A Google vezérigazgatója, Sundar Pichai megvitatja az emberi létrehozott web sorsát

Peter

A Google vezérigazgatója, Sundar Pichai válaszolt a kutatásban bekövetkező legutóbbi változások hatásaival kapcsolatos aggodalmakra, és többször felkérték, hogy tisztázza álláspontját az internetes ökoszisztémában, és hogy illeszkedik -e ahhoz, amit a keresés következő fejezetének hív. Pichai válaszait a Lex Fridman Podcast -on nemrégiben készített interjúk összefüggésében adták meg.

A Google vezérigazgatójának elkötelezettsége a web -ökoszisztéma iránt kihívást jelentett

A Lex Fridman kihívta Pichai-t azzal, hogy a Google továbbra is küldi-e a felhasználókat az emberi létrehozott webre. Pichai azt válaszolta, hogy a web -ökoszisztéma támogatása mélyen érzi magát.

Fridman mondta:

„És az a gondolat, hogy az AI mód továbbra is az interneten, az emberi létrehozott webre viszi Önt?”

Pichai válaszolt:

„Igen, ez számunkra alapvető alapelv lesz.”

Fridman követte, amikor megjegyezte, hogy további kérdéseket tett fel a Google AI áttekintése és AI módból, és felfedezte, de még mindig az „emberi létrehozott webre” akar végezni.

Pichai válaszolt:

„Segít abban, hogy magasabb színvonalú beterjesztéseket nyújtsanak be, ugye? Tudod, hol vannak az emberek, hogy sokkal nagyobb valószínűséggel találják meg, amit keresnek. Felfedezik. Kíváncsi. Kíváncsi.

Az interjúkészítő hozzáadta:

„Ez idegessé teszi azokat az embereket, akik idegesítik az internetet. Az újságírók azt kapják, hogy már idegesek voltak.”

Sundar Pichai válaszolt:

„Nézd, azt hiszem, hogy a hírek és az újságírás fontos szerepet fog játszani, tudod, a jövőben nagyon elkötelezettek vagyunk vele, ugye? És úgy gondolom, hogy megbizonyosodjunk arról, hogy az ökoszisztéma… Valójában azt gondolom, hogy képesek leszünk megkülönböztetni magunkat, mint egy vállalat, mint az ottani elkötelezettségünk miatt. Tehát azt gondolom, hogy határozottan sokat értékelek, és mivel azt tervezzük, hogy folytatjuk a megközelítéseket.”

AI a keresés következő fejezete?

Pichai megemlítette, hogy az AI -keresés felhasználói mutatója „biztató”, és azt a „” -nak nevezik.A keresés következő fejezete”Hangsúlyozva, hogy az AI -keresés elkerülhetetlen, és nem megy el.

A keresési technológiák következetesen folyamatosan változtak. A legerősebb hatások a 2004 -es floridai frissítésben, a 2012 -es Penguin Links frissítésben, a 2018 -as Medic Update -ban és a hasznos tartalomfrissítések legutóbbi sorozatában láthatók voltak, amelyek mindegyike hatalmas változásokat hozott a keresési rangsorban. E változások egyike sem olyan ambiciózus és következményes, mint amilyen az emberi létrehozott web a Google AI áttekintése és AI módja.

Ha valaki több mint 25 éve részese a keresési marketingnek, úgy gondolom, hogy Pichai alábecsüli a helyzetet, ha a következőnek hívja. fejezet Keresésben. Lehet, hogy a Google AI keresése egy teljesen új könyv.

A keresés több kontextusra fejlődik

Lex Fridman megjegyezte, hogy a Google legendás volt az egyszerű elrendezés és a tíz kék link miatt, mondván, hogy a Google kezd „zavarni ezzel”, és minden bizonnyal csatáknak kellett lennie a Google -ban.

Pichai finoman korrigálta Fridman javaslatát, miszerint a Google elmozdult a tíz kék linktől, amely közel 15 éve nem volt dolog azáltal, hogy kijelentette, hogy a mobilra való áttérés az oka annak, hogy a Google elmozdult a tíz kék linktől, a technológiai fejlődés ütemével és a felhasználói válaszok elvárásaival együtt, nem pedig a linkek.

Pichai hangsúlyozta, hogy a Google továbbra is az „Internet kezdőlapja”, ahogyan Fridman fogalmazta meg, mivel elkötelezettek azért, hogy megkönnyítsék a felhasználók számára az internet felfedezését, csak több kontextus mellett.

Pichai válaszolt:

„Nézd … bizonyos értelemben, amikor a mobil jött … Az emberek több kérdésre válaszoltak, tehát … folyamatosan fejlődik. De igazad van, ez a pillanat,… Ez az evolúció, mert a mögöttes technológia sokkal képesebbé válik. Lehet, hogy az AI sok összefüggést adhat.

De az egyik fontos tervezési célunk azonban az, amikor eljut a Google Search -hez. Nagyon sok kontextust fogsz kapni. De el fogsz menni, és sok mindent megtalálsz az interneten. Tehát ez igaz lesz AI módban. Az AI áttekintésekben és így tovább.

