Az ASK A AK SEO kiadásának kérdése egy olvasótól származik, aki megpróbálja a márkájuk botját keresni:
„Cégünk a közelmúltban egy új névvel rendelkező márkanéven ment keresztül. Látjuk, hogy a régi márkanév még mindig uralja a keresési eredményeket, míg az új márkánk alig regisztrál.
Mi a legjobb megközelítés az átmeneti márka -méltányossághoz, amikor a régi nevünkről az újra keresi? ”
Rendkívül frusztráló lehet, ha a régi márkanév megjelenik a Google -on. Most indított egy új márkanév, sok időt töltött rajta, és itt ragadt a keresőmotor eredményoldalán a régi névvel.
Valójában frusztráló.
Alapvetően három lépés van itt:
- Kezelje a saját ökoszisztémáját.
- Kérjen változtatásokat harmadik fél webhelyein.
- Készítse el az új márkanévét, így nem kell támaszkodnia a 2. számú eseményre.
Az ellenőrzött eszközök összehangolása
Az első és nyilvánvaló dolog az, hogy biztosítsa, hogy az új márkanév következetesen megjelenjen az összes birtokában lévő eszközön.
Ezen helyek némelyike teljesen nyilvánvaló, mint a honlapja. Nyilvánvaló, hogy meg fogja változtatni, hogyan utalsz magadra a honlapján.
Az ökoszisztéma egészében azonban sok olyan zug és rágcsáló lehet, amelyek továbbra is megemlíthetik márkád korábbi nevét.
Ez magában foglalhatja:
- Címcímkék és meta leírások.
- Alt szöveg.
- Tudásbázis oldalak.
- Strukturált adatjelölés.
- Felhasználatlan közösségi médiafiókok.
- Munkavállalói BIOS (mind a webhelyén, mind a webhelyen).
Az a kérdés, hogy átlépjem az én -jét, és pontozd a t -t. Ha nagy márka vagy széles ökoszisztémával, ez bonyolultabb lehet, mint amilyennek látszik.
Képzeljük el egy pillanatra, hogy ami megváltozott, nem a fő márkanév, hanem a termék neve vagy egy almárka neve.
Lehet, hogy több ezer oldal van, amelyekre soha nem is gondolnánk, amelyek utalhatnak a régi elnevezésre.
Ebben az esetben kiterjedt ellenőrzést kell végeznie. Általánosságban azt javaslom, hogy még akkor is, ha nem egy hatalmas webhely – olyan könnyű elfelejteni egy olyan oldalt, amely utal az elnevezésedre, és hogy ilyen oldal létezett.
Ennek biztosítania kell, hogy a saját márkája SERP a lehető legnagyobb mértékben igazodjon az új elnevezéshez.
Még mindig vannak olyan elemek, amelyek még ezeken a SERP -knél is segítségre lesz szükségük, például a tudás panelje. Ehhez a saját eszközein túl kell gondolkodnunk.
Igazítsa a harmadik fél eszközeit
Kicsit keményebb az, hogy mások felismerjék az új márkanévét, mint pusztán az eszközök átfedése az igazítás biztosítása érdekében (ami, amint azt korábban mondtam, nem lehet olyan egyszerű, mint amilyennek látszik).
Hihetetlenül fontos, hogy harmadik felek felvegyék a márkajelzési változását.
A mögöttes cél vagy koncepció: azt akarjuk, hogy az emberek beszéljenek rólad, és megemlítsék az új márkanévét, amikor megteszik.
Ezen a feladaton belül vannak olyan dolgok, amelyeket könnyebb megvalósítani, és a sokkal nehezebb dolgok.
Kezdje a könnyebb dolgokkal. Ezeknek elérése elősegíti azokat a területeket, amelyekben kevésbé befolyásolja.
Az egyik egyszerű hely a szerző BIOS. Ha Ön vagy a vállalatában bárki hozzájárult egy harmadik fél webhelyéhez (legyen az cikk, webinar, podcast stb.), Gyakran létezik egy életrajz, amely megemlíti, ha nem link a cégéhez.
Győződjön meg arról, hogy ezek a BIO -k naprakészek -e, és tükrözik az aktuális és csak az aktuális cégnevet.
Mellesleg, ezeknek a BIO -knak néha több olyan helyük van, ahol a márkát megemlítik; Győződjön meg arról, hogy minden példány naprakész -e.
