Instagram üzleti statisztikák, amelyeket tudnod kell

Peter

Az Instagram Business sok vállalkozást segített boldogulni egy olyan közösség létrehozásával, ahol kampányokkal növelhetik a figyelmet, növelhetik az ügyfelek számát, és hosszú távú felhasználói kapcsolatokat építhetnek ki.

Üzleti platformként az Instagram 2022-ben 43,28 milliárd dollár hirdetési bevételt generált. Az Instagram az előrejelzések szerint 2024-re eléri az 59,61 milliárd dolláros hirdetési bevételt, köszönhetően a felhasználók számának, valamint a márkákkal és vállalkozásokkal való kapcsolattartásnak.

A fenti adatok azt szemléltetik, hogy az Instagram hogyan fejlődött egy egyszerű fotótartalom-alkalmazásból közösségi kereskedelmi alkalmazássá, amely hasznos algoritmuseszközöket kínál a vállalkozások fellendítésére.

Olvasson tovább, hogy többet megtudjon arról, hogyan szolgálja ki az Instagram alkalmazás a cégtulajdonosokat.

A szerkesztő választása

  • Az Instagram-felhasználók 54%-a mondták ők termék vagy szolgáltatás megtekintése után vásárolt az alkalmazáson.
  • Az Instagramot használja a közösségi marketingesek 65%-a hogy növelni a megtérülést és a közönséget.
  • 1/A 3 legnézettebb Instagram-történet készítettek üzleti számlák.
  • A top 1 iparág az Instagram használata divat.
  • Befolyásoló marketing által maximalizálva a márkák 79%-a az Instagramon.
  • Tartalmakban valós jelenetek nyereséget az interakció 52%-a az Instagram-felhasználóktól.
  • Az Instagram-felhasználók 67%-a interakcióba lépni Történet link/csúsztassa felfelé.
  • Hírcsatornán belüli videók kap 18%-kal több hozzászólás mint a fényképes posztok az Instagramon.
  • 2022-ben az eltöltött idő 20%-a az Instagram-felhasználók által orsóknak szánták.

Hány Instagram üzleti fiók van?

Vannak több mint 200 millió üzleti fiók az Instagramon. Az Instagram üzleti profiljával a márkák több milliárd célfogyasztót érhetnek el.

Az Instagram olyan eszközökkel és funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a márkák és vállalkozások számára, hogy növeljék ügyfélbázisukat hirdetések, márkás tartalmak, történetek, élő közvetítések és tekercsek révén.

Tekintse meg ezeket a statisztikákat, hogy többet megtudjon arról, hogyan használják az Instagram Business-t a márkák és vállalkozások világszerte.

Instagram üzleti fiókok használati statisztikái

Az Instagram Business a márkák és vállalkozások legnépszerűbb platformja lett, mert A vásárlók 70%-a az alkalmazást nézi, amikor a következő vásárlásról dönt.

Az Egyesült Államokban A fogyasztók 35%-a és a marketingesek 60%-a az Instagramot részesíti előnyben ügyfélszolgálatkéntígy kiváló platform a felhasználói élmény fokozására és a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítésére.

Tudja meg, hogy ezeken a statisztikákon keresztül miért tekintik az Instagramot a minőségi termékek és szolgáltatások marketingjének és kutatásának vezető platformjának.

1. A Meta felmérése szerint a válaszadók 54%-a azt mondta, hogy vásárolt, miután meglátott egy terméket vagy szolgáltatást az Instagramon.

(Meta)

Értékesítési ösztönzőként az Instagram termékek vagy szolgáltatások vásárlására ösztönzi a felhasználókat. Az emberek a következő márkákat találják az Instagramon:

  • Népszerű (78%)
  • kreatív (77%)
  • Szórakoztató (76%)
  • Releváns (74%)
  • Elkötelezett a közösségépítés mellett (72%)

Ezek a kritériumok pozitív benyomást keltenek az alkalmazást használó potenciális vásárlókban, hogy minőségi termékeket és szolgáltatásokat fedezzenek fel preferenciáik és aktuális igényeik alapján.

Az emberek figyelmének felkeltése és a márkaismertség erősítése a marketingesek 89%-ának legfőbb célja.

