Itt az évszak! Bűntudat nélkül írhatok újra magamról ;-).
Az elmúlt néhány évben szokásommá vált, hogy megosszam, hogyan telt számomra az év, és hogyan néz ki a következő év. Úgy tűnik, ez valóban visszhangzik rád, ezért addig csinálom, amíg nem mondod, hogy hagyjam abba.
Korábbi éves beszámolók:
Öt nagy célom volt 2024-re:
- 1000 fizetett növekedési jegyzetelőfizető elérése
- Tartsa a jövedelmet egy bizonyos szint felett
- Legyél jobb előadó
- Teremtsen több időt és teret
- Tartsa a súlyomat egy bizonyos szám között, hetente legalább négyszer edz, és vegye fel az MMA-t.
Örömmel mondhatom, hogy az 1. számú kivételével minden célt teljesítettem.
A Tanácsadó nagyon jól megy.
2024 elején arra törekedtem, hogy nagyobb, elmélyültebb elköteleződésekre összpontosítsak, és fenomenális márkákkal dolgoztam együtt: Reddit, Alltrails, About You, Toast és Hims, hogy csak néhányat említsek.
2025-ben ismét megnyitom a naptáram az alacsony érintésekhez. Megtartok ~ három nagy ügyfelet, de nagyon jó sikereket és nagy keresletet találtam a sparring/iroda szerű eljegyzésekre.
Beszéd: Sebességváltó
Ebben az évben 10 konferencián sikerült felszólalnom:
- Recommerce, London (Egyesült Királyság).
- Friends of Search, Amszterdam (NL).
- NYC SEO Meetup, NYC.
- SaaStock, Austin.
- Digital Olympus, Eindhoven (NL).
- SMX Advanced, Berlin (DE).
- SEO Campixx, Berlin (DE).
- SEOktoberfest, Kitzbühel (AU).
- Tech SEO Connect, Raleigh.
- SEOkomm, Salzburg (AU).
Fú, ez sok volt! Nem tudom, mások hogy csinálják, de ez kicsit kiégett.
Valószínűleg az volt a hiba, hogy minden eseményhez új paklit és témát hoztam. Különben is.
2024-ben az volt a hipotézisem, hogy 2024-ben sok beszédet vállaltam, hogy növeljem előfizetői bázisomat. Sajnos a hatás nem volt olyan erős, mint reméltem.
Nagyon jól szórakoztam, és fantasztikus embereket ismertem meg, de minden felszólaló fellépést felülmúlt egy jó bejegyzés. A SEOzempic Memo közel 150 új feliratkozóhoz vezetett, ami nagyjából annyi, amennyit egy jó prezentáció megmozgatna.
Ezért jövőre sebességet váltok.
2025-ben szigorúan öt konferenciára fogok korlátozni, a nem SEO-konferenciákra koncentrálok, és 5000 USD + útiköltség + szállás díját kérem (egy-két kivétellel).
Az ok egyszerű: sok erőfeszítést igényel! A beszéd rengeteg időt vesz igénybe, amit a családommal tölthetek, és az ügyfelek munkájába fektethetek.
Az ingyenes beszéd megtérülése (vagy az utazási költségek fedezése) nem érhető el, ha körülbelül 30-50 óra felkészülést és utazási időt vesz figyelembe.
Arról nem is beszélek, hogy szakértőket kell fizetnie a kutatáshoz és a beszélő edzővel való együttműködésért (aki csodálatos volt).
Nem kapok és nem is akarok üzletet a SEO konferenciáktól. Ez jó móka-pozitív, de a ROI-negatív számomra.
Növekedési emlékeztető: Elsőként a videózás és egyéb változások
Hogy megy:
A Growth Memo jól teljesített ebben az évben. Az ingyenes hírlevélre több mint 16 000 feliratkozó volt, ami több, mint amire számítottam (13 700-15 300).
A 10 legolvasottabb cikk:
Elindítottam egy kísérleti WhatsApp csoportot is, aminek már ~450 tagja van, ahol megosztom kutatásaimat, ahogy megtalálom (nézd meg). Nagyon hálás és büszke vagyok, hogy milyen jól növekszik!
