E-mail marketingstatisztikák: Az e-mail ereje 2024-ben

Peter

A naponta elküldött több milliárd e-mail közepette az e-mailen keresztüli kereskedelmi marketing biztos módja a márkaismertség növelésének, miközben bizalmat teremt a cég tulajdonosa és az ügyfél között.

A befektetés megtérülése (ROI) 36 dollár dollárért, az e-mail marketing költséghatékony stratégiának bizonyult számos internetes marketing lehetőség között.

Ez a cikk az e-mail marketinggel kapcsolatos kulcsfontosságú statisztikákat tárja fel annak 2023-ban való életképességének és hatékonyságának bemutatása érdekében.

Lenyűgöző e-mail marketingstatisztikák 2023-ra

  • Az e-mail marketing 3600%-os ROI-val rendelkezik
  • 2023-ban 4,2 milliárd e-mail felhasználó van világszerte.
  • 36 dolláros átlagos hozamra számíthat minden e-mail marketingre költött dollár után.
  • 2025-re várhatóan 4,6 milliárd e-mail-felhasználója lesz.
  • Hatszor nagyobb valószínűséggel kap átkattintást egy e-mail kampányból, mint egy tweetből.
  • A szakemberek 86%-a az e-mailt preferálta üzleti kommunikációs eszközként.
  • A vállalatok nyitottsági aránya akkor a legmagasabb, ha havonta két e-mailt küldenek.
  • Az átlagos e-mail megnyitási arány 17% és 28% között van.

Általános statisztikák az e-mail marketingről

Több mint 3 milliárd ember használ üzenetküldő alkalmazásokat. Ezeket az adatokat tekintve az ember azt gondolná, hogy az e-mailek kezdenek elavulni. Valójában az e-mailek esetében ez fordítva van, mivel a legtöbb internetező továbbra is ezeket preferálja.

A Statista előrejelzése szerint 2023-ban az interneten élők naponta 347,3 milliárd e-mailt küldenek és fogadnak majd. Csak ebből a statisztikából látható, hogy az e-mailek ma is relevánsak.

Íme, mit mondanak az emberek a határozatlan ideig tartó e-mailekről:

Megjegyzés
által u/katiebear716 megbeszélésből Miért használunk még mindig e-mailt?
be NoStupidQuestions

Amikor az e-mail marketingről van szó, az embereknek eltérő vélemények vannak a fontosságáról. Íme egy pozitív megjegyzés róla:

Megjegyzés
által u/JosephineJones550 megbeszélésből Az e-mail marketing még mindig működik vagy elavult?
be kisvállalkozás

Ha több meggyőződésre van szüksége arról, hogy mit tud az e-mail marketing, az alábbiakban néhány statisztikai adatot talál, amelyek azt mutatják, hogy az e-mail marketing még nem halt meg.

1. A marketingszakemberek 56%-a több pénzt fektet be e-mail marketing költségvetésébe 2023-ban.

(Neil Patel)

A kutatók abban bíznak email marketing segíti vállalkozása növekedését. Ha figyelembe vesz bizonyos e-mail marketing igazságokat és tényeket, uralhatja a rést.

Ennél is fontosabb, hogy az e-mail marketing az évek során hatékonynak bizonyult, mivel interakcióba léphet a fogyasztókkal és a webhely látogatóival.

Ezzel a marketingesek több mint fele többet tervez az e-mail marketingbe fektetni, tükrözve más marketingesek tanulmányait és tapasztalatait, amelyek pozitív eredményeket értek el az e-mail marketingből.

2. Az előrejelzések szerint 2025-ben az e-mail felhasználók száma eléri a 4,6 milliárdot.

(Statisztika, küldje el X)

A 2022-es e-mail marketing statisztikák tovább bizonyítják hirdetési és közösségépítő eszközként betöltött fontosságát. Több dologra is hasznos, mint pl.

  • Promóciók
  • Hideg hívás
  • Meghívás indítása
  • Kapcsolattartás az ügyfelekkel

A legfontosabb az, hogy az e-maileknek megvan az az ereje és lehetősége, hogy több mint 50%-kal növeljék a konverziós arányt.

💡Érdekes tény
2025-re az e-mail fiókok száma eléri a 4,6 milliárdot világszerte, ami bizonyítja, hogy az emberek még mindig használják az e-maileket hivatalos kommunikációra.

3. A napi e-mailek száma 2025-re eléri a 376,4 milliárdot.

(Statisztika, Érvényesség)

Iparági szakértők azt jósolják, hogy az elkövetkező években a napi elküldött/fogadott e-mailek száma is exponenciálisan növekedni fog. Ez az előrejelzés azt jelenti, hogy az e-mailek a végtelenségig fontosak maradnak.

