Mivel a a globális figyelem riasztó ütemben csökkenmivel a körülöttünk lévő képernyőkről folyamatosan bombáznak minket a digitális médiák, a TikTok az elmúlt években robbanásszerűen népszerűvé vált rövid formátumú videóival, amelyek nagy része 15 másodperc alatt fogyasztható.
Emiatt a szélesebb és fiatalabb közönséget elérni kívánó marketingszakemberek elkezdték közösségi média kampányaikat a TikTokon.
De megérik-e a TikTok hirdetéseket 2023-ban? Határozottan, mivel kiváló elérést, elköteleződést és konverziós arányt biztosítanak anélkül, hogy a bank megtörné.
Olvass tovább, miközben a TikTok hirdetések öt konkrét előnyét nézzük!
Miért hirdessen a TikTokon?
A TikTokon való hirdetés oka nyilvánvalóvá válik, ha megtudja, hogy a platformnak havonta közel 1 milliárd aktív felhasználója van, és csaknem 3 milliárd alkalommal telepítve!
Ilyen társadalmi elérést több mint 150 országban termékeny vadászterületet jelent a marketingesek, hirdetők és mindenféle üzletember számára. Arról nem is beszélve, hogy minden korosztály képviselteti magát, annak ellenére, hogy a TikTok eleinte népszerű volt a tinédzserek körében.
Tehát minél hamarabb ugrik be a kocsiba, annál jobb az eladások, a vásárlók és a hosszú távú márkastabilitás, mivel ezek az elképesztő statisztikák csak tovább növekednek. A megfelelő videó azóta is vírusos lesz A TikTok eléri a legnagyobb közönséget az összes közösségi médiából.
Ezenkívül a TikTok egy olyan alkalmazás, amely nem korlátozza a kreativitástés tetszőleges számú videóformátumot használhat személyes és üzleti céljaira. Például manapság népszerűek a vígjátékok, az ajakszinkronizálás, az oktatóanyagok és a táncos videók!
Mielőtt elkezdené, fontolja meg a fentieket, és nézze meg az alábbi öt okot, hogy miért érdemes a lehető leghamarabb végrehajtania a TikTok marketingkampányt.
1. A TikTok hirdetések nagyszerű értéket kínálnak
Igényeitől, eszközeitől és TikTok kampányának hatókörétől függően erre számíthat költsön el 1000 dollártól 100 000 dollár feletti helyig a hirdetési költségekről.
2022-től a TikTok hirdetések is rendelkeznek a 10 USD CPM (ezer megjelenítésenkénti költség), a 1 USD CPC (kattintásonkénti költség), és muszáj költsön el legalább 500 dollárt egyetlen kampányhoz.
Más közösségi média platformokhoz képest a TikTok nem egy drága hirdetési platform, de nem is a legolcsóbb. Például csak a Twitter kínál lényegesen alacsonyabb CPC-t, míg a Facebook nagyjából ugyanannyiba kerül, a többi pedig drágább.
Ne feledje azonban, hogy a TikTok elérhetősége valamivel nagyobb, mint más közösségi média platformok elérése. Emiatt a CPM valamivel magasabb, mint a többi.
Nagy cégek, akik úgy döntenek, hogy fizetnek hashtag kihívások is le kell fedni a 150 000 dollár átalánydíj az első hat napra – ez a költség akár meg is duplázódhat utána.
Azonban minél többet költ hirdetésére, annál magasabb a ROAS (hirdetési kiadások megtérülése) –az átlag 2,50 dollár körül vande akár 5 dollár is lehet.
2. A TikTok globális hatókörrel rendelkezik
Ahogy fentebb említettük, jelenléttel a világ országainak 80%-a és majdnem a a világ népességének hetede használatával a TikTok globális jelenséggé vált.
Ilyen mindenütt elterjedt elérés esetén bármely vállalkozás láthatja, hogy valamelyik videója elterjed, és potenciálisan átalakul a kisvállalkozásokat egyik napról a másikra sikerekre. Ilyen esetekben a márkaismertség felrobbanna egy jelentéktelen reklámbefektetéssel.
