Valaki azt kérdezte, hogy a naplózott felhasználók különböző tartalmainak megjelenítése, mint a bejelentkezett felhasználók és a Google strukturált adatok révén, rendben van-e. John válasza egyértelmű volt.
Ezt a kérdést tették fel:
„Vajon ez a termékek jelölése a termékek számára nem hiteles nézetben, ahol az ár nem áll rendelkezésre a felhasználók számára, és be kell jelentkezniük (hitelesíteni), hogy megtekintsék az árazási információkat a végén? Tudassa velem a gondolatait.”
John Mueller válaszolt:
„Ha megértem a használati esetet, akkor nem. Ha az ár csak a felhasználók számára elérhető a hitelesítés után, akkor a keresőmotorok árának megjelenítése (kijelentkezve) nem lenne megfelelő.
Mi a probléma ezzel a strukturált adatokkal?
Az ár látható a bejelentkezett felhasználók számára, tehát technikailag a tartalom (ebben az esetben a termék ára) látható azoknak a felhasználóknak, akik bejelentkeztek. Ez egy jó kérdés, mert jó esetet lehet feltenni, hogy a Google-nak bemutatott tartalom elérhető, olyan, mint egy fizetőfal mögött, ebben az esetben a bejelentkezett felhasználók számára.
De ez nem elég jó a Google számára, és ez nem igazán hasonlít a Paywalls -szal, mert ez két különböző dolog. A Google megítéli, hogy mit jelent az „oldalon”, annak alapján, hogy a naplózott felhasználók mit látnak az oldalon.
A Google iránymutatása az oldalon lévő strukturált adatokról egyértelmű:
„Ne jelölje meg az oldal olvasói számára nem látható tartalmat.
… A strukturált adatainak az oldal tartalmának valódi ábrázolásának kell lennie. ”
Ezt a kérdést meglehetősen gyakran felteszik a közösségi médiában és a fórumokon, így jó átmenni azok számára, akik esetleg még nem tudják.
További információ
Megerősített CWV jelentési hiba a Google Search Console -ban
A Google új Graph Foundation modellje akár 40x -rel javítja a pontosságot