Optimalizálnunk kell a magas keresési vagy versenyű kulcsszavakat?

Peter

Ezen a héten Ask A Ask SEO -ban Chandrika megkérdezi:

„Melyek a fontos szempontok, amelyeket figyelembe kell venni, amikor a SEO kulcsszó -kutatását a Google Kulcsszótervező használatával végezzük el? Kell -e a kulcsszavakra összpontosítanunk, ha havi 500 -as keresési mennyiség van? Vagy a kulcsszavak prioritást élveznünk kell az alacsony vagy magas versenyen?”

Ez egy nagyszerű kérdés, és itt van egy egyszerű válasz: ne összpontosítson a kulcsszóra. Összpontosítson a felhasználó megoldására a kulcsszó szándéka alapján.

A Google Kulcsszó -tervező megosztja a kulcsszó becsült keresési kötetét, de ez nem azt jelenti, hogy a teljes kötet a közönséget képviseli. Lehet, hogy néhányuk inkább információt keres, nem pedig vásárlást, és csak egy részét kell bevételré alakítani.

Például a „kéreg” szó lehet a kéreg egy fán, vagy a zaj, amelyet a kutya okoz.

A kéreg keresése egy fán lehet, hogy úgy néz ki vagy érzi magát, függetlenül attól, hogy a fa egészséges -e vagy sem, és kérdéseket kell használni a fa életkorának vagy nemzetségének meghatározására.

A kutya „Bark” utalhat bizonyos fajták által készített konkrét hangokra, jelezheti, hogy a kutya beteg, vagy a felhasználó arra törekszik, hogy egy kutyát kapjon, hogy abbahagyja a karmát vagy a kutya kikötését a parancsra.

Ha 500 keresés van, akkor talán 300 olyan zajt kap, amelyet a kutya okoz, amelyből 200 -at annak meghatározására, hogy a kutya beteg -e vagy egészséges, és 50 -et a kutya ugatására kiképzik.

Ha könyveket árusít a kutyaképzésről, akkor ez nem lehet a legjobb mondat, amelyet utána kell menni, de ez egy olyan téma, amelyet érdemes lefedni. Itt jön be a téma optimalizálása.

A téma magában foglalja a „SEO kulcsszavakat”, és növeli a potenciális forgalmi készletet az általa rangsorolt ​​entitás és az általa nyújtott megoldás alapján.

Optimalizálja a megoldást és a témát

Ahelyett, hogy optimalizálnánk egy kulcsszót, ha a másolatba, a fejlécekbe és a címbe tölti, optimalizálja azt a témát, amelyhez kapcsolódik.

Kérdezd meg magadtól, hogy mit keres a kulcsszót kereső személy, és készítsen egy sor oldalt, amelyek megfelelnek ezeknek az igényeknek.

  • Ha ez egy konverziós kifejezés, akkor illessze be a kérdéseket és megoldásokat, amelyeket a személy a termék lekérdezésével kapcsolatban a termékbe vagy a gyűjtemény oldalra. Ezt meg lehet tenni a másolatban vagy a GYIK -ban, ha a sablonja van.
  • Ha a kulcsszónak információs és konverziós szándéka van, mint például a „mikro tűs”, akkor a folyamatról és az eljárásról, egy előtti és utáni fotósorozatról, vagy valaki, aki helyi MED gyógyfürdőt szeretne találni. Ez azt jelenti, hogy webhelyének több tartalomtípussal kell rendelkeznie a SEO kulcsszavakhoz, az ügyfél utazásának szakaszában, ideértve a következőket is:
    • Azok az oldalak, amelyek megmutatják az előző és utáni, valamint a bőrtípus és életkor szerint.
    • Blogbejegyzések és útmutatók, amelyek lefedik a folyamatot és az alternatívákat, ha ez nem egyezés.
    • A mikro -tűs és a hasonló eljárások összehasonlítása, hogy segítse a személyt, ami jobban megfelel az igényeiknek.
    • Egy közvetlen konverziós oldal, ahol beillesztheti a vezetést, vagy befizethet.

A témával foglalkozó útmutatók létrehozásával az Ön webhelye egyre erősebbé válik a konkrét kifejezésekhez.

A gépi tanulás és az AI egyre jobban megérti, hogy a tartalom mit old meg, és a tartalom megbízhatóságát és a megfogalmazását használják annak meghatározására, hogy az oldalt rangsorolják.

Ha a tartalom egyértelműen megmutatja a tudást és a szakértelmet, és a követeléseket vagy megoldásokat bizonyított tények biztonsági másolják, akkor a kulcsszavak számára megjelenhet, anélkül, hogy optimalizálnák a Google Kulcsszó -tervező kifejezését.

Miután megkapta a tartalmat és a felhasználói szándékot, például vásárlást vagy tanulás, kitöltött szöveges szempontból, adjon hozzá sémát.

