Az átlagos SEO -stratégia a kulcsszó -kutatással kezdődik és ér véget, a kulcsszómennyiséggel, mint döntő tényező a témákban. Ez egy elavult megközelítés, amely nem rezonál a felhasználókkal, és már nem tükrözi, hogy a modern keresőmotorok hogyan értékelik a tartalmat. A tartalom, amely értelmes élményt nyújt a felhasználók számára legfontosabb tényezők között, bizalmat keres, jelzi a minőséget, és vonzza a linkeket, a részvényeket és a magasabb rangsorokat.
A felhasználói viselkedés mindig is a keresési rangsor részét képezte
A felhasználói jelek központi szerepet játszanak a Google rangsorolási algoritmusaiban, és a Google elleni közelmúltbeli monopóliumellenes peres eljárás kiderítette, hogy ezek mennyire fontosak.
A Google ellen a közelmúltbeli DOJ monopóliumellenes próbaverzió egyik kiállítása bizalmas előadást mutatott be, az úgynevezett Ranking for Research, ahol a Google megjegyezte, hogy a felhasználói viselkedésjelek zajosak, és hogy sok adatot igényel a minták megtekintéséhez.
Írták (PDF):
„A megfigyelt felhasználói viselkedés és a keresési eredményminőség közötti összefüggés nehézkes. A következtetések levonásához sok forgalomra van szükség, és az egyes példákat nehéz értelmezni.”
Egy másik Google -dokumentum kijelentette, hogy a felhasználói interakciós jelek fontosak a keresési rangsorban (PDF):
„… Nem egy rendszer, de a rangsoroláson belül nagyon sok a naplókra épül. Ez nem csak a hagyományos rendszerek, mint amit korábban megmutattam neked, hanem a legvágosabb gépi tanulási rendszereket is, amelyek közül sokan külsőleg bejelentettük-a Rankembed és a DeepRank.”
A Google sokféle felhasználói viselkedési jelet használt rangsorolás céljából:
- A Google Navboost szabadalom a felhasználói interakciós jelek alapján rangsorolja az oldalakat.
- A Google Trust Rank szabadalma egy algoritmust ír le, amely a felhasználói bizalom jeleire támaszkodik a megbízható webhelyek azonosítására, majd azonosítja azokat a webhelyeket, amelyeket az ezen felhasználó-megbízott webhelyekről kapcsolnak.
- A Google márkás keresési szabadalma egy algoritmust ír le, amely a navigációs lekérdezéseket hallgatólagos linkekként használja rangsorolás céljából.
A PageRankot általában csak egy link algoritmusnak tekintik, de valójában ez a módja annak, hogy a felhasználói jeleket a webhelyeken közzétett linkek formájában használják. Ez egyben a felhasználói viselkedés modellje, mivel a webes összekapcsolt jellege felhasználható annak jelzésére, hogy mely webhelyeket látják el a felhasználó.
A Google Pagerank kutatási tanulmánya elmagyarázza:
„A PageRank a felhasználói viselkedés modelljének tekinthető.”
A kulcsszavak számítanak már?
Igen, a kulcsszó továbbra is számít. De már hosszú ideje, mivel a pontos mérkőzés kulcsszavak voltak a fő tényező, amely meghatározta, hogy mely webhelyek vannak rangsorolva. Nézze meg gyakorlatilag bármilyen keresési eredményt, és látni fogja, hogy sok legjobban rangsorolt webhely nem tartalmaz pontos egyezést a kulcsszavakhoz a keresési lekérdezésben.
A kulcsszó-alapú csomópontokra vagy silókra támaszkodó tartalmi stratégiáknak második megjelenést kell kapniuk. Az ilyen típusú stratégiák a keresőmotorok legkorábbi napjaiból származtak, amikor a pontos mérkőzés kulcsszavait a címekbe és a címsorba adták a rangsoroláshoz. Ez már nem ez a helyzet, tehát miért ragadnak meg a SEO-k még mindig olyan kulcsszó-alapú stratégiákhoz, amelyek a kulcsszavakat egy csomóponthoz térképezik, és a tartalomstratégiát beszélték.
A logikai webhely struktúrája a minőségi felhasználói felület része, és megkönnyíti a tartalom megtalálását. Összpontosítson erre, és kapcsolja be a kapcsolatot olyan módon, amelynek értelme van a felhasználók számára.
Próbáljon gondolkodni olyan témákban, amelyekben a felhasználók érdeklődnek, és nézd meg, milyen messzire visz.
Írj azzal a céllal, hogy megértsék
Megosztom egy fejlett fogalmat az írásról, amely segít a mondatok, a bekezdések és a teljes weboldalak hatékonyabban elérni a közönséget.
