A YouTube bejelentette, hogy a hozzászólások most megjelennek a rövidnadrágban. Ez a változás lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy rövid videókat nézzenek és kölcsönhatásba lépjenek a hozzászólásokkal.
Hogyan működik a szolgáltatás
Most már láthatja a bejegyzéseket, miközben a YouTube -on rövidnadrágon görgeti.
Az alábbi képernyőképen láthatja, hogy az elrendezés ugyanazt a vertikális képarányt tartja. Görgés közben a videó kisebb lesz, a képernyő felének felhasználásával a hozzászólásokhoz.
Tetszik és kommentálhatja ezeket a bejegyzéseket anélkül, hogy megállítaná a videót.
További információ róla a YouTube videó bejelentésében:
https://www.youtube.com/watch?v=nnkvhaipw
Háttér a YouTube -hozzászólásokon
A YouTube -nak több éve rendelkezik hozzászólásai a Creator Toolkit részeként. Ezek a hozzászólások lehetővé teszik, hogy a csatornatulajdonosok megosszák a közvélemény -kutatásokat, kvízeket, GIF -eket, szöveges frissítéseket, képeket és videókat.
A hozzászólások az alkotó csatornájának egy speciális lapján találhatók. Megjelenhetnek az előfizetők honlapjain vagy az előfizetési hírcsatornákban is.
Potenciális új expozíció
Ez a frissítés új módszert ad az alkotóknak, hogy hozzászólásokkal érjék el a YouTube közönségét.
Ezenkívül ez lehetővé teszi az alkotók számára, hogy elérjék a rövidnadrág -nézőket vertikális videók készítése nélkül.
Ha csak a hagyományos hosszú formájú tartalmat tesz közzé a csatornán, akkor potenciálisan bejuthat a rövidnadrág-hírcsatornába szöveg vagy kép közzétételével.
Előre nézve
Ezzel a frissítéssel a YouTube kísérletezik más tartalomtípusok kombinálásával a legnépszerűbb funkciókkal.
Lehetséges, hogy a YouTube ezt a változást hajtja végre, mert az Instagram és a Tiktok versenyez, amelyek a videókat különféle típusú tartalmakkal keverik össze. A tartalmi formátumok kombinációja fellendítheti a felhasználói elkötelezettséget, és hosszabb ideig tarthatja az embereket a YouTube -on.
Az alkotók számára ez egy további elosztási csatornát biztosít, amelynek minimális költsége van a belépéshez. A szöveges üzenet írása most ugyanabban a takarmányban kaphatja meg, mint a teljesen előállított rövid.
A YouTube nem jelentette be a hozzászólások kiválasztásának meghatározását, vagy hogy milyen gyakran jelennek meg. Az alkotóknak saját tesztelést kell végezniük, hogy megnézhessék, hogyan befolyásolja ez a láthatóságot.