Az egyre inkább változó keresési marketing tájban releváns stratégia összeállítása a szervezete számára nehezebb, mint valaha.
Annak érdekében, hogy segítse a szervezetet ezen az úton keresztül, ez az útmutató betekintést nyújt arra, hogy miért elengedhetetlen a séma jelölése, és hogyan lehet végrehajtani egy strukturált adatjelzési stratégiát, hogy támogassa a szervezet ebben az évben céljait.
Mi az a séma (más néven strukturált adatok)?
A séma, amelyet a strukturált adatokkal is felcserélhetően használnak, olyan géppel olvasható adatokra utal, amelyeket a webhelyére hozzáadhat a tartalom leírására.
A séma valójában az ipari standard szókincs, amelyet a strukturált adatok megjelölésére használnak. Ez segít a keresőmotoroknak megérteni a webhelyének tartalmát a márkájával összefüggésben, így tartalmát jobban láthatóvá teszi a célközönség számára.
A webhely optimalizálása olyan, mint a tartalom fordítása a keresőmotorok és gépek nyelvére.
Engedélyezze a magasabb láthatóságot a keresésben
A strukturált adatjelölés megvalósításával feloldja a tartalmának olyan lehetőségeit, hogy gazdag eredményként jelenjen meg a Google keresési listájában.
Ezek a gazdag eredmények-amelyek olyan további információkat mutatnak be, mint például a termékárak, a csillagok besorolása, az álláshirdetési részletek és a videó miniatűrök-több ingatlant vesznek fel a keresési eredmények során, nagyobb figyelmet fordítanak, és magasabb átkattintási arányokhoz (CTR) és nagyobb forgalmat eredményeznek a webhelyén.
A séma jelölése elősegíti, hogy webhelye gazdag eredményeket érjen el, támogatva a megnövekedett láthatóságot és átalakítást a keresőmotorok eredményoldalaiból (SERP), ami nagyobb forgalmat és vezetést eredményez.
1. tipp: maximalizálja a gazdag eredményeket a webhelyén
A strukturált adatstratégia végrehajtásakor összpontosítson az elérhet gazdag eredmények számának maximalizálására. Ezek az eredmények jelentősen javíthatják webhelyének láthatóságát és konverziós arányát a keresőmotor eredményoldalán
A legjobban teljesítő gazdag eredmények tartalmazzák a termékeket, véleményeket, kérdéseket és válaszokat, valamint az álláshirdetéseket.
A csapatának áttekintése a jelenlegi tartalmát, hogy azonosítsa a gazdag eredmények meglévő lehetőségeit.
A Google útmutatója példákat mutat a csapat elindításához. Ezenkívül keressen lehetőségeket a tartalom frissítésére az új gazdag eredmény lehetőségeinek feloldása érdekében.
Például, ha van egy termékoldala árképzési információkkal, fontolja meg annak bővítését további ajánlott ingatlanokkal, például a rendelkezésre állás, a szállítási részletek, a besorolások és a felülvizsgálatokkal. Ez segíthet a keresési eredmények részletesebb kereskedői listájának elérésében.
Javasoljuk, hogy jelölje meg nem csupán a szükséges mezőket.
Tartalmazza a Google által ajánlott tulajdonságokat a gazdag eredmények elérésének esélyének növelésére, valamint más tulajdonságokkal, amelyek bemutatják a tartalom vagy termékek egyediségét. Ez elősegíti a keresőmotorok tájékoztatását a tartalmáról, és összekapcsolja azokat a konkrét lekérdezésekkel.
Noha a gazdag eredmények egy ideje fennállnak, továbbra is hatékony eszköz a nulla kattintással kapcsolatos keresések korában, hogy a webhely forgalmát mozdítsák. A tartalom optimalizálásának felgyorsítását a séma jelöléssel e gazdag eredmények elérése érdekében prioritásnak kell lennie.
Kezelje márkáját szemantikai adatréteggel
Az AI áttekintések bevezetésével a Google -ban, valamint a generatív AI platformok, például a CHATGPT, a PoLEXity és az Ikrek növekedésével, a célközönség egyre inkább kölcsönhatásba lép a webhely adataival, mielőtt még a webhelyén található weboldalon is meglátogatna.
