Miért vezetnek valódi kapcsolatok 2025 -ben a közösségi médiát?

Peter

Visszatekintve a tavalyi évre, a hamis tartalom új csúcsokat ért el, és kihívást jelent a marketingszakemberek számára, hogy kiemelkedjenek hiteles, vonzó kampányokkal, amelyek egyre szkeptikusabb közönséggel rezonálnak.

A túlságosan csiszolt vagy sekély tartalom-például a sima fizetett média kísérletek, a spam-oszlopok vagy a rosszul végrehajtott AI által generált tartalom-növekszik, és kihívásokat jelent a marketingszakemberek számára, hogy kiemelkedjenek az eredeti anyaggal.

A hamis tartalom befolyásolhatja a hirdetés teljesítményét és a SEO rangsorát is, a Google prioritásainak köszönhetően a hasznos, hiteles tartalommal.

Vegye figyelembe, hogy az FTC 2024 augusztusában kiadta a végleges szabályt, és megtiltotta a hamis véleményeket és a beszámolókat, amelyek magukban foglalják az AI által generált hamis véleményeket, és arra ösztönözték a márkákat, hogy újraértékeljék a befolyásolókkal kötött szerződéseiket és biztosítsák a megfelelést.

Ebben a cikkben öt dolgot felvázolok, amelyeket a marketingszakembereknek tudniuk kell, hogy elkerüljék a hiteles tartalom buktatóit.

1. A növekvő hitelesség iránti igény a közösségi média telített világában

Egy 2023 -as felmérés szerint több mint 70% -uk aggódik a szociális médiában terjedő mélyfestékek miatt.

Képzett gondolkodásom szerint a közönséget félrevezető tartalom kikapcsolja, és hogy új platformokat keresnek, mint például a szálak, hogy pozitív módon maradjanak kapcsolatban azáltal, hogy harapós méretű anekdotákat osztanak meg valódi emberekkel a botok és az értékesítés-központú befolyásolók helyett.

A valódi tanácsokat megosztó márkák, például a munkahelyi kihívások és az autentikus történetmesélés rezonálhatnak a közönséggel az egyes iparágakban, legyen az életmód márkák vagy a B2B SaaS platformok.

A Tiktok és az Instagram, sőt még a szálakon keresztül a profi tanácsok és a motivációs tippek megosztása mindig tendencia volt. Példa erre a Grammarly írásbeli termelékenységi tippei a szálakról és a Nike #1000Victors 19 részből álló dokumentumfilm kampánya, amely a nők sportközösségében szerepel.

Nézze meg ezt az útmutatót arról, hogyan hozhat létre interaktív hozzászólásokat a közösségek társadalmi bevonására.

Az online boltok számára itt található egy példa egy olyan tartalomkészítőre, amely más kisvállalkozásokat szabadon népszerűsít a potenciális ügyfelek számára. A viszonosság iránti vágy a nagyon hangsúlyos beszélgetések és tapasztalatok eredménye, amelyeket sokan megosztottak, és arra késztették egymást, hogy motivált és bevált gyakorlatok legyenek az ipar számára, és megvédjék megélhetésüket.

Azáltal, hogy egyszerűen meghallgatja az emberekről, akik beszélnek róla, valóban gondoskodnak és a megjegyzés szakaszban az eredeti plakátokkal foglalkoznak, ezek az interakciók a közösségérzetet teremtik oly módon, hogy az AI vagy a fizetett szponzorálások nem tudnak megismételni.

2. A hiteles tartalom bukása

Négy fogyasztó közül három aggódik a hamis vélemények miatt, és 63% -uk úgy gondolja, hogy a márkáknak ezt meg kell oldaniuk. Ezek a betekintések rávilágítanak a márkák fejlődő elvárásaira, hogy harcot készítsenek és fenntartsák a bizalmukat.

Az amerikai fogyasztók 49% -a biztos abban, hogy hamis véleményeket látott az Amazon -on 2024 -re.

De mennyire könnyű észrevenni?

Megtanulni, hogyan kell észlelni az AI tartalmat

Egyáltalán nem könnyű észrevenni.

Noha nehéz lehet megmondani a különbséget a szöveggel (az AI művészet könnyebb észrevenni), vannak módok annak felismerésére.

A Michigan -i Egyetem kutatói 10 000 nyelven 10 000 valódi és hamis szállodai véleményt használtak, hogy különbségeket találjanak:

„Annak ellenére, hogy az embereknek nehéz megkülönböztetni a valódi szállodai véleményeket és az LLM -ek által generált személyeket, rájöttünk, hogy ezeknek az álláshelyeknek a stílus, a szerkezet és a szemantika észrevehető különbségei vannak.” (Olvassa el: MAIDE-UP: A GPT által generált szállodai vélemények többnyelvű megtévesztés-észlelése).

A Pennsylvaniai Egyetemen egy kutatócsoport bizonyítja, hogy az embereket kiképezhetik a különbség elmondására.

