A Google társalapítója, Sergey Brin szerint az AI átalakítja a keresést a linkek visszakereséséből a válaszok szintetizálásához, több ezer eredmény elemzésével és a nyomon követési kutatások elvégzésével. Elmagyarázza, hogy ez a váltás lehetővé teszi az AI számára, hogy olyan kutatási feladatok elvégzését végezzék, amelyek emberi napokat vagy heteket igénybe vehetnek, megváltoztatva az emberek kölcsönhatásának módját az online információkkal.
A gépi tanulási modellek konvergálnak
Azok számára, akiket érdekel a keresés, egy másik érdekes betekintés, amelyet megosztott, az volt, hogy az algoritmusok egyetlen modellré válnak. A múltban a Googlers a keresőmotort több motornak, több algoritmusnak, több ezer kis gépnek írta le a keresés különböző részein.
Brin megosztotta az, hogy a gépi tanulási algoritmusok olyan modellekbe konvergálnak, amelyek mindent megtehetnek, ahol a speciális modellekből származó tanulások integrálódnak az általánosabb modellbe.
Brin elmagyarázta:
„Tudod, a dolgok jobban konvergáltak. És ez egyfajta átfogóan a gépi tanuláson keresztül. Úgy értem, mindenféle modellt és bármiféle modellt készítettél, és a látási dolgok konvolúciós hálózatait. És tudod, hogy… RNN volt a szöveghez, a beszédhez és a dolgokhoz. És tudod, hogy mindez alapvetően a transzformátorokra változott.
És egyre inkább csak egy modellré válik. ”
A Google integrálja a speciális modell -tanulásokat az általános modellekbe
Válasza folytatódott, és elmagyarázta, hogy elmagyarázza, hogy ez a szokásos dolog, amit a Google tesz, és a speciális modellekből származó tanulásokat integrálja az általánosabb termékekbe.
Brin folytatta a válaszát:
„Most alkalmanként sok oomph -ot kapunk, speciális modelleket készítünk. És ez határozottan tudományos szempontból jó módja annak, hogy iterálódjunk, ha van egy adott célpontod, nem kell, hogy mindent megtegyen minden nyelven, mind a képeket, mind a videót és a hangot egyszerre kezelje. De általában képesek vagyunk. Miután ezt megtesszük, vegye figyelembe ezeket a tanulásokat, és alapvetően egy általános modellbe tegye.”
Jövő interfészek: multimodális interakció
A Google nemrégiben több szabadalmat nyújtott be egy új típusú vizuális és audio felület körül, ahol a Google AI -je megteheti azt, amit a felhasználó bemenetiként lát, és válaszokat ad róla. Brin elismerte, hogy az első kísérletük a Google Glasses -szal korai volt, hogy a támogatáshoz szükséges technológia nem érett. Azt mondja, hogy haladtak az ilyen kereséssel, de még mindig dolgoznak az akkumulátor élettartamán.
Brin megosztotta:
„Igen, ezt elrontottam. Őszinte leszek. Az időzítés teljesen tévedett.
Van egy csomó dolog, amit szeretném, ha másképp tennék, de őszintén szólva, olyan volt, mintha a technológia nem volt készen a Google Glass -ra.
De manapság ezek a dolgok ésszerűbbek. Úgy értem, úgy gondolom, hogy még mindig vannak az akkumulátor élettartama, hogy tudod, hogy mi és másoknak meg kell küzdeniük, de szerintem ez egy hűvös forma tényező. ”
Nehéz az AI jövőjének előrejelzése
Sergey Brin elutasította, hogy milyen lesz a jövő, mert a technológia olyan gyorsan mozog.
Elmagyarázta:
„Úgy értem, amikor 10 évet mondasz, tudod, hogy sok ember azt mondja: Hé, a szingularitás olyan, igaz, öt évre. Tehát a képességed, hogy ezt a jövőbe láthassa, úgy értem, nagyon nehéz”
Lásd még: A Google vezérigazgatója arról, hogy milyen lesz a keresés 10 év alatt
A javított válaszidő és a hangbemenet a változó szokások
Megállapodott az interjúkészítőkkel, hogy a hangbemenethez való javult válaszidő megváltoztatja a felhasználói szokásokat, így a valós idejű verbális interakció életképesebbé válik. De azt is mondta, hogy a hangmód nem mindig a legjobb módja az AI -hez való kapcsolódásnak, és arra a példát használt, hogy egy személy a számítógéppel beszél egy számítógéppel, mint a hangbemenet társadalmilag kínos alkalmazása. Ez azért érdekes, mert a Star Trek számítógépes hangos módszerére gondolunk, amely a számítógéppel való interakcióra, de mi lenne hangos és zavaró, ha egy irodában mindenki hallhatóan kapcsolatba lépne az AI -vel.
Megosztotta:
„Minden egyre jobb és gyorsabb, és így tudod, hogy a kisebb modellek képesek. Vannak jobb módszerek a gyorsabb következtetésre.
Megvan a nagy nyílt megosztott irodák. Tehát a munka során nem tudok túl sokat használni a hangmódot. Általában a meghajtón használom.
Nem érzem, hogy tudnám, úgy értem, hogy a fejhallgatómban kapnám a kimenetet, de ha beszélni akarok vele, akkor mindenki hallgat rám. Tehát azt hiszem, ez társadalmilag kínos lenne. … Csevegöm az AI -vel, de akkor olyan, mint audio és audio. Igen, de úgy érzem, hogy őszintén szólva, talán jó érv egy magánhivatal számára. ”
Az AI Deep Research szintetizálhatja az 1000 legnépszerűbb keresési eredményt
Brin elmagyarázta, hogy az AI képes-e mély kutatások elvégzésére, például hatalmas mennyiségű keresési eredmények elemzésére és a nyomon követési kutatások elvégzésére megváltoztatja, hogy mit jelent a kereséshez. Leírta a keresési változást, amely megváltoztatja a keresés alapvető természetét a visszakeresésből (íme néhány link, nézzük meg őket), hogy betekintést nyújtsunk az adatokból (itt van egy összefoglalás arról, hogy mit jelent ez, én végeztem a munkát az Ön számára).
Brin ellentétes volt azzal, amit manuálisan képes elvégezni a rendszeres kereséssel, és mit tehet az AI méretarányosan.
Azt mondta:
„Számomra az AI -vel kapcsolatos izgalmas dolog, különösen manapság, úgy értem, ez nem olyan, mint egészen agi, ahogy az emberek keresnek, vagy nem emberfeletti intelligencia, de ez elég rohadt okos, és határozottan meglephet.
Tehát azt gondolom, hogy a szuperhatalom akkor van, amikor ez képes olyan dolgokat megtenni, amelyeket nem tudok. Tehát alapértelmezés szerint tudod, amikor néhány AI rendszerünket használja, tudod, hogy ez bármilyen tíz legjobb keresési eredményt szopni, és hogy kihúzza azt, amire szüksége van tőlük, valami ilyesmi. De ezt magam is megtehetem, hogy őszinte legyek, tudod, talán még több időt vegyen.
De ha ez szopja a tetejét, akkor ezer eredményt ismer, majd mindegyiket követő kereséseket végez, és mélyen elolvassa őket, mint amilyen, tudod, egy hetes munkám nekem, mintha nem tudom megtenni. „
Lásd még: A Google ex-vezérigazgatója az AI-n: Mire kell figyelnie a SEO-kat
AI a reklámozással
Sergey Brin lelkesedést fejezett ki az AI szabad szintjén belüli reklámozás iránt, de válasza átugrott, és azt jelezte, hogy nem ezt tervezték. Ehelyett elősegítette az előző generációs modell ingyenes biztosításának koncepcióját, miközben a legújabb generációs modellt fenntartja a fizetett szintek számára.
Szergey elmagyarázta:
„Nos, oké, ma ingyenes az oldalán található hirdetések nélkül. Csak kapsz egy bizonyos számú csúcsmodellt. Azt hiszem, valószínűleg mindig olyan top modellek lesznek, amelyeket végtelenül nem tudunk mindenki számára nyújtani. De tudod, várj három hónapot, majd a következő generációt.
Tudod, nagyon jó AI -hirdetés vagyok. Nem hiszem, hogy tetszeni fogunk feltétlenül … a legújabb és legnagyobb modelljeink, amelyek te vagytok, tudják, hogy sok számítást vegyen, nem hiszem, hogy mindenki számára szabadon szabad leszünk, de a következő generációhoz megyünk, tudod, olyan, mint egy generáció előrehaladtával, akkor az új ingyenes szint általában olyan jó, mint az előző profi, és néha jobb. „
Nézze meg az interjút itt:
Szergej Brin, a Google társalapítója | All-in Live Miami-tól