Megérik a TikTok hirdetések 2024-ben? 5 előny a vállalkozások számára!

Peter

Mivel a a globális figyelem riasztó ütemben csökkenmivel a körülöttünk lévő képernyőkről folyamatosan bombáznak minket a digitális médiák, a TikTok az elmúlt években robbanásszerűen népszerűvé vált rövid formátumú videóival, amelyek nagy része 15 másodperc alatt fogyasztható.

Emiatt a szélesebb és fiatalabb közönséget elérni kívánó marketingszakemberek elkezdték közösségi média kampányaikat a TikTokon.

De megérik-e a TikTok hirdetéseket 2023-ban? Határozottan, mivel kiváló elérést, elköteleződést és konverziós arányt biztosítanak anélkül, hogy a bank megtörné.

Olvass tovább, miközben a TikTok hirdetések öt konkrét előnyét nézzük!

Miért hirdessen a TikTokon?

A TikTokon való hirdetés oka nyilvánvalóvá válik, ha megtudja, hogy a platformnak havonta közel 1 milliárd aktív felhasználója van, és csaknem 3 milliárd alkalommal telepítve!

Ilyen társadalmi elérést több mint 150 országban termékeny vadászterületet jelent a marketingesek, hirdetők és mindenféle üzletember számára. Arról nem is beszélve, hogy minden korosztály képviselteti magát, annak ellenére, hogy a TikTok eleinte népszerű volt a tinédzserek körében.

Tehát minél hamarabb ugrik be a kocsiba, annál jobb az eladások, a vásárlók és a hosszú távú márkastabilitás, mivel ezek az elképesztő statisztikák csak tovább növekednek. A megfelelő videó azóta is vírusos lesz A TikTok eléri a legnagyobb közönséget az összes közösségi médiából.

Ezenkívül a TikTok egy olyan alkalmazás, amely nem korlátozza a kreativitástés tetszőleges számú videóformátumot használhat személyes és üzleti céljaira. Például manapság népszerűek a vígjátékok, az ajakszinkronizálás, az oktatóanyagok és a táncos videók!

Mielőtt elkezdené, fontolja meg a fentieket, és nézze meg az alábbi öt okot, hogy miért érdemes a lehető leghamarabb végrehajtania a TikTok marketingkampányt.

1. A TikTok hirdetések nagyszerű értéket kínálnak

Igényeitől, eszközeitől és TikTok kampányának hatókörétől függően erre számíthat költsön el 1000 dollártól 100 000 dollár feletti helyig a hirdetési költségekről.

2022-től a TikTok hirdetések is rendelkeznek a 10 USD CPM (ezer megjelenítésenkénti költség), a 1 USD CPC (kattintásonkénti költség), és muszáj költsön el legalább 500 dollárt egyetlen kampányhoz.

Más közösségi média platformokhoz képest a TikTok nem egy drága hirdetési platform, de nem is a legolcsóbb. Például csak a Twitter kínál lényegesen alacsonyabb CPC-t, míg a Facebook nagyjából ugyanannyiba kerül, a többi pedig drágább.

Ne feledje azonban, hogy a TikTok elérhetősége valamivel nagyobb, mint más közösségi média platformok elérése. Emiatt a CPM valamivel magasabb, mint a többi.

Nagy cégek, akik úgy döntenek, hogy fizetnek hashtag kihívások is le kell fedni a 150 000 dollár átalánydíj az első hat napra – ez a költség akár meg is duplázódhat utána.

Azonban minél többet költ hirdetésére, annál magasabb a ROAS (hirdetési kiadások megtérülése) –az átlag 2,50 dollár körül vande akár 5 dollár is lehet.

2. A TikTok globális hatókörrel rendelkezik

Oktatóanyagok a TikTokon

Ahogy fentebb említettük, jelenléttel a világ országainak 80%-a és majdnem a a világ népességének hetede használatával a TikTok globális jelenséggé vált.

Ilyen mindenütt elterjedt elérés esetén bármely vállalkozás láthatja, hogy valamelyik videója elterjed, és potenciálisan átalakul a kisvállalkozásokat egyik napról a másikra sikerekre. Ilyen esetekben a márkaismertség felrobbanna egy jelentéktelen reklámbefektetéssel.