Használjon cikk vagy blogbejegyzés sémáját, attól függően, hogy hírportál -e, informatív tartalomhoz. Használja a bevásárló sémát, például a terméket, a gyűjteményt vagy a szolgáltatást, valamint a kiszolgált területet és a kiegészítő típusokat, hogy elősegítse az oldal otthonának szándékát.

Kulcsszavak magasabb keresési kötetekkel

A magas keresési kötetekkel rendelkező kulcsszavak az optimalizáláshoz. Ahelyett, hogy a kulcsszó miatt aggódna, vegye be a hasonló kulcsszavakat, amelyek a megoldás részét képezik.

Tegye össze ezeket egy csoportba, majd gondolja át, hogyan lépnek kapcsolatba a személy oktatása érdekében, hogy a személy rendelkezzen olyan információkkal, amelyekre szükségük van, hogy megalapozott döntést hozzanak a vásárlásukról, akár termék, akár gyűjtemény/kategória oldalról.

A kulcsszavak és a keresési kötetek a témák részét képezik, de nem összpontosítanak a kötetekre – összpontosítson a kifejezések megoldásaira.

A cél az, hogy a témához a végső forrás létrehozása, akár egy kérdés, útmutató, akár a termékek és szolgáltatások kompatibilitása.

Ha ezt megteszi, a kulcsszó-keresési kötet exponenciálisan megsokszorozódhat, és ugyanazt az oldalt optimalizálhatja több nagy volumenű mondathoz.

Ezzel elkerülheti azt is, hogy elkerülje a kannibalizálódó tartalom létrehozását azáltal, hogy rendelkezik a webhely tartalomtérképével.

Ha tudod, hogy egy oldal egy témának és konkrét szándéknak szentelt, akkor emlékeztetője, hogy ne hozzon létre egy másik oldalt, csak azért, mert van egy keresési kötet.

Ehelyett próbáljon beépíteni a kifejezés témáját a keresési szándék alapján a keresési kötet megfelelő oldalába.

A verseny pontszáma nem számít

Valakinek meg kell jelentkeznie a mondatért, akkor miért nem szabad te lennél?

A verseny pontszáma a SEO Tools által készített pontszámok, amelyeket a keresőmotorok nem használnak.

A keresőmotorok arra törekszenek, hogy a legpontosabb választ a legkönnyebben az abszorpti formátumban és a lehető leggyorsabban biztosítsák. Ha ezt megteszi, akkor lehet, hogy Ön az a webhely, amely megkapja a rangsorolást és a forgalmat.

A rendkívül versenyképes kifejezések esetén, ahol nagy pénzt költenek, szükséged lesz valamilyen hatalomra és bizalomra, de nincs oka, hogy ne hozzon létre a rangsorolható tartalmat.

Lehet, hogy szerencsés lesz, és forgalmat vesz a megalapozottabb webhelyekről – ez nagyon történik. Amikor ez megtörténik, természetesen vonzza a linkeket az erősen tekintélyes webhelyekről, ami elősegíti a webhely stabilitását.

A tartalom létrehozásának másik oka az, hogy ha könnyen használható és megbízható formátumban van, segíthet a rangsorban, ha a webhely elég erős. Láttam, hogy ez megtörténik, ahol több oldal a csúcsra emelkedik az alapvető frissítések során.

Ha nem hozza létre a tartalmat, mert úgy gondolja, hogy túl versenyképes, akkor nem lesz esélye rangsorolni, amikor az alapvető frissítések megtörténnek.

Az utolsó dolog, amit figyelembe veszek, amikor a kulcsszavakat 500+ havi kereséssel nézem, a hosszú farok.

A hosszú farkú kifejezések a téma részét képezhetik. Amikor kiszűr egy kulcsszó -kutatási eszközt, hogy csak az 500+ -nál megjelenjen, akkor hiányzik az entitás egyes részein, amelyek tartalmazhatnak fogyasztói kérdéseket.

A fogyasztó vagy a felhasználó számára számít, hogy teljesebb megoldásokkal szolgáljon számukra.

Amikor az oldal megválaszolja az összes kérdését, akkor most konvertálhatnak (ha a tölcséred jó), vagy feliratkozhat a kiadványra, mert megoldás -szolgáltató vagy.

Soha nem koncentrálunk a SEO kulcsszó -mennyiségére, amikor kutatást végezünk, de szeretjük a nagy köteteket, amikor megtaláljuk őket.

Megvizsgáljuk, hogy mi lesz az oldalon lévő személy számára, és ha ez megegyezik a webhely, a termékek és a szolgáltatások témájával.

Innentől kezdve a kulcsszavakat és a keresési mennyiségeket használjuk a forgalom potenciális céljának meghatározására, de nem hangsúlyozzuk, ha nincs keresési kötet.

Például a Google Discover Date Data nem fog megjelenni, de ha a tartalom összhangban áll az érdeklődési körökhöz, és az Ön webhelye jogosult, akkor szerepelhet és vonzhat egy csomó új látogatót.

Remélem, hogy ez segít megválaszolni a kérdését.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.