A heti Tegyen fel egy SEO-kérdést Rachel P.-től, aki meg akarja találni a középső helyet az átalakításra összpontosító oldalak és a hatóságoképítő tartalmak között:
„Hogyan lehet kiegyensúlyozni a tartalmat, amely átalakul a márkatartalmú tartalommal? Úgy érzi, hogy a CRO -oldalaim nem rangsorolják jól, és a blogbejegyzéseim nem konvertálnak.”
Nehéz nem gondolni a marketingre részben. A stratégia olyan része, amely a márkatudatosságra összpontosít, míg egy másik szempont a konverziókra vagy bármi más kulcsfontosságú teljesítménymutatóra összpontosít.
Lehet, hogy így tanították a marketingre, de véleményem szerint nem így működik a marketing. Tudom, hogy ez egy vitatott állítás. Mindent megteszek, hogy biztonsági másolatot készítsek.
A marketing egy dal
Minden marketingjének együtt kell működnie egy egységes folyamat bemutatásában, amely minden egyes lépésnél támogatja magát. Mindennek harmonikusan együtt kell működnie.
A kérdés itt szinte feltételezi, hogy nem. Van erőfeszítéseink, vagy ebben az esetben olyan tartalom, amelynek célja a konvertálás stb. Hatóság és tartalom felépítése, stb. Mi lenne, ha csak tartalom lenne?
Ahelyett, hogy az összes erőfeszítést sietjük, akkor mi lenne, ha az egészet úgy tekintjük, mint a „lendület generálására”? Egy bizonyos szintű márkás tehetetlenség és energia előállítása, amelyet meg lehet ragadni vagy palackozni.
Mi lenne, ha azt több érintési ponton, oldalon és platformon (amelyek közül sok offline) olyan folyamatnak tekintjük, amely elmélyíti a márkáink és a közönség vagy a fogyasztó közötti kapcsolatot?
Ebben a keretben inkább arról szól, hogy biztosítsa a közönség számára, hogy tovább mozogjon a nyúllyukról, mint a konverziós oldalak „rangsorolására”.
Számomra az a gondolat, hogy „a konverziós oldalaink rangsorba kerülnek”, jobban igazodik ahhoz, hogy hogyan dolgozik, és sokkal kevésbé igazodik a közönség működéséhez.
Szeretné, hogy a közönség „hozzáférést” adjon a konvertáláshoz vagy a megerősítéshez, hogy konvertáljon, amikor összekapcsolódnak és veled foglalkoznak.
A kapcsolat és az elkötelezettség érzése az, ami ösztönzi a konverziót. A baseball legenda, a Yogi Berra átfogalmazása érdekében a konverziók 90% -át teszik ki a kapcsolatról; A másik fele a termék vagy a szolgáltatás tudatossága.
Egyszerűen fogalmazva: inkább arra összpontosítanám, hogy miként építhetem fel magát, és bevonom a közönséget, mint hogy aggódjak, hogyan lehet kiegyensúlyozni a konverziós ráta-optimalizált tartalmat és az információs tartalmat.
Ha a közönség foglalkozik az információs tartalmával, és senki sem törődik a céloldalakkal, akkor ki érdekel, ha az utóbbi jól rangsorol?
A blog segítségével erősítse meg ajánlatát. Ha az emberek itt akarnak bevonni téged, akkor vegyen be őket.
Dobj fel egy zászlót a blog oldalára. Tartson be egy cselekvési felhívást itt vagy ott. Adjon hozzá képernyőképeket, és kösse be a tartalmat a termékébe (természetesen) stb.
Találkozzon a közönséggel, ahol elkötelezettek és csatlakoznak hozzád, és vezesse őket az Ön kínálatának részleteihez.
Ez azt jelenti, hogy nem aggódnék a tartalom és a rangsor kiegyensúlyozása miatt. Aggódnék: „Hogyan vonzhatom a közönségemet, és emlékeztethetem őket a felajánlásom megfelelő idején? Hogyan biztosíthatom, hogy ha elkötelezettek és tovább akarnak mozgatni a dolgokat, akkor hozzáférésük van, hogy képesek legyenek erre?”
