Az elismert Seo Rockstar dekonstruálja a SEO -t a Google AI -kereséséhez

Peter

Az egyik SEO -ipar SEO Rockstars nemrégiben megosztotta véleményét a SEO -ról a Generative AI -ről, felhívva a figyelmet a Google -ról szóló tényekre és az új AI -keresés valóban működésével.

Greg Boser egy olyan keresési marketing úttörő, amelynek mély tapasztalata van, amelyben az iparágban csak kevés lehet egyeztetni, vagy akár el is gondolni.

Digitális marketingszakemberek és a SEO története

Az ő hozzászólása arra válaszolt, hogy valaki más tweetje, amely véleménye szerint túlbecsülte, hogy SEO elveszíti dominanciáját. Greg SEO -rantját azzal kezdte, hogy rámutatott, hogy a SEAS -os keresési marketingszakemberek miként elavultak, de annyira újak a SEO -hoz, hogy nem veszik észre.

Például a linkek vásárlásának gyakorlata a SEO egyik legrégebbi taktikája, annyira régi, hogy a SEO újonnan érkezők új nevet adtak neki, a PBN (privát bloghálózat), mintha egy új név megvásárlásának linkje valahogy megváltoztatja. És egyébként, még soha nem láttam olyan PBN -t, amely privát volt. Abban a pillanatban, amikor bármit kihelyez az internetes Google -ban, tud róla. Ha egy automatizált spambot szó szerint öt perc alatt megtalálja, akkor a Google valószínűleg már tud róla.

Greg írta:

„Ha valaki odakint azt akarja írni, hogy„ mindent, amit gondolsz, téved. A Geo az út ”cikk, csak kövesse ezeket az egyszerű lépéseket:

1. Keret a „SEO” keretként, mint minden, ami 2000 és 2006 között volt. Ügyeljen arra, hogy megemlítse a linkek vásárlását és a kulcsszavak töltését. És próbáld meg meggyőzni az embereket, hogy az egyetlen KPI a rangsor volt. ”

A Google organikus linkjei

A bejegyzésének második része felhívja a figyelmet arra a tényre, hogy a Google hosszú ideje nem volt tíz organikus linkek keresőmotorja. A Google válaszokat nem új.

Feladta:

„2. keretezi a dolgok jelenlegi állapotát, mintha az elmúlt 2 hétben történt. Semmilyen körülmények között nem említse meg az elmúlt 15 év következõ dolgait:

2009 – Gazdag részletek
2011 – Tudásdiagram (a dolgok nem húrok)
2013 – Kolibri (a beszélgetési lekérdezések szemantikai megértése)
2014 – Kiemelt kivonatok – (közvetlen válaszok a „nulla” pozícióban)
2015-PPA dobozok (kapcsolódó kérdések, amelyek a nyomonkövetési kérdések előrejelzésével)
2015 – RankBrain (gépi tanulás a kétértelmű lekérdezések értelmezéséhez)
2019 – Bert (NLP a kontextus jobb megértése)
2021 – Anya (Bert a szteroidokon)
2023 – SGE (AIO születése) ”

Túlbecsüli a problémát

A következő rész a naiv marketing schtickre adott reakció, amely megpróbálja felkelteni a félelmet az AI -kereséstől, hogy a válaszként jelenjen meg.

Írta:

„3. Túlbecsüli a bonyolultságot, hogy megteremtse a félelem és a szorongás érzetét, majd zárja be az egyetlen reményét, hogy felvegye a földrajzi szakértőt”

Az AI keresési komplex, és mindent megváltoztat?

Úgy gondolom, hogy ésszerű azt mondani, hogy az AI -keresés összetett, mivel a Google AI módja és kisebb mértékben az AI áttekintése a keresési szándékok szélesebb körére mutató linkeket mutat, mint amennyit a megjelenítéshez használt rendszeres keresések. Még a Google gazdag részletei is igazodtak az eredeti keresési lekérdezés keresési szándékához.

Ez már nem így van az AIO és AI mód keresési eredményeivel. Ez az egész a Query Fan-Out-ról (olvassa el egy szabadalmat, amely leírja, hogy mi lehet a lekérdezés rajongója), hogy az eredeti lekérdezés nyomon követési kérdésekre kerül.

Greg Bosernek van egy pontja egy nyomon követési üzenetben, ahol azt mondta, hogy a Query Fan-Out technika nagyon hasonló az emberekhez is, akik (PAA) is vannak, a Google csak ragaszkodik hozzá az AI mód eredményeihez.

Egy nyomon követési bejegyzésben írta a Query Fan-Out-ról:

„Igen, a lekérdezés rajongója a nap haragja. Olyan, mintha Paa memóriát helyezne.”

Az AI mód komoly veszélyt jelent a SEO -ra?

Bizonyos mértékben egyetértek Gregnel, hogy az AI mód nem jelent veszélyt a SEO -ra. Ugyanezek az alapelvek a webhely, a műszaki SEO és így tovább népszerűsítésével kapcsolatban. A nagy különbség az, hogy az AI mód nem közvetlenül válaszol a lekérdezésre, hanem válaszokat ad a teljes információs utazásra. Elutasíthatja, hogy csak a PAA -ként a hajtás fölött, de ez még mindig nagy ügy, mert bonyolítja azt, amit megpróbál rangsorolni.

Michael Bonfils, egy másik régi időzítő SEO nemrégiben megfigyelte, hogy az AI -keresés kiküszöböli az értékesítési csatorna kezdetét és középső részét, megfigyelve az AI -keresést:

„Ez az, hogy tudod, van egy tölcsérünk, mindannyian tudjuk, melyik a tudatosság megfontolása és az egész központ, majd végül a vásárlási szakasz. A megfontolási szakasz a tölcsérünk kritikus oldala. Nem kapjuk meg az adatokat. Hogyan fogjuk megszerezni az adatokat?”

Tehát igen, az AI -keresés különbözik attól, amit korábban láttunk, de amint Greg rámutat, ez még mindig SEO, és a változáshoz való alkalmazkodás mindig is része volt.

Olvassa el Greg Boser bejegyzését az X -en:

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.