A Microsoft a Windows Blue Death Screen búcsút megerősíti: Hamarosan fekete háttérrel és kevesebb elemmel rendelkezik

Peter

A Microsoft úgy döntött, hogy búcsút mond az ikonikus kék képernyőképről (BSOD) a A Windows 11 következő verziója– A 24h2 -es frissítésből, amely a nyár végére kerül, a váratlan visszaállítás megmutatja a Tisztító és legtisztább fekete képernyőa klasszikus kék háttér helyett műszaki szövegvonalakkal. Ez valami, amit már kommentáltak a Windows 11 távozása előtt, de most úgy tűnik, hogy valósággá válik.

Forrás: Microsoft

Amint az a felső képen látható, a változás arra törekszik, hogy ezeket a megszakításokat elvégezze Kevésbé félelmetes A közönséges és rövidebb felhasználók számára. Most egy hosszú, nem egyértelmű műszaki információkkal rendelkező üzenet helyett a modernabb és olvashatóbb felületa Windows 11 vizuális stílusával összhangban. Csak egy csak egy jelenik meg Rövid üzenet És egy hibakód, elég azok számára, akiknek több műszaki részletre van szükségük, de túlnyomó nélkül. Ezenkívül a legutóbbi verziókban bemutatott QR -kód is eltűnik.

A Genecetic Microsoft búcsút erősít a Blue Death képernyőn a Windows -ban: Hamarosan fekete háttérrel és kevesebb elem lesz 2
Ez a formatervezés hamarosan a múlté lesz

Ehhez kapcsolódóan a Microsoft azt is megemlíti, hogy csökkentette a inaktivitási idő a kudarc után Körülbelül két másodperc sok csapatban. Új eszköz is beépül „A gépek gyors helyreállítása” (QMR)amely automatikusan kijavítja néhány kritikus hibát, amelyek korábban kézi beavatkozást igényeltek.

Ez különösen hasznos a szakmai környezetben, ahol Az újraindító kudarcok jelentős módon megszakíthatják a munkát– A QMR segítségével az eszközök gyorsabban helyrehozhatnak anélkül, hogy a műszaki támogató berendezéseknek azonnal beavatkozniuk kell. Összefoglaló számlákban, A kék képernyő fekete és kevésbé bosszantóvá válikés az operációs rendszer javítja helyreállítási képességét, így a munkába való visszatérés gyorsabb és egyszerűbb.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.