Együttműködtek a CNN-vel is, hogy bemutassák, hogyan lehet megkülönböztetni az AI és az ember által írt szöveg között, és hogy a tények ellenőrzése és a logika hogyan tudja megírni a különbséget.

Ha egyre több embert képeznek a tények ellenőrzésére és a megjegyzések részben történő bemutatására, akkor nehezebbé válik az AI által generált tartalom átadása emberként.

Az amerikaiak kb. 31% -a azt mondja, hogy inkább aggódik, mint izgatott az AI miatt. A digitális marketingszakembereknek tisztában kell lenniük azzal, hogy az AI által generált tartalom hogyan térhet vissza, különösen olyan erősen szabályozott területeken, mint a törvény, az orvostudomány és a média, a pénzügyek.

Csalás és nem nyilvánosságra hozott befolyásoló hirdetések

Megtévesztő leányvállalatok a YouTube-on eltúlzzák a „Must-Haves” -t, és népszerűsítik a termékeket azáltal, hogy felkiáltják: „Futás, ne sétálj a boltba”.

Vannak olyan szponzorált termék -vélemények, amelyeket befolyásolók még soha nem próbáltak ki a kiskereskedelmi termékek, mégis ajánlják őket, és a közönség szkeptikus és nem írja le a leiratkozást.

Mivel a tartalom defluencelése az elmúlt évben nagyon népszerűvé vált, kevesebb bevételt és negatív hírnevet eredményezhet a márkád számára. Az üzleti kategóriák között: a technológia, a divat/szépség/wellness, az étel/ital, valamint az utazás/vendégszeretet – a divat/szépség/wellness kategóriát a legnehezebben sújtották.

Eközben az Instagram befolyásoló csalását 2023 -ban 49% -ban találták meg (követők, kedvelések, történetek, nézetek stb.). És a Hyper Auditor belső kutatása szerint az Instagram -követők csak 55% -a valódi emberek. De ezek a platformok megpróbálják visszaszorítani.

A fő platformok hátráltatják a Vs. Hamis vélemények

A Yelp 2022 -ben megkezdte a hamis vélemények eltávolítását, és a csalárd csoportokról repedt.

Az Amazon és a Google 2024 októberében benyújtották a hamis vélemények bróker weboldalát. Ez utóbbi a megbízható áttekintések koalíciójának része más rendkívül népszerű foglalási és felülvizsgálati oldalakkal.

Mivel egyre több platform és fogyasztók harcolnak a hamis tartalom ellen, a márkájának igazolnia kell a tartalom hitelességét, és el kell tüntetnie a félrevezető szponzorált hirdetéseket másokban, hogy fenntartsa a platformon vagy a termékben való bizalmat a platformon.

3. A szálak és a valódi történetmesélés hulláma mikroblogon keresztül

Úgy tűnik, hogy az Instagram mindenki tökéletes pillanatainak kiemelkedő orsójává vált: esküvők, utazás, fényes vásárlások és márkás ruhák. Ugyanakkor nem mindenki kapcsolódik a csúcskategóriás élethez, ezért vegye figyelembe az aspirációs márkák marketingszakembereit.

A szálak, az Instagram People által épített mikroblog -alkalmazás lehetővé teszi a márkák számára, hogy elősegítsék a valódi beszélgetéseket és megosszák a relatable üzenetküldést. Az élet minden területén élő emberek, az oktatástól, a nyelvtől és az állampolgárságtól függetlenül, élettörténetük révén megosztják a perspektívákat, vagy ingyenes szakmai tanácsokat adnak.

Ez egy példa egy olyan szolgáltatási vállalkozásra, amely személyre szabta a szálakkal kapcsolatos praktikus tartalmát, és sikereket talált a közösségben, kivéve a YouTube -on a legutóbbi 100 000 előfizető által. Tudja meg, hogyan működik a rövid formájú mesemondás a szálakon, és próbálja ki.

Ez a fajta felhasználó által generált tartalom az ad-nehéz takarmány-meghajtó közösség nélkül, mivel egyre több felhasználó kapcsolatba léphet és válaszolhat ezekre a hozzászólásokra.

A felhasználó által generált tartalombejegyzések, amelyek úgy néznek ki és érzik magukat, hogy a mindennapi élet jobban rezonál a szálak közösségein. Az ilyen típusú tartalommal a márkák humanizálhatják a történetmesélést és idővel felépíthetik a bizalmat.

4. Az AI és a hitelesség közötti egyensúly: újfajta tartalom létrehozása

Vannak gyakorlati szerepek az AI számára a tartalom létrehozásában, de vannak korlátok az érzelmi hatással történő művészet létrehozásakor.

  • Mit tehet az AI: Segítsen az ügyféladatok gyűjtésében és kezelésében, az ügyfelek tapasztalatainak növelése személyre szabott tartalommal, támogatja a tartalomírókat, és javítsa ki az emberi hibákat, hogy csak néhányat említsünk.
  • Amit az AI nem tud tenni: Az AI Coke hirdetések szerint nem tudnak pozitív érzelmi reakciókat váltani.