Mit jelent ez gyakorlatilag?
Ahelyett, hogy ebben az esetben két különálló oldalkészletet készítené, gondoljon rá egy dologra.
A hatalom és a bizalom hozzon létre kapcsolatot. A kapcsolat a szalma, amely keveri az italt. Ez az, ami egy steril nyilatkozatot vesz igénybe a márka kínálatáról, és érdekessé teszi.
Gyakran azt találom, hogy a marketingszakemberek fordított sorrendben gondolkodnak: „A céloldalaim rangsorolnak, vagy bármi mást, majd a fogyasztó látja az információs tartalmat, és megnyugtatni fogja. Ez a megnyugtatás lehetővé teszi számukra a konvertálást.”
Ez az ellenkezője. Bármilyen módon is, akár társadalmi, információs tartalom, akár a vállalati támogatók révén, az emberek kapcsolatot teremtenek veled.
Ez a kapcsolat érzelmileg lehetővé teszi számukra, hogy fontolóra vegyék a pénztárcájuk kinyitását vagy ajánlatát stb. Javasolást (azaz konverziókat).
Véleményem szerint az, amit meg akar tenni, egyszerűen emlékeztet és megerősít. A kapcsolat azon pillanataiban emlékeztetni szeretné a fogyasztót az Ön felajánlására, megerősíti annak értékét, és gondoskodni arról, hogy könnyen hozzáférhessenek hozzá.
A YouTubers néha nagyszerű munkát végez ehhez. Információs értéket kínálnak, amely kapcsolatot teremt a közönséggel. Ezután felkérik Önt, hogy iratkozzon fel (ami önmagában egy átalakulás).
Megerősítik ezt a kapcsolatot a további tartalommal, majd egy bizonyos ponton megemlítik terméküket, szolgáltatásaikat vagy bármi mást.
Azt fogják mondani, hogy nézd meg a linket a leírásban (mert amint már említettem, könnyű belépési pontokat kell kínálnia), és onnan veheti el.
Fontosabbnak tartom a közönség bevonását és annak biztosítását, hogy az anyaghoz való hozzáférés hozzáférhető legyen, mint amennyit konvertálnának, mint a különféle tartalmakkal való aggódást, különféle szándékokkal és azok teljesítésével.
Ha a közönség valóban foglalkozik a közösségi média tartalmával, ellenőrizze, hogy a linkek szerepelnek a profiljában, és küldjék el az ajánlatát. (Tetszik a 80/20-os szabály itt: 80% -os értékvezérelt tartalom, 20% promóció. Gyakran megyek 90/10.)
Az a véleményem, hogy nem az oldaltípusokról szól. Arról szól, hogy vonzza és kapcsolatba lép a közönséggel, és megfelelő módon felhasználja ezt a kapcsolatot, hogy a közönség tudatosítsa az Ön felajánlását, és hogy a lehető leg súrlódásmentes legyen.
Új módok egy új webhez
Ez a fajta dichotómia a marketing területei és a marketing stratégiájának aspektusai között úgy működik, amit „régi webnek” hívok. Hogy őszinte legyek, ez nem működött olyan jól, mint mi mindannyian a „régi web” című filmben is büszkélkedtünk.
Függetlenül attól, úgy látom, hogy az „új web” a kifinomulás sikere. A web ezen korszakában a legfontosabb, hogy egy következetes üzenet és jelenlét, amely erős és körülhatárolt identitást hoz létre.
Olyan webes környezetben vagyunk, ahol szoros kapcsolatot kell tartani a közönséggel, ha azt várja el, hogy észrevegyek és vásárolnak tőled.
Ez azt jelenti, hogy a közönség elkötelezettségének azon pillanataiban jobban kihasználják a termékekhez való út megteremtésének lehetőségeit – nem külön és elkülönített konverziós utak.
Ez azt is jelenti, hogy a termék útvonalait sokkal kevésbé agresszív és szervetlen módon tolja el, de ez egy másik nap beszélgetés.