Az e havi Ask an SEO kérdés Heathertől származik, aki azt kérdezi:
„Úgy érzed néha, hogy még a legjobb rangsorolási képletednek sincs értelme? A munkajogászoknak tanácsot adok az íráshoz. Úgy látom azonban, hogy a „képlet” nem működik. Úgy találtad, hogy nem is tudod működésre bírni? Töltött kérdés, de remélem érted, mire gondolok.”
Remek kérdés, Heather, és nem annyira terhelt, mint amilyennek eredetileg hangzik. Könnyen megoldható, ha nem gondolja túl.
Ha ugyanazt a megközelítést alkalmazza az ügyvédi iroda SEO-hoz vagy bármilyen szűkebb körű SEO-hoz, akkor ugyanazt az élményt nyújtja a keresőmotoroknak.
A keresőmotoroknak a legjobb élményre van szükségük – nem ugyanaz. Ezért nem működik a hasonló stratégiák alkalmazása.
Nézze meg, hogy minden ügyvédi iroda egyedi, és használja ezt erősségként.
Határozza meg, hogy a gyakorlatban kik válhatnak a márka részévé (beleértve a médiapotenciállal rendelkező partnereket is), mik a specialitásaik, és hogyan lehet másként közelíteni az egyes ügyvédi irodák stratégiájához.
Az alábbi válasz az e-kereskedelemre, a szolgáltatókra, például az Ön ügyfeleire és a kiadókra is vonatkozik, így ez a bejegyzés minden olvasó számára előnyös.
De maradok az ügyvédeknél, mivel érdeklődőnk ezt a példát említette. Ha valaki e-kereskedelemre vagy más témára vágyik, nyugodtan küldje be, szívesen válaszolok.
Miért maradnak el a SEO képletek az ügyvédi irodáktól?
Az ok, amiért ugyanaz a SEO képlet nem működik, még akkor sem, ha azonos típusú ügyvédek, mert minden cég egyedi.
Ebben az értelemben egyedülálló, hogy országosan engedélyezett ügyvédek vannak, és teljes körű lefedettséget biztosítanak.
Egyesek lehetnek több helyen vagy egyetlen helyen egy városban vagy államban, mások pedig egy ügyvédi butik, amely egy adott résre szakosodott. Mindegyiknek más-más igényei és képességei lesznek, ezért a képletnek változnia kell.
Ha nem hoz létre eredeti és egyedi stratégiákat minden ügyvédi iroda ügyfelének, akkor nem ad okot az olyan keresőmotoroknak, mint a Google, hogy mutassák meg ezeket. Ez az oka annak, hogy a képlet nem működik, és ügyfelei hátrányba kerülnek.
A nagyobb ügyvédi irodáknak több emberük van, akik beszélhetnek a médiával; kimenhetnek pereskedni és visszalinkeket szerezni az ügyekből.
A több telephellyel rendelkező cégeknek több lehetőségük van a Google Vállalkozásprofil használatára, és több lehetőségük van a közösségi munkára és az ismertségre.
Egyedi helyoldalakra is szükségük lesz egyetlen hellyel szemben, így jobban lokalizált tartalmat biztosítanak számukra a városalapú lekérdezésekhez. Azok a cégek pedig, amelyek megnyerték a saját területükön terjedő ügyeket, megkaphatják a média figyelmét.
Ez a márkás keresések és a visszamutató linkek számának növekedését eredményezi, ami könnyebb SEO-t eredményez versenyképes feltételek mellett.
Az ügyfélkör is más. Ha a munkaerő-közvetítő cég foglalkozik a kisvállalkozásokkal vagy a személyi sérülésekkel szemben a nagyvállalati társaságokkal és a négy nagy könyveléssel, akkor a nyelvi szinteken és a terminológián változtatni kell, mert olyan embereknek ír, akik különböző szakzsargont és nyelvi szintet használnak.
Ha ez egy civil szervezet vagy egy profitorientált szervezet, akkor más kifejezéseket és szabályokat is be kell tartaniuk. Ez azt jelenti, hogy az írási szinteknek, a beszerzési típusoknak és az általuk szolgáltatott információknak eltérőnek kell lenniük, mivel eltérő az ügyfélkör és a kívánt közönség típusa.
