Hogyan sikerült számomra 2024, és mi változik 2025-ben?

Peter

Itt az évszak! Bűntudat nélkül írhatok újra magamról ;-).

Az elmúlt néhány évben szokásommá vált, hogy megosszam, hogyan telt számomra az év, és hogyan néz ki a következő év. Úgy tűnik, ez valóban visszhangzik rád, ezért addig csinálom, amíg nem mondod, hogy hagyjam abba.

Korábbi éves beszámolók:

Öt nagy célom volt 2024-re:

  1. 1000 fizetett növekedési jegyzetelőfizető elérése
  2. Tartsa a jövedelmet egy bizonyos szint felett
  3. Legyél jobb előadó
  4. Teremtsen több időt és teret
  5. Tartsa a súlyomat egy bizonyos szám között, hetente legalább négyszer edz, és vegye fel az MMA-t.

Örömmel mondhatom, hogy az 1. számú kivételével minden célt teljesítettem.

A Tanácsadó nagyon jól megy.

2024 elején arra törekedtem, hogy nagyobb, elmélyültebb elköteleződésekre összpontosítsak, és fenomenális márkákkal dolgoztam együtt: Reddit, Alltrails, About You, Toast és Hims, hogy csak néhányat említsek.

2025-ben ismét megnyitom a naptáram az alacsony érintésekhez. Megtartok ~ három nagy ügyfelet, de nagyon jó sikereket és nagy keresletet találtam a sparring/iroda szerű eljegyzésekre.

Beszéd: Sebességváltó

Ebben az évben 10 konferencián sikerült felszólalnom:

  • Recommerce, London (Egyesült Királyság).
  • Friends of Search, Amszterdam (NL).
  • NYC SEO Meetup, NYC.
  • SaaStock, Austin.
  • Digital Olympus, Eindhoven (NL).
  • SMX Advanced, Berlin (DE).
  • SEO Campixx, Berlin (DE).
  • SEOktoberfest, Kitzbühel (AU).
  • Tech SEO Connect, Raleigh.
  • SEOkomm, Salzburg (AU).

Fú, ez sok volt! Nem tudom, mások hogy csinálják, de ez kicsit kiégett.

Valószínűleg az volt a hiba, hogy minden eseményhez új paklit és témát hoztam. Különben is.

2024-ben az volt a hipotézisem, hogy 2024-ben sok beszédet vállaltam, hogy növeljem előfizetői bázisomat. Sajnos a hatás nem volt olyan erős, mint reméltem.

Nagyon jól szórakoztam, és fantasztikus embereket ismertem meg, de minden felszólaló fellépést felülmúlt egy jó bejegyzés. A SEOzempic Memo közel 150 új feliratkozóhoz vezetett, ami nagyjából annyi, amennyit egy jó prezentáció megmozgatna.

Ezért jövőre sebességet váltok.

2025-ben szigorúan öt konferenciára fogok korlátozni, a nem SEO-konferenciákra koncentrálok, és 5000 USD + útiköltség + szállás díját kérem (egy-két kivétellel).

Az ok egyszerű: sok erőfeszítést igényel! A beszéd rengeteg időt vesz igénybe, amit a családommal tölthetek, és az ügyfelek munkájába fektethetek.

Az ingyenes beszéd megtérülése (vagy az utazási költségek fedezése) nem érhető el, ha körülbelül 30-50 óra felkészülést és utazási időt vesz figyelembe.

Arról nem is beszélek, hogy szakértőket kell fizetnie a kutatáshoz és a beszélő edzővel való együttműködésért (aki csodálatos volt).

Nem kapok és nem is akarok üzletet a SEO konferenciáktól. Ez jó móka-pozitív, de a ROI-negatív számomra.

Növekedési emlékeztető: Elsőként a videózás és egyéb változások

Hogy megy:

A Growth Memo jól teljesített ebben az évben. Az ingyenes hírlevélre több mint 16 000 feliratkozó volt, ami több, mint amire számítottam (13 700-15 300).

A 10 legolvasottabb cikk:

Hogyan készítsünk nyerő SEO stratégiát – Kevin Indig

Egy egyszerű, 5 lépésből álló keretrendszer saját SEO stratégia felépítéséhez

Olvassa el a Substack-et

SEOzempic, Kevin Indig

Minőség a mennyiség felett a Google indexelésénél

Olvassa el a Substack-et

Kevin Indig mesterséges intelligencia áttekintéseinek forgalmi hatása

1675 kulcsszó elemzése azt mutatja, hogy az AIO-k csökkenthetik az organikus kattintásokat

Olvassa el a Substack-et

Univerzum – Kevin Indig

#242 Jobb alternatíva a kulcsszókutatáshoz

Olvassa el a Substack-et

Information Gainz – Kevin Indig

#250 Az információszerzés prioritása = a tartalom létrehozásának újragondolása

Olvassa el a Substack-et

A sütit összetöri Kevin Indig

#236 – A harmadik féltől származó cookie-k végső halálos csapása nagyobb értéket hozhat a keresőoptimalizálásban

Olvassa el a Substack-et

Belső link optimalizálása TIPR-rel, Kevin Indig

A belső hivatkozások optimalizálása nem teljes a visszamutató hivatkozások figyelembevétele nélkül. Ebben a cikkben bemutatom a TIPR nevű modellt, amely segít optimalizálni webhelye belső linkdiagramját.

