A naponta elküldött több milliárd e-mail közepette az e-mailen keresztüli kereskedelmi marketing biztos módja a márkaismertség növelésének, miközben bizalmat teremt a cég tulajdonosa és az ügyfél között.
A befektetés megtérülése (ROI) 36 dollár dollárért, az e-mail marketing költséghatékony stratégiának bizonyult számos internetes marketing lehetőség között.
Ez a cikk az e-mail marketinggel kapcsolatos kulcsfontosságú statisztikákat tárja fel annak 2023-ban való életképességének és hatékonyságának bemutatása érdekében.
Lenyűgöző e-mail marketingstatisztikák 2023-ra
- Az e-mail marketing 3600%-os ROI-val rendelkezik
- 2023-ban 4,2 milliárd e-mail felhasználó van világszerte.
- 36 dolláros átlagos hozamra számíthat minden e-mail marketingre költött dollár után.
- 2025-re várhatóan 4,6 milliárd e-mail-felhasználója lesz.
- Hatszor nagyobb valószínűséggel kap átkattintást egy e-mail kampányból, mint egy tweetből.
- A szakemberek 86%-a az e-mailt preferálta üzleti kommunikációs eszközként.
- A vállalatok nyitottsági aránya akkor a legmagasabb, ha havonta két e-mailt küldenek.
- Az átlagos e-mail megnyitási arány 17% és 28% között van.
Általános statisztikák az e-mail marketingről
Több mint 3 milliárd ember használ üzenetküldő alkalmazásokat. Ezeket az adatokat tekintve az ember azt gondolná, hogy az e-mailek kezdenek elavulni. Valójában az e-mailek esetében ez fordítva van, mivel a legtöbb internetező továbbra is ezeket preferálja.
A Statista előrejelzése szerint 2023-ban az interneten élők naponta 347,3 milliárd e-mailt küldenek és fogadnak majd. Csak ebből a statisztikából látható, hogy az e-mailek ma is relevánsak.
Íme, mit mondanak az emberek a határozatlan ideig tartó e-mailekről:
Megjegyzés
által u/katiebear716 megbeszélésből Miért használunk még mindig e-mailt?
be NoStupidQuestions
Amikor az e-mail marketingről van szó, az embereknek eltérő vélemények vannak a fontosságáról. Íme egy pozitív megjegyzés róla:
Megjegyzés
által u/JosephineJones550 megbeszélésből Az e-mail marketing még mindig működik vagy elavult?
be kisvállalkozás
Ha több meggyőződésre van szüksége arról, hogy mit tud az e-mail marketing, az alábbiakban néhány statisztikai adatot talál, amelyek azt mutatják, hogy az e-mail marketing még nem halt meg.
1. A marketingszakemberek 56%-a több pénzt fektet be e-mail marketing költségvetésébe 2023-ban.
(Neil Patel)
A kutatók abban bíznak email marketing segíti vállalkozása növekedését. Ha figyelembe vesz bizonyos e-mail marketing igazságokat és tényeket, uralhatja a rést.
Ennél is fontosabb, hogy az e-mail marketing az évek során hatékonynak bizonyult, mivel interakcióba léphet a fogyasztókkal és a webhely látogatóival.
Ezzel a marketingesek több mint fele többet tervez az e-mail marketingbe fektetni, tükrözve más marketingesek tanulmányait és tapasztalatait, amelyek pozitív eredményeket értek el az e-mail marketingből.
2. Az előrejelzések szerint 2025-ben az e-mail felhasználók száma eléri a 4,6 milliárdot.
(Statisztika, küldje el X)
A 2022-es e-mail marketing statisztikák tovább bizonyítják hirdetési és közösségépítő eszközként betöltött fontosságát. Több dologra is hasznos, mint pl.
- Promóciók
- Hideg hívás
- Meghívás indítása
- Kapcsolattartás az ügyfelekkel
A legfontosabb az, hogy az e-maileknek megvan az az ereje és lehetősége, hogy több mint 50%-kal növeljék a konverziós arányt.
💡Érdekes tény 2025-re az e-mail fiókok száma eléri a 4,6 milliárdot világszerte, ami bizonyítja, hogy az emberek még mindig használják az e-maileket hivatalos kommunikációra. |
3. A napi e-mailek száma 2025-re eléri a 376,4 milliárdot.
(Statisztika, Érvényesség)
Iparági szakértők azt jósolják, hogy az elkövetkező években a napi elküldött/fogadott e-mailek száma is exponenciálisan növekedni fog. Ez az előrejelzés azt jelenti, hogy az e-mailek a végtelenségig fontosak maradnak.
