A Google keresési összekötője válaszolt egy kérdésre a Google Search Central Live NYC -n, hogy a Google részesíti előnyben a márkákat. Sullivan ezt a lehetőséget választotta annak megerősítésére, hogy a Google azon dolgozik, hogy függetlenebb webhelyeket mutatjon be, és betekintést nyújtott arról, hogy a független webhelyek hogyan javíthatják a keresési teljesítményüket.
A Google azt akarja, hogy a jó független webhelyek rangsorolódjanak
Valaki a Search Central Live NYC rendezvényen felvetette a kérdést, hogy a Google arra összpontosít -e, hogy csak egy kisebb webhely -készletet mutatjon be az internetről, amely a nagy márkájú webhelyekre korlátozódik. Danny Sullivan, más néven a Google Search Liaison, azonnal válaszolt, nem. Azt válaszolta, hogy megérti, hogy van olyan érzés, hogy a nagy márkák mindig jól rangsorolják a Google -t, és hogy sokan azt mondják, hogy a Google csak a nagy márkákat akarja mutatni.
Google Search Central Live New York City
Sullivan elismerte, hogy ez a kis független helyszínek érvényes aggodalma, mivel sokan jó munkát végeznek, akik nem rangsorolnak olyan jól, mint amilyennek kellene lenniük, és elmagyarázta, hogy dolgoznak rajta.
Az alábbiakban bemutatunk egy parafázt a jegyzeteim alapján:
„És sok időt töltünk (és továbbra is sok időt fogunk tölteni), hogy megértsük, hogyan tudunk jobb munkát végezni a jobb megértéshez és talán a kisebb alkotók és a kis független webhelyek irányításához, hogy sikeresek lehessenek. Ez olyan volt, mint az elmúlt év óriási darabja. És én nem vagyok egyedül.
Csak a múlt héten Zürichben voltunk. Csak odakint voltunk, és egy csomó valódi lekérdezést vizsgáltunk a kis alkotóktól, független helyszínektől, és ültünk a rangsoroló csapattal, és átmentünk rajtuk, és mi történik itt, és… Megjegyeztük, hogy tudod, elvégeztünk néhány változtatást, amelyre gondolunk, és elvégeztünk néhány olyan változtatást, amelyek segítettek. Arra számítunk, hogy az év egész részén dolgozunk. ”
Miért vannak a változások növekményesek?
Danny kifejtette, hogy a független webhelyek és azok témája nagyon eltérő, ami bonyolítja egyetlen algoritmikus megoldás alkalmazását, hogy mindegyiket segítse. Ez megmagyarázza, hogy a Google miért állítja, hogy növekményes változtatásokat hajt végre.
Megjegyzéseim szerint azt mondta:
„Az egyik dolog, amit mondanám, hogy nem gondolom, hogy hirtelen látja, hogy egy nap nagy hatalmas cselekedeteket csinálunk, és itt van a független kis webhely -frissítés, a” Típusú dolog. Azt hiszem, ezek lesznek ezek a növekményes dolgok, amit csinálunk, részben azért, mert az ilyen típusú webhelyek nem monolitikusak. „
Az a dolog, amit tudnod kell a márkákról
Danny megvitatta, mennyire komolyan gondolják a független kiadók számára megoldásokat, és végül kézzelfoghatóbb dolgokról kezdtek beszélni, amelyeket a kiadók megtehetnek, hogy segítsenek maguknak, különös tekintettel arra, hogy emlékezetessé váljanak a webhely látogatói számára.
Ez olyasmi, amit több mint húsz éve csinálok. Soha nem dobtam ki egy olyan leányvállalat vagy AdSense webhelyet, amelyben nem volt gondosan megtervezett domain név, logó és kabalája a helyén. Ez a kabalája rendkívül fontos, mert segít emlékezetessé tenni a webhelyet a webhelyfelhasználók számára. Elfelejtik a domain nevét, de emlékezni fognak arra a kabalara és a webhelyre.
