Az Instagram Business sok vállalkozást segített boldogulni egy olyan közösség létrehozásával, ahol kampányokkal növelhetik a figyelmet, növelhetik az ügyfelek számát, és hosszú távú felhasználói kapcsolatokat építhetnek ki.
Üzleti platformként az Instagram 2022-ben 43,28 milliárd dollár hirdetési bevételt generált. Az Instagram az előrejelzések szerint 2024-re eléri az 59,61 milliárd dolláros hirdetési bevételt, köszönhetően a felhasználók számának, valamint a márkákkal és vállalkozásokkal való kapcsolattartásnak.
A fenti adatok azt szemléltetik, hogy az Instagram hogyan fejlődött egy egyszerű fotótartalom-alkalmazásból közösségi kereskedelmi alkalmazássá, amely hasznos algoritmuseszközöket kínál a vállalkozások fellendítésére.
Olvasson tovább, hogy többet megtudjon arról, hogyan szolgálja ki az Instagram alkalmazás a cégtulajdonosokat.
A szerkesztő választása
- Az Instagram-felhasználók 54%-a mondták ők termék vagy szolgáltatás megtekintése után vásárolt az alkalmazáson.
- Az Instagramot használja a közösségi marketingesek 65%-a hogy növelni a megtérülést és a közönséget.
- 1/A 3 legnézettebb Instagram-történet készítettek üzleti számlák.
- A top 1 iparág az Instagram használata divat.
- Befolyásoló marketing által maximalizálva a márkák 79%-a az Instagramon.
- Tartalmakban valós jelenetek nyereséget az interakció 52%-a az Instagram-felhasználóktól.
- Az Instagram-felhasználók 67%-a interakcióba lépni Történet link/csúsztassa felfelé.
- Hírcsatornán belüli videók kap 18%-kal több hozzászólás mint a fényképes posztok az Instagramon.
- 2022-ben az eltöltött idő 20%-a az Instagram-felhasználók által orsóknak szánták.
Hány Instagram üzleti fiók van?
Vannak több mint 200 millió üzleti fiók az Instagramon. Az Instagram üzleti profiljával a márkák több milliárd célfogyasztót érhetnek el.
Az Instagram olyan eszközökkel és funkciókkal rendelkezik, amelyek lehetővé teszik a márkák és vállalkozások számára, hogy növeljék ügyfélbázisukat hirdetések, márkás tartalmak, történetek, élő közvetítések és tekercsek révén.
Tekintse meg ezeket a statisztikákat, hogy többet megtudjon arról, hogyan használják az Instagram Business-t a márkák és vállalkozások világszerte.
Instagram üzleti fiókok használati statisztikái
Az Instagram Business a márkák és vállalkozások legnépszerűbb platformja lett, mert A vásárlók 70%-a az alkalmazást nézi, amikor a következő vásárlásról dönt.
Az Egyesült Államokban A fogyasztók 35%-a és a marketingesek 60%-a az Instagramot részesíti előnyben ügyfélszolgálatkéntígy kiváló platform a felhasználói élmény fokozására és a potenciális ügyfelekkel való kapcsolatok kiépítésére.
Tudja meg, hogy ezeken a statisztikákon keresztül miért tekintik az Instagramot a minőségi termékek és szolgáltatások marketingjének és kutatásának vezető platformjának.
1. A Meta felmérése szerint a válaszadók 54%-a azt mondta, hogy vásárolt, miután meglátott egy terméket vagy szolgáltatást az Instagramon.
(Meta)
Értékesítési ösztönzőként az Instagram termékek vagy szolgáltatások vásárlására ösztönzi a felhasználókat. Az emberek a következő márkákat találják az Instagramon:
- Népszerű (78%)
- kreatív (77%)
- Szórakoztató (76%)
- Releváns (74%)
- Elkötelezett a közösségépítés mellett (72%)
Ezek a kritériumok pozitív benyomást keltenek az alkalmazást használó potenciális vásárlókban, hogy minőségi termékeket és szolgáltatásokat fedezzenek fel preferenciáik és aktuális igényeik alapján.
Az emberek figyelmének felkeltése és a márkaismertség erősítése a marketingesek 89%-ának legfőbb célja.
