Hoszt erőforrások különböző gazdagépneveken a feltérképezési költségkeret megtakarításához
A Google Keresőközpont új sorozatot indított „Crawling December” néven, hogy betekintést nyújtson abba, hogy a Googlebot hogyan térképezi fel és indexeli
A Google Keresőközpont új sorozatot indított „Crawling December” néven, hogy betekintést nyújtson abba, hogy a Googlebot hogyan térképezi fel és indexeli
A márkaforgalom magasabb arányban konvertál, jobb az organikus átkattintási arány, és úgy tűnik, hogy pozitív hatással van a nem márka organikus
Egy nemrégiben készült YouTube-videóban a Google munkatársa, Martin Splitt elmagyarázta a robots metacímkék „noindex” címke és a robots.txt fájlok „disallow” parancsa
A SEO sokrétű tudományág. Ehhez szilárd stratégiára, a szélesebb körű digitális marketinggel (és üzleti célokkal) való kapcsolatra és elszámoltathatóságra van szükség.
Kérdésünk Madeline-től származik, aki egy közelmúltbeli webináriumon kérdezte: „Hogyan segítenek a fotók metaadatai a helyezések növelésében?” Ez egy nagyszerű kérdés, és
Videó összefoglaló: A Google „Search Off the Record” podcastja nemrégiben rámutatott egy SEO problémára, amely miatt a weboldalak eltűnhetnek a keresési
A Google Search Off the Record podcastjának legutóbbi epizódjában Allan Scott, a „Dups” csapattól elmagyarázta, hogyan dönti el a Google, hogy
A Google hangsúlyozza a tényleges felhasználói adatok felhasználásának fontosságát a Core Web Vitals értékeléséhez, ahelyett, hogy kizárólag a PageSpeed Insights (PSI)
Sundar Pichai-t, a Google vezérigazgatóját Andrew Ross Sorkin interjúvolta meg a New York Times DealBook Summit rendezvényen, ahol megvitatta, hogy mire
A Google bejelentette a feltérképező robot dokumentációjának frissítését, amely további információkat ad a gyorsítótárazásról, ami segít jobban megérteni, hogyan lehet optimalizálni