2. Az Instagram hirdetések 849,3 millió felhasználót érhetnek el.

(Startup Bonsai)

Az Instagram alkalmazás azt állítja, hogy hirdetései csaknem 850 millió felhasználót érhetnek el. Ennek a hirdetésközönségnek a többsége nő, a teljes elérés 52%-a, a többi pedig a férfi közönségé.

A női termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkák tudomásul vehetik ezeket az adatokat. A vállalkozások ezt felhasználhatják későbbi közösségi média marketing kampányaikhoz.

A vállalkozások azt is kihasználhatják, hogy a fogyasztók 50%-a a közösségi médiát, például az Instagramot használja új termékek és szolgáltatások kutatására.

3. A közösségi marketingesek 65%-a az Instagramot használja ROI és közönség növelésére.

(Hubspot)

Egy 2023 januárjában végzett felmérés szerint a legtöbb közösségi marketinges az Instagramot részesíti előnyben a megtérülés és a közönség növelése érdekében. Kiderült, hogy a marketingesek 25%-a szerint az Instagram kínálja a legmagasabb megtérülést, 23%-a pedig azt mondta, hogy ez biztosítja számukra a legnagyobb potenciált a növekedés növelésére.

Ugyanez a felmérés azt is kimutatta, hogy 29%-uk azt mondta, hogy a legtöbbet az Instagramon tervezi befektetni más platformokhoz képest, és 52%-uk tervezi, hogy növeli befektetését 2023-ban.

4. A legtöbbet megtekintett Instagram-sztorik ⅓-a üzleti fiókokból származik.

(Földháló)

Az üzleti fiókok egyre nagyobb teret hódítanak az Instagram-történetek használatával. Az Instagram ezen funkciója lehetővé teszi a márkák számára, hogy sürgősséget teremtsenek a 24 órás tartalomelérhetőség révén. Ezenkívül lehetővé teszi a márkák számára, hogy valós idejű videókat készítsenek, amelyek a fogyasztók számára tetszenek.

Egyes márkák influencer marketing kampányokat is alkalmaznak termékeik népszerűsítésére. Ezen influencerek 55,4%-a Instagram-történeteket is használ szponzorált kampányaihoz.

Hasznos az is, ha a marketingszakemberek megvizsgálják fogyasztóik viselkedését, és olyan ütemterveket tesznek közzé, amelyekben a legmagasabb az elkötelezettség aránya, például szerdán és csütörtökön.

5. Több mint 130 millió felhasználó koppint a vásárlási bejegyzésekre.

(Startup Bonsai)

Az üzleti fiókok Instagram-bejegyzései is egyre nagyobb figyelmet kapnak. Több mint 130 millió felhasználó vallja be, hogy rákattint az Instagram vásárlási bejegyzéseire. Ez az oka annak, hogy a márkák 65%-a felkeresi az Instagramot a megtérülés és az elkötelezettség növelése érdekében.

A vásárolható bejegyzések megkönnyítik a fogyasztók számára, hogy azonnal hasznosítsák az Instagramon látottakat. Ez megkönnyíti a vásárlást a fogyasztók számára, mivel nem kell elhagyniuk a felületet a termék megvásárlásához.

Az Instagram üzleti fiókok demográfiai adatai

Az Instagramot használó milliárd ember jó kiindulópont a márkák számára, hogy új közönségeket fedezzenek fel és növeljék eladásait. Több iparág kibővítette jelenlétét az Instagramon azáltal, hogy a felhasználókat márkájuk részeként – például a felhasználók által generált tartalmak – részeként felvette.

A következő adatok bemutatják ezen üzleti fiókok demográfiai adatait.

6. A divatipart az első számú Instagramot használó iparágnak tekintik.

(Pixlee)

A magazinok és óriásplakátok mellett az Instagram a divatihlet forrásává is vált. Bármilyen trend az Instagramon gyorsan szokványos hatást kelt, mivel az ügyfelek 49%-a nagymértékben támaszkodik az influencerek tanácsaira.

Az adatok szerint az Instagram-felhasználók 50%-a foglalkozik és követi az alkalmazásban található divatfiókokat. Ez lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy új termékeket fedezzenek fel az Instagramon, megvásárolják azokat, vagy akár ruházati ihletet is merítsenek.

