közvetlenül a LinkedIn Pressroom Post -ból származik.