A sikeres link- és márkaemlítés erősen arról szól, hogy legyőzzük a szkepticizmust, és kapcsolatokat építünk ki azon webhelyek mögött álló emberekkel, amelyekről szeretne hivatkozást vagy márka említést szerezni. Ez lehet olyan egyszerű, mint megmutatni, hogy mi a közös bennetek, vagy jóindulatú érzést kelteni a webhely iránt.
A szkepticizmus leküzdése: Próbálja ki a kapcsolat nélküli márkaépítést
A link megszerzésének egyik legnagyobb akadálya, különösen egy ingyenes hivatkozás esetében, a szkepticizmus. Emlékszem például arra, hogy az egyik kampányom többször is elutasítást kapott non-profit típusú szervezetektől és egyesületektől, mert az ügyféloldal kereskedelmi jellegű volt, bár ez a konkrét ügyféloldal nem tartalmazta a kereskedelmi szándék nyilvánvaló jelzéseit, például a hirdetéseket vagy termékeket, az egyesületek és szervezetek ellenálltak.
Így fedeztem fel, hogy vannak más lehetőségek is a márkaismertség fejlesztésére a márka említésével. Bár ezek a szervezetek szkeptikusak voltak a kereskedelmi ügyféloldalakra mutató hivatkozásokkal kapcsolatban, teljesen rendben voltak azzal, hogy elfogadják az e-mailes hírleveleikhez és magazinjaikhoz való hozzájárulást, amelyeket havonta küldenek ki több ezer potenciális vásárlónak.
Leckék, amelyeket le kell vonni a megszakadt hivatkozási tevékenységből
A törött linkre vonatkozó információ egy régi megközelítés, amely működik (Szia, láttam, hogy hibás link van az oldaladon / És fontolóra vennéd az example.com hozzáadását?). Egy dolog, amiről nem esik szó, az az miért működik.
Az ok, amiért a megszakadt linképítés működik, a magas konverziós aránnyal rendelkező megszólítás kialakítására vonatkozó oktató. Látott már, hogy egy szupermarket vásárló eldobott néhány dobozt, majd egy idegen segít neki? A legtöbb ember általában szívesen fogadja a segítséget. A legtöbb ember általában mosolyog. Miért? Mit érzel, ha valaki segít?
Jól érzem magam, és hiszem, hogy a legtöbben mások is. Nem csak ez, hanem átmeneti kötelék is van közöttünk egy jó érzés formájában. Ezt jóindulatnak hívják. A jóakarat egy általános kedvesség és barátság érzése valaki más iránt. Amikor valaki valami kedveset tesz valaki mással, a másik azt gondolja: „Ó, ez egy kedves ember.” Ez a jóindulat.
Úgy gondolom, hogy ez az oka annak, hogy a megszakadt link elérése olyan jól működik. A szokásos szkeptikus távolságot átmenetileg áthidalja a jóindulat, amelyet valaki másnak való segítségnyújtással szereznek. A megközelítés áthidalja az idegenek közötti szkeptikus távolságot.
Ennek tudatában ne korlátozza magát a hibás hivatkozásokra. A megközelítést át kell nevezni Broken Links Outreach-ről egyszerűen Goodwill Outreach-re, mert minden olyan esetben működik, ami meghibásodik a webhelyen, és jóindulat kialakulásához vezet.
Például:
- Elírási hibák
- Törött kód
- Spam megjegyzések
- Feltört weboldalak
- Veszélyesen elavult CMS-telepítés
Az ingyenes linkkampány során tartsa rugalmasan a hozzáállást, ügyelve a rejtett lehetőségekre a szkepticizmus távolságának áthidalására. Ez azt jelenti, hogy rugalmasan módosíthatja a megközelítést, hogy illeszkedjen a gépelési hibához, törött kódhoz, elavult CMS-telepítéshez stb. Ez az a kihívás, amellyel azok szembesülnek, akik bővíteni szeretnének vagy harmadik félhez kiszervezik, egyszerűen nem tudnak reagálni egy váratlan lehetőségre.
Például áttekinthet egy webhelyet, és felfedezheti, hogy van forrásoldala, vagy felfedezheti, hogy havi hírlevelük van, amely tízezer potenciális ügyfelet kap. A márkaépítéshez vagy az alternatív hasznos megközelítésekhez való rugalmasság elősegíti a hitelesség jobb érzésének kialakítását és a jóindulat kialakítását, amely linkké vagy értékes márkaemlítéssé válhat.
Társadalmi affinitás
A közösségi affinitás egy finom jelzés, amely működik. Akár tetszik, akár nem, az emberek még mindig hajlamosak törzsi fogalmakban gondolkodni. Jobban érzik magukat irántad, ha tudják, hogy ugyanazok az értékek és érdeklődési körök. A munka megosztása, a földrajzi és társadalmi hasonlóságok áthidalják a távolságot Ön és a linkeket kiosztó webhely közzétevője között.
Ez olyan egyszerű lehet, mint egy jelvény elhelyezése a webhelyén, amely azt mutatja, hogy egy adott jótékonysági szervezetnek adományoz, vagy hogy tagja egy szervezetnek. A társadalmi affinitás jelzésének hatékony módja, ha megemlíti, hogy egy szervezet vagy egyesület testvérfejezetében tett közzé egy cikket.
Ez lehet az ismeretterjesztő személyiség egyik aspektusa. A persona szó szó szerint álarcot jelent, etimológiai gyökerei a latin persōna szóból erednek, ami olyan maszkot jelentett, amelyet egy színházi produkcióban használtak. Az ismeretterjesztő személyt máskor megbeszélem. Egyelőre csak arról van szó, ahogyan finom jelzésekkel képviseli magát a kapcsolattartás során.
Például sok évvel ezelőtt egy ügyfél ingyenes linkkampányán dolgoztam, és észrevettem, hogy a sikerességi arány nőtt, ha földrajzi/regionális rokonság volt a megkereső személy és a linkszerzési cél között. Ez azt jelenti, hogy a sikerességi arány nőtt, amikor a megkeresés egy olyan domainről érkezett, ahol egy állam vagy város neve az elérési tartományban földrajzilag közel volt ahhoz a szervezethez vagy egyesülethez, amelyet megkerestem.
Hasonlóan igaz ez a személyes linkkampányaimmal is, ahol a személyem megosztja az aktuális érdeklődést, különösen, ha van közös hobbi vagy elhivatottság. Ez egy „Ó, ők a törzsem része” típusú reakció. Meg lehet bízni bennük. Ezek olyan társadalmi jelek, amelyek hasznosak lehetnek a benne rejlő szkepticizmus leküzdésében.
A megfelelő kontextusban alkalmazva a társadalmi jelzések segíthetnek leküzdeni a szkepticizmust, és felépíteni ezt a hidat azáltal, hogy bizonyítékokat mutatnak be a közösségi tagságodról szóló tájékoztatón vagy webhelyen. Például, ha az Ön tevékenysége a szabadban van, akkor a vadvédelmi csoportok tagja, szponzora vagy közreműködője segíthet áthidalni a szkeptikus távolságot azokkal a kiadókkal, akikhez linket kér.
A linképítés a goodwillről és a társadalmi affinitásról szól
A linképítés nagy része arra a léptékre épül, hogy az emberek több tízezer e-mailt küldenek ki (spray), majd „imádkoznak”, hogy a válaszadók kis százaléka konvertáljon és adjon linket. Tapasztalatom szerint az óvatosság, a társadalmi affinitás előre tervezése és a segítőkészség tudatában rejlő lehetőségek mind a márka említésére, mind a linképítésre nyitottak.