Továbbá, míg a tinédzserek voltak a TikTok sikerének kezdeti tényezői, a platform regisztrál a felhasználók minden korosztályból és társadalmi rétegből manapság. Ezért a TikTokkal való hirdetés segít elérni a hatalmas és sokszínű nyilvánosságot. De a TikTok segítségével továbbra is összpontosíthat bizonyos demográfiai csoportokra a hely, a nyelv, a nem és az életkor alapján. demográfiai célzási funkció.

3. A TikTok CTR-je és konverziós aránya kielégítő

Videótartalom csengőfényekkel

Ami a TikTok átkattintási és konverziós arányait illeti, míg az átlagos A CTR valamivel 1% felett van nem fizetős videóknál a CR általában 3,4%. Mindkét szám ígéretes, de az elmúlt években folyamatosan növekszik.

A fizetett hirdetési szolgáltatások azonban lényegesen magasabb CTR-t kínálnak. Például, a felülnézeti hirdetések átlagos CTR-je 12–16%., márkaátvételi hirdetések – 7–10%és hírfolyamon belüli hirdetések – 3–5%.

Ezért a TikTok hirdetési potenciáljának maximalizálása érdekében fontolja meg a különböző típusú hirdetések közzétételét, a videógyűjteményektől a márkás effektusokig és hashtagekig.

4. A TikTok sikeresen leköti közönségét

Más közösségi média platformokhoz képest a TikTok egy nagyon vonzó alkalmazás, amely ösztönzi a kreativitást és az innovációt. A rövid videók nagyon hatékonyak lettek a felhasználók figyelmének felkeltésében és fenntartásában, annak ellenére, hogy világszerte csökkent a figyelem.

Ez folyamatos elköteleződési ciklus azt sugallja, hogy a TikTok felhasználói elmerülnek az alkalmazásban, és nagyobb valószínűséggel tekintenek meg egy hirdetést, mivel azok természetesen beleférnek a videofeedeikbe. A legfrissebb adatok is arra utalnak A TikTok képernyőideje háromszorosa az Instagraménak.

Mivel a fogyasztókat annyira leköti az alkalmazás használata, hogy 23%-kal több részletet őriz meg a TikTok hirdetések megtekintésekor mint amit a tévében látnak.

Az ilyen elkötelezettség növeli a hirdetés esélyét arra, hogy az emberek „Neked” oldalára kerüljön, ami tovább növeli a márka ismertségét..

Az értékesítés további növelése érdekében a márkák is megtehetik partner a bevált TikTokerekkelakik sokkal nagyobb hirdetési elköteleződést tudnak elérni, mivel hatalmas követői vannak mögöttük.

5. A TikTok tartalma hiteles és kreatív

Videókészítők a TikTok számára

A leghatékonyabb A TikTok hirdetések egyáltalán nem hasonlítanak hirdetésekre de hasonlítanak a más TikTok-felhasználók által készített valódi videókra. E formátumok előnye, hogy a marketingcsapatoknak nincs szükségük drága berendezésekre és utómunkálati szakemberekre a hatékony hirdetés létrehozásához.

Végül is a nyers és relatable videók jól illeszkednek többek között a felhasználók által létrehozott tartalmak között, amelyre azért van szükség, mert a márka hirdetései valódi videók közé kerülnek.

Az organikus tartalom létrehozásához a vállalkozásoknak intelligens, de olcsó villámokat kell létrehozniuk, rögzíts egy jó telefon kamerás telefonnalés összpontosítson a kérdéses termékre.

Ez a megközelítés azt is lehetővé teszi kreatívok ragyogni hiszen nem kell formális keretek között dolgozniuk egy hirdetés elkészítésekor, ezért a márkás tartalom olyan jól teljesít, és kiváló lehetőség az alkotó és a márka számára egyaránt.

Végső soron a TikTok legsikeresebb vállalkozásai azok, amelyek nem félnek elfogadni a platform nyugodt, innovatív, izgalmas és népszerű trendjeit.

Befejezésül

Amint láthatja, a közösségi média kampányának TikTokon keresztül történő lebonyolítása talán a legjobb választás, mivel a TikTokkal elért költségek, elérés, elköteleződés és konverziók talán a legjobbak az összes közösségi média platform között. Ezért, mint márka, mindenképpen próbáld ki a TikTok-ot, különösen, ha fiatalabb és változatos közönséged van.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.