A Google válaszol a strukturált adatokkal kapcsolatos kérdésre és a felhasználók bejelentkezésére

Peter

Valaki azt kérdezte, hogy a naplózott felhasználók különböző tartalmainak megjelenítése, mint a bejelentkezett felhasználók és a Google strukturált adatok révén, rendben van-e. John válasza egyértelmű volt.

Ezt a kérdést tették fel:

„Vajon ez a termékek jelölése a termékek számára nem hiteles nézetben, ahol az ár nem áll rendelkezésre a felhasználók számára, és be kell jelentkezniük (hitelesíteni), hogy megtekintsék az árazási információkat a végén? Tudassa velem a gondolatait.”

John Mueller válaszolt:

„Ha megértem a használati esetet, akkor nem. Ha az ár csak a felhasználók számára elérhető a hitelesítés után, akkor a keresőmotorok árának megjelenítése (kijelentkezve) nem lenne megfelelő.

Mi a probléma ezzel a strukturált adatokkal?

Az ár látható a bejelentkezett felhasználók számára, tehát technikailag a tartalom (ebben az esetben a termék ára) látható azoknak a felhasználóknak, akik bejelentkeztek. Ez egy jó kérdés, mert jó esetet lehet feltenni, hogy a Google-nak bemutatott tartalom elérhető, olyan, mint egy fizetőfal mögött, ebben az esetben a bejelentkezett felhasználók számára.

De ez nem elég jó a Google számára, és ez nem igazán hasonlít a Paywalls -szal, mert ez két különböző dolog. A Google megítéli, hogy mit jelent az „oldalon”, annak alapján, hogy a naplózott felhasználók mit látnak az oldalon.

A Google iránymutatása az oldalon lévő strukturált adatokról egyértelmű:

„Ne jelölje meg az oldal olvasói számára nem látható tartalmat.

… A strukturált adatainak az oldal tartalmának valódi ábrázolásának kell lennie. ”

Ezt a kérdést meglehetősen gyakran felteszik a közösségi médiában és a fórumokon, így jó átmenni azok számára, akik esetleg még nem tudják.

További információ

Megerősített CWV jelentési hiba a Google Search Console -ban

A Google új Graph Foundation modellje akár 40x -rel javítja a pontosságot

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.