Danny elmondta, hogy a Google rendszerei nem vannak beállítva, hogy azonosítsák a nagy márkákat és rangsorolják őket. Elismerte, hogy a sok márkás kereséssel rendelkező webhelyek jól rangsorolhatnak, és ez az a pont, amikor rendben volt, tényleg hallom ezt? Ez az a fajta információ, amellyel eljutsz ezekre az eseményekre.
Ez egy átfogalmazás a jegyzeteimből, amit Danny mondott:
„És láttam, hogy az emberek kutatást végeznek, és azt mondom:„ Rájöttem, hogy ha sok márkás keresést végeznek… ”, ez bizonyos értelemben érvényes.
De nem olyan, mintha sok nagy márkás kereső vagy kis márkás kereső van, vagy bármi más, és úgy találja, hogy ez összefügg a forgalmával. Azt mondják, hogy az emberek márkaként elismerték téged, ami jó dolog. Szeretjük a márkákat. Néhány márka, amely nem tetszik, de legalább felismerjük őket, igaz?
Tehát ha megpróbálja megtalálni a tartalom tengerében, és megvan a 150 000. sült csirke receptje, akkor nagyon nehéz megérteni, melyik szükségszerűen jobb, mint bárki más odakint.
De ha márkaként ismerik el a területén, nagy, kicsi, bármi, csak márkát, akkor ez fontos.
Ez korrelál a siker sok jelével a kereséssel. Nem mintha márka lennél, hanem hogy az emberek felismernek téged. Lehet, hogy az emberek közvetlenül hozzád jönnek, emberek, sokféle módon utalhatnak rád … nem csak ez a névtelen típusú dolog.
Tehát egy dolog, amit bátorítana bárkinek, de különösen a kisebb és független emberek számára, akik olyan érzést éreznek, mintha a nagy márkák mindent megszereznek, gondoskodsz arról, hogy az emberek megértsék, ki vagy? ”
Különbséget különböztetni meg magad. Sokat.
Danny Sullivan megvitatta, hogy a felhasználók több mint 13 000 webhelyet nyújtottak be a Google algoritmusáról szóló visszajelzéssel, és azt állították, hogy biztos benne, hogy több webhelyet vizsgált, mint a közönség bármely SEO -ja. Elismerte, hogy sok beadványnak érvényes aggodalmak vannak, de azt is mondta, hogy észrevette, hogy néhány magas színvonalú webhelynek is hiányzott az extra bitje, ami másképp és jobbá tette őket.
Amit szavaim szerint, nem Danny -nek utalt, egyértelmű narratívum volt az oldalon, amely tudatja a webhely látogatóinak, hogy ki van a webhely mögött. Nem beszélt az oldalsávról a bio és egy fotó, amely az utazási és a recept oldalakon van. Valamiről beszélt, amely túlmutat az általános narratíván, amelyet sok blogger használ.
Ez egy átfogalmazás a jegyzeteimből arról, amit Danny mondott:
„Leszekhetek egy webhelyen, és fogalmam sincs, ki vezeti a webhelyet, miről szól a webhely. Ki mögötte van? Ez nem azt jelenti, hogy ha egy„ rólunk ”linket tesz fel a webhelyére, akkor most jobban rangsorol. De az emberek a keresésből jönnek a webhelyekre, és nem tudják, mibe kerülnek.”
Ezután ellentmondott a közösségi médiának, hogy megmutatja, hogyan kínál egy fórum vagy a közösségi média webhely gondosan kidolgozott élményt, ahol tudod, hol van minden, ahol az elvárások kezelésére kerülnek. Aztán azt mondta, hogy a keresés teljesen más. Miközben Danny nem kifejezetten ezt mondta, azt hiszem, hogy kommunikálni akarta, hogy az a webhelyek véletlenszerűsége, amelyet a Google az emberekre küld, hogy az emberek számára felmerüljenek azoknak a felhasználóknak, akik következésképpen nem biztosak abban, hogy bíznak -e egy webhelyen. Ez más élmény, mint a fórum vagy a közösségi média oldalának gondosan kidolgozott élménye, ezért fontos, hogy megértsük, ki van a hely mögött.