2. Az Instagram hirdetések 849,3 millió felhasználót érhetnek el.
(Startup Bonsai)
Az Instagram alkalmazás azt állítja, hogy hirdetései csaknem 850 millió felhasználót érhetnek el. Ennek a hirdetésközönségnek a többsége nő, a teljes elérés 52%-a, a többi pedig a férfi közönségé.
A női termékeket és szolgáltatásokat kínáló márkák tudomásul vehetik ezeket az adatokat. A vállalkozások ezt felhasználhatják későbbi közösségi média marketing kampányaikhoz.
A vállalkozások azt is kihasználhatják, hogy a fogyasztók 50%-a a közösségi médiát, például az Instagramot használja új termékek és szolgáltatások kutatására.
3. A közösségi marketingesek 65%-a az Instagramot használja ROI és közönség növelésére.
(Hubspot)
Egy 2023 januárjában végzett felmérés szerint a legtöbb közösségi marketinges az Instagramot részesíti előnyben a megtérülés és a közönség növelése érdekében. Kiderült, hogy a marketingesek 25%-a szerint az Instagram kínálja a legmagasabb megtérülést, 23%-a pedig azt mondta, hogy ez biztosítja számukra a legnagyobb potenciált a növekedés növelésére.
Ugyanez a felmérés azt is kimutatta, hogy 29%-uk azt mondta, hogy a legtöbbet az Instagramon tervezi befektetni más platformokhoz képest, és 52%-uk tervezi, hogy növeli befektetését 2023-ban.
4. A legtöbbet megtekintett Instagram-sztorik ⅓-a üzleti fiókokból származik.
(Földháló)
Az üzleti fiókok egyre nagyobb teret hódítanak az Instagram-történetek használatával. Az Instagram ezen funkciója lehetővé teszi a márkák számára, hogy sürgősséget teremtsenek a 24 órás tartalomelérhetőség révén. Ezenkívül lehetővé teszi a márkák számára, hogy valós idejű videókat készítsenek, amelyek a fogyasztók számára tetszenek.
Egyes márkák influencer marketing kampányokat is alkalmaznak termékeik népszerűsítésére. Ezen influencerek 55,4%-a Instagram-történeteket is használ szponzorált kampányaihoz.
Hasznos az is, ha a marketingszakemberek megvizsgálják fogyasztóik viselkedését, és olyan ütemterveket tesznek közzé, amelyekben a legmagasabb az elkötelezettség aránya, például szerdán és csütörtökön.
5. Több mint 130 millió felhasználó koppint a vásárlási bejegyzésekre.
(Startup Bonsai)
Az üzleti fiókok Instagram-bejegyzései is egyre nagyobb figyelmet kapnak. Több mint 130 millió felhasználó vallja be, hogy rákattint az Instagram vásárlási bejegyzéseire. Ez az oka annak, hogy a márkák 65%-a felkeresi az Instagramot a megtérülés és az elkötelezettség növelése érdekében.
A vásárolható bejegyzések megkönnyítik a fogyasztók számára, hogy azonnal hasznosítsák az Instagramon látottakat. Ez megkönnyíti a vásárlást a fogyasztók számára, mivel nem kell elhagyniuk a felületet a termék megvásárlásához.
Az Instagram üzleti fiókok demográfiai adatai
Az Instagramot használó milliárd ember jó kiindulópont a márkák számára, hogy új közönségeket fedezzenek fel és növeljék eladásait. Több iparág kibővítette jelenlétét az Instagramon azáltal, hogy a felhasználókat márkájuk részeként – például a felhasználók által generált tartalmak – részeként felvette.
A következő adatok bemutatják ezen üzleti fiókok demográfiai adatait.
6. A divatipart az első számú Instagramot használó iparágnak tekintik.
(Pixlee)
A magazinok és óriásplakátok mellett az Instagram a divatihlet forrásává is vált. Bármilyen trend az Instagramon gyorsan szokványos hatást kelt, mivel az ügyfelek 49%-a nagymértékben támaszkodik az influencerek tanácsaira.
