A szörfös SEO a Positive Group által megszerzett
A francia Positive technológiai csoport megvásárolta a Surfert, a népszerű tartalomoptimalizáló eszközt. Az akvizíció segít a Positive-nek abban, hogy marketing- és
A francia Positive technológiai csoport megvásárolta a Surfert, a népszerű tartalomoptimalizáló eszközt. Az akvizíció segít a Positive-nek abban, hogy marketing- és
1. A kétcsatornás jövő: Miért kell az AI-nak és a SEO-nak együtt léteznie? „Már nem egyetlen keresőmotorral van dolgunk. Megvan a
A Google bejelentette hangalapú keresésének frissítését, amely megváltoztatja a hangalapú keresési lekérdezések feldolgozását, majd rangsorolását. Az új AI-modell beszédet használ a
A GEO/AEO-t kritizálják a keresőoptimalizálók, akik azt állítják, hogy ez a legjobb esetben is csak SEO, legrosszabb esetben pedig nem támogatott
1. Hogyan zavarják az AI áttekintések és az AI-mód a helyi keresés láthatóságát „Adataink az organikus forgalom észrevehető visszaesését mutatták, ahol
1) A „nagy szétválasztás”: megjelenítések felfelé, kattintások lefelé „Az idei év nagy története… az úgynevezett nagy szétválasztás a Google-keresésben… van egy
1) AI áttekintések és a szakaszok rangsorolása: Nyerjen „részletszintű” láthatóságot „Azt látjuk, hogy az AIO-k… cikkeket közvetlenül a keresési eredményekbe vonnak
Liz Reid, a Google keresési alelnöke a közelmúltban azt mondta, hogy az AI áttekintések megmutatja, milyen tartalomra készteti az embereket, hogy
Úgy tűnik, hogy a Google Vállalkozásprofil egy olyan funkciót tesztel, amely lehetővé teszi a vezetők számára, hogy ugyanazt a frissítést több
John Mueller, a Google munkatársa válaszolt az indexben megjelenő feltört URL-ek eltávolítására vonatkozó kérdésre. Elmagyarázta, hogyan távolíthatja el a webhelyek megjelenését