7. A luxus divatmárkák interakcióinak 93%-a az Instagramról származik.

(Pixlee)

A luxus divatmárkák kiemelkedően kihasználták az Instagram használatát. Tartalmi és elköteleződési stratégiájuk a teljes fogyasztói interakció 93%-át hozta létre.

Ha egy luxusmárkán dolgozik, használja ki ezeket a nagy elkötelezettségeket az Instagramon. Ez segíthet növelni a márka jelenlétét és értékesítését.

8. A márkák 79%-a használ influencer marketing stratégiát az Instagramon.

(Earthweb, Startup Bonsai, Hubspot)

Az Instagram továbbra is a legjobb influencer marketing platform a márkák között. Az influencer marketingesek 80%-a virágzó alkotókkal és influencerekkel dolgozik együtt (kevesebb mint 100 000 követő), míg 16%-uk több mint egymillió követővel rendelkező hírességekkel.

Az Earthweb szerint a márkák csaknem 80%-a influencer marketing stratégiákat használ a reklámozáshoz. Instagram-hirdetéseikhez influencereket használnak fel. Az egyes márkák marketingkampányában a befolyásolók százalékos aránya a következő:

  • Luxusmárkák: 91%
  • Sportruházati márkák: 84%
  • Szépségápolási márkák: 83%

9. A 10 000 vagy kevesebb követővel rendelkező üzleti fiókok elkötelezettsége 1,11%.

(Földháló)

Hirdetőként érdemes tudni, hogy hány követőt kell megcéloznia. Ahhoz, hogy egy fiók sikeres legyen, a vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy több mint 10 000 követővel rendelkezzenek a magasabb elköteleződési arány érdekében.

10. Valós tartalommal az Instagram-felhasználók 52%-a találkozik.

(Közösségi beágyazás)

Az Instagram-fogyasztók több mint fele valószínűleg többet foglalkozik a valós tartalmakkal, mint a photoshopolt fényképekkel vagy képekkel. A színfalak mögötti videók és életek, ahol termékeket használnak, valószínűleg nagyobb vonzerőt kapnak.

Marketingszakemberként fedezze fel a nem hagyományos videóformátumokat, hogy személyessé tegye a hirdetéseket. Ez valószínűleg növeli a közönség elköteleződését.

Az Instagram már kifejlesztett más funkciókat, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy különböző tartalmakat töltsenek fel. Történeteket, életeket, Instagram-boltot, üzeneteket, videótartalmat és rövid formátumú, „tekercseknek” nevezett videókat tartalmaz. Az IG-sztorik esetében több mint 500 millió Instagram-felhasználó tesz közzé naponta.

Ezek az információk létfontosságúak a hirdetők számára, hogy tudják, milyen tartalommal szolgálják ki célfogyasztóikat.

Íme a statisztikák, amelyek segítenek a hirdetőknek megkülönböztetni, hogy melyik tartalom működik a legjobban:

11. Az összes Instagram-felhasználó 67%-a használja a Story linket/csúsztassa felfelé.

(Közösségi beágyazás)

Az Instagram aktív felhasználóit jobban érdeklik a linkeket tartalmazó történetek. A felcsúsztatható funkció kiváló cselekvésre ösztönzi a fogyasztókat, hogy átirányítsák őket egy márka webhelyére vagy termékoldalára.

A hirdetőknek figyelembe kell venniük a linkek feltüntetését az Instagram-történetek közzétételekor. Csak néhány másodpercük van arra, hogy felkeltsék célfogyasztóik figyelmét, és rávegyék őket, hogy kattintsanak a linkre.

Érdemes azt is megjegyezni, hogy a fiókoknak több mint 10 000 követővel kell rendelkezniük ahhoz, hogy a link funkció elérhető legyen.

12. A hírfolyamon belüli videókhoz 18%-kal több megjegyzés érkezik, mint a fotóbejegyzésekhez.

(Közösségi beágyazás)

Az Instagramon található videók a legvonzóbb tartalom, tartalomonként 24,25 megjegyzés és 1097,9 kedvelés. A második legvonzóbb tartalom a körhinta-bejegyzések.

