Az egyik SEO -ipar SEO Rockstars nemrégiben megosztotta véleményét a SEO -ról a Generative AI -ről, felhívva a figyelmet a Google -ról szóló tényekre és az új AI -keresés valóban működésével.
Greg Boser egy olyan keresési marketing úttörő, amelynek mély tapasztalata van, amelyben az iparágban csak kevés lehet egyeztetni, vagy akár el is gondolni.
Digitális marketingszakemberek és a SEO története
Az ő hozzászólása arra válaszolt, hogy valaki más tweetje, amely véleménye szerint túlbecsülte, hogy SEO elveszíti dominanciáját. Greg SEO -rantját azzal kezdte, hogy rámutatott, hogy a SEAS -os keresési marketingszakemberek miként elavultak, de annyira újak a SEO -hoz, hogy nem veszik észre.
Például a linkek vásárlásának gyakorlata a SEO egyik legrégebbi taktikája, annyira régi, hogy a SEO újonnan érkezők új nevet adtak neki, a PBN (privát bloghálózat), mintha egy új név megvásárlásának linkje valahogy megváltoztatja. És egyébként, még soha nem láttam olyan PBN -t, amely privát volt. Abban a pillanatban, amikor bármit kihelyez az internetes Google -ban, tud róla. Ha egy automatizált spambot szó szerint öt perc alatt megtalálja, akkor a Google valószínűleg már tud róla.
Greg írta:
„Ha valaki odakint azt akarja írni, hogy„ mindent, amit gondolsz, téved. A Geo az út ”cikk, csak kövesse ezeket az egyszerű lépéseket:
1. Keret a „SEO” keretként, mint minden, ami 2000 és 2006 között volt. Ügyeljen arra, hogy megemlítse a linkek vásárlását és a kulcsszavak töltését. És próbáld meg meggyőzni az embereket, hogy az egyetlen KPI a rangsor volt. ”
A Google organikus linkjei
A bejegyzésének második része felhívja a figyelmet arra a tényre, hogy a Google hosszú ideje nem volt tíz organikus linkek keresőmotorja. A Google válaszokat nem új.
Feladta:
„2. keretezi a dolgok jelenlegi állapotát, mintha az elmúlt 2 hétben történt. Semmilyen körülmények között nem említse meg az elmúlt 15 év következõ dolgait:
2009 – Gazdag részletek
2011 – Tudásdiagram (a dolgok nem húrok)
2013 – Kolibri (a beszélgetési lekérdezések szemantikai megértése)
2014 – Kiemelt kivonatok – (közvetlen válaszok a „nulla” pozícióban)
2015-PPA dobozok (kapcsolódó kérdések, amelyek a nyomonkövetési kérdések előrejelzésével)
2015 – RankBrain (gépi tanulás a kétértelmű lekérdezések értelmezéséhez)
2019 – Bert (NLP a kontextus jobb megértése)
2021 – Anya (Bert a szteroidokon)
2023 – SGE (AIO születése) ”
Túlbecsüli a problémát
A következő rész a naiv marketing schtickre adott reakció, amely megpróbálja felkelteni a félelmet az AI -kereséstől, hogy a válaszként jelenjen meg.
Írta:
„3. Túlbecsüli a bonyolultságot, hogy megteremtse a félelem és a szorongás érzetét, majd zárja be az egyetlen reményét, hogy felvegye a földrajzi szakértőt”
Az AI keresési komplex, és mindent megváltoztat?
Úgy gondolom, hogy ésszerű azt mondani, hogy az AI -keresés összetett, mivel a Google AI módja és kisebb mértékben az AI áttekintése a keresési szándékok szélesebb körére mutató linkeket mutat, mint amennyit a megjelenítéshez használt rendszeres keresések. Még a Google gazdag részletei is igazodtak az eredeti keresési lekérdezés keresési szándékához.
Ez már nem így van az AIO és AI mód keresési eredményeivel. Ez az egész a Query Fan-Out-ról (olvassa el egy szabadalmat, amely leírja, hogy mi lehet a lekérdezés rajongója), hogy az eredeti lekérdezés nyomon követési kérdésekre kerül.
Greg Bosernek van egy pontja egy nyomon követési üzenetben, ahol azt mondta, hogy a Query Fan-Out technika nagyon hasonló az emberekhez is, akik (PAA) is vannak, a Google csak ragaszkodik hozzá az AI mód eredményeihez.
Egy nyomon követési bejegyzésben írta a Query Fan-Out-ról:
„Igen, a lekérdezés rajongója a nap haragja. Olyan, mintha Paa memóriát helyezne.”
Az AI mód komoly veszélyt jelent a SEO -ra?
Bizonyos mértékben egyetértek Gregnel, hogy az AI mód nem jelent veszélyt a SEO -ra. Ugyanezek az alapelvek a webhely, a műszaki SEO és így tovább népszerűsítésével kapcsolatban. A nagy különbség az, hogy az AI mód nem közvetlenül válaszol a lekérdezésre, hanem válaszokat ad a teljes információs utazásra. Elutasíthatja, hogy csak a PAA -ként a hajtás fölött, de ez még mindig nagy ügy, mert bonyolítja azt, amit megpróbál rangsorolni.
Michael Bonfils, egy másik régi időzítő SEO nemrégiben megfigyelte, hogy az AI -keresés kiküszöböli az értékesítési csatorna kezdetét és középső részét, megfigyelve az AI -keresést:
„Ez az, hogy tudod, van egy tölcsérünk, mindannyian tudjuk, melyik a tudatosság megfontolása és az egész központ, majd végül a vásárlási szakasz. A megfontolási szakasz a tölcsérünk kritikus oldala. Nem kapjuk meg az adatokat. Hogyan fogjuk megszerezni az adatokat?”
Tehát igen, az AI -keresés különbözik attól, amit korábban láttunk, de amint Greg rámutat, ez még mindig SEO, és a változáshoz való alkalmazkodás mindig is része volt.
Olvassa el Greg Boser bejegyzését az X -en:
Ha bárki odakint azt akarja, hogy saját „mindent, amit gondolsz, hogy téves.
1. Keret „SEO”, mint minden, ami 2000 és 2006 között volt. Ügyeljen arra, hogy megemlítse a linkek vásárlását és a kulcsszavak töltését. És próbálkozzon… https://t.co/eqy0spij8b
– Greg Boser (@gregboser) 2025. május 29.