Hogyan lehet létrehozni Instagram tartalmi tervét (ingyenes sablonnal)

Peter

Az Instagram -hozzászólásaid küzdenek a tapadás érdekében?

Több mint 2 milliárd havi aktív felhasználóval a platformon való kiemelkedés stratégiát és tartalomtervezést igényel.

A tartalmi terv elengedhetetlen terv, amely segít abban, hogy hozzászólásait igazítsák a stratégiájához és az általános marketing céljainak.

A terv nélkül történő kiküldetés egyszerű irányítás nélkül pazarolt erőfeszítés lehet.

A márka konverziójának és sikerének támogatása érdekében ez az útmutató ingyenes Instagram tartalomterv -sablonnal és hasznos tippekkel rendelkezik, amelyeket testreszabhat a márkájához.

Tehát próbáljuk megragadni ezeket a felhasználókat.

1. Készítse el a tartalmi naptárat

A jól strukturált terv az ütemterv, amely irányítja az utat, segít a célok elérésében és a kampányok hatékonyságának ütemezéséhez.

Ebből a célból a sablonunk áttekintő fülkel és havi tervezési lapokkal rendelkezik, amelyek rugalmas heti elrendezésekkel rendelkeznek, hogy madártávlatot kapjanak a tartalomról.

Ez segít abban, hogy megtudja, mikor teljesítette a célját, és megismételheti és elemzi a következő stratégiájának javításának lehetőségeit.

Ráadásul egy Instagram tartalomterv az ötleteket, a költségvetéseket, a témákat és a marketing kezdeményezéseket kategorizálhatja. Ezenkívül segít azonosítani a tartalmi hiányosságokat és felépíteni a következetességet – az Instagram sikerének kulcsa.

Kezdje az Instagram tartalmi terv letöltésével, és készítsen másolatot magának.

Kezdje az Áttekintés fülével a kampányciklusok felvázolásával, ideértve a kulcskonverziós célokat, a stratégiai témákat és a kapcsolódó költségvetéssel rendelkező tartalomoszlopokat.

Haladjon a heti fő lapra a végrehajtás finomításához. Döntse el a témákat és a post típust, készítse el a megfelelő feliratokat, igazítsa a kampánytípusokat, és határozza meg a CTA -kat, amelyek támogatják a marketing tölcsér céljait.

Végül, miután megkapta a fenti és a kezdeti feliratokat, áttérhet a következő lépéshez: létrehozhatja vagy hozzárendelheti a szükséges kulcs látványt vagy eszközöket.

A tartalomtervezés kisebb, cselekvési lépésekre történő bontása megkönnyíti a tartalomnaptár létrehozását.

Bónusz tipp: Szinkronizálás a meglévő marketing kezdeményezésekkel

Hasznos áttekintéssel vagy műszerfalmal (az Instagram tartalomtervünkben szerepel) feltérképezheti szezonális témáit, igazíthatja a témákat a közzétett napokhoz, és készen áll a feliratokra és a hashtagokra, hogy könnyen másolhassa és beillesztse, amikor készen áll a tartalom ütemezésére.

Instagram tartalomtervező: Áttekintés

Ha már van néhány marketing kezdeményezés, akkor ez a tökéletes idő, hogy beépítse őket a marketing kampányba. Például talán van egy új termékkibocsátása.

Ezután felépíthet egy tartalmi sorozatot körülötte. Kábelje a termék kiadását néhány hozzászólással, futtasson egy ajándékot, szerepeljen egy influencer -t, amely a terméket használja egy videóban, és kiemelje a legfontosabb előnyöket az egész.

Az események és ünnepek lehetőséget kínálnak az elkötelezettség fokozására és az új ügyfelek vonzására. Ezek egy újabb szórakoztató és pozitív módja annak, hogy az ügyfelek beszéljenek a márkájáról. Az ünnepi ajándékok vagy ajánlatok egy másik módja annak, hogy növeljék a márkatudatosságot és megszerezzék a követőket.

