A YouTube új néző mutatókat ad hozzá a közönség hűségének nyomon követéséhez

Peter

A YouTube új közönség -elemzési funkciót vezet be, amely a „visszatérő nézők” mutatót felváltja a részletesebb néző kategóriákkal.

A frissítés három nézőtípust mutat be: új, alkalmi és rendszeres. Ennek célja, hogy segítse az alkotókat, hogy jobban megértse, ki foglalkozik a tartalmukkal és milyen gyakran.

Az új néző kategóriák lebontása

A YouTube most szegmentálja a nézőket:

  • Új nézők: Azok az emberek, akik a kiválasztott időszakon belül először figyelik a tartalmat.
  • Alkalmi nézők: Azok, akik az elmúlt évből egy és öt hónap között figyelték.
  • Rendszeres nézők: Azok a nézők, akik az elmúlt 12 hónapban hat vagy annál több hónapig visszatértek.

Egy bejelentésben a YouTube tisztázza:

„Ezek az új kategóriák a nézők elkötelezettségének árnyaltabb megértését biztosítják, és nem egyenértékűek a korábbi visszatérő nézők mutatójának.”

Az új nézők meghatározásában nincs változás. Az új szegmentálás az összes videó formátumban vonatkozik, beleértve a rövidnadrágot, a VOD -t és az élő közvetítést.

Mit jelent ez

A granuláltabb szegmentálásra való váltás a YouTube elemzésének régóta korlátozott korlátozásával foglalkozik.

Korábban az alkotók csak az új és a visszatérő nézőket tudták megkülönböztetni. Ez egy bináris megkülönböztetés volt, amely nem rögzítette a közönség teljes körét.

Most, az alkalmi és rendszeres néző kategóriákkal, az alkotók azonosíthatják, mely nézők szórványosan elkötelezettek, szemben azokkal, akik hűséges bázist alkotnak.

A YouTube figyelmeztette, hogy sok csatornán a vártnál a szokásos nézők kisebb százaléka látható:

„A rendszeres nézők egy magas rudat, amelyet elérni kell, mivel ez azt jelzi, hogy a nézők, akik az elmúlt évben legalább 6 hónapig visszatértek a tartalom figyelésére.”

Stratégiák egy hűséges közönség felépítéséhez

A YouTube azt sugallja, hogy a rendszeres nézők erős bázisának fenntartása következetes közzétételt és közösségi részvételt igényel.

A platform a következő taktikát javasolja:

  • Használat közösségi hozzászólások hogy látható maradjon a feltöltések között
  • Válasz a nézőre megjegyzések
  • Házigazda Élő premierek és csatlakozik Élő csevegés
  • Fenntart márka -állag videókon keresztül

Ezek a stratégiák tükrözik a teremtő gazdaság szélesebb körű tendenciáit, ahol a tartós elkötelezettség egyre értékesebb, mint a vírus elérése.

Előre nézve

Az új szegmentálás most világszerte elindul mind az asztalon, mind a mobilon, a rendelkezésre állás az összes alkotó számára az elkövetkező hetekben.

A marketingszakemberek és a márkák számára a hozzáadott szemcsésség világosabb képet nyújt a Teremtő befolyásáról és a közönség lojalitásáról.

Ahogy a YouTube továbbra is finomítja elemzési eszközeit, a hangsúly a nyers számokról olyan cselekvési betekintésekre vált, amelyek segítenek az alkotóknak a fenntartható csatornák termesztésében.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.