Például, a Bio Search Engine Journal -ban a cégem kétszer megemlítik:
Ezeknek a frissítésnek a megszerzése egyáltalán nem lehet nehéz.
Könnyű kihagyni néhány győzelmet itt.
De ezeknek a hivatkozásoknak a megfelelő megszerzése segíthet a Google eredményeiben.
Amikor körbejártam, és a jelenlegi cégem hozzáadta az összes BIOS -t az interneten keresztül, a Google Tudáspanele észrevette.
Míg a régi Wix Bio -m még mindig gyakran jelenik meg a tudáspanel fő URL -jének, és a legfontosabb organikus eredményként a Google elkezdett húzni a webhelyem képeit is:

Mellesleg, észrevegye, hogy azért, mert vigyáztam a közösségi médiámra. A jelenlegi márkám a LinkedIn profilom részeként jelenik meg, ami zavaró, figyelembe véve, amit a Wix eredmény mondott (azaz a WIX -nél dolgozom).
Pontosan ezt akarom. Azt akarom, hogy az ember megkérdezze: „Még mindig dolgozik -e a Wixnél?”
Amikor a harmadik fél nem igazodik
Mi történik, ha a márkáját az előző neve alatt sorolják be egy véletlenszerű listán, amely nem válaszol a márkanév megváltoztatására irányuló kéréseire?
Mi történik, ha valamilyen fórumon (mondjuk a reddit) végtelen hivatkozások vannak az előző márkanévre, amelyet nem lehet eltávolítani?
A kezdők számára ez megmutatja a kampány futtatásának logikáját az új márkaépítés bejelentésére.
A vállalatok gyakran olyan kampányt folytatnak, amely bejelenti az új márkát, hogy zümmögést és érdeklődést generáljon, vagy akár több konverziót szerezzen.
Semmi baj ezzel, egyáltalán. Még ha egyik sem történik meg, még akkor is van értelme kampányt futtatni, amikor megváltoztatja a márkájának nevét.
Ha csak azt jelzi, hogy a márkanév, amely valaha volt, már nem. Ilyen módon, amikor legközelebb valaki a Reddit márkájáról beszél, megállíthatják magukat és használhatják az új nevet.
Ha szerencséd van, ha valaki hozzászólások az előző nevét használják, egy másik felhasználó megjegyzi, hogy a márkanév valóban megváltozott.
Ez egy kevésbé hely, ahol kitalálhatja, hogyan lehet megváltoztatni a márkájának hivatkozását, és egy kevesebb ember, aki továbbra is a rossz nevet terjeszti az interneten. Ez egy kevésbé reddit szálak rangsorolása a Google -on, amely megemlíti a régi márkájának elnevezését.
Most térjünk vissza ehhez a listához. Vállalata az első tíz legjobban szerepel, és amikor felveszi a kapcsolatot a weboldalra a név frissítéséhez, ők szelleme. Mit csinálsz?
Semmi.
Folyamatosan haladsz. Több nyilvános fellépést végez, több tartalmat ír, több emberrel találkozik, és általában felépíti jelenlétét a bolygón és az interneten, hogy az új márkanév az alapértelmezett.
Addig, amíg a Google tudásdiagramját elárasztják Mordy Oberstein, az Unify Brand Marketing alapítója, és nem Mordy Oberstein, a SEO márka vezetője a WIX -nél.
Mert akkor az a webhely, amely nem frissítette tartalmát az új elnevezéssel, az ellenzi a gabonát. Most nyomást gyakorolnak rájuk, hogy megmutatják, hogy nem elavultak és elavultak.
Állítsa be az elvárásokat
Nem gondolom, hogy ez a folyamat egy nap alatt megtörténik, és nem is kellene. Időbe telik. Gondolj jobban rá, mint egy folyamatra.
A digitális táj egyre több helyére utal az új márkanévre? Ha igen, akkor remekül teljesítesz. Több ember azt kérdezi, hogy megváltoztatta -e a nevét? Ezenkívül egy jó jel.
Ahogy folytatja az új márkanév terjesztését az interneten keresztül, a Google saját tudásdiagramjának több jele lesz, hogy a név, amelyet egyszer kicseréltek.
Amint az új márkanév megkezdi a tartást, bárki, aki törődik a tartalom pontosságával, elkezdi a szerkesztést, vagy elérheti Önt, hogy a szerkesztést készítse.
Bárki más, ezen a ponton csak rossz tartalmat futtat, amelynek egyébként nem szabad ott lennie (minden egyenlő).