Hogyan lehet javítani és visszaszerezni a negatív márkás megemlítését a SERP -kben

Peter

Ezúttal a kérdezzen meg egy SEO -t, búvárkodunk egy olyan márkanévű kérdésbe, amely negatív SERP eredményekkel foglalkozik:

Van egy kliensem, akinek nemrégiben volt néhány pénzügyi problémája, és a márkájuk SERP -je számos negatív listát tartalmaz.

Van -e ötlete olyan stratégiára, amely segíthet eltávolítani ezeket a listákat és javítani a márka állapotát?

Kétféle módon lehet megközelíteni. A közvetlen ellenőrzésed során a gyakorlati dolgok vannak, és ott van a szélesebb márkás kapcsolat, amelyet meg kell javítani. Nagyon itt voltam itt.

Az emberek hajlamosak arra, hogy a változásokba lépjenek, amelyek a közvetlen ellenőrzési helyedben vannak.

Például kezdje el közzétenni az X -en (Twitter), és kap egy körhinta a bejegyzésekhez a keresőmotor eredményoldalain (SERP). Ez a körhinta el tudja nyomni a „negatív” eredményeket az első oldalon.

Az ilyen típusú megközelítés problémája az, hogy nem teljesen hatékony.

Az indítók számára korlátozott elérhetőséggel rendelkezik (igen, a hozzászólásai körhintaban jelennek meg, de nem a márkájához kapcsolódó SERP -n).

Ezenkívül nem foglalkozik a SERP legfelső tetején, és ki tudja, milyen tényleges eredményt nyom a második oldalra – talán ez az, amely kedvező a márkájának?

Noha nem azt mondom, hogy nem szabad megtennie bármit, amit azonnal megtehetsz, figyelmeztetnék, hogy túlságosan beleakadjanak.

Amit meg kell tennie, az az, hogy gondolkodjon azon, hogyan javítja meg a niche -vel való kapcsolatát.

A márkák itt mindig kudarcot vallnak. Első kézből láttam. Tehát van néhány olyan kulcsfontosságú tanácsom, amelyet követnie kell, ha a márka SERP -jét valósul meg akarja javítani.

1. Ki kell mennie a kényelmi zónájából

A márkák legfontosabb oka annak, hogy ez nem érhető el.

A legnagyobb tanács, amelyet tudok ajánlani, az, hogy készen állsz és hajlandóak kijutni a kényelmi zónájából.

Valamilyen módon, formában vagy formában kell ennie a varját. Nem téveszthetsz valakit, és nem bocsánatot kérhetsz. Lehet, hogy érezheti, hogy nem tett semmit rosszat, vagy hogy az nem volt az ellenőrzése alatt, vagy bármi mást.

Figyelmeztetem, hogy ne lógjon fel erre. A közönség fájnak – ennyire számít.

Valahogy meg kell javítania, ami fáj, és ez azt jelenti, hogy valamiféle alázatos pite eszik. És mindenki szereti a tortát, szóval rendben van.

2. Diagnosztizálnia kell a negatív érzelmek kiváltó okát

A térd-jerk reakciómárkák gyakran az, hogy „forgalmazzanak” egy problémából. Kampányokat vagy kezdeményezéseket indítanak, amelyek célja az új zümmögés és az új, pozitív csevegés létrehozása. Ez nem működik.

Mindezt addig nem teheti meg, amíg nem diagnosztizálja a kiváltó okot. Amit itt keres, az (többek között):

  • Milyen esemény (vagy események sorozata) váltotta ki a negatív választ?
  • Hogyan befolyásolta ez a trigger a közönséget? (Itt rendkívül konkrétnak és explicitnek kell lennie. Az általánosítások nem hasznosak).
  • Miért váltotta ki ez az ipart ilyen mértékben? (Ismét légy kifejezett itt).
  • Mennyire mérgező a kapcsolat? Tudnia kell, hogy mennyire sérült a kapcsolat, és tudatosan tudnia kell róla.

3. Átlátszónak kell lenned

Ez egy kicsit beszél a korábbi pontomhoz, hogy kiszálljak a kényelmi zónából. Ön újjáépíti a bizalmat. Ez nehéz. Időbe telik, és anyagot vesz igénybe (tehát a negyedik tippem a következő lenne: Valójában változtassa meg, csak ne mondd, hogy tetted). Ez egy folyamat.

Meg kell erősítenie a közönséget, hogy folyamatosan részt vesz ebben a folyamatban, és hogy nem veszi magát magától értetődőnek.

Ha ez valamiféle Dr. Phil -epizódnak hangzik, az azért van, mert az. Az emberek emberek. A márkák közönségével fennálló kapcsolatok csak úgy működnek, ahogy a személyes kapcsolataink.

Ha megsértette valaki bizalmát személyes szinten, akkor meg kell mutatnia, hogy a munkát végzi a bizalom visszaszerzése érdekében.

Ez azt jelenti, hogy új szintre van szükség az átláthatóságra és a sebezhetőségre.

Ugyanaz a márkádra. Nincs nulla különbség.

Az elbeszélés megváltoztatása minden mást mozgásban áll

Ennek a folyamatnak a végeredménye, ha elvégzi a munkát az elkötelezettség és a közönség érdeklődésének megteremtése érdekében (ami egy egész más beszélgetés arról, hogy hogyan csinálod), pontosan az, amit keres.

Amit valójában azt akarja, hogy ne legyen eredményváltozás vagy cikk átírása. Azt akarja, hogy a narratívum eltolódjon.

Amint a narratív elmozdul, a többi a helyére esik. Az emberek pozitív módon kezdenek beszélni rólad (még arra utalva, hogy milyen csodálatos, megfordította az egészet). Még elkezdenek cikkeket írni rólad, vagy megemlíteni, stb.

Ezen a ponton, amint a narratívum elmozdult, és az ipar egyértelműen újrahasználta, hogyan gondolkodnak és éreznek rólad, felveheti a sztrájkot.

Ezután kapcsolatba léphet azokkal a webhelyekkel, amelyek még mindig nem frissítették tartalmát, hogy tükrözzék az „új te”.

Most megvan a tőkéje és a tehetetlenség, hogy ki nem mondott nyomást gyakoroljon a webhelyekre, hogy megváltoztassa a tartalmat.

Ha mindenki más egy bizonyos módon gondol rád, és bizonyos módon beszél rólad, és ha kissé népszerűvé vált, akkor ezek a sztrájkok nem akarnak hátrahagyni (vagy legalábbis a futást a gabona és konszenzus).

Most már van valódi ereje, hogy megváltoztassa a SERP listáját, függetlenül attól, hogy ki rangsorol, vagy mi a lekérdezés.

Változtassa meg a narratívákat, nem pedig az ökológiai listákat.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.