Noha az AI Coke hirdetései nem várták a várt módon, az ünnepi kampányuk, a Create Real Magic meghívta a rajongókat, hogy készítsenek képeket a Chatgpt-4 és a Dall-E segítségével, saját eszköz-archívumuk segítségével, sikeresen fellebbezve a Target G és az évezredes közönséget.

A B2B SAAS esetében az AI lehet olyan termék, amely zökkenőmentesen kötődik a platformjával. Példa erre a Canva több Canva Magic elindítása! AI zenei generátorok, amelyek felhatalmazzák az alkotókat arra, hogy egyéni hangzeneteket készítsenek prezentációkhoz, videókhoz és a közösségi médiához, jogszerűen használva.

A kiskereskedők számára jó tudni, hogy az ügyfelek a termék-értékelések AI által generált összefoglalóit látják legfontosabb szolgáltatásnak, és nagyszerű olvasni a tényleges emberi vélemények mellett. A Nike „By You” -ja az AI -t használja, hogy segítse az ügyfeleket saját cipőik megtervezésében. A kontextus és a végrehajtás az AI által gyártott tartalommal kapcsolatos új technológiák használatakor, és az aktív részvételt igénylő kampányokat sikeresebbnek tűnik.

5. Hogyan alkalmazkodni kell az átláthatóság fenntartásához

Gondoskodjon a hitelességről

A marketingszakemberek 42% -a használja a Generative AI -t a közösségi média másolat készítéséhez. Győződjön meg arról, hogy a tartalmat a copywriterek és a szerkesztők ténylegesen ellenőrzik, integrálva egy olyan munkafolyamatot, amely pontatlanságokat tud elérni.

Ebben az évben, most, mint valaha, fontos az értelmes ügyfélkapcsolatok kiépítése és fenntartása, hogy 2025 -ben relevánsak maradjanak. A fogyasztók (64%) azt akarják, hogy a márkák kapcsolatba lépjenek velük, hangsúlyozva a valódi elkötelezettség iránti növekvő igényt.

Annak érdekében, hogy megfeleljenek ennek az elvárásoknak, a márkáknak igazítaniuk kell értékeiket, humanizálniuk tartalmukat, és következetesnek kell lenniük az üzenetküldésben, hogy elősegítsék a közönség bizalmát.

Nyilvánosságra hozza a partnerségeket és figyelemmel kíséri a tartalmat

2022 -ben a SEC 1,26 millió dollár bírságot szabott ki Kim Kardashian bírsággal, miután elkaptak a kriptovaluta, az Ethereummax népszerűsítésével, anélkül, hogy fizetett partnerségét nyilvánosságra hozták.

A befolyásolók számára a márkával működő fizetett hirdetések nyilvánosságra hozatala elengedhetetlen, ahelyett, hogy organikusnak adnák át. Az Európai Bizottság a közzétett tartalom 97% -át találta meg kereskedelmi szándékkal, de csak 20% -uk tette közzé. A márkáknak gondoskodniuk kell arról, hogy a bérelt befolyásolók kövessék az FTC irányelveit.

Ezenkívül, ha az AI -t használja a tartalom létrehozásakor, nyilvánosságra hozza vagy hozzáadja címkéket az Ön által használt AI technológiákhoz.

Ha követi az FTC irányelveit, akkor őszinte márkák és befolyásolók, értelmes kapcsolatokkal fejlődhetnek, és elkerülhetik a hamis tartalom körülvevő visszahúzódást.

Következtetés: A hitelesség magában foglalja a közösségi média jövőjét

Személy szerint hiszem, hogy a hitelesség a közösségi média sikerének alapja. A közösségi média fejlődésével és az AI kifinomultabbá válik, a hitelesség már nem választható – ez létfontosságú.

A valódi kapcsolatok és az átlátható tartalom prioritása révén a marketingszakemberek bizalmat építhetnek fel, ösztönözhetik az elkötelezettséget és biztosíthatják a helyüket a digitális jövőben.

További eszközök vágnak fel, hogy kiszűrjék a zajt, és minden platformon több MOD -t falusi órákként szolgálnak a téves információk védelme érdekében.

A márkák, az alkotók és a platformok hipotetikusan 100% -os hamis tartalmat futtathatnak a hamis botokkal, amelyek a megjegyzéseket spam, hogy vonzónak tűnjenek. De az igazi emberek kilépnek, és ez rosszul tükrözi a márkát és a tényleges termékértékesítést.

Online fogyasztóként növekszik a társadalmi tudatosság és megtanuljuk megismerni minden hozzászólást, így itt az ideje, hogy a marketingszakemberek biztosítsák a közösségi média stratégiájukat.

Ha vállalkozásként szeretné virágzni, akkor arra kell törekednie, hogy elkötelezze magát a valódi kapcsolatokra és a beszélgetések természetes módon. Ha figyelmet akar, akkor az általad felajánlottnak érdemesnek kell lennie.

Futtassa a tartalom hitelességi ellenőrzését, hallgassa meg az ügyfelek fájdalompontjait, és hozzon létre olyan kampányokat, amelyek valóban rezonálnak velük.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.