A Google elmagyarázza, hogyan lehet megközelíteni a SEO tartalmát

Peter

A Google John Mueller és Martin Splitt megvitatta a tartalom megközelítésének problémáját az üzleti célok elérése érdekében, az elvárások meghatározásának bölcsességét, és megfigyelte, hogy nem számít, hogy egy webhely optimalizálódik -e, ha a tartalom már eléri a kívánt eredményeket.

A tartalom megfelelő elérése

Bárki írhat, de nehéz kommunikálni oly módon, hogy megfeleljen a közönség igényeinek. Az egyik dolog, amit a SEO -k gyakran tévednek, a tartalom, amely továbbra is a legfontosabb rangsorolási tényező a modern keresőmotorokban.

Általános hiba az idő pazarló teljes mondatok közzététele. Úgy gondolom, hogy ez akkor fordul elő, amikor az írók önkényes szószámot próbálnak megfelelni, és kontextust biztosítanak a nagy mennyiségű kulcsszavak számára, amelyekre rangsorolni akarnak.

Martin Splitt a vitát azzal kezdte, hogy megkérdezte, hogyan kell tartani a tartalmat, és megosztotta saját tapasztalatait, hogy tartalmat írjon, és tévedjen, mert magának írta, és nem azért, amit a közönségnek el kell olvasnia.

Splitt megosztotta:

„… Honnan tudnám, hogyan kell a tartalmat folytatni? Mert most már tudom, kivel akarok foglalkozni, és valószínűleg nagyjából azt is, amit akarok csinálni. De úgy értem, hogy ez egy egészen más készség, ugye? Ez olyan, mint a copywriting, valószínűleg valamilyen kutatás, talán néhány betű és szerkesztés, és wow. Ez nagyon sok. Szeretek írni. Szeretek írni.

… De szeretem, ha műszaki író van a csapatban. A Lizzi óriási segítség minden íráshoz. Őszintén gondoltam, hogy jó, ésszerűen jó író vagyok. Aztán Lizzi eljött, és három kérdést tett fel egy olyan dokumentációról, amelyről azt gondoltam, hogy szinte tökéletes.

Alapvetően elkezdtem megkérdőjelezni az univerzum alapjait, mert olyan voltam, mint: „Oké, nem, ennek a dokumentumnak még nincs értelme. Nem válaszoltam az alapvető kérdésekre, amelyekre meg kell válaszolni, mielőtt még írni is tudok. Három oldalra írtam.

Szent Moly, ez egy olyan készség, amely hihetetlenül trükkös készség a megszerzéséhez. Hogyan kezdjem el írni? Csak írd meg, amit szerintem írnom kellene, azt hiszem. ”

Az írást könnyű megtenni, de nehéz jól csinálni. Láttam sok olyan webhelyet, amelyekben a SEO alapja van, de a tartalom aláásta őket. A Splitt tapasztalata kiemeli azt az értéket, hogy második véleményt kapjon a tartalomról.

Regisztráljon a webinarra: Az új SEO Playbook: Hogyan alakítja az AI a keresést és tartalmat

A webhely látogatói az inspirációja

Mueller és a Flitt a következő lépés arra a témára lépnek, hogy a kiadóknak és a SEO -knak írjanak róla, és válaszuk az, hogy arra összpontosítson, amit a felhasználók akarnak, és arra ösztönözve, hogy tegyenek olyasmit, mint az olvasók vagy az ügyfelek.

Mueller megfigyelte:

„Azt hiszem, ha nincs inspirációja, akkor az egyik megközelítés lehet, ha megkérdezi a meglévő ügyfeleit, és csak kérdezze meg őket:

  • Hogyan találtál meg?
  • Mit keresett?
  • Hová néztél?
  • Csak egy térképen néztél? Mi hozott ide?

Ez olyasmi, amit bárkinek megkérdezhet, különösen, ha fizikai vállalkozása van.

.. Nagyon könnyű ezt csak véletlenszerűen megkérdezni anélkül, hogy elriasztaná az embereket. Ez az egyfajta egy szempont, amit megtennék, és megpróbálom felépíteni ezt a „Ezek különféle keresések, amelyeket az emberek különböző helyeken végeztek, talán különböző rendszereken, és azt akarom, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy ott látható vagyok.”

Összefüggő: Google: Ne támaszkodjon a SEO eszközökre, hogy megmondja, hogyan kell írni

Ésszerű elvárásokat állítson be

John Mueller és Martin Splitt ezután valóság ellenőrzést nyújtanak a kulcsszó -mondatokról, amelyekre a kiadók és a SEO -k optimalizálják. Nem mindig a mondatok nehézségéről szól; Arról is szól, hogy mennyire relevánsak a weboldalon.

Mueller kommentálta, hogy mit tegyen a célzáshoz kiválasztott kulcsszó -mondatokkal:

„És akkor elviszem ezeket, és csak kipróbálnám őket, és megnézem, mi jön fel, és gondolkodom azon, mennyire ésszerű lenne az egyik oldalad számára, talán ott jelenj meg, és mennyire ésszerű lehet, azt hiszem, hogy valami olyan, ahol brutálisan őszinte kell lennie önmagával, mert néha csábító azt mondani:” Nos, szeretnék először megjelenni a kereső könyvesboltban az interneten. ” Valószínűleg ez nem fog megtörténni.

De ha arról beszél, hogy valaki könyvesboltokat vagy könyvesboltokat keres Zürichben vagy könyvesboltokban a térképeken, vagy valami hasonló, akkor ez sokkal jobban meghatározott, és sokkal könnyebben megnézheti és megnézheti, mit csinálnak más emberek ott? Talán az oldalaim már ott vannak. És ennek alapján megpróbálhatja kiépíteni, mi az, amit legalább meg kell említenem az oldalaimon. ”

Mueller követte azt, hogy alábecsülte, hogy egy webhely optimalizálva van -e vagy sem, mondván, hogy az a fontos, ha a webhely teljesít és szándékos. Nem számít, hogy megfelelően optimalizálva van -e vagy sem, hogy már jól működik -e. Néhányan azt állíthatják, hogy a webhely jobban teljesíthet, de ez kívül esik annak a kontextusnak, amit Mueller kommentált. Mueller kontextusa olyan üzleti tulajdonos volt, aki elégedett volt a webhely teljesítményével.

Mueller megfigyelte:

„Úgy értem, minden attól függ, hogy mennyire komolyan veszi a célját, ugye? Ha olyan vagy, mint egy kis helyi vállalkozás, azt mondod:” Nos, van egy weboldalam, és hallom, hogy SEO -t kellene készítenem, de nem igazán érdekel. ” Akkor ez olyan, mint bármit, amit akar, ha van elég vállalkozása, és boldog vagy.

Hallgassa meg a keresés 95. epizódját a rekordból a tíz perces jelnél:

https://www.youtube.com/watch?v=bkDymfypvl8

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.