A 3 legtöbbet követett TikTok-fiók 2024-ben!

Peter

A TikTok rohamosan növekszik, mivel a rövid videóformátum az elmúlt években a közösségi média egyik legfontosabb elemévé vált, különösen a csökkent figyelemidő idején.

Tehát nem kell meglepődni, ha megtudja, hogy közel egymilliárd TikTok-felhasználó van, akik közül sokan karriert próbálnak csinálni!

Ehhez gyakran merítenek ihletet, és tanulnak a 2022-ben leggyakrabban követett TikTok-fiókból. Olvass tovább, hogy megtudd, miért!

A 3 legtöbbet követett TikTok-fiók 2022-ben!

Bár azt mondhatnánk, hogy a TikTok influencer minden olyan felhasználó, akinek több mint 1000 követője van, az alább felsorolt ​​fiókok több tízmillióra nyűgöztek le.

A legtöbb ilyen megasztár is nagyon különbözik egymástól, változatos hátterűek, és egyedi tartalmakat készítenek különböző célcsoportok számára.

Ennek ellenére nem kell módosítania a személyiségét, hogy megjelenjen a TikTokon, de továbbra is érdemes megnéznie és tanulnia a következő befolyásolóktól!

1. Khabane Lame – 154,9 millió követő

  • Kedvelések (milliárd): 2.42
  • Származási ország: Szenegál/Olaszország
  • Szakma: A közösségi média személyisége

Khaby Lame a saját világában él, mivel a listán szereplő legtöbb sztárral ellentétben ő úgy jutott fel a csúcsra, hogy videóira reagált. aláírás kézmozdulat és elnémított válasz.

Története sok feltörekvő TikTok-sztárnak ihletet ad, hiszen Khaby egyik napról a másikra a közösségi média hősévé vált, különösebb saját készségei nélkül.

Bár egyszerű, ötlete zseniális volt: a TikTok „Duet” és „Stitch” funkcióit használja nyíltan gúnyolódni a bonyolult „life hackeken” sokkal egyszerűbb megoldás bemutatásával.

A legtöbbünket képviselő „elkeseredett mindenki minőségének” köszönhetően a világ legnagyobb TikTok sztárja lett 2022 júniusában megelőzte Charli D’Ameliót.

2. Charli D’Amelio – 150 millió követő

  • Kedvelések (milliárd): 11.3
  • Származási ország: Egyesült Államok
  • Szakma: Táncos és közösségi média személyiség

Amíg 2022-ben Mr. Lame letaszította a trónjáról, Charli D’Amelio több mint két évig tartotta az első számú helyet a TikTokon, amit jogosan szerzett meg a posztokkal. vírusos táncos videók.

Eszerint 150 millió követővel és több mint 11 milliárd kedvelésCharli továbbra is a vitathatatlan TikTok királynője, és egyetlen női sztár sem lépi túl a közeljövőben.

Lehet, hogy most egy nagy szupersztár, de ez a fiatal csodagyerek a versenytáncos több mint tíz éve mielőtt 2019-ben elkezdte volna TikTok-karrierjét – ez egy lenyűgöző bravúr, amikor megtudja, hogy körülbelül három éves korában kezdett táncolni!

Legutóbbi és lenyűgöző eredményei közé tartozik: egy nagyon sikeres alkotás létrehozása YouTube vlog 9,4 millió feliratkozóvalfőszerepet játszik egy játékfilmben, dokumentumfilmekben és egy Super Bowl-hirdetésben, valamint részt vesz és nyer Tánc a csillagokkal.

3. Bella Poarch – 92,9 millió követő

  • Kedvelések (milliárd): 2.23
  • Származási ország: Fülöp-szigetek/Egyesült Államok
  • Szakma: Énekes és közösségi média személyiség

Charli mögött csaknem 60 millió követővel kevesebb a Fülöp-szigeteken született amerikai énekesnő és a közösségi média sztárja, Bella Poarch, aki A TikTok legkedveltebb videójaajak szinkronizálása Millie B brit rapper „M to the B” dalával, 2020 augusztusában.

