2025. március 29 -én a New York Yankees egy játékban egy franchise -rekordot ért el a Milwaukee Brewers ellen.
Ennek a featnek a megvalósításához olyan denevér használtak, amely valószínűleg örökre (vagy sem) megváltoztatja a baseballot.
Lehetőséget adtak a Google számára az AI képességeinek túlterhelésére, abban a reményben, hogy senki sem ismeri a baseball, a torpedó denevéreket és a Google -keresést – egyszerre.
Én vagyok az a személy.
A Google háttér nem mondta el
Ugyanezen a napon az asztalnál ültem, amelyről ezt a cikket írom, online megrendeltem az élelmiszereimet, és néztem a Nestor Cortes pályáját korábbi csapata, a New York Yankees ellen.
Cortes, a személyes kedvencem (és a Yankees rajongói), ott vette fel, ahol 2024 -ben abbahagyta … Hazafelvételek feladása (Grand Slam -t adott a Dodgersnek a World Series -ben, amelyből még bántom) – Dinger (ez egy szó otthoni futáshoz) Dinger után.
Amikor a Yankees Crush Cortes-t néztem (a 7 éves korom kilencedik a felhőn volt), észrevettem, hogy az egyik játékos denevér furcsa formájú (ez a játékos Austin Wells volt, vegye figyelembe ezt később). Azt hittem, hogy a szemem volt, de a játékos utáni játékos, ugyanaz volt.
A denevér alakja más volt. Amit a Yankees tett, az volt, hogy a denevér fa nagy részét egyéni terheléssel tölti be, ahol a játékos (a fejlett elemzésenként) leggyakrabban kapcsolatba lép (úgy, hogy amikor kapcsolatba lépnek, nehezebb lenne). Nem minden játékos, de a felállás jó darabja, ezeket a denevéreket használta.
Marketingt végez, nem baseball. Miért érdekel?
Mert, amikor a Yankees egy franchise -rekordszámú otthoni futást ért el ebben a játékban, az egész baseball -világ bonkerekre ment.
Ez a denevér törvényes? Mi ez a dolog? Ki használja? Mióta?
Ha a baseball -világban vagy, akkor tudja, hogy ez egy teljesen hatalmas történet volt.
Ha nem ismeri a baseballt, a „torpedó denevér” kifejezés teljesen homályosnak és tompa hangon hangzik, és ezt a Google számított, amikor ezt a példát a Google I/O 2025 -en használták, hogy megmutassák, mennyire fejlett AI képességei.
Mit mondott pontosan a Google?
Rajan Patel, aki a Google keresési mérnöki alelnöke, a Google I/O színpadra lépett, és azt mondta, hogy hatalmas baseball rajongó.
Szóval mi van?
Rajan egy baseballhoz kapcsolódó lekérdezést használt annak bemutatására, hogy a Google AI módja hogyan elemezte az összetett adatokat.
Pontosabban, a következő lekérdezést (Prompt?) Futtatta: „Mutassa meg a batting átlagot és az OBP -t ebben a szezonban, és utoljára olyan figyelemre méltó játékosok számára, akik jelenleg torpedó denevérrel használnak.”
Nagyon bonyolultnak tűnik, pontosan így csomagolta ezt Rajan a közönségnek, mondván: „Gondolj bele, oly sok rész van ehhez a kérdéshez.”
Úgy tűnik, hogy egy igazán résfajta téma, amelyről nagyon konkrét ismeretekkel kell rendelkeznie.
Több réteg van rá. Van adatai és rövidítések, amelyek bele vannak csomagolva. Mindent megtesz, amire szükség van, hogy azt gondolja, hogy ez egy komolyan összetett kérdés, amelyre csak a fejlett AI válaszolt. Még két évig tartó adatokat is kér.
A valóság az, hogy ezeket az információkat három nagyon egyszerű keresésben találhatja meg, és soha nem is kell kattintania egy weboldalra.
Készítsük?
Miért nem fejlett a Google, amit a Google mondott?
Ez az egész „torpedó denevér” dolog rendkívül rést tűnik, ami ismét az optika és az észlelés szempontjából, pontosan ezt akarja a Google gondolkodni.
A valóságban, amint már említettem, ez egy forró történet volt a baseballban egy jó ideje.
Sőt, az a kérdés, hogy ki használja ezeket a denevéreket, nagy ügy volt. Az emberek kezdetben azt hitték, hogy ezek a játékosok csaltak.
Ez egy félig szcandális volt, ami azt jelenti, hogy rengeteg tartalom van a nagynevű webhelyekről, amelyek kifejezetten felsorolják, hogy a játékosok melyek a denevér típusát használják.
Itt van, ez a kiemelt részletben van:

A fent említett utolsó játékos, Dansby Swanson, a Google a beszédében szerepelt:

