A tartalmi stratégiákkal kapcsolatos mutatók

Peter

Ezen a heti Tegyen fel egy SEO -kérdést Zaharától:

„Milyen mutatókat kell érdekelnie a kisvállalkozásoknak a tartalomstratégia sikerének mérésekor? Mindenki a különböző KPI -kről beszél, de tudnom kell, hogy melyik valóban számít a növekedés szempontjából.”

A növekedés mérésére szolgáló mutatók a vállalat és az ipar általi tartalomstratégia megváltoztatásával, valamint az Ön által működtetett üzlet típusával.

A kiadók például a hirdetési benyomások eladásával és a tartalom megismétlésével a fogyasztóknak történő megismétlésével keresik meg a pénzt.

Az e-kereskedelmi üzletek nagymértékben támaszkodnak a közvetlen konverziókra és az előfizetőkre, míg a szolgáltatás-alapú és a SaaS-társaságoknak vezetésekre és a remarketing csoportok méretezésére van szükségük.

Nem hiányzik az adatok csavarásának módja, de vannak bizonyos kulcsfontosságú teljesítménymutatók (KPI-k) és konverziós tételek, amelyeket az ügyfél célja alapján mérek, a jelenlegi és jövőbeli marketing képességeik, amikor növekednek vagy zsugorodnak, és olyan dolgok, amelyeket a siker mértékeként szeretnék használni, amikor a C-Suite Vs. napi munkavállalókkal való beszélgetés során beszélek.

Íme néhány olyan mutató vagy KPI, amelyet a tartalommarketing kampányokból adok, és amikor különböző ügyfelekre alkalmazom őket.

E-mail és sms opt-ins

Ezek a marketing világ nem énekelt hősei. Olyan emberek, akiknek elegendő érdeklődése van a vállalat iránt, hogy marketing üzeneteket akarnak tőled.

A blog tartalmából, a whitepapersből és az összes többi csatornából jelentkeznek. Ugyanakkor a legtöbb vállalat szegmentálja őket anélkül, hogy megfontolná, honnan származik az opt-in.

A mutatók itt a következők:

  • Az opt-in.
  • Dollár értékesítés.
  • Átlagos rendelési érték (AOV).
  • Az ügyfél élettartam -értéke (LTV) tartalomtípus szerint és cikk szerint (ha granulált).

Azáltal, hogy nyomon követi, hogy hány e-mailt és SMS optikát kap a tartalomból, majd a konverziók és az LTV-mutatók, közvetlenül a bevételt kötheti a webhely tartalmának típusához, és hogy az egyes ügyfél mennyire értékes az előállított tartalom típusán.

A kamera két kompatibilis elektronikus kiegészítője összehasonlító útmutató behozhatja a fotósot; Tetszett nekik a tartalom, tehát feliratkoztak.

Hat hónappal később ki kell cserélniük a számítógépüket. Van egy új verzió a szerkesztési szoftvernek, tehát megkapják az üzenetet, amely szerint eladás van, és ez az átalakítás az összehasonlító tartalma miatt történt.

Az e-mail csapat nem lett volna az opt-in, ha nem hozta létre az útmutatót.

Ugyanez mondható el azokról a vállalatokról, amelyek edényeket árusítanak.

A főzési blogjukhoz vagy a receptkönyvekhez készített receptek, amelyeket vezető tábornokként használnak az SMS és az e-mail opt-in, így ha eladása vagy üzlete van, az SMS és az e-mail csapatok aktív listáival rendelkeznek a bevételek növelésére.

Az Ön tartalma nélkül az ügyfelek nem szerepelnek a listán, és az e -mail vagy az SMS -csapat nem tudná elvégezni a munkájukat.

Yoy forgalom növekszik a konverziókkal

A következő mutató, amelyet a tartalommarketingből nyomon követünk, a teljes forgalom növekedése az előző évhez képest.

A nem márkájú és márkás forgalmi kijelzők növekedésének megmutatása:

  • További benyomások merülnek fel, amelyek a márkatudatosságot felépítik, ha a témák relevánsak az Ön vállalkozása szempontjából.
  • A weboldal látogatásainak növekedése, amely e-mail és SMS, PPC és közösségi média opcióját eredményezheti a remarketing listák készítéséhez.
  • Közvetlen konverziók Ha nyomon követi a belső linkekre, a szalaghirdetésekre és más cselekvési felhívásokra kattintásokat.
  • A márkás keresés növekedése.

Az egyik olyan mutató, amelyet néhány ügyfelünkkel használunk, amikor a nem márkájú keresés felemelkedik, és az emberek visszatérnek, hogy ismét meglátogassák a webhelyet, hogy további tartalmat és vásároljanak.

Az egyik jelenlegi ügyfelünknek hét weboldal látogatása szükséges a konverzió megtörténése előtt, és amikor megjelenünk a nagy volumenű „újszülött” kifejezésekre, észrevesszük a márkás keresés növekedését.

