A vélemények továbbra is számítanak? A tanulmány a változó fogyasztói viselkedést vizsgálja

Peter

A BrightLocal kiadott egy új jelentést, amelyben elemezte a 15 éves fogyasztói áttekintési viselkedés adatait. A megállapítások azt mutatják, hogy az emberek hogyan kutatják és vásárolják a helyi vállalkozásokat.

Itt található a tanulmány és a marketingszakemberek számára.

Történelmi trendek

A jelentés nyomon követi az online vélemények népszerűségét. Megjegyzi, hogy a helyi üzleti kutatás 2015 és 2016 között növekedett, amely egybeesett az okostelefonok tulajdonjogával, amely az amerikai felnőttek 77% -át érte el.

Ez a tendencia csúcspontja a COVID-19 járvány során 2020-ban, amikor a fogyasztók 59% -a mondta, hogy szinte naponta kutatta a helyi vállalkozásokat.

Ezt követően a helyi vállalkozásokat kutató fogyasztók száma folyamatosan csökkent.

A hagyományos áttekintő mutatók kevésbé fontos

A fogyasztók most kevesebb jelentőséggel bírnak a hagyományos áttekintési mutatókban:

  • Kevesebb fogyasztó várja el a tökéletes ötcsillagos besorolást.
  • Az emberek kevésbé törődnek azzal, hogy a legutóbbi áttekintéseket összehasonlítják a 2018–2020 -as értékkel.
  • A csillagértékelések továbbra is számít, de több ügyfél „hiúságmérőnek” tekinti őket, nem pedig az üzleti minőség pontos mutatói helyett.

A jelentés megjegyzi:

„Ez megerősíti azt a pontot, hogy a fogyasztók jobban megértik a magas besorolások fenntartásának kihívásait, és hogy ez nem reális mutatója a valódi minőségnek, mint önálló tényezőnek.”

Azok a fogyasztók, akik hajlandóak véleményt írni

A fogyasztók kevésbé törődhetnek a véleményekkel, amikor eldöntik, mit vásárolnak, de hajlandóak még írni őket.

Az elmúlt öt évben az Egyesült Államok felnőttek csaknem háromnegyede írt online áttekintést.

Ezenkívül az adatok azt mutatják, hogy a fogyasztók inkább hajlandóak véleményeket írni, még akkor is, ha az elmúlt évben nem tették meg.

A jelentés kimondja:

„A vállalkozástulajdonosok számára ez azt mutatja, hogy az új vélemények következetes folyamatainak fenntartásának kihívásai ellenére a fogyasztók túlnyomórészt hajlandóak írni egyet. Arról szól, hogy erõs okot adnak nekik erre (más néven emlékezetes élmény), és a megfelelő időben elkapják őket. ”

Kapcsolódó webinar:

Platformpreferenciák

A Google továbbra is vezet, mint az előnyben részesített áttekintő platform, de a kutatás a mozgásokat mutatja be más platformok között:

  • A Facebook 2020 és 2025 között mind a felhasználás, mind a bizalom során csökkent.
  • A Yelp megbízható felülvizsgálati forrásként stabil marad.
  • Az olyan platformok, mint a YouTube, a helyi hírlevelek és a közösségi média, inkább befolyásolják a fogyasztókat a döntések meghozatalában.

A jelentés azt sugallja, hogy a „hagyományos” és az „alternatív” felülvizsgálati platformok közötti különbség kevésbé releváns, feltéve a kérdést:

„Mit érdekel a fogyasztó a felülvizsgálati platform meghatározásával?”

Itt megosztom egy személyes anekdotát: Hajlamosak vagyok a helyi üzleti kutatásom nagy részét a YouTube -on és a Tiktok -on.

Ebben a hónapban utazom a városból, és mindkét platform kombinációját használtam annak eldöntésére, hogy melyik szállodát foglalja le, a pontos szobát, amelyet le akartam foglalni, és azokat az éttermeket, amelyeket enni akartam, amíg ott vagyok.

Ahogy a jelentés megjegyzi, úgy éreztem, hogy a YouTube -on és a Tiktok -on megosztott tapasztalatok hitelesebben ábrázolják azt, amit fogyasztóként tapasztalok. Noha nincsenek szabványosított áttekintő rendszereik, a videók minden szükséges információt kínálnak a megalapozott döntés meghozatalához.

Mit jelent ez a marketingszakemberek számára

Noha a visszatérés és a csillagértékelések a helyi láthatóság szempontjából számítanak, már nem mondják el az egész történetet az ügyfelek számára.

A Brightlocal tanulmánya ezeket a felvételeket kínálja a marketingszakemberek számára:

  1. Legyen látható a különféle platformokon, nem csak a webhelyek áttekintése.
  2. Válaszoljon az ügyfelek visszajelzéseire, ahelyett, hogy csak a magas besorolást célozná meg.
  3. Használja üzleti identitását, mint például a Google üzleti profilját, hogy kapcsolatba lépjen a társadalmilag tudatos fogyasztókkal.
  4. Alkalmazkodjon a „áttekintő platformok” gondolataihoz.
  5. Kérjen véleményeket. Az ügyfelek hajlandóak írni őket, ezért ne habozzon kérdezni.

Lásd a teljes jelentést.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.