Hasonlítsa össze a Google által mutatott listát a Yahoo Sports egyikével.
A Google listáján szereplő hét közül négy ott van a kiemelt részletben (Austin Wells, Jazz Chisolm [Jr.]Anthony Volpe és Dansby Swanson).
A feljegyzés szerint a négy játék közül három a Yankees -nek, és Wells volt az első személy, akit látott, hogy 2025 -ben használja a denevér típusát (néhány játékos kísérletezte azt 2024 -ben).
Nem nehéz hozzáférés. Itt van – csakúgy, mint azok a játékosok, akik „figyelemre méltóak”.
Rajan azt állítja, hogy a Google -nak tudnia kell, hogy ki a figyelemre méltó játékosok, hogy válaszoljanak erre a „komplex” kérdésre. Ez azt jelenti, hogy ezt „összetettnek” ábrázolta.
Talán 2015 -ben, nem 2025 -ben.
Évek óta tárolják a tudásgrafikon.
Csak a Google [best mlb players]:

Boop. Jelenleg a bajnoki legjobb MLB -játékosok körhinta (nagyon jó lista is!)
Tehát az a bonyolult dolog, amelyet a Google AI módjának meg kellett tennie, az volt, hogy információkat húzott a Yahoo Sports oldalról (vagy bárhol), és kombinálja ezt az információkat, amelyeket évek óta használ a Tudásgrafikon?
Ha ez nehéz a Google számára és az AI komplexe számára, akkor problémáink vannak.
Lényegében három rész volt a Google „lekérdezéséről”:
- Annak megválaszolása, hogy ki a bajnokságban torpedó denevérrel használ.
- A figyelemre méltó jelenlegi játékosok azonosítása.
- A statisztikák (az idei és a tavalyi) statisztikáinak húzása az új denevér használatával.
Az adatrész bonyolultnak tűnik. Statisztika? Jelenlegi statisztika? Nagyon soknak tűnik.
Két dolgot kell tudni:
Az első dolog az, hogy a baseball híres statisztikájáról. A rajongók és a csapatok 100 éve nyomon követik a statisztikákat – az otthoni futások száma, az ütési átlagok, a megszerzett futási átlagok, a becsapódások, a sztrájkolási séták, a párosok és a hármasok száma (még a centrifugálási sebességbe és az indító szögekbe sem lépettünk be).
Ez helyes, a baseball -csapatok nyomon követik, hogy hányszor forogtak a labda között, amikor a kancsó dobta a labdát, és amikor a fogó elkapta a labdát.
Manapság a bajnokságot a fejlett elemzés uralja.
Találd ki, ki hajtja végre az egészet?
Fogadok, hogy kitalálta, Google.

A második dolog, amit tudnod kell, az, hogy a Google jó ideje gyűjtött statisztikákat a tudásgrafikonon szereplő konkrét játékosokról.
Felejtsd el, hogy az egyes játékosok statisztikái tucatnyi weboldalon találhatók; Maga a Google összegyűjti őket.
Itt van a bajnoki legjobb játékos keresése (nem, nem használ torpedó denevérét):

Észrevette a statisztikákat? Természetesen megtetted; Ez egy fül a tudás panelen.
Az információk hihetetlenül hatalmasnak vagy összetettnek tűnhetnek, de szó szerint a Google tárolja.
Azt mondom, hogy a Google létrehozott egy „összetett” forgatókönyvet, amely nem más, mint két olyan, amit a tudásgrafikon tárol, és egy olyan dolgot, amely az interneten elterjedt (azaz az ilyen típusú denevér használó játékosok listája).
Valóban ez olyan összetett a Google számára, vagy úgy tervezték, hogy összetett legyen az optika?
Mi a legjobb módja annak, hogy beszéljünk az AI termékekről?
Szeretem a grafikonokat. Az adatok és az információk átvétele, valamint egyéni grafikon létrehozása az AI -vel?
Szeretem ezt. Ez csodálatos. Ez olyan hasznos.
Google, nem kell túllépnie; Félelmetes anélkül, hogy ezt csinálnád.
A Google nem fog hallgatni rám (elolvassa ezt a cikket, de nem hallgatja meg a tanácsomat). Nem ezt írom a Google számára.
Ezt neked írom. Ha kicsi vagy közepes méretű marketing csapat vagy, és azt vizsgálja, hogy a Google és más nagy márkák hogyan forgalmazzák AI-termékeiket saját marketingjének jelzőjeként … ne.
Ne érezze, hogy kell. Döntse el a sajátját, hogy mi a legjobb módja annak, hogy beszéljen az AI termékekről.
A legjobb módja annak, hogy túlbecsüljük a bonyolultságot? Hogy megpróbáljunk „csomagolni” valamit, mint valójában?
Megkapom a kísértést, de az emberek nem hülye. Elkezdenek látni a füstöt és a tükröket.
Időbe telhet. Több időt vehet igénybe, mint gondolnád – de ez megtörténik.
Személyes történettel fejezem be.
A feleségem ápoló. Nemrégiben elküldték egy szemináriumra, ahol beszélték: „Mi történik az összes AI cuccról”.
A feleségem hazajött, és megdöbbent, hogy mi folyik odakint, és hogy az emberek hogyan használják az AI -t, valamint azt, hogy mennyire jó volt az AI (vagy nem).
A feleségem most ezerszer szkeptikusabb az AI iránt.
Mi történik, ha követi, amit ezek a márkák csinálnak, és az AI -t túllépik, amikor a célközönségnek végül van tapasztalata a feleségem?