Kognitív terhelés
Van egy kognitív terhelésnek nevezett tudományos koncepció. Az olvasással összefüggésben a kognitív terhelés az információk feldolgozásához használt mentális erőfeszítések mennyisége.
Például a zavaró utasításokkal vagy zsargonnal rendelkező mondatok külön erőfeszítéseket tehetnek a feldolgozásra. Ha a terhelés meghalad egy bizonyos küszöböt, akkor az ember képes megérteni vagy tanulni az olvasástól.
Kognitív disszonancia
Van saját elméletem, amely hasonló a kognitív terheléshez, amelyet kognitív disszonanciának hívok. Nem valami tudományos, amit olvastam, hanem csak a saját elméletem.
A disszonancia a harmónia hiányát jelenti, amikor a hangok összecsapnak. A rossz írás lehet disszonáns az absztrakt szavak megválasztása miatt (nincs egyértelmű jelentése vagy több jelentése), zsargon használata, vagy egyszerűen csak olyan szavak használata, amelyeket általában nem értenek.
A disszonancia másik forrása egy olyan bekezdés írása, amely inkább egy ötletet felépít, mint egy ötletet.
A kognitív disszonancia miatt az olvasó elveszíti az olvasott nyomon követését, és következésképpen kevésbé vesz részt a tartalommal.
Itt van ugyanaz a bekezdés, amelyet csak elolvastak, a céljuk magyarázatával:
1. Határozza meg az ötletet: elmagyarázom, hogy van egy személyes elméletem
Van saját elméletem, amely hasonló a kognitív terheléshez, amelyet kognitív disszonanciának hívok. Nem valami tudományos, amit olvastam, hanem csak a saját elméletem.
2. Magyarázza el az ötletemet egy meghatározással és metaforákkal
A disszonancia a harmónia hiányát jelenti, amikor a hangok összecsapnak …
3. A metaforát alkalmazza az írásra:
A rossz írás disszonáns lehet a szavak megválasztása miatt …
4. Bővítse a meghatározást a bekezdések struktúrájára
A disszonancia másik forrása egy olyan bekezdés írása, amely inkább egy ötletet felépít, mint egy ötletet.
5. A nagy ötlet, amelyet felépítettem: mit jelent az egész
A kognitív disszonancia miatt az olvasó elveszíti az olvasott nyomon követését, és következésképpen kevésbé vesz részt a tartalommal.
A SEO -k szeretnek horgokról és más írási trükkökről beszélni, de a jó írás nem a felhasználó becsapásáról szól. A világos kommunikációról szól. Nem mindig jön ki, amikor a szavak először kiömlnek az oldalra. Időnként segít elmenekülni, és visszatérni a mondat és a bekezdések struktúrájának hibáira, hogy láthatóvá váljanak.
Tartalom kidolgozása a felhasználói élmény körül
Azok a kiadók, akik a kulcsszavak körül webhelyeket építenek, felfelé irányuló küzdelemmel szembesülnek, és mivel a linkek továbbra is fontos rangsorolási tényező, értelme van, hogy a SEO stratégia együtt dolgozzon a linkek megszerzésével. Itt ragyog a felhasználói élmény.
Senki sem hivatkozik a kulcsszó-alapú webhelyre, mert a kulcsszavak miatt jól érzik magukat a webhelyen. A kulcsszó-alapú webhelyek sterilnek érzik magukat, mivel a kulcsszavakra, nem pedig az emberekre vannak optimalizálva. Ez a megközelítés a keresési motorok weboldalának felépítését is eredményezi. Semmi sem sikoltozik a „keresőmotorok számára készített”, például a Salewide címcímkékkel, a Google embereiből szakított kulcsszavakkal is.
Azt javaslom, hogy ismerkedjen meg azzal, hogy ki ír, ha beszél az érdeklődő emberekkel, csatlakozva néhány Facebook -csoporthoz, megnézheti a népszerű fórumokat, hallgatja a podcastokat a témáról, nézi a YouTube -videókat a témáról, és elolvassa a videók megjegyzés szakaszait. Ez nem csak egy képet ad arról, hogy miről beszélnek az emberek, hanem megmutatja, hogyan beszélnek róla, és valószínűleg ötleteket adnak a vállalkozásod számára, függetlenül attól, hogy online értékesíti a dolgokat, vagy ír egy témáról
A felhasználók megosztják a tapasztalatokat, nem pedig a linkeket
Talán a legjobb link a pozitív tapasztalat (tanulás, hasznosság, szórakozás) miatt létrehozott fajta. A tudományos kutatások felfedezték, hogy a tapasztalatok motiválják a megosztást, és hogy a pozitív tapasztalatok a legjobban megosztják.
