A Google Search Team elmagyarázza a „It Függő” választ

Peter

A Google keresési kapcsolatok csapata elmagyarázta, hogy a SEO -tanácsok miért hangzik gyakran homályosnak, vagy olyan feltételekkel járnak, mint például: „Ez függ”.

A Record Podcast legutóbbi keresésében a csapat tagjai, Martin Flitt és Gary Illyes megosztották azokat a kihívásokat, amelyek megakadályozzák őket egyértelmű válaszok megadásában.

A vita része volt annak, amit a csapat „emberibb epizódnak” nevez.

A Googlers elismerte, hogy néha robotként találkoznak, és ezt az epizódot felhasználták, hogy egy emberi oldalt mutassák.

A kontextusprobléma

A Splitt a Google hídjaként működik a fejlesztők és a SEO szakemberek között. Példát adott arra, hogy a jó tanácsok hogyan torzulhatnak, amikor az emberek figyelmen kívül hagyják a tágabb kontextust.

A tech SEO csúcstalálkozón egy diavetített nyilatkozatot mutatott be a JavaScript teljesítményéről. A zavar elkerülése érdekében hozzáadott egy jegyzetet, amelyben kijelentette, hogy a diának nincs kontextusa, és teljes magyarázatot adott a beszélgetés során.

De még ezzel is azt mondta, hogy a nyilatkozatot még mindig kihúzták és önmagában megismételték.

„Volt egy megjegyzésem a csúszdáról, mondván, hogy itt hiányzik a kontextus, és aztán megadtam az összes kontextust … a problémát velem, mondván, hogy általában az, hogy az emberek csak ezt a mondatot veszik, és figyelmen kívül hagyom minden mást, amit korábban vagy utána mondtam.”

Tisztázta, hogy a JavaScript fontos szerepet játszik számos webes élményben, például az offline támogatás lehetővé tétele. De ez az árnyalat gyakran elveszik, amikor az egyes vonalakat elszigetelten idézik.

Miért nem osztja meg a Google diákat

Ez a kontextus elvesztése az egyik oka annak, hogy a Google csapata általában nem osztja meg a bemutató diákat.

Illyes megerősítette, hogy a diák önmagukban félrevezetőek lehetnek:

Kijelentette:

„A diáink kontextus nélkül, haszontalanok.”

A csapat látja, hogy mi történik, amikor egy adott helyzethez szükséges tanácsok mindenhol megszokják. Ez sértheti a különböző igényekkel rendelkező webhelyeket.

Például egy kis helyi vállalkozás számára működő tanácsok tévedhetnek egy olyan globális vállalat számára, amelyben több nyelvű webhelyek vannak.

A „függ” helyzet

Mindkét Google képviselője tudja, hogy a SEO közösség csalódott lesz a „Független” válaszok miatt.

Splitt még „kedvtelésből tartott peeve” -nek is nevezte. De elmagyarázták, hogy miért nem tudnak egyszerű igen-vagy nem válaszokat adni.

Splitt megjegyezte:

„Valaki, aki egy nagyon specifikus rést szolgál, amelynek egyetlen nyelven egy országban nagyon szabályozott tartalommal rendelkezik, nagyon eltérő követelményekkel járhat, mint egy multilanguage multinacionális márka, amely mindent elad.”

Megpróbálják teljesebb válaszokat adni azzal, hogy elmagyarázzák, milyen tényezők számítanak. De ez hosszabbá és összetettebbé teszi a tanácsot.

A Google -csapat attól is aggódik, hogy az emberek hogyan használják idézetüket. Splitt szerint az emberek gyakran választanak egy nyilatkozatot, miközben figyelmen kívül hagyják a többi fontos információt.

Splitt elmagyarázta:

„Ez gyakran bonyolultvá teszi a dolgokat, mert az emberek válogathatnak, és választhatnak egy dolgot, amit mondtál, ezt kiveszik a kontextusból, és példaként használják fel, hogy miért kell az embereknek a mi napirendüket követniük, nem pedig a miénknek.”

Noha tudják, hogy a nyilvános nyilatkozatokat szabadon lehet idézni, mindkét ismétlés rosszul érzi magát, amikor a szelektív idézés kikerül.

Mit jelent ez

A Google csapat küzdelmeiről szóló nyitottsága megerősíti sok SEO szakember tapasztalatát.

A Google útmutatása gyakran óvatosnak érzi magát, mert a felhasználási esetek széles skáláját kell figyelembe vennie.

Ahelyett, hogy egyszerű válaszokat keresne, összpontosítson azokra a tényezőkre, amelyek befolyásolják a Google ajánlásait.

A Google tanácsának mögött meghúzódó „miért” megértése sokkal hasznosabb, mint az egy-egy mindenki számára megfelelő megoldás üldözése.

Hallgassa meg a teljes podcast epizódot az alábbiakban:

https://www.youtube.com/watch?v=matshznqow


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.