Ha hatalmas vállalati számlákat keres, azt jelenti, hogy az asszisztensek számára olyan tartalommal kell rendelkeznie, amely megfelel az igényeiknek, amikor kutatást folytatnak, és a vezetőknek olyan összefoglalókat készítenek, amelyek megértik, miért keresnek ügyvédi irodát.
Van egy általános jogtanácsosuk, aki áttekinti az Ön eseteit, és valami egészen mást keres.
Ha kisvállalkozásról van szó, könnyebb egyetlen oldalhoz igazodni, amely beszél a tulajdonossal és erősíti a bizalmát. Ugyanaz a rés, más célközönség, eltérő webhelyélmény egyedi stratégiát igényel.
Íme néhány módja annak, hogyan módosíthatnám az ügyvédi irodák SEO-stratégiáját, ha csak egy adott résben dolgoznék. Ezután egyedi stratégiákat valósítok meg, amelyek a konkrét célklienseiket vonzzák, nem általában.
Építs digitális PR-t és bizalmat
Itt nem a linképítésről beszélek; Márkaépítésről beszélek. Ha az ügyvédek és a partnerek ismert entitások, ez továbbviszi, és segíthet a márka iránti bizalom kialakításában.
A nagyobb városoknak, például New Yorknak, Chicagonak vagy Dallasnak több lehetőségük van, mint a kisebb városoknak, de minden régióban vannak médialehetőségek.
Készítsen listát a médiavállalatokról, bloggerekről és közösségi forrásokról, beleértve a városi és városi kormányzati fórumokat, és nézze meg, ki beszél a foglalkoztatásról és a munkajogról.
Most pedig nézze meg, milyen témákkal foglalkoznak. Ez bármi lehet, a diszkriminációtól a felvételig, a munkahely elvesztéséig és az elbocsátásokig, vagy a munkavállalói és munkáltatói jogokig.
Ezek az egész évben felkapott témák, és lehetőségek arra, hogy ügyfeleit kiemelje. Miután elvégezték a médiaképzést, juttassák el őket a tévében, szakértőként hasábokon és közösségi fórumokon szakértőként.
Ennek eredményeként természetes visszamutató linkek jönnek létre, ha helyesen csinálják, és oda vezet, hogy az emberek név és márka alapján keresik őket, ami jelezheti a keresőmotorok számára, hogy van benne valami.
Ha ügyfele olyan ügyet nyer, amely az újságíró által tárgyalt témához kapcsolódik, jelenítse meg legutóbbi blogbejegyzésként vagy PR-cikkként, hogy az újságírót további ösztönzésként használja a téma szakértőjeként.
Ha az ügyfele egy ismert entitás és a területén vezető szerepet tölt be, az ügyvédi iroda honlapján található profilja linkeket vonzó hellyé válik, esetleg tudáspanellé, és lehet, hogy jelölések állnak rendelkezésre, amelyek segítenek ebben.
Növelje a láthatóságot a sémával
Szüksége lesz egy szervezeti sémára jogi szolgáltatással (a helyi vállalkozásokra is vonatkozik) és a kiszolgált területtel. Egyedi helyek esetén fedje le a várost, az államot vagy azt a helyet, ahol licenccel rendelkeznek, és szolgáltatásokat nyújtanak.
Több hely esetén telepítse a szolgáltatási terület sémáját minden helyoldalon. És ne felejtsd el, hogy van ügyvédi séma is.
Mivel Ön munkaügyi ügyvédi irodákkal dolgozik, érdemes lehet hivatkozásokat hozzáadni erre az oldalra a Wiki-adatokon, vagy a megfelelőt a Wikipédián a kiegészítő típusból, hogy a kínált jogi szolgáltatások típusához igazodjon.
A Google vállalkozásprofil optimalizálása
Ha van fizikai helyük, hozzon létre vállalkozásprofil-oldalakat, és tegyen meg mindent annak érdekében, hogy az ügyfelek véleményt és visszajelzést írjanak.
Minden oldalt a szokásos módon szeretne kitölteni, és ha az ügyfelek tudni akarják, hogy akarnak-e mondani valamit, hangsúlyozzák a konkrét feladatokat és a számukra megoldott gyakori helyzeteket.