Olvassa el a Substack-et

Kevin Indig 2024-es előrejelzései

#234 🔮AI, organikus növekedés és győztes/vesztes előrejelzések

Olvassa el a Substack-et

AI az innovációról – Kevin Indig

+546 000 AIO-áttekintés elemzése

Olvassa el a Substack-et

Chat GPT keresés Kevin Indigtől

A Csevegő GPT-kereső próbát tehet a Google-lal

Olvassa el a Substack-et

Elindítottam egy kísérleti WhatsApp csoportot is, aminek már ~450 tagja van, ahol megosztom kutatásaimat, ahogy megtalálom (nézd meg). Nagyon hálás és büszke vagyok, hogy milyen jól növekszik!

A fizetett hírlevél célját azonban nagyon eltévesztettem. 1000 fizető előfizetőben reménykedtem, és alig jutottam 300 fölé.

Félreértés ne essék – 300 prémium előfizető alapvetően egy átlagos amerikai fizetés. Ennek a számnak azonban növekednie kell.

A bevételem 80%-át tanácsadásból szerzem, de az írás és a kutatás körülbelül két napot vesz igénybe a hetemből.

Ezt háromféleképpen tervezem megvalósítani:

1. Új: Először a videó

Amikor elkezdtem élő közvetítéseket szervezni prémium előfizetőknek, amelyekben megosztottam a legújabb kutatásaimat és megfigyeléseimet, a számok felgyorsultak.

Meggyőződésem, hogy a videó az, ahol a cselekvés történik: a LinkedIn hozzáadott egy videólapot. A Youtube az első számú podcast platform.

Sok statisztika, amelyet az éves áttekintésemben megosztottam, azt mutatja, hogy még a B2B vásárlók is több videót szeretnének a cégektől.

Valószínűleg a legfontosabb az, hogy az LLM-ek annyira jók az írásban, hogy a videó sokkal emberibb kapcsolatot teremt a közönséggel.

Tehát januártól

  1. A prémium ajánlat havonta két élő előadásból áll.
  2. Az ingyenes Memo e-mailben és a Youtube-on egy videót is tartalmaz.
  3. Egész évben kis formátumú videókkal kísérletezem.

Amin dolgozom, nem csak egy egyszerűbb módja a Növekedési Feljegyzés felhasználásának, hanem az Ön részvételének is.

Nem tudom, hogy ez pontosan hogy fog kinézni, de szeretném a közvetítés élményét együttműködéssé alakítani. Maradjon velünk.

Ha kíváncsi vagy arra, hogy Kevin teljes alkotói módba vált-e, a válasz az, hogy nem. Továbbra is tanácsadó vagyok, aki megosztja meglátásait és tapasztalatait. De szerintem a videó a napi formátum. És itt az ideje alkalmazkodni.

2. Új: Naptár közzététele az ingyenes és prémium verzióhoz

Nyáron két hetet, télen pedig két hetet veszek le, hogy feltöltődjek, és elinduljak a publikálásban.

Sőt, idén már téli szünetre indulok. A következő Memo január 6-án jelenik meg.

2025-ben valószínűleg két hét szabadságot veszek ki augusztusban, és ismét az év utolsó két hetét.

Létrehoztam egy áttekintést az ingyenes emlékeztetőkről és (fizetős) Live Sessions: 2025 közzétételi naptárról.

3. Új témák

Legyünk valódiak: a SEO nem az, ami volt. Igen, a technológiai SEO továbbra is fontos a nagy webhelyek számára, és a túl sok közepes tartalom még mindig elharapja a hátsó oldalakat a Core frissítések során – ez nem újdonság a nyugati fronton.

Azonban a márkák számos ágazatban előnyben részesített bánásmódban részesülnek, a Reddit térnyerése, a rosszindulatú alapfrissítések, a mesterséges intelligencia áttekintése és a mesterséges intelligencia chatbot-keresése miatt a Keresés területe nagy ugrást tett.

Nemcsak a mesterséges intelligencia által vezérelt új felhasználói felületek jelennek meg balról és jobbról, hanem maga a Google is fejlődik közel 20 év fokozatos változtatások után.

Ráadásul a YouTube minden eddiginél nagyobb figyelmet kap, a Reddit az egyik legnagyobb webhely a weben, és a podcastok a népszerűség második hullámába lépnek.

Ha továbbra is foglalkozni akarok az organikus növekedéssel, az összes nem fizetős marketingcsatornára és tevékenységre vonatkozó kifejezést keresni próbálok, bővítenem kell ennek a hírlevélnek a körét.

Tehát 2025-ben változatosabb témákra számítson a nem fizetett marketing területén. Tudom, hogy a legtöbb Növekedési feljegyzés olvasója mélyen törődik a SEO-val.

Nem hagyom fel a SEO-t, hanem új témákat mutatok be, amelyek segítségével jobb marketingszakemberré válhatsz.

És ezzel kijelentkezem az év hátralévő részére.

2025-ig

Kevin


A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.