A lábforgalom maximalizálása hipercélos helyi PPC stratégiákkal

Peter

Mint valaki, aki sok helyi vállalkozástulajdonosot ismer, tudom, mennyire fontos az ügyfelek az ajtóin keresztül.

Míg a hagyományos marketing módszerek, mint például a szórólapok és az újsághirdetések, még mindig megvan a helyük, a digitális korszak hihetetlen új módszereket nyitott meg a helyi közönség elérésére és a lábforgalom vezetésére, a PPC reklámozásának köszönhetően.

A PPC platformok, mint például a Google ADS, meglehetősen szemcsés földrajzi célzási lehetőségeket kínálnak, lehetővé téve a hirdetések megjelenítését csak az Ön által kiszolgált terület (ek) embereinek. A hatékony helyi PPC azonban meghaladja a sugarak beállítását a bolt helyén.

Drasztikusan javíthatja kampányait azáltal, hogy fejlett stratégiákat és funkciókat használ fel, hogy több helyi ügyfelet hozzon vállalkozásához.

Legyen szemcsés a helymeghatározással

Bármely helyi PPC kampány alapja a helymeghatározás. A legtöbb marketingszakember ismeri az alapokat, mint például ország, állam, városi vagy irányítószám célzása. De tudta, hogy ennél még részletesebbé is lehetne?

A Google hirdetéseivel megcélozhatja (vagy kizárhatja) speciális környékeket, egyetemeket, repülőtereket és még sok minden mást.

Fontolja meg a népszerű bevásárlóhelyiségek vagy a közelben lévő szórakoztató kerületek megcélzását a kiskereskedelmi üzletek és éttermek számára.

A B2B márkák a kereskedelmi zónákra vagy akár az irodai épületekre (ha elég nagyok) összpontosíthatnak. A legfontosabb az, hogy mérlegelje, hogy az ideális ügyfelek hol töltenek időt, és ennek megfelelően testreszabják a célzást.

A különböző helyszíneken is beállíthatja a különböző licitálási módosításokat.

Például, ha az alap ajánlata 1,00 USD, és +20% -os ajánlat-kiigazítást állít be a nagy teljesítményű szomszédsághoz, akkor a Google megsokszorozza az alap ajánlatát 1,2-rel (a 20% -os ajánlat-kiigazítás), lehetővé téve, hogy 1,20 USD-t is ajánlatthasson a kattintásokra. ettől a területről.

Ez azt mondja a Google -nak, hogy hajlandó többet fizetni a kattintásokért a helyekről, amelyek következetesen jobb eredményeket eredményeznek.

Alternatív megoldásként a negatív ajánlattételi kiigazításokat használhatja az alacsonyabb teljesítményű területeken történő kiadások csökkentésére.

Hyperlocal keresési hirdetések helykiterjesztésekkel

A Google hirdetések helybővítései lehetővé teszik, hogy a címe és az útmutatások megjelenjenek a keresési hirdetések mellett.

Amikor a felhasználó releváns helyi lekérdezést keres, például [plumber near me]hirdetése megmutathatja címét, óráit, telefonszámát és csillag besorolását.

A keresők rákattinthatnak a hirdetésre, hogy útmutatást kapjanak a Google Maps -on, drasztikusan növelve az esélyeket, amelyeket személyesen meglátogatnak.

A helybővítmények működéséhez csatlakoznia kell a Google Ads fiókját a Google Business Profile listájához. Győződjön meg arról, hogy a GBP-információk teljesek és naprakészek-e.

A fotók hozzáadása a listán még jobban kiemelkedik.

Google Helyi szolgáltatási hirdetések: játékváltó a szolgáltató vállalkozások számára

A helyi szolgáltatási hirdetések (LSAS) több mint 100 szolgáltatás-alapú vállalkozás számára érhetők el világszerte kiválasztott országokban, ideértve a Kanadát és az összes amerikai piacot.

Az LSA -k alapvető fontosságúvá váltak a helyi marketing sikerhez. Ezek a hirdetések a Google keresési eredményeinek tetején jelennek meg – egy olyan helyzet, amelyet még a szokásos PPC -hirdetések sem garantálnak.

Kétféle LSA -ellenőrzés:

1. Google garantált

  • Elsősorban az otthoni szolgáltatásokhoz.
  • Egy zöld pipa van egy körrel.
  • Legfeljebb 2000 dollár munkaleforrást tartalmaz az ügyfelek számára.
  • Magasabb a biztosítási és engedélyezési követelmények.

2. A Google átvizsgálta

  • Szakmai szolgáltatások (ügyvédek, ingatlanügynökök, egészségügyi szakemberek).
  • A bizalmat ellenőrzés útján épít.
  • Nincs munkalehetőség.
  • Különböző vállalkozások számára elérhető, ideértve az ügyvédi irodákat, a temetkezési otthonokat, az iskolákat és az állatorvosi szolgáltatásokat.

Mindkét típusú ellenőrzés olyan alapos eljárást foglal magában, amelyben a vállalkozásoknak át kell menniük annak hitelességének bizonyítására és az ügyfelek számára megbízható szolgáltatás létrehozására.

A háttér -ellenőrzésekkel kezdődik, amelyek megvizsgálják az üzlet és a tulajdonosok történetét. A vállalkozásoknak szintén legalább 250 000 dollárral kell rendelkezniük a pénzügyi védelemért felelős általános felelősségbiztosítással.