A fizetett hírlevél célját azonban nagyon eltévesztettem. 1000 fizető előfizetőben reménykedtem, és alig jutottam 300 fölé.
Félreértés ne essék – 300 prémium előfizető alapvetően egy átlagos amerikai fizetés. Ennek a számnak azonban növekednie kell.
A bevételem 80%-át tanácsadásból szerzem, de az írás és a kutatás körülbelül két napot vesz igénybe a hetemből.
Ezt háromféleképpen tervezem megvalósítani:
1. Új: Először a videó
Amikor elkezdtem élő közvetítéseket szervezni prémium előfizetőknek, amelyekben megosztottam a legújabb kutatásaimat és megfigyeléseimet, a számok felgyorsultak.
Meggyőződésem, hogy a videó az, ahol a cselekvés történik: a LinkedIn hozzáadott egy videólapot. A Youtube az első számú podcast platform.
Sok statisztika, amelyet az éves áttekintésemben megosztottam, azt mutatja, hogy még a B2B vásárlók is több videót szeretnének a cégektől.
Valószínűleg a legfontosabb az, hogy az LLM-ek annyira jók az írásban, hogy a videó sokkal emberibb kapcsolatot teremt a közönséggel.
Tehát januártól
- A prémium ajánlat havonta két élő előadásból áll.
- Az ingyenes Memo e-mailben és a Youtube-on egy videót is tartalmaz.
- Egész évben kis formátumú videókkal kísérletezem.
Amin dolgozom, nem csak egy egyszerűbb módja a Növekedési Feljegyzés felhasználásának, hanem az Ön részvételének is.
Nem tudom, hogy ez pontosan hogy fog kinézni, de szeretném a közvetítés élményét együttműködéssé alakítani. Maradjon velünk.
Ha kíváncsi vagy arra, hogy Kevin teljes alkotói módba vált-e, a válasz az, hogy nem. Továbbra is tanácsadó vagyok, aki megosztja meglátásait és tapasztalatait. De szerintem a videó a napi formátum. És itt az ideje alkalmazkodni.
2. Új: Naptár közzététele az ingyenes és prémium verzióhoz
Nyáron két hetet, télen pedig két hetet veszek le, hogy feltöltődjek, és elinduljak a publikálásban.
Sőt, idén már téli szünetre indulok. A következő Memo január 6-án jelenik meg.
2025-ben valószínűleg két hét szabadságot veszek ki augusztusban, és ismét az év utolsó két hetét.
Létrehoztam egy áttekintést az ingyenes emlékeztetőkről és (fizetős) Live Sessions: 2025 közzétételi naptárról.
3. Új témák
Legyünk valódiak: a SEO nem az, ami volt. Igen, a technológiai SEO továbbra is fontos a nagy webhelyek számára, és a túl sok közepes tartalom még mindig elharapja a hátsó oldalakat a Core frissítések során – ez nem újdonság a nyugati fronton.
Azonban a márkák számos ágazatban előnyben részesített bánásmódban részesülnek, a Reddit térnyerése, a rosszindulatú alapfrissítések, a mesterséges intelligencia áttekintése és a mesterséges intelligencia chatbot-keresése miatt a Keresés területe nagy ugrást tett.
Nemcsak a mesterséges intelligencia által vezérelt új felhasználói felületek jelennek meg balról és jobbról, hanem maga a Google is fejlődik közel 20 év fokozatos változtatások után.
Ráadásul a YouTube minden eddiginél nagyobb figyelmet kap, a Reddit az egyik legnagyobb webhely a weben, és a podcastok a népszerűség második hullámába lépnek.
Ha továbbra is foglalkozni akarok az organikus növekedéssel, az összes nem fizetős marketingcsatornára és tevékenységre vonatkozó kifejezést keresni próbálok, bővítenem kell ennek a hírlevélnek a körét.
Tehát 2025-ben változatosabb témákra számítson a nem fizetett marketing területén. Tudom, hogy a legtöbb Növekedési feljegyzés olvasója mélyen törődik a SEO-val.
Nem hagyom fel a SEO-t, hanem új témákat mutatok be, amelyek segítségével jobb marketingszakemberré válhatsz.
És ezzel kijelentkezem az év hátralévő részére.
2025-ig
Kevin