A Tiktok 6 milliárd dollárt vezet a mobil vásárlásokban, megduplázva a riválisokat

Peter

A Tiktok, beleértve a kínai Douyin-t is, 6 milliárd dollárt keresett az alkalmazáson belüli vásárlásokban, több mint kétszeres versenytársa, az Sensor Tower negyedik negyedéves digitális piaci indexe szerint.

Ez megjelölt a 36% Növekszik az előző évhez képest, bemutatva a Tiktok növekvő pénzügyi dominanciáját a mobil kereskedelemben.

Mobilalkalmazás -piaci növekedés

A globális alkalmazáson belüli vásárlási bevétel elérte a 39,4 milliárd dollárt a 2024 negyedik negyedévben. 13,5% évről évre. A 2024 -es bevétel összesen 150 milliárd dollárt ért el (+12,5% 2023 -ból).

A nem játékos alkalmazások gyorsabban növekedtek, a bevétel növekedésével 28,2% 19,2 milliárd dollárig. Az alkalmazások és játékok közötti bevételi különbség mindössze 1 milliárd dollárra szűkült, az egy évvel korábbi 5 milliárd dollárral.

Tiktok kereskedelmi átalakulása

A Tiktok által megrendelt legutóbbi IPSOS kutatás feltárja, hogy a platform hogyan alakítja a kereskedelem viselkedését.

A közel 4000 amerikai fogyasztó tanulmányozása kimutatta 73% A Tiktok vásárlói értékelik a platform személyre szabott ajánlásait, és háromnegyede egyetértett azzal, hogy új márkák és termékek felfedezésére szolgál.

A Discovery Engine meghajtja a vásárlásokat

A Tiktok felfedezésének megközelítése elősegíti az alkalmazáson belüli értékesítéseket.

A Tiktok termékfelfedezésének két fő alkotóeleme a következő:

  1. Személyre szabott az Ön számára: 68% A Tiktok vásárlóinak száma szerint a személyre szabott tartalom lehetővé teszi a termékek felfedezését
  2. Szándék alapú keresés: Majdnem 1 a negyedik felhasználó közül keressen valamit az alkalmazás megnyitásától számított 30 másodpercen belül

Ez a felfedező rendszer az értékesítéshez vezet. 70% A Tiktok Shoppers száma a vásárlásról számol be, miután egy hirdetést vagy vásárlási tartalmat látott a platformon.

A hitelességi tényező

A Tiktok kereskedelmi sikere a bizalomra épül.

Ipsos ezt megtalálta 74% A felhasználók közül úgy vélik, hogy a Tiktok alkotói tartalma hitelesnek érzi magát, ami magasabb, mint a többi platformnál.

Aaron Jones, az e-kereskedelem és a média folyékony IV VP-je elmagyarázta, hogy ez a hitelesség hogyan eredményezte az eredményeket:

„A leányvállalat alkotója őszinte áttekintést készített, amely elindult, és az omnichannel -en keresztüli értékesítési emelést eredményez, és a Tiktok Shop -on több mint 59 ezer teljes megrendeléssel eladásra került. A vásárlók közül 88% volt új vásárló. ”

Működhető stratégiák a marketingszakemberek számára

Az IPSOS kutatása három kulcsfontosságú stratégiát azonosít a márkák számára:

  1. Azonnali vásárlásokat rögzítse az alkalmazáson belüli kereskedelemmel.
  2. Maximalizálja az e-kereskedelmet mindig a taktikával: Hozzon létre teljes órás élményeket a Tiktok elkötelezettség és a külső vásárlások között
  3. Vezesse a kereskedelmet mindenhol hibrid stratégiákkal: Megkönnyítse a zökkenőmentes utazásokat a fizikai és online környezetben

Platform kontextus

iOS számlák 70% az alkalmazáson belüli bevétel (27,5 milliárd dollár), míg a Google Play a letöltésekhez vezet 73,6% Piaci részesedés annak ellenére, hogy a legalacsonyabb letöltési számot (25.1B) eléri a 2020 első negyedév óta.

Tiktok roi

A Dentsu egy nemrégiben végzett tanulmánya kimutatta, hogy a Tiktok a hirdetők számára a legjobb rövid távú megtérülést ad az északi piacokon.

A tanulmány megállapította, hogy a Tiktok 11,8 -os ROI -t hozott létre. Ez azt jelenti, hogy a márkák a platformon a reklámozástól számított hat héten belül csaknem 12 -szeresítették meg az értékesítési bevételekbe történő beruházásukat.

Azok a márkák, amelyek következetesen a Tiktok-t használták, mindig bekapcsolt csatornákként, ahelyett, hogy alkalmi kampányokat futtatnának, jobb értékesítési eredményeket és magasabb hozamot láttak.

Előre nézve

2025 -ben a Tiktok alapvető platformjává válik a digitális marketingszakemberek számára szilárd bevételi stratégiák, figyelemre méltó ROI -mutatók és a kereskedelemben betöltött szerepe miatt.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.