E-mail felhasználók világszerte

4. A B2B marketingszakemberek 79%-a állítja, hogy az e-mail a tartalom terjesztésének ideális módja.

(Optinmonster)

A B2B (business-to-business) vállalkozások gyakran használják az e-mail marketinget értékesítésre és leadek generálására. A legfrissebb adatok szerint a B2B szakemberek 79%-a használ e-mailes hírleveleket információk terjesztésére.

A további statisztikák azt is mutatják, hogy az e-mailek B2B marketingre való felhasználásának 23%-kal magasabb az átkattintási aránya, mint a B2C (business-to-consumers) e-mail marketingnél.

5. 2023-ban az e-mail marketing becslések szerint 36 USD ROI-val járt minden elköltött 1 USD után.

(Állandó kapcsolattartás, Luisa Zhou)

Az e-mail marketing egyik legkritikusabb statisztikája az e-mail marketing ROI, amely kulcsfontosságú a vállalat pozitív bevételéhez.

2020-ban minden elköltött 1 dollár után 42 dollárt kerestek a marketingesek, ami 4200%-os ROI-t eredményezett az e-mail marketingben. A számok 2023-ban 3600%-ra csökkentek, de még mindig hatalmas a hatékonyság.

e-mail marketing minden elköltött dollárért

Az e-mailek kézbesítésük időpontja alapján történő megnyitási aránya ötleteket adhat a ROI optimalizálásához. Ezen túlmenően, ha tudjuk, hogy az emberek mikor nyitják meg e-maileiket, további betekintést nyerhetünk.

6. Hatszor nagyobb valószínűséggel kap átkattintást egy e-mail kampányból, mint egy tweetből.

(Kampányfigyelő)

Az e-mailek használatával egy vállalkozás szélesebb közönséget érhet el. A vállalkozások jelentős előnyre tehetnek szert ezen a területen, figyelembe véve a magas e-mail ROI-t.

Ezen túlmenően, ha videókat csatol egy e-mailhez, tovább növeli a ROI-t. A videomarketingre vonatkozó statisztikák azt mutatják, hogy az e-mail kampányokban szereplő videók 200-300%-kal növelik az átkattintási arányt.

7. A B2B marketingesek 81%-a használ e-mailes hírleveleket tartalommarketinghez.

(Hubspot)

Az emberek manapság jelentős időt tölthetnek a közösségi médiában, de nem felejtették el az e-mailek fontosságát. Az e-mail marketingre vonatkozó előrejelzés az e-mail-használat évi 3%-os várható növekedését mutatja.

8. Az ügyfelek 28%-a szívesebben kap gyakrabban promóciós e-maileket.

(Hubspot)

Az e-mail marketing nem csak egy üzleti márkát népszerűsít. Ez egy olyan gyakorlat is, amely közelebb hozhatja vállalkozását az ügyfelekhez. Végül is egyes ügyfelek inkább promóciós e-mailek fogadásával tartják a kapcsolatot a márkákkal.

az ügyfelek szívesebben kapnak-gyakrabban-promóciós e-maileket

9. A B2B szervezetek 75%-a e-mail marketing szoftvert használ a tartalommarketing segítésére.

(Influencer Marketing Hub)

A B2B szervezetek e-mail marketingszoftverekhez való közelsége miatt ez a 3. legnépszerűbb technológia az iparágban.

Míg a B2B szervezetek 75%-a üzemeltet e-mail marketingszoftvert a tartalommarketinghez, itt vannak más eszközök is, amelyeket a B2B marketingesek használnak:

Marketing eszköz Hány B2B cég részesíti előnyben
Web Analytics 83%
Közzétételi vagy elemzési eszközök a közösségi médiában 80%

10. Az e-mailek személyre szabása akár 760%-os bevételnövekedést is eredményezhet.

(Kampányfigyelő)

Sok vállalkozás személyre szabja e-mailjeit, hogy rámutasson olyan ügyfélélményre, amely kiemeli a fájdalmas pontjaikat. Ez segít a bizalom kiépítésében az üzlet és az ügyfelek között, és segíti a kiváló ügyfélszolgálatot.

Ezzel a szakemberek körülbelül 94%-a szerint a tartalom személyre szabása a legjobb módja a pozitív eredmények elérésének, például a bevétel 760%-os növekedésének.

💡Tudtad?
A személyre szabás mellett a másik dolog, ami a nyitott árfolyamok varázsaként működik, az automatizálás. Az automatizált e-mailek 320%-kal több bevételt generálnak, mint a hagyományos e-mailek.