Ha egy esemény jön létre, akkor létrehozhat egy kampányt, amely az eseményt hirdeti, és megvitathatja az érintett hangszórókat, az ottani termékeket, vagy fantasztikus megragadó táskákat, amelyeket az eseményen ad.

Javasoljuk, hogy párosítsuk a 2025 -es marketing naptárunkat, amikor elkészítik az Instagram tartalmi tervét, hogy a kreatív kampányaihoz ünnepnapokkal és szezonális témákkal kössék össze a hét, a hónap vagy akár a negyedévre.

2. Határozza meg céljait

Miután megkapta a tartalmi sablonját, és mielőtt megtervezi a hozzászólásait, akkor az Instagram céljainak megteremtése.

Mit akarsz elérni? A közönség növelése, az elkötelezettség növelése vagy a termékjelentések növelése?

Miután ezt megtudta, beállíthatja a kulcsfontosságú teljesítménymutatókat (KPI), hogy megjelölje az Instagram kampányával együtt megfigyelni kívánt különféle elemzési pontokat.

Például a kampányciklus végére 20% -kal szeretné növelni a közönséget, vagy legalább 0,43% -ra szeretné növelni az elkötelezettség arányát.

Miután kiválasztotta a konverziós céljait, hasznos a célját mérföldkövekre bontani, amelyeket elérni szeretne.

Ilyen módon feltérképezheti az egyeshez szükséges tartalom típusát, és nyomon tudja követni az előrehaladást a fent beállított KPI -k segítségével.

Instagram tartalomtervező

Kérdezd meg magadtól: Milyen mérföldköveket tudsz megjelölni, hogy elérje ezt a célt az út mentén? Milyen típusú tartalmat, témákat vagy tartalomsorozatokat hozhat létre az elkötelezettség növelése érdekében?

Írja le az összes célt, amelyről úgy gondolja, hogy márkája ésszerűen elérheti (pro tipp: A trükk az, hogy okos legyen).

3. Tartsa a témát és a hangot következetesen

Ha el akarja tartani a hozzászólásait, biztosítsa a vizuális és tonális konzisztenciát egy márka útmutató kidolgozásával. Az összes hozzászólásban, beleértve a stílust, a tipográfiát és a színpalettát, koherens témát is fenntartani kell.

Az inspiráció érdekében megnézheti webhelyét, tartalmát és logókat, hogy elősegítse a hozzászólások megfelelő hangját és témáját.

Gondoljon a tartalom kinézetére mind a képek, mind a videók számára, és fontolja meg a következetes szöget vagy a szűrést, hogy beállítsa a megfelelő hangot, és keresse meg a tartalmát.

Alapvető fontosságú az üzenetküldésről szóló szokásos működési eljárások (SOP) létrehozása is, akár feliratok, megjegyzések, akár a közvetlen üzenetekre adott válaszok esetében, mivel valószínű, hogy több ember kezeli a fiókot.

Hogyan reagál a fogyasztókra az Instagram -on, különösen, ha több ember válaszol a megjegyzésekre és az üzenetekre, annak biztosítása érdekében, hogy a márka hangja alatt álljon.

4. Bemutatja kreativitását: Instagram posttípusok (példákkal)

Az Instagram nem csupán egy esztétikai fotómegosztó alkalmazás. Ez egy jelentős platform, amely különböző formátumban mutathatja be termékét a közönség szórakoztatására, bevonására és oktatására.

Különböző módon lehet létrehozni az Instagram tartalmát, amely kiemelheti a márkáját és növeli az elkötelezettséget.

Beszéljünk rajtuk keresztül az egyes felhasználási esetek bevált gyakorlatain:

Fotó

A képek nagyszerű módja annak, hogy bemutassák a termékek USP -jét, megosszák a gondolatvezetési idézeteket, a relatable mémeket vagy bejelentsük az új funkciók frissítéseit.

Nagyszerű olyan kérdések feltevésére is, amelyekre a kép feliratában válaszolhat, vagy az ügyletek vagy ajándékozások előmozdítására kényszerítő feliratok felhasználásával.

  • Példa: A HubSpot AI által generált méme ügyfélszolgálatáról, mivel a játékfigura felhívja a figyelmet és beszélgetés indítójaként szolgál.

