Egy új tanulmány, amelyben több mint 577 000 LinkedIn hozzászólik, kihívást jelent a közös marketing tanácsadás. Megállapítja, hogy a linkekkel rendelkező hozzászólások 13,57% -kal több interakciót és 4,90% -kal több nézetet kapnak, mint a linkek nélküli hozzászólások.
A MetRicool LinkedIn tanulmánya három év alatt közel 48 000 vállalati oldalt elemezte. Az eredmények a marketingszakemberek számára szilárd adatokat adnak a LinkedIn stratégiáinak átgondolására.
A link teljesítménye ellentmond a közös tanácsoknak
A szociális média szakértői évek óta figyelmeztették a linkek hozzáadását a LinkedIn hozzászólásokba.
Sokan azt állították, hogy a platform kevesebb embernek mutatja be ezeket a bejegyzéseket, hogy a felhasználókat a LinkedIn -en tartsák.
Ez az új kutatás szerint ez helytelen.
Az adatok azt mutatják, hogy a LinkedIn hozzászólásainak kb. 31% -a tartalmazott linkeket más webhelyekre. Ezek a hozzászólások következetesen jobban teljesítettek, mint a linkek nélküli hozzászólások.
A tartalomformátum teljesítménye váratlan nyerteseket tár fel
A tanulmány nagy különbségeket talált a tartalomtípusok működésében is.
Körhinta (dokumentumbejegyzések) A legjobban dolgozzon az elkötelezettséghez, a legnagyobb elkötelezettséggel (45,85%) bármilyen formátumban. A LinkedIn -i emberek hajlandóak időt tölteni a több diákon való kattintással.
Szavazások elszalasztott lehetőség. Az összes elemzett hozzászólásnak csak 0,00034% -át teszik ki, de 206,33% -kal több elérhetőséget kaptak, mint az átlagos álláshelyek. Szinte senki sem használja őket, de jól teljesítenek.
Csak szövegre vonatkozó hozzászólások rosszabb, mint a vizuális tartalom, az összes mutatóban. Annak ellenére, hogy gyakoriak voltak, a legkevesebb interakciót kapták.
A videotartalom figyelemre méltó növekedést mutat
A LinkedIn videotartalma tavaly 53% -kal nőtt, az elkötelezettség 87,32% -kal növekedett. Ez a növekedés gyorsabb, mint a Tiktok, a Reels és a YouTube esetében.
A jelentés kimondja:
„A videofelvételek 13,77%-kal növekedhetnek, de az igazi történet a benyomások (+73,39%) és a nézetek (+52,17%) növekedésében.
Iparspecifikus betekintés
A kutatás az iparág általi teljesítményt csökkentette. Meglepő módon a kisebb követésekkel rendelkező ágazatok gyakran jobb elkötelezettséget kapnak.
A gyártó és a közüzemi társaságok kevesebb követővel rendelkeztek, mint az oktatásban vagy a kiskereskedelmi vállalatokban, mégis posztonként több elkötelezettséget kaptak.
Ez megkérdőjelezi azt az elképzelést, hogy a több követő automatikusan jobb eredményeket jelent.
Gyakorlati tippek a marketingszakemberek számára
Ezen megállapítások alapján a LinkedIn marketingszakemberek mit kell tennie:
- Ne kerülje a linkeket: Tartalmazza a linkeket, amikor hozzáadott értéket adnak hozzá. Segítenek, nem bántják a hozzászólásait.
- Keverje össze a tartalmát: Használjon több körhinta és szavazást. Sokkal jobban teljesítenek, mint más formátumok.
- Küldjön több forgalmat a LinkedIn -en keresztül: Ha a kattintások 28,13% -kal lépnek fel az előző év azonos időszakához képest, a LinkedIn jobb, mint sokan gondolják a webhely forgalmának vezetését.
- Legyen reális a követő növekedése iránt.
Előre nézve
A Metricool jelentése szilárd adatokkal kihívja az alapvető LinkedIn marketing hiedelmeket. A SEO és a Content Marketing szakemberek számára a leghasznosabb megállapítás az, hogy a linkek hozzáadása segít, nem pedig fáj a hozzászólásainak.
A marketingszakembereknek rendszeresen tesztelniük kell a régi tanácsokat a valós teljesítményadatokkal szemben. Ami a LinkedIn -en működött a múltban, 2025 -ben nem működik.