Bella, akit három éves korában örökbe fogadott egy amerikai katonatiszt, úgy nőtt fel, hogy maga is katonatiszt lett – ezt a karriert akkor hagyta abba, amikor 2020 elején TikTok-fiókját létrehozta. zenész akar lenni.

Hatalmas követőit gyűjtött össze, és kevesebb mint egy év alatt az egekbe szökött a hírnév. Álma nem sokkal ezután teljesült: főszerepet kapott több zenei videó („Build a Bitch”, „Dolls” és „Inferno”), 2022 végén adta ki első EP-jét, és márkanagykövet lett.

Cél a csúcs!

Az első három helyen kívüli TikTokerek tucatjai szeretnek feljutni a csúcsra, és a világ leghíresebb közösségi média sztárjaivá válni. Az alábbiakban ezek közül háromról mesélünk!

4. Addison Rae – 88,9 millió követő

  • Tetszik (milliárd): 5.8
  • Származási ország: Egyesült Államok
  • Szakma: Táncos és közösségi média személyiség

A közösségi média népszerű befolyásolóinak minden listája jó okkal helyezi az élre Addison Rae Easterlinget: minden idők legnézettebb TikTok influencerei közé tartozik!

Vel közel 6 milliárd megtekintés főként táncos videói közül karrierje robbanásszerűen megnőtt: 2021-ben kiadott egy debütáló kislemezt („Obsessed”), szerepelt egy eredeti Netflix filmben („He’s All That”), és nagyon sikeres YouTube-vlogba kezdett (csaknem 150 millió megtekintés ).

Manapság körülbelül 8,5 millió dollárt keres évente, és a dolgok csak ennek a megasztárnak néznek elébe, mivel több Netflix-filmben is leszerződött, és a következő epizódban is feltűnt. Lépést tartva a Kardashiansnak, és elindította saját illatcsaládját.

5. MrBeast – 77,4 millió követő

  • Tetszik (milliárd): 0,72
  • Származási ország: Egyesült Államok
  • Szakma: A közösségi média személyisége

Jimmy Donaldson, ismertebb nevén MrBeast a YouTube egyik legnagyobb sztárja: 219 millió előfizető és Összesen 34 milliárd megtekintés ezt tenné érted!

YouTube-hírneve elkerülhetetlenül átterjedt a TikTokra, ahol közel 80 millió követője van. Míg azonban a YouTube-on végzett drága és őrült kábításairól ismert, a TikTok csatornáján többnyire szerepel adományozási videók és vad utazások a világ körül.

Jelenleg ő az egyik legnagyobb közösségi média filantrópok és gyakran masszívan vezet környezetvédelmi projektek mint a Team Seas, amely 30 millió dollárt gyűjtött össze az óceán megtisztítására, és a Team Trees, amely 20 millió dollárt gyűjtött össze 20 millió fa elültetésére.

6. Zach King – 73,5 millió követő

  • Tetszik (milliárd): 0,95
  • Származási ország: Egyesült Államok
  • Szakma: A közösségi média személyisége

Egyre népszerűbb az övével „varázs szőlő”– digitális kézműves videók, amelyek hat másodperc alatt mutatnak be egy varázstrükköt – Zachary King minden bizonnyal hírnevet szerzett magának a TikTokon.

Emlékszel Vine-ra? Az eredeti TikTok néven ismert, lehetővé tette rövid formátumú videók közzétételét (még a TikToknál is rövidebbeket), de az időzítése rossz volt, mivel 2016-ban leállították.

Ha igen, akkor biztosan emlékszel Zach Kingre, aki ott tette le a nevét, mielőtt áthelyezte volna jelenlétét a TikTokra. Most mindenféle videót készít különféle témákban, a rövid és édes TikTok-októl kezdve egészen a nagy produkciós illúziók a hírességekkel.

Bottom Line

Manapság nehéz lenne olyan fiatalt találni, aki ne hallott volna a fent felsorolt ​​TikTokerekről, mivel ők a modern kor irányadói. Emiatt ők felelősek azért, hogy jó példát mutassanak több tízmillió követőnek, és hírnevüket kihasználva felhívják a figyelmet a társadalmi kérdésekre. Hiszen a hírnévnek ára van!

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.