Körhinta

Mit tehet a vállalata, ha több fényképe van a csúcskategóriás fotózásból, de nem akarja, hogy rácsba tegye őket, vagy túlteljesítse a hírcsatornát? Megpróbál Gyönyörűen kialakított körhinta a befektetés megtérülésének (ROI) biztosítása érdekében.

A körhinta 2015 óta támaszkodik az Instagram -on. Ez egy 10 fotó gyűjteménye, amelyet egyszerre elküldhet, most már 20 -ig bővíthető.

A közönség csábításához érdekesnek kell lennie, hogy helyesen csúsztassa a kronológiai mesemondást, a kollázs/magazin kivágási elemeit, a szöveges átfedést vagy a narratívát

  • Példa: Kattintási fotója az új AI naptárfajta szövegfedelről, a statikus és a dinamikus képek és az oktató rövid videók közötti zökkenőmentesen átmenet.

Tekercsek

Ezután a videók kiváló módja annak, hogy bemutassák, hogy valami felmerüljön, vagy termékkabinákat hozzon létre. Használhat videókat a színfalak mögött tartalmakhoz is a termék hype felépítéséhez.

Fontolja meg az Instagram -orsók vagy rövid videók használatát a termékek bemutatására, a történetek megosztására és a közönség növelésére.

Mellesleg, az Instagram abbahagyta az IGTV-t vagy az Instagram TV-t, 2021-ben, de hosszabb videókat küldhet be. A márkák ezeket arra használják, hogy mélyebbre kerüljenek egy adott téma leírására.

Történetek

Eközben a történetek olyan fotók vagy videók, amelyek az elmúlt 24 órán keresztül (kivéve, ha hozzáadják őket a profilod legfontosabb eseményeihez), ahol megoszthatja a profilod bejegyzéseit, vagy új tartalmat küldhet.

Ez egy népszerű módja annak, hogy több követőt szerezzenek és vegyenek részt a fogyasztókkal.

  • Példa: Még akkor is, ha a történetek 24 óra elteltével járnak le, továbbra is értékesek. A Sprout Social kurátora a történeteit a „trend” kiemeléseibe, a kulcsfontosságú események és a közösségi média betekintése, például az Oscar, a Coachella és az Art Basel bemutatására mutatta be.

Felhasználó által generált tartalom (UGC)

A felhasználó által generált tartalom, vagy a befolyásolók, az ügyfelek vagy más felhasználók által létrehozott tartalom nagyszerű módja annak, hogy kiterjesztse a különféle közönség számára, és tovább népszerűsítse termékeit.

Az emberek jobban érdekelnek, hogy megismerjék egy új terméket, ha azt valaki már követi. Hasonlóképpen, elősegítheti a márkájában új fogyasztókkal szembeni bizalom kiépítését, ha egy olyan ügyfél hozzászólását látják, aki már szereti.

  • Példa: A Slack az első számú „Slacker”, a Rox (a Gozney vezető közösségi médiamenedzserének), mint egy szórakoztató UGC -üzenet, ahol nyilvánvalóan egy év leginkább laza üzeneteit küldte.

De milyen tartalom lesz vírusos? Hasznos lehet megvizsgálni, hogy a versenytársak mit tesznek az Instagram -on, és rá helyezik a márkád egyedi csavarását.

5. Kézműves kényszerítő feliratok és CTA -k

Noha nagyszerű, ha kiváló minőségű képek és vonzó videók vannak, a feliratok és a cselekvésre ösztönzés továbbra is számít.

Ha a fogyasztót a képével vagy a videójával köti be, akkor továbbra is be akarja tekerni őket a felirattal és a CTA -val.

IG tartalomtervező: Töltse ki az oszlopokat, beleértve a CTA -t

Alapvető fontosságú a megfelelő CTA kidolgozása annak biztosítása érdekében, hogy a fogyasztók kövessék az Ön oldalát, vegyenek részt a hozzászólásában, vagy megvásárolják a terméket.

Fontolja meg az A/B tesztelést a kampányok megfelelő megközelítésének azonosítása érdekében. A kényszerítő cselekvésre ösztönző, tömör és aktív hangon írva.