Az adatok szerint az Instagram-felhasználók 50%-a foglalkozik és követi az alkalmazásban található divatfiókokat. Ez lehetővé teszi a fogyasztók számára, hogy új termékeket fedezzenek fel az Instagramon, megvásárolják azokat, vagy akár ruházati ihletet is merítsenek.
7. A luxus divatmárkák interakcióinak 93%-a az Instagramról származik.
(Pixlee)
A luxus divatmárkák kiemelkedően kihasználták az Instagram használatát. Tartalmi és elköteleződési stratégiájuk a teljes fogyasztói interakció 93%-át hozta létre.
Ha egy luxusmárkán dolgozik, használja ki ezeket a nagy elkötelezettségeket az Instagramon. Ez segíthet növelni a márka jelenlétét és értékesítését.
8. A márkák 79%-a használ influencer marketing stratégiát az Instagramon.
(Earthweb, Startup Bonsai, Hubspot)
Az Instagram továbbra is a legjobb influencer marketing platform a márkák között. Az influencer marketingesek 80%-a virágzó alkotókkal és influencerekkel dolgozik együtt (kevesebb mint 100 000 követő), míg 16%-uk több mint egymillió követővel rendelkező hírességekkel.
Az Earthweb szerint a márkák csaknem 80%-a influencer marketing stratégiákat használ a reklámozáshoz. Instagram-hirdetéseikhez influencereket használnak fel. Az egyes márkák marketingkampányában a befolyásolók százalékos aránya a következő:
- Luxusmárkák: 91%
- Sportruházati márkák: 84%
- Szépségápolási márkák: 83%
9. A 10 000 vagy kevesebb követővel rendelkező üzleti fiókok elkötelezettsége 1,11%.
(Földháló)
Hirdetőként érdemes tudni, hogy hány követőt kell megcéloznia. Ahhoz, hogy egy fiók sikeres legyen, a vállalkozásoknak arra kell törekedniük, hogy több mint 10 000 követővel rendelkezzenek a magasabb elköteleződési arány érdekében.
10. Valós tartalommal az Instagram-felhasználók 52%-a találkozik.
(Közösségi beágyazás)
Az Instagram-fogyasztók több mint fele valószínűleg többet foglalkozik a valós tartalmakkal, mint a photoshopolt fényképekkel vagy képekkel. A színfalak mögötti videók és életek, ahol termékeket használnak, valószínűleg nagyobb vonzerőt kapnak.
Marketingszakemberként fedezze fel a nem hagyományos videóformátumokat, hogy személyessé tegye a hirdetéseket. Ez valószínűleg növeli a közönség elköteleződését.
Statisztikák az Instagram üzleti fiókok trendjeiről
Az Instagram már kifejlesztett más funkciókat, amelyek lehetővé teszik a felhasználók számára, hogy különböző tartalmakat töltsenek fel. Történeteket, életeket, Instagram-boltot, üzeneteket, videótartalmat és rövid formátumú, „tekercseknek” nevezett videókat tartalmaz. Az IG-sztorik esetében több mint 500 millió Instagram-felhasználó tesz közzé naponta.
Ezek az információk létfontosságúak a hirdetők számára, hogy tudják, milyen tartalommal szolgálják ki célfogyasztóikat.
Íme a statisztikák, amelyek segítenek a hirdetőknek megkülönböztetni, hogy melyik tartalom működik a legjobban:
11. Az összes Instagram-felhasználó 67%-a használja a Story linket/csúsztassa felfelé.
(Közösségi beágyazás)
Az Instagram aktív felhasználóit jobban érdeklik a linkeket tartalmazó történetek. A felcsúsztatható funkció kiváló cselekvésre ösztönzi a fogyasztókat, hogy átirányítsák őket egy márka webhelyére vagy termékoldalára.
A hirdetőknek figyelembe kell venniük a linkek feltüntetését az Instagram-történetek közzétételekor. Csak néhány másodpercük van arra, hogy felkeltsék célfogyasztóik figyelmét, és rávegyék őket, hogy kattintsanak a linkre.
Érdemes azt is megjegyezni, hogy a fiókoknak több mint 10 000 követővel kell rendelkezniük ahhoz, hogy a link funkció elérhető legyen.