Betekintés: Ezek nem csak linkek, amelyeket az emberek megosztanak. Az egyik weboldalról a másik weboldalra, vagy akár a közösségi médiában linkek azok a tapasztalatok kifejezése, amelyeket az emberek egy weboldalon szereztek. A pozitív tapasztalatok ápolása, és az emberek megkezdi a weboldal összekapcsolását és megosztását.
Betekintés: A felhasználói élménynek való odaadó idő gyakorlati megközelítés a weboldal népszerűsítéséhez, mivel az érzelmi rezonanciával, az érzéssel rendelkező inspiráló webhely látogatók egy biztos módja annak, hogy ösztönözze a több értékesítést, több linket és több forgalmat. És ezért optimalizáljuk, igaz? Hogy több pénzt keressen.
Hogy a látogatók visszatérjenek
- Tegye tartalmát (még ha termékek is) könnyen megtekinthető a hajtás tetejéről
- Tegye le a tartalmát könnyen szkennelve (címsorokkal)
- Kapcsolódó cikkeket kínáljon olyan kulcsfontosságú pontokban, ahol a látogatók általában érdektelenekké válnak
- Ösztönözze az üzenetküldés optikát
A tranzakció utáni élmény
A sikeres vállalkozó, Justin Sanger rámutatott, hogy mindenki ismeri az értékesítési csatornát, de kevésbé ismert a tölcsér, amely az eladás után nyílik meg. Ezt a fejjel lefelé mutató tölcsérnek a tranzakció utáni tölcsérnek nevezi. A tranzakció utáni tölcsér minden dolgot képvisel, amelyet megtehet, hogy visszaküldjön a keresőmotorokhoz, amelyek szerint a webhely látogatói jó tapasztalattal rendelkeznek az Ön webhelyén. Ez a tevékenység magában foglalja:
- A társadalmi megosztás ösztönzése
- Jó vélemények ápolása
- Bátorító szóbeszéd -áttétel
- Kapcsolatok ápolása a nem versenytársakkal a térben
Úgy gondolom, hogy jó gyakorlat a tranzakció utáni tölcsér fontolóra vétele, mivel ezek a fajta tevékenységek hajlamosak több értékesítést ápolni. A tranzakció utáni marketingt a klasszikus SEO dobozon kívül kell figyelembe venni.
Nézze meg Justin Sanger-t, hogy beszélje meg a tranzakció utáni tölcséret
https://www.youtube.com/watch?v=R2SVFWQ5RPS
Elvetés: Felhasználói élmény marketing
1. A felhasználói viselkedési jeleket a Google különféle algoritmusaiban és gépi tanulási rendszerein belül használják az oldal minőségének és bizalmának bizonyítékaként.
2. logikusan figyelembe véve, a látogatóbarát mondat, a bekezdés, az oldal és a webhely-architektúra, amely megkönnyíti az információk megértését, támogatja az erős minőségi jeleket.
3. Az egyértelmű, zsargonmentes mondatokat és a logikusan felépített bekezdéseket használó tartalom lehetővé teszi az olvasók számára, hogy az információkat könnyedén dolgozzák fel, és elősegítsék a jobb felhasználói élmény kiépítését.
4. A felhasználói élmény körül tervezett tartalom, nem pedig a pontos mérkőzés kulcsszavak miatt az oldalak emberközpontúbbak és kevésbé érzik magukat, mint a keresőmotorokhoz, amelyek hozzájárulnak a nagyobb bizalomhoz.
5. Pozitív érzelmi tapasztalatok, amelyek motiválják a természetes megosztást és a linkeket, mint a hatalom és a bizalom erős mutatóit.
6. Az oldal kialakítását, amely magában foglalja a soronkénti láthatóságot, a szkennelhető címsorokat, a kapcsolódó műcikkeket és az opt-in-in-in-t, segít a látogatók bevonásában, aktív és visszatérő, megerősítve a külső tartalomminőségi jeleket.
7. A tranzakció utáni tölcsérek tevékenységei, például a vélemények, a társadalmi megosztás és a szájról szájra történő áttétel ösztönzése, a takarmány-elégedettségi jelek vissza a keresőmotorokra és megerősítik a megbízhatóságot.
Fontos felismerni, hogy a sikeres weboldal alapja a felhasználói élmény. Még egy sikeres PPC céloldalt is kialakítanak a minőségi végpontok közötti felhasználói élmény elvével, az elrendezésből és az adatok egyszerűségétől a kényelemig.
A felhasználói élmény marketing célja az egyszerű kulcsszó -kifejezés optimalizálásán túllépve, egy tartalomstratégiával annak megértésére, hogy mit jelent ez a tartalom a felhasználó számára. Fontos? Szórakoztató? Ringat, és gördül?
A relevancia továbbra is király, de a relevancia meghatározása most a felhasználóra összpontosít, nem pedig a kulcsszavakra.