4. A B2B marketingszakemberek 79%-a állítja, hogy az e-mail a tartalom terjesztésének ideális módja.
(Optinmonster)
A B2B (business-to-business) vállalkozások gyakran használják az e-mail marketinget értékesítésre és leadek generálására. A legfrissebb adatok szerint a B2B szakemberek 79%-a használ e-mailes hírleveleket információk terjesztésére.
A további statisztikák azt is mutatják, hogy az e-mailek B2B marketingre való felhasználásának 23%-kal magasabb az átkattintási aránya, mint a B2C (business-to-consumers) e-mail marketingnél.
5. 2023-ban az e-mail marketing becslések szerint 36 USD ROI-val járt minden elköltött 1 USD után.
(Állandó kapcsolattartás, Luisa Zhou)
Az e-mail marketing egyik legkritikusabb statisztikája az e-mail marketing ROI, amely kulcsfontosságú a vállalat pozitív bevételéhez.
2020-ban minden elköltött 1 dollár után 42 dollárt kerestek a marketingesek, ami 4200%-os ROI-t eredményezett az e-mail marketingben. A számok 2023-ban 3600%-ra csökkentek, de még mindig hatalmas a hatékonyság.
Az e-mailek kézbesítésük időpontja alapján történő megnyitási aránya ötleteket adhat a ROI optimalizálásához. Ezen túlmenően, ha tudjuk, hogy az emberek mikor nyitják meg e-maileiket, további betekintést nyerhetünk.
6. Hatszor nagyobb valószínűséggel kap átkattintást egy e-mail kampányból, mint egy tweetből.
(Kampányfigyelő)
Az e-mailek használatával egy vállalkozás szélesebb közönséget érhet el. A vállalkozások jelentős előnyre tehetnek szert ezen a területen, figyelembe véve a magas e-mail ROI-t.
Ezen túlmenően, ha videókat csatol egy e-mailhez, tovább növeli a ROI-t. A videomarketingre vonatkozó statisztikák azt mutatják, hogy az e-mail kampányokban szereplő videók 200-300%-kal növelik az átkattintási arányt.
7. A B2B marketingesek 81%-a használ e-mailes hírleveleket tartalommarketinghez.
(Hubspot)
Az emberek manapság jelentős időt tölthetnek a közösségi médiában, de nem felejtették el az e-mailek fontosságát. Az e-mail marketingre vonatkozó előrejelzés az e-mail-használat évi 3%-os várható növekedését mutatja.
8. Az ügyfelek 28%-a szívesebben kap gyakrabban promóciós e-maileket.
(Hubspot)
Az e-mail marketing nem csak egy üzleti márkát népszerűsít. Ez egy olyan gyakorlat is, amely közelebb hozhatja vállalkozását az ügyfelekhez. Végül is egyes ügyfelek inkább promóciós e-mailek fogadásával tartják a kapcsolatot a márkákkal.
9. A B2B szervezetek 75%-a e-mail marketing szoftvert használ a tartalommarketing segítésére.
(Influencer Marketing Hub)
A B2B szervezetek e-mail marketingszoftverekhez való közelsége miatt ez a 3. legnépszerűbb technológia az iparágban.
Míg a B2B szervezetek 75%-a üzemeltet e-mail marketingszoftvert a tartalommarketinghez, itt vannak más eszközök is, amelyeket a B2B marketingesek használnak:
Marketing eszköz | Hány B2B cég részesíti előnyben |
Web Analytics | 83% |
Közzétételi vagy elemzési eszközök a közösségi médiában | 80% |
10. Az e-mailek személyre szabása akár 760%-os bevételnövekedést is eredményezhet.
(Kampányfigyelő)
Sok vállalkozás személyre szabja e-mailjeit, hogy rámutasson olyan ügyfélélményre, amely kiemeli a fájdalmas pontjaikat. Ez segít a bizalom kiépítésében az üzlet és az ügyfelek között, és segíti a kiváló ügyfélszolgálatot.
Ezzel a szakemberek körülbelül 94%-a szerint a tartalom személyre szabása a legjobb módja a pozitív eredmények elérésének, például a bevétel 760%-os növekedésének.
💡Tudtad? A személyre szabás mellett a másik dolog, ami a nyitott árfolyamok varázsaként működik, az automatizálás. Az automatizált e-mailek 320%-kal több bevételt generálnak, mint a hagyományos e-mailek. |
11. Az aktivált és az automatikus válaszadók a legjobb üzenettípusok az ésszerű megnyitási arányhoz, 46,53%-os, illetve 33,05%-os megnyitási aránnyal.