De azt gondolom, hogy a korábbi beszélgetésünkre még mindig hozzáférést adunk a linkekhez, de gondoljuk az AI -t, mint egy olyan rétegre, amely összefoglalót ad. Lehet, hogy AI módban párbeszédet folytathat vele oda -vissza utazásán.

De mindezen keresztül úgy tanulod, mi van a világon. Tehát ezek az alapelvek nem változnak, de azt hiszem, az AI mód lehetővé teszi számunkra, hogy nyomást gyakoroljunk … ott vannak a legjobb modelljeink, a keresést mély eszközként használó modellek.

Tényleg, minden kérdezésért, amelyet több kutatás elvégzésével, az ismeretek összeszerelésével oly módon, így eljuthat, és elfogyaszthatja azt, amit akar, és így gondolkodunk rajta. „

Reklám AI módban

Valami, ami nem azonnal nyilvánvaló, az, hogy a Google a hirdetést olyan tartalom formájaként kezeli, amely releváns a felhasználók számára. A reklámot nem tekintik behatolásnak, hanem az érdekeik összefüggésében a felhasználók számára relevánsnak.

Fridman ezt követően megkérdezte tőle az AI módban történő reklámozásról. Pichai azt válaszolta, hogy jelenleg a „bioélmény” helyes megszerzésére összpontosítanak, de ő is a kontextus fogalmához fordult.

Pichai válasza:

– Két dolog.

Az AI mód korai része nyilvánvalóan inkább az ökológiai élményre összpontosít, hogy megbizonyosodjon arról, hogy helyesen vagyunk -e. Úgy gondolom, hogy a hirdetések alapvető értéke az, hogy lehetővé teszi a szolgáltatások milliárd ember számára történő hozzáférését.

Másodszor, az az oka, hogy mindig komolyan vettük a hirdetéseket, az az, hogy a hirdetéseket kereskedelmi információknak tekintjük, de ez még mindig információ. És így ugyanazokat a minőségi mutatókat hozjuk hozzá.

Úgy gondolom, hogy az AI módban, a korábbi beszélgetésünkhöz, azt hiszem, hogy maga az AI segít nekünk az idő múlásával, kitalálni a legjobb módszert.

Mivel minden körül összefüggéseket adunk, azt hiszem, ez több lehetőséget kínál nekünk, hogy megmagyarázzuk, oké, itt van néhány kereskedelmi információ. Mint ma, mint Podcaster, bizonyos helyeken csinálod, és valószínűleg kitalálod, mi a legjobb a podcastjában.

Ennek vannak szempontjai, de szerintem az emberek alapvető igénye értékeli a kereskedelmi információkat. A vállalkozások megpróbálnak csatlakozni a felhasználókhoz. Mindez nem változik egy AI pillanatban. De nézd, átgondoljuk. ”

Az AI mód mindent cserél?

Lex Fridman megkérdezte, hogy Pichai lát -e egy olyan időt, amikor az AI mód lesz az interfész, amelyen keresztül az internet szűrt, és megkérdezi, hogy van -e olyan jövő, ahol ez teljesen felváltja az AI áttekintések és a tíz kék link jelenlegi kombinációját.

Pichai válaszolt:

„Jelenlegi tervünk az AI mód, mint különálló lap, azok számára, akik valóban meg akarják tapasztalni ezt, de ez még nem olyan szinten van, ahol a fő keresési oldalaink működnek, de a funkciók működnek, folyamatosan migráljuk azt a főoldalra. És így folytathatjuk a folytonosságot.

Elvitel

A Lex Fridman által feltett kérdések visszatükrözik a félelmeket és a negatív érzelmeket, amelyeket sok kiadó érez a Google fejlődéséről, hogy válaszokat adjon a lekérdezésekre, nem pedig a nyitott webre mutató linkek helyett.

A Sundar Pichai többször kijelentette, hogy a Google szándékozik tovább küldeni a felhasználókat az ember által létrehozott webre, elmagyarázva, hogy az AI több kontextust biztosít, amely arra ösztönzi a felhasználókat, hogy mélyebben felfedezzék a témákat az interneten.

Ezeket az állításokat azonban aláássák a Google késedelme, amely lehetővé teszi a webes kiadók számára, hogy pontosan nyomon kövessék az AI áttekintés és AI mód áttételeit. Ez azt a benyomást kelti, hogy a kiadók utógondolat, és a webes kiadó szkepticizmusát táplálja a Google elkötelezettségéről az emberi létrehozott web iránt. Noha frissítő, ha azt halljuk, hogy a Google vezérigazgatója határozottan kijelenti a web -ökoszisztéma iránti aggodalmát, úgy gondolom, hogy a Google -tól pozitívabb intézkedéseket fog tenni a webes kiadók negatív kilátásainak leküzdése az AI -keresés jelenlegi állapotáról.

Nézze meg az interjút itt:

https://www.youtube.com/watch?v=9v6twc4cdfq

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.