Ezek az adatok azt sugallják, hogy a marketingszakembereknek a körhinták és a hírcsatornán belüli videók közzétételére kell összpontosítaniuk, miközben a fogyasztóikkal interakcióba lépnek a megjegyzés rovatban. A videók marketingcélú használata hatékonyabb, mivel az emberek 80%-a emlékszik egy videohirdetésre, amelyet az elmúlt 30 napban látott.

A kérdések, javaslatok és a kérdések megválaszolása segít a bizalom kiépítésében a márka és a vásárlók között.

🎉Mókás tény:
A Guinness-rekordok könyve szerint a A legtöbb kedvelt fotó az Instagramon Lionel Messi volt birtokában volt a FIFA World Cup Trophy-nek, miután hazája legyőzte Franciaországot a döntőben, amelyet a katari Lusail Stadionban rendeztek meg. 75 471 947 kedvelője van 2023. március 24-én.
Instagram üzleti statisztikák, amelyeket tudnod kell

13. A közönség 80%-a szívesebben néz élő közvetítést, mint egy blogbejegyzést.

(Hootsuite)

Az Instagram Live egyre nagyobb figyelmet kap az Instagram felhasználóitól. Egy jól átgondolt tartalomterv az IG Live számára segíthet a márkáknak abban, hogy kapcsolatba lépjenek megcélzott ügyfeleikkel.

Ez a tartalom valódiságát is növeli, mivel a valós idejű tartalom feltöltésével a fogyasztók úgy érzik, hogy benne vannak.

14. 2022-ben a Meta bejelentette, hogy a felhasználók idejük 20%-át Instagram-tekercseken töltik.

(TechCrunch)

A tekercsek az Instagram ígéretes funkciói a marketingszakemberek számára. A havi 2 milliárd aktív felhasználóval az Instagram állítása szerint több mint 675 millió potenciális hirdetéseléréssel rendelkezik. Ez a közönség hatalmas, és a marketingesek ezt felhasználhatják termékeik népszerűsítésére.

Ezenkívül a márkák előnyben részesítik az orsókat termékeik és szolgáltatásaik bemutatására, mert az emberek szeretik annak hiteles és szűretlen jellegét.

Bár az Instagramon nincs közvetlen funkció, amely lehetővé teszi a tekercsek letöltését, vannak módok a letöltésre mobileszközökre, sőt asztali számítógépekre is.

Végső gondolatok

Az Instagram mindig is a legjobb platform volt azon márkák számára, akik influencer marketing stratégiát szeretnének alkalmazni. Hatalmas felhasználói bázisának köszönhetően a vállalkozások felhasználhatják márkaismertségre, nem beszélve arról, hogy az alkalmazás a trendalakításban is lenyomta a bélyegét.

Ahhoz, hogy a marketingszakemberek megtartsák márkájuk relevánsságát, használjanak változatos tartalmakat az Instagramon, és hozzanak létre közösséget fogyasztóik számára. Az Instagram üzleti szövetséges lehet, ha hatékonyan használják.

GYIK

  1. Milyen statisztikákat láthat az üzleti Instagramon?

    Az Instagram Insights oldalon tájékozódhat fiókja követőiről és teljesítményéről. A közönség elköteleződésére vonatkozó statisztikák mérhetők bizonyos bejegyzések, történetek, videók, élő közvetítések és videók tekintetében is. A fizetett tevékenység is mérhető.

  2. Hogyan szerezhetek üzleti betekintést az Instagramon?

    A profil teljesítményére vonatkozó statisztikák megtekintéséhez alkotói vagy üzleti fiókra van szükség.

  3. Az Instagram-felhasználók 90%-a követ egy vállalkozást?

    Igen, a felhasználók 90%-a követ legalább egy üzleti fiókot az Instagramon.

  4. Létezik Instagram-analitika egy üzleti fiókhoz?

    Igen. Miután létrehoztad az alkotói vagy üzleti fiókodat, elérhetővé válik az analitika a profilod teljesítményének mérésére.

A szerzőről

Peter, az eOldal.hu tapasztalt SEO szakértője és tartalomgyártója. Több mint 10 éve foglalkozik keresőoptimalizálással és online marketinggel, amelyek révén számos magyar vállalkozás sikerét segítette elő. Cikkeiben részletes és naprakész információkat nyújt az olvasóknak a legfrissebb SEO trendekről és stratégiákról.