A Google vezérigazgatója szerint az AI áttekintése a weboldal áttételei növekszenek

Peter

A Google Sundar Pichai egy interjúban elmondta, hogy az AI áttekintése nagyobb forgalmat küld a szélesebb webhelyekhez, ragaszkodva ahhoz, hogy a Google törődik a web -ökoszisztémával, és azt várja el, hogy az AI mód továbbra is több forgalmat küld a webhelyekre, azt az állítást, hogy az interjúkészítő kihívást jelent.

Az AI ügynökök eltávolítják az ügyfélkapcsolat lehetőségeit

Forradalmi változás történik abban, hogy az e -kereskedelem hamarosan megjelenik, ahol az AI ügynökök kutatják és a fogyasztók nevében vásárlási döntéseket hoznak. Az interjúkészítő felállította, hogy egyes kereskedői aggodalmát fejezték ki amiatt, hogy ez rontja a képességüket, hogy eladják vagy ügyfélkapcsolatot alakítsák ki.

Az ügyfélkapcsolat olyan dolgok lehet, mint például egy e -mail feliratkozása vagy az értékesítésről szóló szöveges üzenetek fogadása, kupon felajánlása a jövőbeni vásárláshoz, vagy arra, hogy visszatérjenek, és hagyják el a termék -értékeléseket, az összes olyan módot, amellyel az emberi fogyasztók egy olyan márkával lépnek kapcsolatba, amelyet az AI ügynök nem.

Sundar Pichai azt válaszolta, hogy az AI ügynökök jó felhasználói élményt nyújtanak, és összehasonlították a közepén lévő AI ügynököt egy ügyfél és a kereskedő között egy hitelkártya -társasággal, amely a kereskedő és az ügyfél között helyezkedik el, ez az az ár, amelyet a kereskedő hajlandó fizetni az üzleti növekedés érdekében.

Pichai elmagyarázta:

„Szó szerint látom, hogy 20 különféle módon képes elképzelni, hogy ez működhet. A fogyasztók előfizetést fizethetnek az ügynökök számára, és ügynökeik meg tudják osztani a megosztást. Tehát tudod, hogy ez a CIO -felhasználási eset, amiről beszélsz. Ez lehetséges. Nem tudjuk kizárni. Nem gondolom, hogy alábecsüljük, az emberek valójában több értéket láthatnak benne.

Úgy gondolom, hogy ez, tudod, nehéz megjósolni, de úgy gondolom, hogy olyan idővel, mint tudnád, ha eltávolítja a súrlódást és javítja a felhasználói élményt, nehéz fogadni a hosszú távú személyekkel szemben, igaz? És így gondolom, hogy általában, ha csökkenti a súrlódást érte, akkor tudod, és az emberek élvezik annak használatát, valaki részt akar venni abban, és növeli üzleti tevékenységét.

És mint a márkák akarnak -e a kiskereskedőkben lenni? Miért nem adnak el ma közvetlenül? Miért nem adnak el ma közvetlenül? Miért nem csinálják ezt? Mivel a kiskereskedők értéket adnak a közepén.

Miért vesznek a kereskedők hitelkártyákat? Sok olyan rész létezik, mint például az egyensúly, mert a kereskedők hitelkártyákat vesznek, mert több üzletet látnak a hitelkártyák szedésének részeként, mint nem. És ami igazolja a hitelkártyák szedésének megnövekedett költségeit, és lehet, hogy nem a tökéletes analógia. De azt hiszem, vannak ilyen típusú hatások. ”

Pichai azt állítja, hogy a web ökoszisztéma növekszik

Az interjúkészítő elkezdett beszélni az internetes ökoszisztémáról, felhívva az AI -keresés és az AI keresési ügynökök „downstream” hatását az információs szolgáltatókra és az interneten található egyéb webhelyekre.

Pichai a válaszát azzal kezdte, hogy valami olyasmit tett, amit egy másik interjúban tett ugyanazon a kérdésről, ahol a videótartalomról beszélve elvetette a webtartalommal kapcsolatos kérdést.

Azt is állította, hogy a Google nem ölje meg a web -ökoszisztémát, és megemlítette, hogy a Google indexében szereplő weboldalak száma 45% -kal nőtt az elmúlt két évben, azt állítva, hogy nem AI generált tartalom.

Azt mondta:

„Úgy gondolom, hogy az emberek sokkal több információt fogyasztanak, és az internet egy konkrét formátum. Tehát beszélnünk kell az internetről, de vissza kell húznunk,… Vannak olyan új platformok, mint a YouTube és mások is. Tehát azt gondolom, hogy az emberek csak sokkal több információt fogyasztanak, igaz? Tehát úgy érzi, mint egy bővítmény. Úgy gondolom, hogy az embereknek többletek vannak. Ez mindez kombinációja.