(Response kérése)
Nemcsak az, hogy a 10,98%-os átkattintási arányú aktivált e-mailek és a 6,72%-os átkattintási arányú automatikus válaszadók jobb üzenettípusok, mint a hagyományos formák, például a hírlevelek és az RSS.
👍 Hasznos cikk Tekintse meg a Techjury részletes áttekintését a legjobb automatikus válaszeszközökről, és fedezze fel Önnek a legújabb, legjobb automatizálási szolgáltatásokat. |
12. Franciaországban a legmagasabb az e-mailek megnyitási aránya, 40,27%-kal 2023-ban.
(Kérjen választ)
Franciaországban a 40,27%-os e-mailek megnyitási aránya a legmagasabb 2023-ban világszerte. Azonban az ország Click-To-Open aránya (CTO), vagyis ahányszor a felhasználó megnyit egy e-mailt, és rákattint a benne lévő linkre, a legalacsonyabb, 4,74%. .
Németország a második 34,56%-os nyitott kamattal és 12,11%-os CTO-val. A harmadik helyen Nagy-Britannia áll 27,59%-os nyitott aránnyal és 6,65%-os CTO-val.
13. 48,8%-kal az e-mailek megnyitási aránya a legmagasabb.
(Kérjen választ)
A kommunikációs iparág vezet a nyitott e-mailek és az átkattintási arányok tekintetében 48,8%-kal, illetve 5,77%-kal. Mindeközben a pénzügyi szolgáltatásoknál a legmagasabb, 16,68%-os kattintási nyitási arány.
Az egyéb legjobban teljesítő iparágak, ahol magas az e-mailek megnyitási aránya, a non-profit (39,71%), a kiadó (37,51%), a művészet és szórakoztatás (37,41%), az ingatlanügyek (37,23%), valamint az éttermek és élelmiszeripar (35,34%).
E-mail marketing eredmény | Átlagos eredmény |
Nyitott árfolyam | 17% és 21,5% között |
Átkattintási arány | 6,30% |
Kattintásos megnyitás aránya | 10% és 15% között |
14. A Mail Protection Privacy (MPP) funkcióval rendelkező mobiltelefonok nyitottsági aránya 2%-kal magasabb, mint a nem.
(Kampányfigyelő)
A múlt év végén az Apple iOS 5 kiadásában 2%-kal nőtt az e-mailek megnyitási aránya az MPP funkcióinak köszönhetően.
A biztonsági funkció előre letölti az e-maileket, és mesterségesen olvasottként jelöli meg őket. Ily módon letiltja a marketingszakemberek nyomon követését, mesterségesen megnöveli a nyitott árakat, és a felhasználók jobban irányíthatják postafiókjaikat.
Végső gondolatok
A közösségi média és az internetes marketing egyéb formáinak térnyerése ellenére a statisztikák azt sugallják, hogy az e-mail marketing hatalmas helyet foglal el a versenyben.
A vállalkozások továbbra is előnyben részesítik az e-mailes kereskedelmi üzenetek személyre szabását, egyszerűségét és kényelmét. A stratégia a marketing egyéb formáival kombinálva is használható eszköz.
Az e-mail marketing pályája csak tovább virágzik, ahogy naponta egyre több fiók készül.
GYIK
-
Mi az e-mail marketing sikerességi aránya?
Kutatások bizonyítják, hogy az e-mail kampányok hihetetlenül sikeresek: átlagosan 17-21 százalékos megnyitási aránnyal, 10-15 százalékos CTO-aránnyal és 7,26 százalékos konverziós rátával.
-
Mennyi az átlagos ROI az e-mail marketingben?
Az e-mail marketing lenyűgöző, 3600%-os átlagos ROI-val rendelkezik, mivel betekintést nyújt abba, hogy az ügyfelek mennyire érdeklődnek vállalkozása iránt.
-
Hatékony már az e-mail marketing?
Az e-mail marketing a közösségi média térnyerése mellett is a célközönség elérésének egyik leghatékonyabb módjaként érvényesül, mivel a többi hirdetési formához képest költséghatékony és széles közönséget ér el.
-
Miért a leghatékonyabb az e-mail marketing?
A vállalkozások meghatározott közönségeket célozhatnak meg személyre szabott üzenetekkel, amelyek a címzett érdeklődési köréhez igazodnak. Egyszerű módot kínál a vállalatoknak a megnyitási és átkattintási arányok nyomon követésére, hogy megalapozott döntéseket hozhassanak megközelítésükről.