Azok az adatok, amelyekkel ezek az AI modellek kölcsönhatásba lépnek, a webhely tartalmából származnak. Miközben ellenőrzi a webhely tartalmát, kevés ellenőrzéssel rendelkezik az AI platformok értelmezésében és megértésében.
Amikor az AI „hallucinál”, akkor helytelen információkat eredményezhet a keresési tapasztalatokban, és ezek a pontatlanságok károsíthatják márkád hírnevét.
Noha nem egyértelmű, hogy ezeket az AI -platformokat jelenleg képzik -e a séma jelölésére, a szemantikai séma jelölést hozzáadva, amely szemantikai adatréteghez vezet, forrást biztosít a gépekhez te Azt akarja, hogy a tartalma megértse. Ez a szemantikai adatréteg ellenőrzési pontot ad a márkájának bemutatásában ezeknek a gépeknek.
A nagy nyelvi modellek (LLMS) és az AI eszközök minden nap előrehaladnak és változnak.
Ahogy az ezen modellek által táplált tapasztalatok fejlődnek, a webtartalma állandó marad. Biztos lehet benne, hogy az adatok készen állnak a mászáshoz és a fogyasztáshoz – és a strukturált adatjelölés lehetővé teszi, hogy ezt megtegye.
2. tipp: Változtassa meg a csapatot a kulcsszavakról az entitásokra a strukturált adatjelöléssel
A szemantikai adatréteg létrehozásához a csapatának át kell váltania a kulcsszavak gondolkodását az entitásokra való gondolkodásig. Érték van, ha a „dolgokat” a webhelyen a kontextusban írja le.
A fejlett keresőmotorok ebben a világában gondoljon a kulcsszavakra, mint egydimenziós, és az entitások többdimenziós.
Például én, Martha van Berkel, én vagyok, és én entitásként definiálhatunk a szerző oldalamon.
Az oldalon szereplő szavak olyan dolgokról beszélnek, amelyeket az emberek meg akarnak tudni rólam, és a séma jelölési struktúrák ezeket az adatokat a gépek számára meg kell érteni.
A szerző oldalamon található séma -jelölés elmagyarázza, ki vagyok, kapcsolatom a szervezetemmel, és információkat a szakterületemről.

Ezzel megfordítja a strukturálatlan tartalmat géppel olvasható adatokra, javítva a szemantikai adatrétegét.
Tehát a gazdag eredmények elérése mellett a schema.org szókincset a legteljesebben ki kell használnia, hogy elmagyarázza, miről szól a webhely tartalma, és létrehoznia kell egy szemantikai adatréteget.
Adjon hozzá séma -jelölést az egész webhelyéhez, hogy azonosítsa és leírja az entitásait – a legfontosabb témákat vagy a „dolgokat” a tartalmán belül.
3. tipp: Csatlakoztassa a webhelyén található dolgokat séma jelöléssel
A webhelyén lévő entitások azonosítása és leírása csak az első lépés. Az Ön webhelyén számos entitás meghatározható a webhely más dolgokkal való kapcsolatával és az interneten is.
Ezért fontos, hogy a csapata strukturált adatjelöléssel határozza meg a webhelyén lévő entitásokat és témákat, és magyarázza meg kapcsolataikat.
Például én, Martha van Berkel, a Schema alkalmazás alapítója. Én is a Schema alkalmazás weboldalán néhány blogcikk szerzője vagyok.
A séma alkalmazás és ezek a blogcikkek mind egyedi entitások. Használhatjuk a séma jelölést az ezekkel az entitásokkal való kapcsolatom megfogalmazására.

Ezenkívül a Markup lehetővé teszi az entitások összekapcsolását az interneten, nagyobb kontextust biztosítva a keresőmotorokhoz és az AI -hez.
Ez az entitás összekötő néven ismert folyamat nemcsak az entitások meghatározását segíti, hanem tisztázza azok jelentését is.
Folytatjuk a példánkat: Én, Martha van Berkel, tudtam a tudás grafikonjait. Könnyen megtéveszthetjük azt a tudásdiagramot, amelyről a Google tudásgrafikonként beszélünk.