6. Válassza ki a megfelelő hashtagokat

A jobb hashtagok kutatása és kiválasztása elengedhetetlen annak biztosítása érdekében, hogy hozzászólásai elérjék a tervezett közönséget, és néhány újat, amelyek érdeklődhetnek a rés és a márka iránt.

A hashtagok lehetővé teszik a tartalom számára, hogy a felhasználók eléréséhez a profilodon túl is elérjék, amikor az adott hashtagok számára tartalmat hoz létre. Vegye figyelembe, hogy mely hozzászólások teljesítenek különösen jól.

Ilyen módon létrehozhat jövőbeli hozzászólásokat olyan speciális hashtagok számára, amelyek növelik a tartalom láthatóságát a szélesebb közönség számára, segítve a márkahallgatást.

7. Ismerje meg a legjobb időt a kiküldetésre

A hozzászólások idő előtti tervezése segíthet enyhíteni a közösségi média stratégiájának stresszét.

A Meta Business Suites segítségével ütemezheti a Facebook és az Instagram bejegyzéseit, és egy hét vagy néhány hétig beállíthatja a hozzászólásokat.

Ha nem biztos benne, hogy mikor kell közzétenni, itt van a javasolt napok és időpontok, ahol az elemzés rámutat arra, ahol a legtöbb elkötelezettséget és nézetet kapja.

Hasznos lenne az iparágra vonatkozó valamilyen kutatás elvégzése, hogy a legjobb időt és napot láthassa az Ön hozzászólásainak elkészítéséhez.

Az egyik fontos dolog, amelyet szem előtt kell tartani, amikor tartalmát tervezi, a közelgő ünnepek.

Elbocsátja az ünnep ünneplését, az ünnepet előléptetéshez, vagy úgy dönt, hogy úgy dönt, hogy nem küld el aznap?

Nem számít, mit választ, az ünnepek szem előtt tartása elengedhetetlen.

8. Mérje meg az eredményeket és állítsa be

Az Instagram Insights, mind az alkalmazáson, mind a Meta Business Suites révén, megmutathatja, hogy hány nézetet kap egy bejegyzés és statisztikák a hozzászólásokkal való kapcsolattartásról, hogy segítsenek látni, hogy mely típusú tartalom működik a legjobban. Láthatja a tartalom kedvelteit, megosztását, megjegyzéseit és mentéseit.

A márkák betekintést is használhatnak a fizetett tevékenységre vonatkozó metrikák elérésére. A betekintés nagyszerű módja annak, hogy megnézhesse a trendeket, hogy módosítsa a tartalmi stratégiát.

Azt is láthatja, hogy a követőidről mutató mutatókat láthat, hogy hányan kapsz, a követői életkorát és az információkat arról, hogy mikor a legaktívabb online. Ilyen módon beállíthatja a postai idejét, hogy jobban elérje a közönséget.

Az Instagram Insights mellett fedezze fel a szociális média hatásainak mérésére szolgáló módszereket a hiúság mutatókon túl, hogy mélyebb betekintést nyerjen az ügyfelek érzelmeibe és a márka teljes teljesítményébe.

Csomagolás

Ha az Instagram nem kap eredményt, akkor a tervezés hiánya lehet.

Ne hagyja ki a lehetőséget, hogy összekapcsolja a konverziós céljait, a marketing kampányokat, a trendeket, az ünnepeket és a kreatív kampányokat, és adja meg neki a jól megtervezett, a megérdemelt költségvetést.

Csak segíthet, nem árthat, hogy proaktív tartalmi tervet készítsen a közösségi média csapata számára, hogy igazodjon, fenntartja a következetességet és mérhető eredményeket érjen el.

Céljainak elérése egy Instagram-specifikus tartalomnaptár kidolgozásával, amelyet a jelenlegi marketing célok és az adatközpontú témák vezetnek, elősegítik a márkát a platformon való részvételhez.

Töltse le Instagram tartalmi tervünket, és kezdje el hatékonyabbnak lenni az Instagram stratégiájával.


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.