Hogyan aláássa az áttételi forgalom a hosszú távú márka növekedését

Peter

Mordy Oberstein, a kereső marketing szakember, akit nagyra becsülök, nemrégiben megosztotta azt a provokatív elképzelést, miszerint az áttételi forgalom nem egy márka barátja, és hogy minden márkának, amint az érlelődik, elválasztja magát tőle. Más webhelyek áttételét általában egy nagy teljesítményű vállalkozás jelének tekintik, de ez nem hosszú távú stratégia, mivel ez a forrásoktól függ, amelyeket nem lehet ellenőrizni.

Az áttételi forgalom szükséges, de…

Mordy Oberstein (LinkedIn Profile), korábban a Wix, egy Facebook -üzenetben azt állította, hogy a forgalmi forrásra támaszkodva, akár egy másik webhely, akár egy keresőmotorra, bizonyos fokú sebezhetőséget kínál a folyamatos forgalom és a teljesítmény fenntartása érdekében.

Kétszeres gyengeségként szakította le:

  • A másik webhelyre támaszkodva, hogy továbbra is szerepeljen a márkájának.
  • Bízik a Google -ra, hogy folyamatosan rangsorolja azt a másik webhelyet, amely viszont a látogatókat továbbítja a márkájához.

A forgalom áramlása a két pont bármelyikén megállhat, ami egy rejtett gyengeség, amely befolyásolhatja az egészséges forgalom és az értékesítés hosszú távú fenntarthatóságát.

Mordy elmagyarázta:

– Ez egy kettős sebezhetőség …

1) Bízás arra, hogy a weboldalon szerepel (a forgalmi forrás)
2) Bízzon a Google -ra, hogy megadja a weboldalt… forgalmat (a csatorna)

Az expozíció és a sebezhetőség két szintje van.

Ahogy a márkád érlelődik, a saját narratívájának tulajdonában van.

A több áttételi forgalom nem a barátja. Ez az oka annak, hogy a márka érlelésekor el kell távolítania tőle.

Teljes nyilvánosságra hozatal, ez a véleményem. Biztos vagyok benne, hogy sok ember nem ért egyet. ”

Rendeltetési helyré válni

Mindig kedveltem egy webhely népszerűsítését oly módon, hogy elősegítse, hogy ez egy adott témával szinonimává váljon, mert így lehet az alapértelmezett rendeltetési helyvé tenni, és ösztönözni azokat a jeleket, amelyeket a Google hitelesnek tekint. Olyan dolgokat tettem, mint a Logos -szal létrehozott kalapok, az éves termék -ajándékok és más promóciós tevékenységek, online és offline. Amíg a versenyem SEO elfoglalt munkát végzett, rajongókat készítettem. A webhely népszerűsítése alapvetően csak az emberek előtt, mind az online, mind az offline állapotba kerül.

A márka hatalma kifogás, nem cél

Egyes SEO -k hisznek a Brand Authority nevű koncepcióban, amely félrevezető magyarázat arra, hogy miért rangsorolják a weboldalt. A márkahivatal kifejezés nem a márkajelzésről szól, és nem az autoritativitásról szól. Ez csak egy ürügy arra, hogy miért van egy hely a legmagasabb rangú.

A márkahivatal kifejezésével a PageRank gyökerei vannak. A Big Brand Webhelyeknél a 10 -ből 9 -et és akár 10/10 -ből származó PageRank volt, amely lehetővé tette számukra, hogy szinte bármilyen kulcsszót rangsorolhassanak. Az egyik ilyen webhely linkje gyakorlatilag garantálja az első tíz rangsorolást. A Google azonban befejezte a PageRank túlméretezett befolyását, mivel ez kevésbé releváns eredményeket eredményezett, ami 2004 körül volt, amikor a Google elkezdte a Navboost használatát, egy rangsoroló jelet, amely lényegében azt méri, hogy az emberek hogyan érzik magukat egy webhelyen, amit Pagerank is csinál.

Ez a betekintés, amelyet a Google jeleket használ arról, hogy az emberek hogyan érzik magukat egy webhelyen, azért fontos, mert az a márka iránti érzései az, hogy az emberek egy vállalkozás iránti érzései.

Marty Neumeier, a vállalatok előmozdításának gondolatvezetője (a márka GAP szerzője) elmagyarázta, hogy mi a márka:

„Ahelyett, hogy a márkát először létrehoznák, a vállalat (termékek és közösségi médián keresztül) ügyfeleket hoz létre, az ügyfelek a márkát (vásárlások és érdekképviselet útján) készítik, és az ügyfél által épített márka fenntartja a társaságot (a„ törzsi ”lojalitás révén). Ez a modell figyelembe veszi a mély és ellentmondásos igazságot: a márka nem a társaság tulajdonában van, hanem az ügyfelek, akik az Ön számára szólnak. A márkából származó márkád, amely nem jelenti azt.

Neumeier azt is elmagyarázza, hogy a márka milyen az ügyfelek érzéseiről:

„A legjobb márkák élénk. Világos mentális képeket és erőteljes érzéseket hoznak létre az ügyfelek gondolataiban és szívében. Életükön keresztül életre kelnek, azok a helyek, ahol az ügyfelek megtapasztalják őket, a márka nevének az első expozíciójától a termék megvásárlásáig, végül is, hogy kik ők.”

Ez a „törzsi hűség” az a fajta dolog, amelyet a Google megpróbál mérni. Tehát, amikor Danny Sullivan arról beszél, hogy megkülönbözteti webhelyét, hogy márkanév legyen, akkor nem utal az úgynevezett „márkahatalomra”. Arról beszél, hogy olyan dolgokat csináljon, amelyek befolyásolják az embereket, hogy pozitívan érezzék magukat egy webhelyen.

Visszatérés Mordy Obersteinbe

Úgy tűnik számomra, hogy azt mondja, hogy az áttételi forgalom egy lépés a rendeltetési helyvé váláshoz, ez egy eszköz a célhoz. Ez nem a cél, hanem egy lépés a cél felé való cél felé.

Ennek a folyamatnak a másik oldalán fontosnak tartom, hogy fenntartsuk a potenciális webhely látogatói és ügyfelei relevanciáját, különösen ma az innováció, a generációs változások, az új találmányok és az új termékmodellek gyors ütemében. Az emberek számára való relevancia hosszú ideje a Google rangsorolási jele, kezdve a Pagerank -szal, majd további jelekkel, mint például a Navboost.

A SEO tényező, amelyet a SEO -ipar nagyrészt elmulasztott, az a rész, hogy az emberek pozitív gondolatokat gondolkodjanak webhelyéről és vállalkozásáról, elég ahhoz, hogy megosszák más emberekkel.

Mordy betekintése a forgalomról gyönyörű és elegáns.

Olvassa el Mordy teljes bejegyzését a Facebookon.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.