Hogyan válasszuk ki a legjobb WordPress témát a SEO számára
A WordPress témája magába foglalja a márkáját, és jó felhasználói élményt nyújt. De az emberek gyakran megfeledkeznek a keresőoptimalizálás szempontjáról. Az
A WordPress témája magába foglalja a márkáját, és jó felhasználói élményt nyújt. De az emberek gyakran megfeledkeznek a keresőoptimalizálás szempontjáról. Az
A Google rátört a keresési eredmények adatait gyűjtő webkaparókra, és globális leállásokat váltott ki számos népszerű rangkövető eszköznél, például a SEMRushnál,
Egy éles tekintetű ausztrál keresőoptimalizáló közvetett megerősítést kapott arról, hogy a Google a mesterséges intelligencia-felismerést a keresési rangsorok részeként használja, ami
A Google állítólag azt mondta az EU-nak, hogy nem ad hozzá tényellenőrzést a keresési eredményekhez vagy a YouTube-videókhoz, és nem használ
A tudásgrafikonok régóta léteznek, és értékesnek bizonyultak a közösségi média oldalain, a kulturális örökséget őrző intézményekben és más vállalkozásokban. A tudásgráf
Az automatizált SEO a keresőoptimalizálás és a tartalomkészítés olyan megközelítése, amely automatizálást és technológiát alkalmaz nagy mennyiségű weboldal hatékony létrehozásához, optimalizálásához
A Dot AI domain egy új domain név-nyilvántartásba költözött, ami az .AI domain minden regisztrálójának erősebb biztonságot és stabilitást, valamint nagyobb
A Google frissítette a PageSpeed Insights (PSI) szolgáltatást, hogy megjelenítse a Chrome User Experience Report (CrUX) mutatóinak adatgyűjtési időszakát, ezzel orvosolva
A YouTube hatékony forrása lehet a B2C vagy B2C ügyfeleknek, de a legtöbb vállalat rossz szemüvegen keresztül néz rá: teljesítménycsatornán keresztül.
Az egyik első kérdés, amit a főnököm feltett, amikor ügynökségi oldal voltam: „Mekkora a költségvetése?” Ez egy elég ártatlan kérdés, és