Ez egy átfogalmazás arról, amit Danny mondott:
„A keresés semmi ilyen. A keresés egy megragadó táska. Furcsa. Nem tudod, mit fogsz kapni. Olyan, mintha szerencsésnek érzem magam. Nem tudod, mire fogsz érni.”
És kérlek, könyörgök neked, főleg azoknak, akik azt mondták, hogy a Google azt akarja, hogy minden ugyanaz legyen. Nem ezt akarjuk. Nem akarjuk, hogy minden weboldal sütővágó webhely legyen.
Azt szeretnénk, ha olyan webhelyeket készít, amelyekről úgy gondolja, hogy értelme van az olvasók számára.
Bármikor, amikor valaha is kérdése van arról, hogy mit kell tennie, hogy sikeres legyen a Google -keresésben, és a válasz az, hogy megkérdezze, hogy ez jó -e az olvasóinak, ha ezt megteszi, akkor igazodsz a dolgokkal, amelyeket megpróbálunk megtenni, mert megpróbáljuk az embereket kielégítő tartalomra küldeni, hogy menjenek: „Ez nagyszerű volt! Ez csodálatos, imádtam!
Tehát amikor a webhelyén felszámolnak, valószínűleg először, és semmit sem ismernek téged, és ők ebből az őrült világból származnak, ahol még csak nem is tudják, hol van a szerző profilozása, megkönnyíti számukra. Könnyítse meg számukra, hogy bejöjjenek a webhelyre, és pontosan tudják, miről van szó.
Tudom, hogy az utazási bloggerek, mindannyian az oldalán vannak, amely azt mondja: „Szeretjük utazni a világon…” Olyan, mintha rendben van, ez rendben van, és legalábbis az emberek tudják, hogy elvárják ezt az utazási bloggerektől, és ott van.
De segítsen nekik megérteni, mi az egyedülálló vagy más benned, ez márkává tesz téged. És ez nagyon jó dolog.
Betekintés a Search Central Live NYC -ből
A Google aktívan támogatja a független webhelyeket
Danny Sullivan többször kijelentette, hogy a Google jelentős időt tölt az algoritmus javítására, hogy a függetlenebb kiadók a keresés láthatóságát elérjék. Ezek a fejlesztések azonban növekményesek, mivel a webhelyek sokfélesége és a témák miatt az egyik változás nem befolyásolja az összes helyet egyenlően.
A márkafelismerés elősegíti a keresési sikert
Ha márkaként elismerik a helyszíni látogatók számára, olyan minőség, amely a rendkívül sikeres webhelyek általában rendelkeznek. Nem az, hogy a márka ápolása rangsorolási tényező, hanem az, hogy a webhelyfelhasználók ápolása erősebb keresési jelekhez vezet.
A megkülönböztetés fontos
Néhány kiváló minőségű webhely nem képes kiemelkedni, mert azt csinálják, amit gondolnak, amit mindenki más csinál. A helyszíni látogatók több erőfeszítést értékelhetnek annak érdekében, hogy világosabbá tegyék, ki van a hely mögött. Példa arra, hogy az elkerülést megfontoljuk, olyan dolgok, mint például a rote generikus BIO -k, hogy valódi érzetet biztosítsanak arról, hogy miért fontos a webhely.
A tisztaság felépíti a bizalmat
Felismerje, hogy a webes véletlenszerűség eleme van, amely néhány webhely látogatóját óvatossá teszi a webhely első látogatásáról. Tervezés ezt a megértést szem előtt tartva.
Az olvasó tervezése, nem az algoritmus
Az egyik leggyakoribb hiba, amelyet a kiadók látnak, az, hogy felsorolhatják az összes dolgot, amit a SEO -nak tettek, de nagyon kevés, ha bármit is tettek a webhely látogatóinak. Danny Sullivan azt javasolja, hogy alapozzák a döntéseket arról, hogy a változás jó -e a webhely látogatói számára, mert ez összehangolja azokat a webhelyeket, amelyeket a Google rangsorolni akar.