A Google válaszolt az Egyesült Államok Igazságügyi Minisztériumának (DOJ) trösztellenes javaslataira, amelyek célja a vállalat felosztása a keresés és az online hirdetések terén fennálló dominanciájának megoldása érdekében, és kijelentette, hogy a jogorvoslatok rontják a felhasználók biztonságát, növelik a fogyasztók költségeit az egyes iparágakban, és elfojtják az AI-innovációt.
A Google válaszában három érvet mutatott be arra vonatkozóan, hogy a DOJ javaslatai miért hatnak vissza a fogyasztókra, és miért akadályozhatják meg az innovációt az iparágakban. A kereséssel és a hirdetéssel kapcsolatban két olyan szempontot is megfogalmaztak, amelyek megkérdőjelezik a széles körben elterjedt véleményeket.
Három ok, amiért a DOJ-javaslatok árthatnak az innovációnak
A Google három érvet hoz fel a DOJ-javaslatokkal kapcsolatban, amelyek felvázolják, hogyan okozhatnak kárt a fogyasztóknak, és hogyan vezethetnek az innováció csökkenéséhez.
1. Adatvédelmi és biztonsági kockázatok
A DOJ egyik javaslata, hogy a Google ossza meg keresési, kattintási és keresési adatait a versenytársakkal. A Google válasza azt állítja, hogy ezen információk megosztása a versenytársakkal adatvédelmi és biztonsági kockázatokat jelent a felhasználók számára, mivel a keresési lekérdezések érzékeny és nagyon személyes adatokat tartalmazhatnak, amelyek veszélyeztethetik a felhasználók biztonságát, növelve annak valószínűségét, hogy rossz szereplők hozzáférhetnek az információkhoz.
A Google válasza a New York Times egy 2006-os cikkére hivatkozott, amely azt dokumentálja, hogy az AOL-nál történt adatszivárgás hogyan mutatta meg, hogy a felhasználó keresési adatai hogyan tárnak fel személyes adatokat annak ellenére, hogy tényleges személyazonossága rejtve van. A riporterek keresési lekérdezések segítségével egy 62 éves özvegyasszony nyomára bukkantak Georgiában.
A New York Times így számolt be:
„Nem igényelt sok nyomozást, hogy nyomon kövessük Thelma Arnoldhoz, egy 62 éves özvegyhez, a 62 éves özvegyhez, Lilburnben, Ga.-ban, és gyakran kutat barátai egészségügyi betegségei után, és szereti három kutyáját. „Ezek az én kereséseim” – mondta, miután egy riporter felolvasta neki a lista egy részét.
Az AOL a hétvégén eltávolította a keresési adatokat a webhelyéről, és elnézést kért a nyilvánosságra hozatalukért, mondván, hogy ez egy olyan csapat jogosulatlan lépése, amely azt remélte, hogy az akadémiai kutatók javára válik.
2. Az AI innováció elfojtásának kockázata
A mesterséges intelligencia jelenlegi fellendülése nagyrészt a Google számos később nyílt forráskódú felfedezésének köszönhető, amelyek nem mélyebbek, mint a 2017-ben feltalált és nyílt forráskódú transzformátortechnológia. Az innováció nyílt forráskódú felhasználásával a Google lefektette az olyan generatív mesterséges intelligencia modellek alapjait, mint pl. A ChatGPT és sok más mesterséges intelligencia-alkalmazás, amelyek ma transzformátorokra támaszkodnak.
A Google azt állítja, hogy a DOJ által keresett jogorvoslatok „visszatartják” az innovációt, mert maga az iparág gyerekcipőben jár, erősen versenyképes, és nincsenek monopóliumok, amelyeknek orvoslásra van szükségük a javításra.
A válasz azt állítja:
„Óriási kockázatai vannak annak, ha a kormány ráteszi a hüvelykujját ennek a létfontosságú iparágnak a méretére – a befektetések elferdítése, az ösztönzők torzítása, a feltörekvő üzleti modellek sántítása –, mindezt éppen abban a pillanatban, amikor ösztönöznünk kell a befektetéseket, az új üzleti modelleket és az amerikai technológiai vezető szerepet. .”