Ezután nyomon követtük azokat a felhasználókat, akik visszatértek további kutatási kérdésekre, és amikor végül átalakultak.

A pénzügyi csapat ezután képes volt kiszámítani a hideg témák értékét. Ráadásul megtudtuk, hol vannak olyan emberek, akik még soha nem hallottak a társaságról, de egy ikercsont színpadon voltak.

Ha másolatot készítünk ezen az érintési ponton, bizonyos esetekben négy -ötre csökkentettük a hét látogatást.

A legnagyobb előnye itt a márkás keresési épület volt. Ahogy a márkás keresések növekedtek, a webhely nagy volumenű és helyileg releváns termék- és bevásárlási lekérdezéseknél kezdett megjelenni.

Példák (nem ebből az ügyfélből) lehetnek egy vicces póló cég, amely most megjelenik a „pólók” és a „grafikus pólók” számára, szemben csak olyan specifikus, mint például a „Vintage 90-es évek rajzfilm-pólóinak”, amelynek alacsonyabb keresési mennyisége van és kevésbé versenyképes.

Közvetlen konverziók

Az egyik legegyszerűbb KPI tartalom a közvetlen konverziók.

Ezeket be lehet tölteni az értékesítés, a kitöltött űrlap kitöltése azonosítható és pénzügyi információkkal (hitelkártyák vagy társadalombiztosítási számok), valamint a petíciók, nonprofit szervezetek, valamint a felek vagy rendezvények regisztrációja.

Ez az oka annak, hogy a KPI legegyszerűbb tartalma az, hogy nyomon tudja követni a konverziót egy tartalomból, és a rendszer rögzíti azt a köszönöm vagy a megerősítő oldalon.

Oldalnézetek látogatásonként

A kiadóknak az oldalnézetekre van szükségük a pénzkereséshez, és az elemző csomagok megkönnyítik annak megfigyelését, hogy az egyes témák és tartalomtípusok hány oldalnézetét veszik figyelembe.

A belső linkek, az oktatási sorozat és a tartalom használatával, amelynek értelme van nyomon követésként olvasni, megmérheti, hogy a létrehozott tartalom hogyan növeli a látogatásonkénti oldalmegtekintések mennyiségét, így növelheti a vállalat teljes bevételét.

Ez segít megtalálni a lehetőségeket a hasonló cikkek előmozdítására, a jobb belső linkek hozzáadására és a további útmutatók létrehozására, amikor észreveszi, hogy az emberek elhagyják egy újabb keresést, majd visszatérjenek, hogy befejezzék a cikket, amikor a jelenlegi webhelyén nem volt elég példa.

Ismételje meg a látogatókat

Ezek olyan emberek, akik visszatérnek a több tartalomért, legyen az közvetlen típusú, egy új, nem márkájú kifejezés egy másik kulcsszóból a keresési eredményekben, mert élvezték az Ön korábbi tartalmát, vagy egy másik marketing csapat megosztó tartalmát, amely érdekes a közönség számára.

Ha megnézi, mely látogatók térnek vissza az erőfeszítésekből, akkor jobban szegmens, aki megkapja a tartalmat és a tűt mozgató tartalomtípusokat.

  • A kiadók az érdeklődés és az e -mail alapján szegmentálhatják a listákat, vagy SMS -üzeneteket küldhetnek az új tartalom létrehozásakor.
  • A kiskereskedők e -mailben küldhetnek e -mailt az ügyletekről és akciókat annak alapján, hogy az ügyfelek miként vesznek részt.
  • A vezető generációs vállalatok finomíthatják értékesítési csatornáikat azáltal, hogy megmutatják a releváns tartalmat az ügyfél igényein belül, akarják és használják a kohorszokat.
  • A márkanév -csapatok jó társulásokat tarthatnak a társasággal a jelenlegi ügyfelek számára, hogy feliratkozásuk, fizetésük és a társaságok által végzett jó feliratkozás, fizetés és megosztásuk legyen.

Végső gondolatok

Nem hiányzik a KPI -k, amelyeket követhet a tartalommarketingből. Az a kérdés, hogy összeegyeztetjük őket azokkal az emberekkel, akiknek beszámolnak.

A HR esetleg több álláspályázót igényel, míg az értékesítési csapat vezetést akar. A marketing és a hirdetések közvetlen konverziókat és előfizetői listát akarnak növekedni, míg a C-suite meg akarja tudni a piaci részesedést és elérni.

Tartalmi marketingszakemberként finomíthatja a nyomkövetést és a jelentéstételt, hogy megfeleljen az egyes érdekelt felek igényeinek, és váljon a társaság csillagává azáltal, hogy mindenkit tájékoztat arról, hogy az erőfeszítéseid hogyan növelik a vállalat részeit, és így döntünk úgy, hogy melyik KPI-t kell figyelemmel kísérni és jelenteni az ügyfél alapján.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.