Annak tisztázása érdekében, hogy milyen „tudásdiagramra” hivatkozunk, összekapcsolhatjuk a „tudásdiagramok” kifejezést a megfelelő entitással olyan hiteles tudásbázisokban, mint a Wikidata, ahol a strukturált adatok kifejezést már meghatározzák és megértik a tartalmat fogyasztó gépek.

A szemantikai adatréteg felépítése mellett a Schema alkalmazásban a kapcsolódó lekérdezések növekedését tapasztaltuk az entitás összekapcsolása után.
Például a „közeli én” lekérdezések növekedtek, miután a helyalapú entitás összekapcsolását a helyszínre valósítottuk.
Azáltal, hogy az entitásokat mind a webhelyén, mind az interneten belül összekapcsolja a strukturált adatjelöléssel, akkor hatékonyan kidolgozza a tartalomtudás grafikont.
Ez a szemantikai adatréteg biztosítja, hogy a keresőmotorok, az AI és más adatfogyasztók megértsék az Ön webhelyén lévő entitásokat és kapcsolataikat – messze csak a kulcsszavakon túl.
Felkészülés az AI -re a szervezeten belül
Számos szervezet feladata az AI stratégiák kidolgozása a jövőre való felkészüléshez. A jó hír az, hogy a kereséshez épített tartalomtudás -grafikon ugyanolyan értékes, ha lehetővé teszi a belső AI -innovációkat.
2024 februárjában Gartner 30 olyan feltörekvő technológiát értékelt, amelyekbe a vállalatoknak befektetniük kell, hogy relevánsak maradjanak ebben az új AI világban.
A „tudásdiagramokat” a generációs AI kritikus elősegítőjeként nevezték el. A tudásgrafikonok támogathatják az AI generációs elfogadását azáltal, hogy az LLM -et tényleges információkkal megalapozzák, csökkentve a hallucinációkat.
Ezenkívül a Data.World újabb kutatása azt mutatta, hogy a tudásdiagramok használata a vállalkozások válaszaihoz javítja a GPT-4 pontosságát 16% -ról 54% -ra.
A digitális táj gyorsan változik, és most sokféle módon lehet a fogyasztók és a vállalkozások „keresést”. Ezen új élmények középpontjában a márka webhelyének tartalma vagy a webhely adatainak adatainak középpontjában áll.
Azáltal, hogy befektet az Ön webhelyének optimalizálásába a séma jelöléssel és egy dinamikus tartalomtudás -grafikon felépítésével, előkészíti a szervezet webes adatait a belső AI kezdeményezésekhez.
Amikor szemantikai séma -jelölést végez, a webes adatok újrafelhasználhatók és adaptálhatók a jövőbeli technológiákhoz.
4. tipp: Kihívja a SEO szakembereket, hogy az oldalak optimalizálásától a webes adatok optimalizálásáig váltsanak
Csakúgy, mint a tartalmi csapatoknak, hogy elmozdulniuk a kulcsszavak gondolkodásától, a SEO csapatoknak gondolkodniuk kell a webes adatok optimalizálásáról és a weboldalukról.
Kihívja a SEO -szakembereket, hogy gondolkodjanak el az entitásairól és azok kapcsolatairól az Ön webhelyén a Schema Markup segítségével. Ez a váltás megköveteli a csapatoktól, hogy gondolkodjanak el arról, hogy mennyire strukturálták a webes adataikat, és hogyan tudják könnyen hozzáférhetővé tenni a feltérképezést és a megértést.
A SEO szakembereknek úgy kell gondolkodniuk, mint az Data Architects, hogy biztosítsák a márka weboldaladatait, hogy jövőbiztossá váljanak annak érdekében, hogy mi jön a következő keresésben és az AI-ben a szervezeten belül és azon kívül.
A webes adatok kezelése a jövőre való felkészüléshez
A strukturált adatjelzési stratégia végrehajtása nem csak a keresési láthatóság optimalizálásának célja. Arról is szól, hogy meghatározzuk és összekapcsolják az entitások meghatározását a márka szemantikai adatrétegének felépítésére.
A keresési táj folyamatosan fejlődik, és az AI technológiák jönnek és mennek.
Ezért a SEO csapatainak meg kell használniuk ezt a lehetőséget, hogy kiaknázzák a séma jelölését szemantikai értékükhöz, és kidolgozzák egy olyan tartalomtudás -grafikont, amely elkészíti a márkáját a következőre.