3. A DOJ-javaslatok sok iparágra negatív hatással lesznek
A Google dollármilliárdokat fektetett be az Android és a Chrome, valamint a nyílt forráskódú technológia létrehozására, karbantartására és fejlesztésére, lehetővé téve több iparág és vállalkozás számára, hogy mindkét technológia köré épüljön.
Az Android egy nyílt forráskódú operációs rendszer mobiltelefonokhoz, amely azért vált a világelsővé, mert nyílt forráskódú, és lehetővé teszi, hogy a mobiltelefon-technológia milliárdok számára váljon elérhetővé világszerte elfogadható áron. A Chrome böngésző egy másik nyílt forráskódú technológia, amely más konkurens böngészők alapjául szolgál.
Mind az Android, mind a Chrome számos technológiát és iparágat támogat a televízióktól, fitneszeszközöktől, autóeszközöktől, laptopoktól és alkalmazásökoszisztémáktól kezdve.
A Google azt állítja, hogy a DOJ azon javaslata, hogy leválasztják az Androidot a Google-ról, csökkentené a technológiába való befektetést, és megemelné a jelenleg Androidtól és Chrome-tól függő összes eszköz költségét.
Két állítás, amely megkérdőjelezi a kereséssel és a PPC-vel kapcsolatos feltételezéseket
A Google úgy védi dominanciáját a hirdetésekben és a keresésben, hogy olyan állításokat tesz, amelyek ellentmondhatnak a közkeletű feltételezéseknek, és arra késztetik a vállalkozásokat, hogy gondolják újra, milyen zavart jelent mindkettőben.
1. A keresési terjesztés korlátozásai
A Google megkérdőjelezi a más platformokkal való együttműködésre vonatkozó korlátozásokat, amelyek lehetővé teszik, hogy a Google Keresés legyen az alapértelmezett kereső. A Google azt állítja, hogy ezek a korlátozások túlzóak, és kevesebb bevételhez vezethetnek a nyílt forráskódú újítók, például a Mozilla számára, és a fogyasztók költségeinek növekedéséhez vezethetnek az olyan termékek esetében, mint a mobiltelefonok.
2. Az online reklámozásra vonatkozó javaslatok árthatnak a fogyasztóknak és a vállalkozásoknak
A Google azt állítja, hogy az online hirdetési üzletágának változtatásai kevésbé fogják hasznosítani a vállalkozások számára, és végső soron negatívan érintik a fogyasztókat. Azt is állítják, hogy a jelenlegi rendszer változásai negatív hatással lesznek a kis kiadókra.
Azt írják:
„A Google innovatív hirdetési rendszere kiegyenlítette a versenyfeltételeket a kisvállalkozások és a kiadók számára. A kis hirdetők ugyanúgy érhetik el az ügyfeleket, mint a nagyok – minimális ráfordítás és előzetes kötelezettségvállalások nélkül. Ez a hirdetési rendszer pedig abban segít, hogy a kis webhelyek bevételre tegyenek szert online hirdetésekből, akárcsak a nagy kiadók.”
Mindkét állítás megkérdőjelezi a Google keresési és online hirdetési dominanciájával kapcsolatos sok közkeletű feltételezést.
Google Kereszteződésnél
A DOJ jogorvoslati lehetőségeket kínál a versenyt sértő monopolisztikus gyakorlatok ellen. A Google megcáfolja ezeket az állításokat, és példákat mutat be arra vonatkozóan, hogy innovációik hogyan teremtettek lehetőséget új iparágak növekedésére, versenyteremtésre és a fogyasztók költségeinek csökkentésére.
Olvassa el a Google válaszát itt:
A DOJ radikális és átfogó javaslatai a fogyasztókat, a vállalkozásokat és a fejlesztőket sérthetik