A licenc -ellenőrzés egy másik kritikus lépés, amely megerősíti, hogy a vállalkozás megfelel a helyi előírásoknak, és birtokolja a szükséges hitelesítő adatokat.

Végül, a vállalkozásokra rendszeres felülvizsgálatok és megfelelési ellenőrzések vannak kitéve, hogy garantálják, hogy következetesen megfelelnek az iparági előírásoknak, és idővel elismertek.

Ahol megjelennek az LSA -k:

  • A keresési eredmények teteje (általában két -három csomagban, nyolcra, majd 20 -ra bővíthető).
  • A Google Maps belsejében (iOS alkalmazás jelenleg valószínűleg az Androidra bővül).
  • Mobil keresési eredmények.
  • A csúcskonverziós időkben.
  • A helyi üzleti kereső térképen belül.

Főbb teljesítménytényezők:

  • Intelligens ajánlat és költségvetési kezelés.
  • A 3 R -k: sugár, reagálás és áttekintések.
  • Az új funkciók gyors elfogadása.
  • Kiváló minőségű fotófeltöltések.
  • Megfelelő munkahelyi foglalás menedzsment a platformon.

Amikor megkérdezték, hogy mi lesz az első számú tipp, Anthony Higman, az LSA szakértője azt mondta: „Győződjön meg arról, hogy beállít egy profilt, ha egy támogatható LSA kategóriába tartozik, mert ez a helyi alapú marketingstratégiák szükségességévé válik.”

Együtt beszéltünk a közvetlen üzleti keresésről, és érdekesnek találtam, amikor Higman ezt mondta: „A Direct Business Search (DBS) az LSA márkás keresési hirdetése. Tehát megjelenik egy márkás keresésre, és hogy a Green Peckmark megjelenik a hirdetése mellett. ”

Folytatta, hogy azt mondta: „Ez a szolgáltatás új (oly sokan még nem használják ki teljesen), és teljesen a politikán belül van, hogy duplán szolgáljon a márkás keresési kampányban.

Ez azt jelenti, hogy a rendszeres fizetett keresési hirdetés tetején van egy DBS, amelynek zöld pipája van. A figyelmeztetés az, hogy a Google határozza meg a közvetlen üzleti keresési vezetéseket, amikor arra kéri az ügyfelet, hogy nyomja meg az 1 -et a telefonjukon.

Ha nem nyomja meg egyet, mielőtt a hívás megszakad, akkor felszámíthatja a vezeték teljes árát. Tehát óvatosan futtasd meg.

Helyezze be az első felek adatait

Van -e listája a korábbi vevői címekről, e -mailekről vagy telefonszámokról?

Az ügyfél-mérkőzéslistákkal feltöltheti ezt az első fél adatait a Google hirdetéseibe, és célzott kampányokat hozhat létre azok számára, akik már részt vettek vállalkozással.

Mivel ezek az emberek ismerik a márkádat, valószínűbb, hogy újra meglátogatnak, különösen a megfelelő ajánlat mellett.

Ez különösen jól működik a szezonális promóciókkal foglalkozó helyi vállalkozások számára, vagy megpróbálja újra bevonni a múltbeli ügyfeleket, akik egy ideje nem jártak.

Csak ügyeljen arra, hogy kövesse a Google ügyféladatok felhasználásával és magánéletével kapcsolatos politikáit.

Az offline konverziók mérése

A marketingszakemberek már régóta küzdenek a digitális hirdetések összekapcsolása érdekében a fizikai áruházi látogatásokhoz. A Google azonban nagyon jó offline konverziós követést kínál.

Ha az ügyfélinformációkat az eladási ponton gyűjti, például egy e -mail vagy hűségkártya számát, akkor ezeket az adatokat visszahozhatja a Google hirdetésekbe.

Ezután a Google keresztezi azt a felhasználókkal, akik láthatták vagy rákattintottak az egyik keresési hirdetésre. Ez lehetővé teszi, hogy nyomon kövesse a boltokban történő vásárlásokat vagy a találkozó foglalását a PPC kulcsszavakhoz és hirdetésekhez.

A nagyobb kiskereskedők számára a Google üzletkonverzióit is kínálja, amely anonimizált helytörténeti adatait használja annak becslésére, hogy hány felhasználó látogatta meg az Ön tartózkodási helyét egy hirdetéssel való kapcsolatfelvétel után.

Noha ez nem lehet tökéletes, ezek a mutatók értékes betekintést nyújtanak arról, hogy a helyi PPC erőfeszítések hogyan alakulnak valós eredményekhez.

Összehozza az egészet

A fizetett hirdetésekkel ellátott lábforgalom vezetése sokrétű megközelítést igényel.

Készíthet egy helyi keresési jelenlétet, amely több ügyfelet hoz be az ajtón keresztül a pontos helymeghatározás, a Google Business Profil Optimalizations, a helyi szolgáltatások hirdetései, az első fél és az offline konverziós követés kombinálásával.

Fontos, hogy ne feledje, hogy folyamatosan tesztelje, mérje és optimalizálja a működését.

Mint minden kezdeményezés, a helyi kampányoknak az iteratív fejlesztés iránti elkötelezettség révén sikerül.

Még a legkisebb helyi vállalkozások is lehetnek helyi keresési szupersztárokká válni hozzáértő és könyökzsírral.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.