11. Az aktivált és az automatikus válaszadók a legjobb üzenettípusok az ésszerű megnyitási arányhoz, 46,53%-os, illetve 33,05%-os megnyitási aránnyal.

(Response kérése)

Nemcsak az, hogy a 10,98%-os átkattintási arányú aktivált e-mailek és a 6,72%-os átkattintási arányú automatikus válaszadók jobb üzenettípusok, mint a hagyományos formák, például a hírlevelek és az RSS.

👍 Hasznos cikk
Tekintse meg a Techjury részletes áttekintését a legjobb automatikus válaszeszközökről, és fedezze fel Önnek a legújabb, legjobb automatizálási szolgáltatásokat.

12. Franciaországban a legmagasabb az e-mailek megnyitási aránya, 40,27%-kal 2023-ban.

(Kérjen választ)

Franciaországban a 40,27%-os e-mailek megnyitási aránya a legmagasabb 2023-ban világszerte. Azonban az ország Click-To-Open aránya (CTO), vagyis ahányszor a felhasználó megnyit egy e-mailt, és rákattint a benne lévő linkre, a legalacsonyabb, 4,74%. .

Németország a második 34,56%-os nyitott kamattal és 12,11%-os CTO-val. A harmadik helyen Nagy-Britannia áll 27,59%-os nyitott aránnyal és 6,65%-os CTO-val.

13. 48,8%-kal az e-mailek megnyitási aránya a legmagasabb.

(Kérjen választ)

A kommunikációs iparág vezet a nyitott e-mailek és az átkattintási arányok tekintetében 48,8%-kal, illetve 5,77%-kal. Mindeközben a pénzügyi szolgáltatásoknál a legmagasabb, 16,68%-os kattintási nyitási arány.

Az egyéb legjobban teljesítő iparágak, ahol magas az e-mailek megnyitási aránya, a non-profit (39,71%), a kiadó (37,51%), a művészet és szórakoztatás (37,41%), az ingatlanügyek (37,23%), valamint az éttermek és élelmiszeripar (35,34%).

E-mail marketing eredmény Átlagos eredmény
Nyitott árfolyam 17% és 21,5% között
Átkattintási arány 6,30%
Kattintásos megnyitás aránya 10% és 15% között

14. A Mail Protection Privacy (MPP) funkcióval rendelkező mobiltelefonok nyitottsági aránya 2%-kal magasabb, mint a nem.

(Kampányfigyelő)

A múlt év végén az Apple iOS 5 kiadásában 2%-kal nőtt az e-mailek megnyitási aránya az MPP funkcióinak köszönhetően.

A biztonsági funkció előre letölti az e-maileket, és mesterségesen olvasottként jelöli meg őket. Ily módon letiltja a marketingszakemberek nyomon követését, mesterségesen megnöveli a nyitott árakat, és a felhasználók jobban irányíthatják postafiókjaikat.

Végső gondolatok

A közösségi média és az internetes marketing egyéb formáinak térnyerése ellenére a statisztikák azt sugallják, hogy az e-mail marketing hatalmas helyet foglal el a versenyben.

A vállalkozások továbbra is előnyben részesítik az e-mailes kereskedelmi üzenetek személyre szabását, egyszerűségét és kényelmét. A stratégia a marketing egyéb formáival kombinálva is használható eszköz.

Az e-mail marketing pályája csak tovább virágzik, ahogy naponta egyre több fiók készül.

GYIK

  1. Mi az e-mail marketing sikerességi aránya?

    Kutatások bizonyítják, hogy az e-mail kampányok hihetetlenül sikeresek: átlagosan 17-21 százalékos megnyitási aránnyal, 10-15 százalékos CTO-aránnyal és 7,26 százalékos konverziós rátával.

  2. Mennyi az átlagos ROI az e-mail marketingben?

    Az e-mail marketing lenyűgöző, 3600%-os átlagos ROI-val rendelkezik, mivel betekintést nyújt abba, hogy az ügyfelek mennyire érdeklődnek vállalkozása iránt.

  3. Hatékony már az e-mail marketing?

    Az e-mail marketing a közösségi média térnyerése mellett is a célközönség elérésének egyik leghatékonyabb módjaként érvényesül, mivel a többi hirdetési formához képest költséghatékony és széles közönséget ér el.

  4. Miért a leghatékonyabb az e-mail marketing?

    A vállalkozások meghatározott közönségeket célozhatnak meg személyre szabott üzenetekkel, amelyek a címzett érdeklődési köréhez igazodnak. Egyszerű módot kínál a vállalatoknak a megnyitási és átkattintási arányok nyomon követésére, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak megközelítésükről.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.