12. A hírfolyamon belüli videókhoz 18%-kal több megjegyzés érkezik, mint a fotóbejegyzésekhez.
(Közösségi beágyazás)
Az Instagramon található videók a legvonzóbb tartalom, tartalomonként 24,25 megjegyzés és 1097,9 kedvelés. A második legvonzóbb tartalom a körhinta-bejegyzések.
Ezek az adatok azt sugallják, hogy a marketingszakembereknek a körhinták és a hírcsatornán belüli videók közzétételére kell összpontosítaniuk, miközben a fogyasztóikkal interakcióba lépnek a megjegyzés rovatban. A videók marketingcélú használata hatékonyabb, mivel az emberek 80%-a emlékszik egy videohirdetésre, amelyet az elmúlt 30 napban látott.
A kérdések, javaslatok és a kérdések megválaszolása segít a bizalom kiépítésében a márka és a vásárlók között.
🎉Mókás tény: A Guinness-rekordok könyve szerint a A legtöbb kedvelt fotó az Instagramon Lionel Messi volt birtokában volt a FIFA World Cup Trophy-nek, miután hazája legyőzte Franciaországot a döntőben, amelyet a katari Lusail Stadionban rendeztek meg. 75 471 947 kedvelője van 2023. március 24-én. |
13. A közönség 80%-a szívesebben néz élő közvetítést, mint egy blogbejegyzést.
(Hootsuite)
Az Instagram Live egyre nagyobb figyelmet kap az Instagram felhasználóitól. Egy jól átgondolt tartalomterv az IG Live számára segíthet a márkáknak abban, hogy kapcsolatba lépjenek megcélzott ügyfeleikkel.
Ez a tartalom valódiságát is növeli, mivel a valós idejű tartalom feltöltésével a fogyasztók úgy érzik, hogy benne vannak.
14. 2022-ben a Meta bejelentette, hogy a felhasználók idejük 20%-át Instagram-tekercseken töltik.
A tekercsek az Instagram ígéretes funkciói a marketingszakemberek számára. A havi 2 milliárd aktív felhasználóval az Instagram állítása szerint több mint 675 millió potenciális hirdetéseléréssel rendelkezik. Ez a közönség hatalmas, és a marketingesek ezt felhasználhatják termékeik népszerűsítésére.
Ezenkívül a márkák előnyben részesítik az orsókat termékeik és szolgáltatásaik bemutatására, mert az emberek szeretik annak hiteles és szűretlen jellegét.
Bár az Instagramon nincs közvetlen funkció, amely lehetővé teszi a tekercsek letöltését, vannak módok a letöltésre mobileszközökre, sőt asztali számítógépekre is.
Végső gondolatok
Az Instagram mindig is a legjobb platform volt azon márkák számára, akik influencer marketing stratégiát szeretnének alkalmazni. Hatalmas felhasználói bázisának köszönhetően a vállalkozások felhasználhatják márkaismertségre, nem beszélve arról, hogy az alkalmazás a trendalakításban is lenyomta a bélyegét.
Ahhoz, hogy a marketingszakemberek megtartsák márkájuk relevánsságát, használjanak változatos tartalmakat az Instagramon, és hozzanak létre közösséget fogyasztóik számára. Az Instagram üzleti szövetséges lehet, ha hatékonyan használják.
GYIK
-
Milyen statisztikákat láthat az üzleti Instagramon?
Az Instagram Insights oldalon tájékozódhat fiókja követőiről és teljesítményéről. A közönség elköteleződésére vonatkozó statisztikák mérhetők bizonyos bejegyzések, történetek, videók, élő közvetítések és videók tekintetében is. A fizetett tevékenység is mérhető.
-
Hogyan szerezhetek üzleti betekintést az Instagramon?
A profil teljesítményére vonatkozó statisztikák megtekintéséhez alkotói vagy üzleti fiókra van szükség.
-
Az Instagram-felhasználók 90%-a követ egy vállalkozást?
Igen, a felhasználók 90%-a követ legalább egy üzleti fiókot az Instagramon.
-
Létezik Instagram-analitika egy üzleti fiókhoz?
Igen. Miután létrehoztad az alkotói vagy üzleti fiókodat, elérhetővé válik az analitika a profilod teljesítményének mérésére.