És ha mások kérdéseket tettek fel ügyvédi irodáikkal kapcsolatban, az Ön ügyfelei tapasztalataik alapján válaszolhatnak kérdésekre.
Ügyeljen arra, hogy az összes kínált szolgáltatást és mezőt kitöltse. Minél több pontos és naprakész információt ad meg a keresőmotornak, annál jobban meg tudja jeleníteni ügyfeleit.
Megkülönböztető másolat fejlesztése
A tartalom nem lehet ugyanaz a stratégia minden ügyfél számára, még akkor sem, ha azonos típusú ügyfelekkel rendelkeznek.
Önnek, mint SEO-nak teljesen egyedi tartalomtervet kell készítenie, és biztosítania kell, hogy mások ne csinálják ugyanezt.
A Google-nek csak egy erőforrásra van szüksége, így ugyanaz a stratégia két hasonló ügyvédi iroda esetében azt jelenti, hogy csak az egyik nyerhet, vagy egyik sem fog, ha mindkettő ugyanaz, mert egy harmadik cég egyedi lesz, és átveszi az irányítást.
Könnyű stratégiákat kidolgozni egy egyedi élményhez.
Az ügyvédi irodák tegyék közzé sikertörténeteiket információs útmutatóként és az ügyfél olvasási és írási szintjén.
Mindkettőnek egyedi márkája és hangja lesz, és ezekkel szolgálja ki potenciális vásárlóit.
Ne mondják el, mit tettek ügyfeleikért; beszéljen velük az ügyfél problémájáról és a megoldására tett lépésekről.
Azáltal, hogy megosztja a felmerült problémát, és használja az ügyfeleik által használt szavakat, az ügyvédi iroda ügyfele nyelvén beszél.
Ez segít létrehozni egy erőforrást, amelyet a potenciális érdeklődők megtalálnak, amikor megoldást keresnek jelenlegi helyzetükre.
Azáltal, hogy olyan forrást biztosít, amely magában foglalja a gyakori tévhiteket, az elkerülendő buktatókat, valamint azt, hogy a boldog ügyfél hogyan jutott el a megoldáshoz, az ügyvédi iroda bizalmat épít, és potenciális ügyfeleket generálhat, amikor az ember befejezi az olvasást.
Biztosítsa az ajánlások relevanciáját
Az egyik legnagyobb hiba, amit az ügyvédi iroda SEO és konverzióoptimalizálása kapcsán látok, az elavult és irreleváns ajánlások.
Ez lehet egyedi másolat és bizalomépítő is. Győződjön meg arról, hogy az összes ajánlás a következő:
- Annak az oldalnak a témájához vagy témájához igazodva, amelyen szerepelnek, és nem az egész webhelyen.
- Név, cégméret és munkatípus szerint hasonló ügyfelektől származnak, mint a cég által keresett ügyfelek.
- Magyarázza el az adott jogi helyzet sikerét, amely megfelel a cselekvésre való felhívásnak, hogy a potenciális ügyfél tudja, hogy van tapasztalata jogi problémák megoldásában.
- Mindegyik naprakész és pontos. Nem akarja, hogy a potenciális ügyfelek azt higgyék, ügyvédi irodája évek óta nem nyert ügyet, vagy nem ismeri a munkajog jelenlegi bevált gyakorlatait.
A lényeg az, hogy nem használhatja ugyanazt a stratégiát minden gyakorlathoz, mivel mindegyik egyedi, és a keresőmotoroknak csak egy ugyanolyan tapasztalatra van szükségük.
Minden ügyvédi iroda ügyfelének szüksége lesz címcímkékre, sémára és tartalomra, de a PR-munkának, az oldalakon található másolatnak és a hatóságépítésnek eredetinek kell lennie, és erősségeikhez kell jutnia ahhoz, hogy az oldalak megfeleljenek leendő ügyfeleik igényeinek.
Ha nem hoz létre eredeti és egyedi stratégiákat minden ügyvédi iroda ügyfelének, akkor nem ad okot az olyan keresőmotoroknak, mint a Google, hogy mutassák meg ezeket.
Ez az oka annak, hogy ugyanaz a SEO képlet nem működik, ha több ügyfélre alkalmazzák. Remélem ez segít.
További források: