A Google keresése a rekord podcast -ot megvitatta, mikor kell egy vállalkozásnak felvennie egy SEO tanácsadót, és hogyan kell kinéznie a siker mutatóinak. Beszéltek egy piros zászlóról is, amelyet figyelni kell a keresőmarketing mérlegelésekor.
Béreljen fel SEO -t, amikor időigényessé válik
Martin Splitt elindította a beszélgetést azzal, hogy megkérdezte, hogy egy vállalkozás mikor kell felvennie egy SEO -t:
„… Tudom, hogy az emberek ügynökségeket és SEO szakértőket bérelnek. Mikor gondolja, hogy egy szakértőnek vagy ügynökségnek be kell lépnie? Mi azok a darabok és darabok, amelyeket nem olyan könnyű megtenni, miközben vállalkozásomat végezem, hogy szakértővel kell rendelkeznem?”
John azt válaszolta, hogy nincs egyetlen olyan kritérium vagy vonal, amelyen átlépni kell, és amelyben a vállalkozásnak tanácsadót kell felvennie. Ugyanakkor rámutatott, hogy eljön egy bizonyos pont, ahol a SEO -t időigényes, és elvonja a vállalkozót az üzleti tevékenységük működtetéséhez közvetlenül kapcsolódó feladatoktól. Ez egy olyan pont, amikor a SEO tanácsadó felvétele értelme van.
Azt mondta:
„Igen, nem tudom, van-e ott egy egységes válasz, mert egy kicsit olyan, mint azt kérdezni, mikor kell segítséget kapnom a marketinghez, különösen egy kisvállalkozás számára.
Mindent megteszel magad. Egy bizonyos ponton olyan vagy, mint: „Ó, nagyon utálom a könyvelést. Felveszek egy könyvelőt. Ezen a ponton, ahol olyan vagy, mint: „Nos, nem értékelem, hogy ezt a munkát elvégezzem, vagy nincs időm rá, de tudom, hogy meg kell tenni.” Valószínűleg ez az a pont, ahol azt mondod: „Nos, oké, ehhez felveszek valakit.” „
A SEO -nak mérhető eredményekkel kell rendelkeznie?
A következő tényező, amelyet megvitattak, az eredmények mérhetősége. Több mint huszonöt éve a SEO-ban végzett munka során az egyik módja annak, hogy az alacsony minőségű SEO-k következetesen megmérték eredményeiket, az a kérdés, amelyet egy ügyféloldal rangsorol. Az alacsony minőségű SEO-k havi visszatartót számítanak fel, és jelentést készítenek az összes kérdésről, amelyet a webhely az előző hónapokban rangsorolt, beleértve a szemetes ostobaság kérdéseit.
A siker felmérésére gyakori metrikus SEO -k a pozíciók és a forgalom rangsorolása. Ezek a mutatók egy kicsit jobbak, és a legtöbb SEO egyetért azzal, hogy szilárd mutatóknak van értelme.
De ezek a mutatók nem rögzítik a SEO valódi sikerét, mert ezek a rangsorolási pozíciók alacsony minőségű keresési lekérdezésekhez képestek, amelyek nem eredményeznek olyan forgalmat, amely átalakul, értékesítésre, leányvállalatra vagy hirdetési kattintásokra.
Vitathatatlanul, hogy a SEO -ra gyakorolt hatásainak felmérésére a legfontosabb mutató a legfontosabb metrika, hogy mennyire több bevételt generálnak. A kulcsszó rangsorolása és a forgalom fontos mérőszámok, de a legfontosabb mutató végső soron az üzleti cél.
Úgy tűnik, hogy a Google John Mueller egyetért, mivel a bevételt és az üzleti eredményt kulcsfontosságú intézkedésekként idézi, hogy a SEO működik -e.
Elmagyarázta:
„Azt hiszem, mert a SEO -ban ez valamiféle értelme van, amikor rájössz, hogy konkrét érték van a SEO -nál való munkavégzés során, ahol van valamilyen üzleti eredmény, amely belőle jön ki, ahol valójában mérhető módon mondhatod:„ Amikor elkezdtem a SEO -t a weboldalamhoz, sokkal több pénzt kerestem ”, vagy bármi is az, hogy törődik, és” Örülök, hogy egy részét befektetem, hogy valaki Seo -t felvegye. „
Ez az egyik módja annak, hogy megnézzem, ahol ha úgy tudsz mérni a SEO -munka hatásait, akkor könnyebb azt mondani: „Nos, annyit fogok fektetni, hogy valaki más ezt megteszi értem.”
Van egy kis probléma a SEO hatásainak mérésével. A szerves SEO -ból származó értékesítésre vagy vezetésre gyakorolt hatásokat nem mindig lehet közvetlenül hozzárendelni. Azok az emberek, akik megszállottja az adatközpontú döntéseknek, csalódni fognak, mert nem mindig lehet közvetlenül az organikus keresés vezetését tulajdonítani. Egyrészt a Google elrejti az áttételi adatokat a keresési eredményekből. A PPC -vel ellentétben, ahol nyomon követheti az ólmot egy hirdetési kattintásból az eladásig, ezt nem teheti meg az organikus kereséssel.
Tehát ha megnövekedett értékesítést vagy vezetést használ metriként, akkor képesnek kell lennie arra, hogy legalább elkülönítse a tulajdonítható fizetett keresést a bevételektől, majd tedd fel a többit. Nem minden lehet adatközpontú.
Béreljen fel valakit tapasztalattal
Egy másik dolog, amit Mueller és Splitt javasolt, az volt, hogy felvegye valakit, aki tényleges tapasztalattal rendelkezik a SEO -val. Számos minősítő tényező hozzáadható, ideértve a saját webhelyek bevételszerzésének tapasztalatait, a HTML -kód értelmezésének képességét (ami hasznos a rangsorolási problémák technikai okainak azonosításához), jóváhagyások és beszámolók. Véleményem szerint egy piros zászló, ha valaki hideg hívásból vesz fel valakit.
John Mueller megfigyelte:
„Valaki más, ideális esetben, ha valaki több tapasztalattal rendelkezik a SEO -val. Mert kisvállalkozás tulajdonosaként 500 kalapot kell viselni, és valószínűleg egy kicsit kitalálhatja ezeket a dolgokat, de az összes részlet megértése, ez néha kihívást jelent.”
Martin egyetértett:
„Oké
Piros zászló néhány SEO -ról
Eddig mind Mueller, mind Splitt elkerülte a vörös zászlók figyelmeztetését, hogy figyeljenek egy SEO felvételekor. Itt belemerültek a témába, hogy mit kell elkerülni, óvatosan tanácsot adva a kereső marketingszakembereknek, akik garantálják az eredményeket.
Az ilyen típusú keresési marketingszakemberek elkerülésének oka az, hogy a keresési rangsor számos olyan tényezőtől függ, amelyek nem a SEO ellenőrzése alatt állnak. A leginkább a SEO megteheti a webhelyet a bevált gyakorlatokhoz és a webhely előmozdításához. Ezután vannak olyan külső tényezők, mint például a versenytársak, amelyeket nem lehet befolyásolni. A legfontosabb, hogy a Google egy fekete dobozos rendszer: láthatja, hogy mi megy be, megfigyelheti, mi jön ki (a keresési eredmények), de mi történik a köztük. Az összes keresési rangsorolási tényező, mint például a megbízhatóság külső jelei, nem egyértelműen befolyásolják a keresési eredményeket.
Így mondta Mueller:
„Az egyik dolog, amire vigyáznék, az, hogy ha egy SEO ígéretet tesz a rangsorolással vagy a keresésből származó forgalommal kapcsolatban, ez általában egy piros zászló, mert a SEO környékén sok dolog nem ígérhet. És ha valaki azt mondja:„ Szakértő vagyok. Megígérem, hogy először rangsorolod ezt az öt szót. ” Nem tudják ezt megtenni.