A LinkedIn Study azt találja, hogy a linkek hozzáadása 13% -kal növeli az elkötelezettséget

Peter

Egy új tanulmány, amelyben több mint 577 000 LinkedIn hozzászólik, kihívást jelent a közös marketing tanácsadás. Megállapítja, hogy a linkekkel rendelkező hozzászólások 13,57% -kal több interakciót és 4,90% -kal több nézetet kapnak, mint a linkek nélküli hozzászólások.

A MetRicool LinkedIn tanulmánya három év alatt közel 48 000 vállalati oldalt elemezte. Az eredmények a marketingszakemberek számára szilárd adatokat adnak a LinkedIn stratégiáinak átgondolására.

A link teljesítménye ellentmond a közös tanácsoknak

A szociális média szakértői évek óta figyelmeztették a linkek hozzáadását a LinkedIn hozzászólásokba.

Sokan azt állították, hogy a platform kevesebb embernek mutatja be ezeket a bejegyzéseket, hogy a felhasználókat a LinkedIn -en tartsák.

Ez az új kutatás szerint ez helytelen.

Az adatok azt mutatják, hogy a LinkedIn hozzászólásainak kb. 31% -a tartalmazott linkeket más webhelyekre. Ezek a hozzászólások következetesen jobban teljesítettek, mint a linkek nélküli hozzászólások.

A tartalomformátum teljesítménye váratlan nyerteseket tár fel

A tanulmány nagy különbségeket talált a tartalomtípusok működésében is.

Körhinta (dokumentumbejegyzések) A legjobban dolgozzon az elkötelezettséghez, a legnagyobb elkötelezettséggel (45,85%) bármilyen formátumban. A LinkedIn -i emberek hajlandóak időt tölteni a több diákon való kattintással.

Szavazások elszalasztott lehetőség. Az összes elemzett hozzászólásnak csak 0,00034% -át teszik ki, de 206,33% -kal több elérhetőséget kaptak, mint az átlagos álláshelyek. Szinte senki sem használja őket, de jól teljesítenek.

Csak szövegre vonatkozó hozzászólások rosszabb, mint a vizuális tartalom, az összes mutatóban. Annak ellenére, hogy gyakoriak voltak, a legkevesebb interakciót kapták.

A videotartalom figyelemre méltó növekedést mutat

A LinkedIn videotartalma tavaly 53% -kal nőtt, az elkötelezettség 87,32% -kal növekedett. Ez a növekedés gyorsabb, mint a Tiktok, a Reels és a YouTube esetében.

A jelentés kimondja:

„A videofelvételek 13,77%-kal növekedhetnek, de az igazi történet a benyomások (+73,39%) és a nézetek (+52,17%) növekedésében.

Iparspecifikus betekintés

A kutatás az iparág általi teljesítményt csökkentette. Meglepő módon a kisebb követésekkel rendelkező ágazatok gyakran jobb elkötelezettséget kapnak.

A gyártó és a közüzemi társaságok kevesebb követővel rendelkeztek, mint az oktatásban vagy a kiskereskedelmi vállalatokban, mégis posztonként több elkötelezettséget kaptak.

Ez megkérdőjelezi azt az elképzelést, hogy a több követő automatikusan jobb eredményeket jelent.

Gyakorlati tippek a marketingszakemberek számára

Ezen megállapítások alapján a LinkedIn marketingszakemberek mit kell tennie:

  • Ne kerülje a linkeket: Tartalmazza a linkeket, amikor hozzáadott értéket adnak hozzá. Segítenek, nem bántják a hozzászólásait.
  • Keverje össze a tartalmát: Használjon több körhinta és szavazást. Sokkal jobban teljesítenek, mint más formátumok.
  • Küldjön több forgalmat a LinkedIn -en keresztül: Ha a kattintások 28,13% -kal lépnek fel az előző év azonos időszakához képest, a LinkedIn jobb, mint sokan gondolják a webhely forgalmának vezetését.
  • Legyen reális a követő növekedése iránt.

Előre nézve

A Metricool jelentése szilárd adatokkal kihívja az alapvető LinkedIn marketing hiedelmeket. A SEO és a Content Marketing szakemberek számára a leghasznosabb megállapítás az, hogy a linkek hozzáadása segít, nem pedig fáj a hozzászólásainak.

A marketingszakembereknek rendszeresen tesztelniük kell a régi tanácsokat a valós teljesítményadatokkal szemben. Ami a LinkedIn -en működött a múltban, 2025 -ben nem működik.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.