Facebook Age demográfiai magyarázata

Peter

A Facebook az évek során egyre fontosabbá vált a marketing kezdeményezésekben. Havi 30 millió aktív felhasználóról van szó, és a lehetőségek, amelyek lehetővé teszik a marketingszakemberek számára, hogy meghatározott demográfiai csoportokat célozzanak meg, jelentősen megnövelhetik a siker esélyeit.

Mielőtt azonban marketingköltségvetését a Facebookba fekteti be, először fel kell mérnie, hogy ez-e a kívánt életkor szerinti demográfiai csoport preferált platformja.

Ha Ön üzletember vagy marketingszakember, aki a Facebookot hirdetési platformként szeretné használni, olvasson tovább, hogy többet megtudjon ennek a milliárd felhasználónak a demográfiai adatairól.

A szerkesztő választása

  • A 25-34 éves korosztály rendelkezik a legtöbb Facebook felhasználóval.
  • Idős gyerekek 13-17 a legkisebb méretű demográfiai csoportok a Facebookon.
  • A Facebook közönségének 7,2%-a az idősebb generációt foglalja magában.
  • Körül az amerikai tizenévesek 32%-a használd a Facebookot.

Ki használja a legtöbbet a Facebook-ot?

Tudva, hogy a Facebook teljes felhasználói száma milliárdokban rúg, bontsuk le, és elemezzük, mennyire változatosak ezek a felhasználók. Nézze meg, mi alkotja ennek a közösségnek a nagy részét.

Íme a Facebook demográfiai adatai, amelyeket tudnod kell:

Ki használja a legtöbbet a Facebook-ot

Facebook-felhasználók életkor-statisztikái – melyik korcsoport használja a legtöbbet?

A közösségi hálózati platform rendelkezik Napi 2 milliárd aktív felhasználó különböző helyekről, különböző korosztályokkal.

Most próbáljuk meg ráközelíteni, hogy mely korcsoportok teszik ki a teljes Facebook felhasználói bázis nagy részét. Nézze meg, milyen közönség kiemelkedő a Facebookon belül.

1. A 25-34 év közötti korosztályban van a legtöbb Facebook-felhasználó.

(Oberlo)

Facebook Age demográfiai magyarázata

Egy tanulmány azt mutatja, hogy elsősorban ez a korosztály foglalja el az összes felhasználót. A Facebook milliárd felhasználójának 30%-a tartozik ebbe a korosztályba. Ez összesen 596,8 millió embert jelent. Őket követi a 18-24 éves korosztály, amely világszerte a felhasználók 21,5%-át teszi ki. A két korcsoport az összes aktív Facebook-felhasználó 51,5%-át birtokolja.

2. A 13-17 éves gyerekek a legkisebb a demográfiai csoport mérete a Facebookon.

(Omnicore Agency, Oberlo)

A Facebook globális közönségmegoszlásáról szóló jelentés alapján a 13 és 17 év közötti gyerekek a legalacsonyabb Facebook-felhasználók. Az aktív Facebook-felhasználók mindössze 4,7%-át teszik ki.

3. A Facebook közönségének 7,2%-a az idősebb generáció.

(Oberlo)

Facebook Age demográfiai magyarázata

Az idősebb generáció, 55 és 64 év közötti, nem használja a közösségi hálózatot. A korosztály csak a teljes felhasználói bázis 7,2%-át teszi ki. A 65 év felettiek a teljes népesség mindössze 5,6%-át teszik ki.

4. Az amerikai tizenévesek 32%-a Facebook-felhasználó.

(Pew Research Center)

A lakosság 71%-áról a manapság Facebookot használó amerikai tinédzserek száma mindössze 32%-ra esett vissza; csak 2%-a használja gyakran. Ezt különböző feltörekvő közösségi média platformok okozhatják, amelyeket a Z generáció többet használ, mint a Facebook.

📋 Kutatási összefoglaló:
A Facebook-populáció nagy részét a 24 és 34 év közötti felnőttek alkotják. Ha Ön vállalkozástulajdonos vagy marketingszakember, a Facebook használatával növelheti a közönség elérését ebben a korcsoportban.

Végső szavak

A közösségi hálózati platform indulása óta igen jelentős. A történelem elengedhetetlen részévé vált. A Facebooknál a távolság nem számított. Mindig kapcsolatba léphetsz olyan emberekkel, akiket szeretsz, és még idegenekkel is.

Ezt szem előtt tartva elengedhetetlen, hogy tudjuk, milyen közönség van a Facebookon. Ezek a statisztikák megmagyarázzák, hogy melyik generáció a legkiemelkedőbb a Facebookon. A hirdetők 90%-a elismeri, hogy a Facebook a közösségimédia-stratégiájának kritikus eleme, ezért ha Ön üzletember, érdemes okosan használni ezeket a statisztikákat.

GYIK

  1. Melyik országban van a legtöbb Facebook-felhasználó?

    329,65 Facebook-felhasználó él Indiában. Ezzel az ország vezető szerepet tölt be a Facebook közönségméretét tekintve. Indián kívül több országnak több mint 100 millió Facebook-felhasználója van, például az Egyesült Államokban 175 millióval, Indonéziában 119 millióval; és Brazília, 109 millió felhasználóval.

  2. Hány aktív hirdető van a Facebookon?

    2020-ban 10 millió aktív hirdető foglalkozott Facebook-marketinggel. A Facebookot közösségi hálózati platformként használják termék- és szolgáltatáspromócióra – ez növekedés a 2019. első negyedévi 7 millió hirdetőhöz képest. Cserébe a Facebook-hirdetések bevétele meghaladta a 84,2 milliárd dollárt.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.