A WooCommerce felmérése betekintést nyújt abba, hogy az online kiskereskedők milyen stratégiákat alkalmaznak a Black Friday és Cyber Monday (BFCM) felkészülésére, és hogy miért fontos proaktívak lenni.
Az online értékesítés a legfontosabb értékesítési csatorna
A felmérés egyik fontos következtetése az, hogy a válaszadók 76%-a erősítette meg, hogy az ő online értékesítésük jelenti az elsődleges bevételi csatornát az ünnepek alatt, ami rávilágít a nagy teljesítményű, értékesítésre optimalizált webhely fontosságára.
Az üzletek 46%-a azt válaszolta, hogy éves értékesítési volumenének legfeljebb 30%-a a BFCM és az ünnepi időszak kombinálásával történik, míg 24%-a azt válaszolta, hogy az eladások több mint 30%-a ebben az időszakban történt. Az üzletek 8%-a számolt be arról, hogy több mint 50%-ot a BFCM és az ünnepi szezonban számoltak el.
A legjobb kereskedők korán készülnek
Érdekes módon közel 20%-uk háromtól több mint hat hónappal korábban készül a BFCM-re, bár a legtöbb kereskedő hajlamos az ünnepi szezonhoz közelebb készülni. A 250 000 dolláros vagy annál nagyobb bevétellel rendelkező online áruházak 12%-kal nagyobb valószínűséggel készültek előre, 34%-uk pedig 3-6 hónappal korábban.
A korai kereskedők felkészülésének bontása a következő:
- 26%-uk 1-4 héttel előre készül
- 27%-uk 1-3 hónappal előre készül
- 13%-a 3-6 hónappal előre készült
- 4% készül 6+ hónapra előre
A kereskedők által használt stratégiák
Sok online kereskedő erős ünnepi szezont tervez, és az üzletek 26%-a stratégiájának fő részeként növeli készleteit.
A kereskedők által jelentett legnépszerűbb stratégiák a következők:
- Növelje a készletet
- Marketing
- Promóciók
- Weboldal optimalizálás
A kereskedők 29%-a szerint az e-mailes tájékoztatás a leghatékonyabb marketingcsatorna. A következő legjobb marketingcsatorna az organikus keresés 25%-kal. A tartalommarketingről 6% számolt be, az egyenleg a közösségi és a keresési hirdetések.
A kereskedők 34%-a tervezi, hogy a következő módokon változtat stratégiáján:
- 26% új termékeket fog hozzáadni.
- 24%-uk marketing fejlesztéseket végez.
- 16%-uk fejleszti a webhelyet.
- 10%-a a korai értékesítésre összpontosít.
- 9%-a különleges kedvezményeket kínál.
Az ügyfelek bevonásával, a közösségi médiával és a készletkezeléssel kapcsolatos változások teszik teljessé a változások listáját.
Elvihető:
Fontos megérteni, hogy más kereskedők mit tesznek a versenyképes BFCM vásárlási szezonra való felkészülés érdekében, és meg kell győződni arról, hogy Ön vagy ügyfelei minden rendelkezésre álló lehetőséget mérlegelnek, hogy nagyobb részt vegyenek ki az eladásokból, és ne hagyjanak hátra semmit a hiányosságok miatt. tervezés.
Olvassa el a WooCommerce jelentését:
WooCommerce Black Friday trendek