Továbbá, míg a tinédzserek voltak a TikTok sikerének kezdeti tényezői, a platform regisztrál a felhasználók minden korosztályból és társadalmi rétegből manapság. Ezért a TikTokkal való hirdetés segít elérni a hatalmas és sokszínű nyilvánosságot. De a TikTok segítségével továbbra is összpontosíthat bizonyos demográfiai csoportokra a hely, a nyelv, a nem és az életkor alapján. demográfiai célzási funkció.
3. A TikTok CTR-je és konverziós aránya kielégítő
Ami a TikTok átkattintási és konverziós arányait illeti, míg az átlagos A CTR valamivel 1% felett van nem fizetős videóknál a CR általában 3,4%. Mindkét szám ígéretes, de az elmúlt években folyamatosan növekszik.
A fizetett hirdetési szolgáltatások azonban lényegesen magasabb CTR-t kínálnak. Például, a felülnézeti hirdetések átlagos CTR-je 12–16%., márkaátvételi hirdetések – 7–10%és hírfolyamon belüli hirdetések – 3–5%.
Ezért a TikTok hirdetési potenciáljának maximalizálása érdekében fontolja meg a különböző típusú hirdetések közzétételét, a videógyűjteményektől a márkás effektusokig és hashtagekig.
4. A TikTok sikeresen leköti közönségét
Más közösségi média platformokhoz képest a TikTok egy nagyon vonzó alkalmazás, amely ösztönzi a kreativitást és az innovációt. A rövid videók nagyon hatékonyak lettek a felhasználók figyelmének felkeltésében és fenntartásában, annak ellenére, hogy világszerte csökkent a figyelem.
Ez folyamatos elköteleződési ciklus azt sugallja, hogy a TikTok felhasználói elmerülnek az alkalmazásban, és nagyobb valószínűséggel tekintenek meg egy hirdetést, mivel azok természetesen beleférnek a videofeedeikbe. A legfrissebb adatok is arra utalnak A TikTok képernyőideje háromszorosa az Instagraménak.
Mivel a fogyasztókat annyira leköti az alkalmazás használata, hogy 23%-kal több részletet őriz meg a TikTok hirdetések megtekintésekor mint amit a tévében látnak.
Az ilyen elkötelezettség növeli a hirdetés esélyét arra, hogy az emberek „Neked” oldalára kerüljön, ami tovább növeli a márka ismertségét..
Az értékesítés további növelése érdekében a márkák is megtehetik partner a bevált TikTokerekkelakik sokkal nagyobb hirdetési elköteleződést tudnak elérni, mivel hatalmas követői vannak mögöttük.
5. A TikTok tartalma hiteles és kreatív
A leghatékonyabb A TikTok hirdetések egyáltalán nem hasonlítanak hirdetésekre de hasonlítanak a más TikTok-felhasználók által készített valódi videókra. E formátumok előnye, hogy a marketingcsapatoknak nincs szükségük drága berendezésekre és utómunkálati szakemberekre a hatékony hirdetés létrehozásához.
Végül is a nyers és relatable videók jól illeszkednek többek között a felhasználók által létrehozott tartalmak között, amelyre azért van szükség, mert a márka hirdetései valódi videók közé kerülnek.
Az organikus tartalom létrehozásához a vállalkozásoknak intelligens, de olcsó villámokat kell létrehozniuk, rögzíts egy jó telefon kamerás telefonnalés összpontosítson a kérdéses termékre.
Ez a megközelítés azt is lehetővé teszi kreatívok ragyogni hiszen nem kell formális keretek között dolgozniuk egy hirdetés elkészítésekor, ezért a márkás tartalom olyan jól teljesít, és kiváló lehetőség az alkotó és a márka számára egyaránt.
Végső soron a TikTok legsikeresebb vállalkozásai azok, amelyek nem félnek elfogadni a platform nyugodt, innovatív, izgalmas és népszerű trendjeit.
Befejezésül
Amint láthatja, a közösségi média kampányának TikTokon keresztül történő lebonyolítása talán a legjobb választás, mivel a TikTokkal elért költségek, elérés, elköteleződés és konverziók talán a legjobbak az összes közösségi média platform között. Ezért, mint márka, mindenképpen próbáld ki a TikTok-ot, különösen, ha fiatalabb és változatos közönséged van.