Az interneten, a Look Things érdekes volt, és tudod, hogy egy ideje folytattuk ezeket a beszélgetéseket, tudod, nyilvánvalóan 2015 -ben volt ez a híres, a web halott. Tudod, mindig van valahol körül, tudod, amit időnként nézek rá. Jóslások, ez egy ideje létezik.

Azt hiszem, a Web elég mélyen fejlődik. Amikor feltérképezünk, amikor megvizsgáljuk a rendelkezésre álló oldalak számát, ez a szám 45% -kal növekedett az elmúlt két évben. Tehát ez egy megdöbbentő dolog, amire gondolni kell. ”

Az interjúkészítő megtámadta Pichai állítását azzal, hogy megkérdezte -e, hogy a Google felismeri -e, hogy a weboldalak növekedése azért van -e, mert AI -t generáltak.

Pichai -t meglepte ez a kérdés, és megpróbálta megtalálni a választ, majd végül azt válaszolta, hogy a Google számos technikával rendelkezik a weboldalak minőségének megértésére, beleértve azt is, hogy a gép generált -e.

Megduplázta azt a kijelentését, hogy a web ökoszisztéma növekszik, majd elkezdett sodródni a témán kívül, majd visszatért a témához.

Folytatta:

„Ez nem magyarázza meg azt a tendenciát, amelyet látunk. Tehát általában több weboldal van. Alapvető szinten, tehát azt gondolom, hogy ez egy érdekes jelenség. Azt hiszem, hogy mindenki alkotó, mint a Verge-nél, azt hiszem, ha ma dolgozik, akkor ezt egy platformon átnyúló módon kell megtennie. Tehát úgy gondolom, hogy a dolgok dinamikusabb keresztmetszetűbbé válnak.

Úgy gondolom, hogy egy másik dolog, amit az emberek alábecsülnek az AI-vel, az AI-vel nulla súrlódás az egyik formátumról a másikra való áttéréshez, mert modelleink multimodális.

Tehát azt gondolom, hogy ez a gondolat, a statikus pillanat, formátum szerint tartalmat készít, míg azt gondolom, hogy a gépek segíthetnek annak lefordításában, szinte a különböző nyelvekhez hasonlóan, és zökkenőmentesen mehetnek között. Azt hiszem, ez az egyik hihetetlen lehetőség a feloldáshoz.

Úgy gondolom, hogy az emberek sok tartalmat termelnek, és látom, hogy a fogyasztók sok tartalmat fogyasztanak. Termékeinkben látjuk. Mások is látják. Tehát valószínűleg így válaszolnék a legmagasabb szinten. ”

Összefüggő: A Google AI áttekintéseinek mögött álló adatok: Mit nem fog megmondani a Sundar Pichai

Keresse meg a forgalmi és áttételi mintákat

Az interjúkészítő megkérdezte Pichai -t, hogy mi a válasz az emberekre, akik azt mondják, hogy az AI áttekintése összetöri üzleti tevékenységét.

Pichai válaszolt:

„Az AI módnak forrásai lesznek, és tudod, nagyon elkötelezettek vagyunk, mint egy termékirányú irány, annak része, hogy az emberek miért érkeznek a Google -ba, hogy megtapasztalják az internetes szélességet, és a kívánt irányba menjenek, igaz?

Tehát úgy gondolom, hogy több kontextust adunk. Igen, vannak bizonyos kérdések, amelyek válaszokat kaphatnak, de összességében ezt a mintát látjuk ma. És ha az elmúlt évben valami, akkor számunkra egyértelmű, hogy a szélessége, ahol az embereket küldjük, növekszik. És tehát azt várom, hogy ez igaz legyen az AI módban is. ”

Az interjúkészítő azonnal válaszolt azzal, hogy megjegyezte, hogy ha minden Pichai azt mondta, az emberek kevésbé haragudnak rá.

Pichai elutasította a kérdést, mondván:

„Mindig lesz olyan területe, ahol az emberek erőteljesen megvitatják az értékcserét stb.

Lásd még: A Google AI áttekintéseit a hírkiadók becsapják

Ó, tényleg?

Mit gondolsz? A Google AI -funkciói prioritást élveznek -e a forgalom weboldalakra?

Nézze meg a Sundar Pichai interjút itt:

https://www.youtube.com/watch?v=1ixg7ywsnxk

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.