Az AI áttekintése és az organikus keresési eredmények új kutatása új képet mutat az AIO fejlődéséről, és azt javasolja, hogyan kell figyelembe venni azt a SEO alkalmazásában.
A megállapítások között:
- Kutatásaik azt mutatták, hogy az általuk követett AIO nagyobb volatilitást mutatott, mint az organikus keresési eredmények, hogy gyorsabban változtak.
- Az AIO volatilitása nem korrelál a szerves keresési volatilitással
- Megállapítják, hogy az AIO felváltja a kiemelt kivonatot vagy a „keresési eredmények javítását”.
- Megállapítottuk azt is, hogy a SEO céljából az AIO -t külön kell tekinteni az organikus kereséstől.
- A generatív szöveg minden megvizsgált lekérdezésnél megváltozott.
Ez az utolsó megállapítás nagyon érdekes volt, és itt mondták erről:
„Amennyire meg tudom mondani, a generatív szöveg minden egyes lekérdezésnél megváltozott. Az intézkedésünk azonban a generációs szöveg értelmes változásait kereste, amelyek tükrözhetik, hogy a Google kissé elmozdította az eredeti lekérdezés szándékát, hogy különböző generációs rangsorolási oldalakat adjon vissza. ”
Egy másik érdekes betekintés a keresési volatilitásról szóló figyelmeztetés az volt, hogy ezt nem szabad a Google frissítésének jeleként tekinteni, mivel ez lehet a jelenlegi események befolyása ideiglenesen megváltoztatni a keresési lekérdezés jelentését, amely a Google frissesség algoritmusához kapcsolódik. Nem tudom, ki az Autrivesas emberek, csak kalapok, ez ésszerűen vállalja a keresési volatilitást.
Itt olvashatja el az AIO kutatási jelentést, nagyon hosszú, tehát tegye félre legalább 20 percet, hogy elolvassa:
AIO függetlenség az organikus szerpektől
Az AvonIdas által közzétett kutatás arra késztette, hogy az AIO -ra gondolkodjak, különös tekintettel az AIO -függetlenségre a keresési eredményektől.
Gondolatom az a megállapítás, hogy két oka lehet annak, hogy az AIO és az organikus SERP -k kissé elválasztottak:
- Az AIO úgy van beállítva, hogy összefoglalja az összetett lekérdezésekre adott válaszokat a több webhely adataival, és egymástól eltérő forrásokból varrja össze, hogy pontos hosszú formájú választ hozzon létre.
- Az organikus keresési eredmények olyan válaszokat kínálnak, amelyek helyileg relevánsak, de nem pontosak, nem ugyanúgy, mint az AIO.
Ezek fontos megkülönböztetések. Elmagyarázzák, hogy az organikus és AIO keresési eredmények miért változnak egymástól függetlenül. Független párhuzamos utakon vannak.
Ezek a betekintések hasznosak annak megértésében, hogy az AIO hogyan illeszkedik az általános marketing és a SEO stratégiákhoz. Tekerje be a fejét annak a betekintésnek a köré, hogy az AIO és az organikus keresés eltérő és kiegészítő dolgokat végez, és az AIO kevésbé félelmetesnek tűnik, és könnyebben összpontosítható.
Az összetett lekérdezés az AIO jobban képes, mint a rendszeres organikus keresési eredmények. Egy komplex kérdésre példa az, hogy azt kérdezzük, hogy egy olyan általános koncepció, mint a férfiak divatja, egy független tényező, például a katonai ruházat befolyásolja. Az organikus keresés elmarad, mivel a Google szerves rangsorolási algoritmusa általában egy helyileg releváns választ azonosít, és ez a kérdés pontos választ igényel, amely nem feltétlenül létezik egyetlen weboldalon.
Mi az a komplex lekérdezés?
Ha az összetett lekérdezések az AI áttekintést idéznek elő, hol van a vonal? Nehéz megmondani, mert a vonal mozog. A Google AIO folyamatosan változik. Egy rövid TL/DR válasz vitathatatlanul az lehet, hogy egy olyan szó hozzáadása, mint például, hogy mi vagy hogyan lehet lekérdezni, AIO -t vált ki.
Példa egy összetett lekérdezésre
Itt van a lekérdezés:
„Hogyan befolyásolja a férfiak divatját a katonai stílus?”
Itt van az AIO válasz, amely egy összefoglaló, amely több webhelyről kombinált információkon alapul:
„A férfiak divatját a katonai stílus jelentősen befolyásolja a gyakorlati és funkcionális tervezési elemek, például éles vonalak, strukturált sziluettek, például árokrétegek, bombázó dzsekik, rakománynadrág és álcázási minták elfogadása révén, amelyek katonai egyenruhákból származnak, és később beépítették őket. polgári ruházatba, gyakran stílusosabb esztétikával; Ezt a tendenciát nagyrészt annak tulajdonítják, hogy a háború utáni polgári életben katonai öltözéküket viselő veteránok visszatérnek, hozzájárulva az alkalmi ruházati kultúrához. ”
Itt vannak a teljesen különböző webhelyek és témák, amelyekből az AIO húzta ezt a választ:
Képernyőkép az AIO idézetekről
Az organikus keresési eredmények tartalmaznak olyan keresési eredményeket, amelyek relevánsak a témához (helyileg relevánsak), de nem feltétlenül válaszolnak a kérdésre.
Információs nyereség példa
Az AI áttekintések érdekes tulajdonsága egy olyan szolgáltatáson keresztül kerül átadásra, amelyet a Google Információnövekedésről szóló szabadalom ismertet. A szabadalom kifejezetten az AI asszisztensek és az AI -keresés összefüggésében van. Arról szól, hogy előre jelezzük a kérdésre adott válaszon túl további információk szükségességét. Tehát a „Hogyan befolyásolja a férfiak divatot a katonai stílus” példájában, amelynek több információt mutat be.
Az információs nyereség funkció megjelenítésének képernyőképe
A Információs nyereség A szakasz nyomon követési témákat tartalmaz:
- Tisztítsa meg a vonalakat és a strukturált illeszkedést
- Funkcionális kialakítás
- A katonai ruházat ikonikus példái
- Álcázási minták
- Háború utáni hatás (hogy a háborúk hogyan befolyásolták azt, amit az emberek hazatértek)
Hogyan lehet SEO -t az AIO -hoz?
Úgy gondolom, hogy kissé értelmetlen az információképesség érdekében rangsorolni, mert mi a fő kulcsszó és mi a nyomon követési kérdés? Oda -vissza fognak váltani. Például valaki megkérdezheti a Google-t az álcázási minták hatásáról, és az egyik információgyűjtési kérdés a katonai ruházat álcázásra gyakorolt hatásáról szólhat.
Az AIO -ról való gondolkodás jobb módja, amelyet az AutritIdas Study javasolt, az, hogy csak az AIO -ra mint egy keresési funkcióra gondoljon (ami szó szerint vannak), és úgy optimalizálja, hogy ugyanúgy optimalizálják a kiemelt kivonatokhoz, amelyek be vannak optimalizálva, amelyben A dióhéj a tömör és pontos tartalom létrehozása.